Izskatās, ka Jūs mēģinat sazināties ar Baymard klientu atbalsta komandu. Diemžēl, mēs neesam saistīti ar Baymard atbalsta komandu. Mēs esam divi dažādi uzņēmumi. Taču, lai atvieglotu Jums dzīvi, esam atraduši Baymard klientu atbalsta kontaktdatus. Lūdzu, sazinieties ar Baymard pārstāvjiem pa tiešo, izmantojot kontaktinformāciju, kas ir noradīta zemāk.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Baymard pētījumus izmanto vairāk nekā 3000 zīmolu, aģentūru, pētnieku un UX dizaineru.
Baymard pētījumus izmanto vairāk nekā 3000 zīmolu, aģentūru, pētnieku un UX dizaineru
Baymard klientu apkalpošanas komanda piedāvā šādus atbalsta kanālus: e-pasts, zvanu centrs, sociālo mediju atbalsts un pašapkalpošanās atbalsts.
Jūs varat sazināties ar Baymard, nosūtot viņiem e-pastu, zvanot uz viņu palīdzības tālruni vai atstājot ziņu kādā no sociālo mediju platformām. Varat izmantot arī viņu zināšanu bāzi, ja dodat priekšroku pašapkalpošanās atbalstam.
Ar viņu atbalstu var sazināties, rakstot e-pastu uz info@baymard.com.
Nē, Baymard nav tiešsaistes čata atbalsta.
Ja dodat priekšroku zvanu atbalstam, varat sazināties ar viņu palīdzības tālruņiem:
+1 (415) 315-9567, +45 3696 9567 (EU)
Mēs novērtējam Jūsu neseno reģistrāciju LiveAgent platformā.
Ziņa ar Jūsu ielogošanas datiem tiks nosūtīta uz Jūsu e-pasta adresi uzreiz pēc konta sagatavošanas.
Ja nedaudz uzgaidīsiet, pēc sagatavošanas pabeigšanas Jūs varēsiet piekļūt savam kontam tieši no šejienes.
Pēc procesa pabeigšanas mēs nosūtīsim ielogošanās datus uz Jūsu e-pastu.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem