Cafepress kontakti klientu atbalstam - zvanu centrs, tiešsaistes čats, sociālie tīkli un forums. Atradiet palīdzību, atbildes, SLA, un juridisko informāciju.
Reģistrējoties, es apstiprinu Noteikumi un Privātuma Politika.
Izskatās, ka Jūs mēģinat sazināties ar CafePress klientu atbalsta komandu. Diemžēl, mēs neesam saistīti ar CafePress atbalsta komandu. Mēs esam divi dažādi uzņēmumi. Taču, lai atvieglotu Jums dzīvi, esam atraduši CafePress klientu atbalsta kontaktdatus. Lūdzu, sazinieties ar CafePress pārstāvjiem pa tiešo, izmantojot kontaktinformāciju, kas ir noradīta zemāk.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Cafepress ir pasaulē labākais tiešsaistes dāvanu veikals.
Cafepress ir pasaulē labākais tiešsaistes dāvanu veikals.
CafePress klientu apkalpošanas komanda piedāvā šādus atbalsta kanālus: tiešsaistes čats, zvanu centrs, sociālo mediju atbalsts un forumu atbalsts.
Varat sazināties ar CafePress, uzsākot čatu ar tiešsaistes aģentu viņu mājaslapā, piezvanot uz viņu palīdzības tālruni vai atstājot ziņu kādā no sociālo mediju platformām. Varat arī izmantot viņu forumu, ja dodat priekšroku pašapkalpošanās atbalstam.
Cafepress nav e-pasta atbalsta.
Jā, CafePress ir tiešsaistes čata atbalsts. Dodieties uz lapas beigām: https://www.cafepress.com/ un atrodiet čata pogu.
Ja vēlaties saņemt zvanu atbalstu, varat sazināties ar viņu palīdzības dienestu (844) 988-0030.
Mēs augstu vērtējam vērtējam jūsu neseno reģistrēšanos LiveAgent.
Tūlīt pēc konta izveides uz jūsu e-pasta adresi tiks nosūtīta ziņa, kurā ir iekļauta pieteikšanās informācija.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem