Calm Palīdzības Dienesta Kontaktinformācija nodrošina informāciju par klientu atbalsta pakalpojumiem, ieskaitot e-pastu, tiešsaistes čatu un sociālo mediju kontaktus. Tāpat tajā ir iekļauti arī sīkumi par Calm pakalpojumiem, piemēram, meditāciju, miega stāstiem un atpūtas resursiem, kas pieejami caur tās mājaslapu un mobilo lietotni. Uzņēmums piedāvā dažādus klientu atbalsta kanālus, lai nodrošinātu laikus un efektīvu palīdzību, ieskaitot e-pastu, tiešsaistes čatu un sociālo mediju platformas.
Izskatās, ka Jūs mēģinat sazināties ar Calm klientu atbalsta komandu. Diemžēl, mēs neesam saistīti ar Calm atbalsta komandu. Mēs esam divi dažādi uzņēmumi. Taču, lai atvieglotu Jums dzīvi, esam atraduši Calm klientu atbalsta kontaktdatus. Lūdzu, sazinieties ar Calm pārstāvjiem pa tiešo, izmantojot kontaktinformāciju, kas ir noradīta zemāk.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
calm.com/en/privatuma-politika
N/A
N/A
N/A
N/A
Calm ir mājaslapa un mobilā lietotne, kas piedāvā vadītas meditācijas, miega stāstus, relaksējošu mūziku un citus apzinātības un atpūtas resursus. Platforma tika dibināta 2012. gadā, un tā ir kļuvusi par vienu no populārākajām meditācijas un atpūtas lietotnēm pasaulē, ar miljoniem lietotāju vairāk nekā 190 valstīs.
Calm piedāvā dažādas vadītās meditācijas, lai palīdzētu lietotājiem atslābināties, koncentrēties un labāk gulēt. Tās ietver sesijas iesācējiem un pieredzējušiem lietotājiem, kas aptver dažādas tēmas, piemēram, stresa samazināšanu, trauksmes mazināšanu un uzlabotu miega kvalitāti. Lietotne piedāvā miega stāstus, kas ir nomierinoši gulētiešanas stāsti, paredzēti, lai palīdzētu lietotājiem ātrāk aizmigt un labāk gulēt.
Papildus meditācijas un miega resursiem, Calm piedāvā arī dažādas atpūtas līdzekļus, tostarp elpošanas vingrinājumus, dabas skaņas un nomierinošus vizuālos elementus. Platforma ir pieejama vairākās valodās un tai var piekļūt gan galddatoros, gan mobilajos ierīcēs.
Lietotāji var sazināties ar Calm klientu atbalsta dienestu vairākos veidos, ja tiem rodas kādi jautājumi vai problēmas. Viņiem ir e-pasta atbalsta komanda, kura parasti atbild 24-48 stundu laikā. Uzņēmums piedāvā arī tiešsaistes čata funkciju savā mājas lapā un mobilajā lietotnē. Lietotāji var čatot ar atbalsta aģentu reālajā laikā, lai saņemtu nekavējošu palīdzību.
The Calm zināšanu bāzē ir plašs rakstu un biežāk uzdoto jautājumu klāsts, lai palīdzētu lietotājiem novērst problēmas un atbildēt uz biežāk uzdotajiem jautājumiem, un ātras apkalpošanas kontaktforma. Uzņēmumam ir aktīvi sociālo mediju konti dažādās platformās un tiek piedāvāta kontaktforma.
Labākais saziņas veids ar Calm atkarīgs no jūsu pieprasījuma. Jūs varētu apsvērt šādas iespējas.
Sazinieties ar uzņēmuma atbalsta komandu pa e-pastu feedback@calm.com, ja jūsu jautājums vai problēma nav steidzama un vēlaties sazināties rakstiski. Parasti viņi atbild 24 līdz 48 stundu laikā. Cauru diennakti varat izmantot arī saziņas formu.
Ja jums nepieciešama tūlītēja palīdzība, varat izmantot tiešsaistes čata funkciju viņu mājaslapā vai mobilajā lietotnē. Varat čatot ar atbalsta aģentu reāllaikā un ātri saņemt atbildes uz saviem jautājumiem.
Ja jums ir biežāk sastopams jautājums vai problēma, Calm zināšanu bāzē var būt jūsu meklētā atbilde. Zināšanu bāzē ir ietverts plašs rakstu un biežāk uzdoto jautājumu klāsts, kas aptver daudzas ar lietotni un mājaslapu saistītas tēmas.
Kopumā Calm nodrošina vairākus klientu atbalsta kanālus, lai nodrošinātu, ka lietotāji var saņemt nepieciešamo palīdzību savlaicīgi un efektīvi. Ātrai konsultācijai ir pieejamas arī uzņēmuma sociālo mediju platformas, piemēram, Twitter un Facebook, kur lietotāji var uzdot jautājumus un saņemt atbalstu.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.