Baymard kontaktinformācija klientu atbalstam un juridiskajiem jautājumiem
Izskatās, ka Jūs mēģinat sazināties ar Baymard klientu atbalsta komandu. Diemžēl, mēs neesam saistīti ar Baymard atbalsta komandu. Mēs esam divi dažādi uzņēmumi. Taču, lai atvieglotu Jums dzīvi, esam atraduši Baymard klientu atbalsta kontaktdatus. Lūdzu, sazinieties ar Baymard pārstāvjiem pa tiešo, izmantojot kontaktinformāciju, kas ir noradīta zemāk.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
https://baymard.com/privatuma-politika
N/A
N/A
N/A
N/A
Baymard Institute ir neatkarīgs pētniecības uzņēmums, kas veic lietotāja pieredzes pētījumus un publicē vadlīnijas e-komercijas mājaslapām. Viņi koncentrējas uz palīdzības sniegšanu tiešsaistes tirdzniecības uzņēmumiem uzlabojot lietotāja pieredzi (UX) un sniedzot detalizētas pētījumu atskaites, labākos paņēmienus UX jomā un lietojamības vadlīnijas, lai palīdzētu uzņēmumiem izveidot labākus tiešsaistes veikalus.
Klienti var sazināties ar Baymard, nosūtot uzņēmumam savus jautājumus pa e-pastu, zvanot uz to karstu līniju vai atstājot ziņu uz kāda no sociālajiem medijiem. Kā alternatīvu, varat izmantot zināšanu bāzi, ja dodat priekšroku pašapkalpošanās atbalstam.
E-pastu rakstīšana uz info@baymard.com ir viens no populārākajiem Baymard klientu atbalsta kanāliem. Klienti, lai saņemtu palīdzību, var arī sazināties ar Baymard pa tālruni — vai nu ASV tālruņa numuru +1 (415) 315-9567, vai arī ES tālruni +45 3696 9567. Sociālie mediji, tostarp Facebook un LinkedIn, arī ir arī noderīgi rīki klientu saziņai ar Baymard klientu atbalstu. Uzņēmums piedāvā arī visaptverošu zināšanu bāzi un BUJ sadaļu, lai atbildētu uz klientu jautājumiem.
Baymard pētījumus izmanto vairāk nekā 3000 zīmolu, aģentūru, pētnieku un UX dizaineru
Baymard klientu apkalpošanas komanda piedāvā šādus atbalsta kanālus: e-pasts, zvanu centrs, sociālo mediju atbalsts un pašapkalpošanās atbalsts.
Jūs varat sazināties ar Baymard, nosūtot viņiem e-pastu, zvanot uz viņu palīdzības tālruni vai atstājot ziņu kādā no sociālo mediju platformām. Varat izmantot arī viņu zināšanu bāzi, ja dodat priekšroku pašapkalpošanās atbalstam.
Ar viņu atbalstu var sazināties, rakstot e-pastu uz info@baymard.com.
Nē, Baymard nav tiešsaistes čata atbalsta.
Ja dodat priekšroku zvanu atbalstam, varat sazināties ar viņu palīdzības tālruņiem: +1 (415) 315-9567, +45 3696 9567 (EU)
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.