Izskatās, ka Jūs mēģinat sazināties ar Behance klientu atbalsta komandu. Diemžēl, mēs neesam saistīti ar Behance atbalsta komandu. Mēs esam divi dažādi uzņēmumi. Taču, lai atvieglotu Jums dzīvi, esam atraduši Behance klientu atbalsta kontaktdatus. Lūdzu, sazinieties ar Behance pārstāvjiem pa tiešo, izmantojot kontaktinformāciju, kas ir noradīta zemāk.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Behance ir Adobe piederoša sociālo mediju platforma, kas prezentē sevi, kā “radošu darbu atklājēju un izrādītāju”.
Behance klientu apkalpošanas komanda piedāvā šādus atbalsta kanālus: e-pasts, sociālo mediju atbalsts, forums un pašapkalpošanās atbalsts.
Varat sazināties ar Behance, nosūtot e-pastu vai atstājot ziņojumu kādā no sociālo mediju platformām. Varat izmantot arī viņu zināšanu bāzi, ja dodat priekšroku pašapkalpošanās atbalstam.
Ar Behance var sazināties, aizpildot šo formu: https://help.behance.net/hc/en-us/requests/new? ticket_form_id = 4164
Nē, Behance nav tiešsaistes čata atbalsts.
Behance nav pieejams klientu atbalsts pa tālruni.
Mēs novērtējam Jūsu neseno reģistrāciju LiveAgent platformā.
Ziņa ar Jūsu ielogošanas datiem tiks nosūtīta uz Jūsu e-pasta adresi uzreiz pēc konta sagatavošanas.
Ja nedaudz uzgaidīsiet, pēc sagatavošanas pabeigšanas Jūs varēsiet piekļūt savam kontam tieši no šejienes.
Pēc procesa pabeigšanas mēs nosūtīsim ielogošanās datus uz Jūsu e-pastu.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem