Capterra piedāvā dažādas programmatūras risinājumus un ļauj lietotājiem salīdzināt un pārskatīt dažādas programmatūras produktus. Palīdzības dienesta kontakti: e-pasts, tālrunis, sociālie tīkli un zināšanu bāze.
Izskatās, ka Jūs mēģinat sazināties ar Capterra klientu atbalsta komandu. Diemžēl, mēs neesam saistīti ar Capterra atbalsta komandu. Mēs esam divi dažādi uzņēmumi. Taču, lai atvieglotu Jums dzīvi, esam atraduši Capterra klientu atbalsta kontaktdatus. Lūdzu, sazinieties ar Capterra pārstāvjiem pa tiešo, izmantojot kontaktinformāciju, kas ir noradīta zemāk.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Capterra ir mājaslapa, kas uzņēmumiem piedāvā programmatūras risinājumu katalogu. Tā tika dibināta 1999. gadā un atrodas Arlingtonā, Virdžīnijā. Mājaslapā ir vairāk nekā 700 programmatūras kategorijas, tai skaitā projektu vadība, CRM, grāmatvedība un mārketinga automatizācija. Capterra ļauj lietotājiem salīdzināt un pārskatīt dažādus programmatūras produktus, kā arī pieprasīt demonstrācijas un piedāvājumus no pārdevējiem. Vietne piedāvā arī resursus un ceļvežus, lai uzņēmumi varētu pieņemt pārdomātus programmatūras iegāžu lēmumus. Capterra ir Gartner meitasuzņēmums, kas ir vadoša pētījumu un konsultāciju firma.
Jūs varat sazināties ar Capterra, nosūtot viņiem e-pastu, zvanot uz viņu karsto līniju vai atstājot viņiem ziņu kādā no viņu sociālo mediju lapām. Kā alternatīva – ja jums nepieciešama pašapkalpošanās palīdzība, jūs varat piekļūt viņu zināšanu bāzei.
Labākais veids, kā sazināties ar Capterra, ir apmeklēt uzņēmuma mājaslapu un izmantot e-pasta adresi info@capterra.com. Varat arī mēģināt sazināties pa tālruni + 703 584-1700. Tomēr ņemiet vērā, ka atbildes laiks var atšķirties atkarībā no saņemto pieprasījumu apjoma, un e-pasta izmantošana var būt efektīvāks atbildes saņemšanas veids.
Capterra ir arī plaša zināšanu bāze, kas ietver rakstus un ceļvežus par programmatūras produktiem, kā arī problēmu novēršanas padomus un biežāk uzdotos jautājumus. To ir ļoti viegli lietot, ja klienti jau zina, ko meklē, un meklē padomu konkrētajā jomā.
Un galu galā, varat sazināties ar Capterra klientu atbalsta komandu, arī izmantojot sociālo mediju kanālus, piemēram, Twitter un Facebook.
Kopumā Capterra nodrošina dažādas atbalsta kanālus, lai nodrošinātu, ka lietotāji var saņemt palīdzību ātri un efektīvi. Tā ir klientu izvēle, ko viņi izvēlas kā vispiemērotāko kontaktēšanās veidu atkarībā no viņu vajadzībām.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.