Atrastiet Amazon Palīdzības Dienesta kontaktinformāciju, ieskaitot e-pasta adresi, tiešsaistes čatu, telefona numuru un sociālo mediju atbalstu. Uzziniet vairāk par paroles atgūšanu, naudas atgriešanu un citiem bieži sastopamiem problēmu risinājumiem, kā arī par Amazon klientu apkalpošanas kanāliem un uzņēmuma orientāciju uz izcilu klientu apkalpošanu.
Izskatās, ka Jūs mēģinat sazināties ar Amazon klientu atbalsta komandu. Diemžēl, mēs neesam saistīti ar Amazon atbalsta komandu. Mēs esam divi dažādi uzņēmumi. Taču, lai atvieglotu Jums dzīvi, esam atraduši Amazon klientu atbalsta kontaktdatus. Lūdzu, sazinieties ar Amazon pārstāvjiem pa tiešo, izmantojot kontaktinformāciju, kas ir noradīta zemāk.
Amazon atbalsta aģenti parasti atbild uz e-pastiem pēc 2 Dienas .
Amazon tiešsaistes aģenti parasti pieņem tērzēšanu pēc 15 Minūtes .
Amazon zvanu pārstāvji parasti ceļ klausuli pēc 15 Minūtes .
N/A
amazon.com.au/gp/help/customer/display.html?nodeId=508088&ref_=footer_cou
amazon.com.au/gp/help/customer/display.html?nodeId=468496&ref_=footer_privacy
N/A
N/A
N/A
N/A
Amazon ir amerikāņu multinacionāla tehnoloģiju kompānija, kuras uzmanības centrā ir e-komercija, mākoņskaitļošana, digitālā straumēšana un mākslīgais intelekts. Tas ir viens no četriem lielajiem tehnoloģiju uzņēmumiem – kopā ar Google, Apple un Facebook. Amazon ir pazīstams ar savu tiešsaistes tirgu, Amazon Prime abonēšanas pakalpojumu un Kindle e-lasītāja ierīci.
Amazon saviem klientiem piedāvā dažādus atbalsta kanālus, tai skaitā e-pastu, tālruni, tiešsaistes čatu un noderīgu atbalsta portālu, kā arī plašu zināšanu bāzi ar podkāstiem, kas informē klientus par jaunākajiem tematiem. Amazon klientu apkalpošanas komanda piedāvā arī sociālo mediju atbalstu ātrai palīdzībai.
Labākais veids, kā sazināties ar Amazon klientu apkalpošanas pārstāvjiem, ir, izmantojot viņu bezmaksas klientu apkalpošanas tālruņa numuru + 00 1 206-922-0880. Klienti var piekļūt arī Amazon klientu apkalpošanas mājaslapai vai mobilajai lietotnei, lai atrastu atbildes uz biežāk uzdotajiem jautājumiem un sazinātos ar klientu apkalpošanas dienestu pa e-pastu primary@amazon.com. Amazon piedāvā arī tiešsaistes čata funkciju, kas ļauj klientiem saņemt reāllaika palīdzību no klientu apkalpošanas pārstāvjiem. Klienti var arī sazināties ar Amazon klientu apkalpošanas dienestu, izmantojot sociālo mediju platformas, piemēram, Twitch, Facebook un Instagram. Uzņēmums klientiem nodrošina arī visaptverošu zināšanu bāzes sadaļu un podkāstu.
Šajā video tiks apspriesti mārketinga stratēģijas un veidi, kā uzlabot uzņēmuma redzamību tiešsaistē. Tiks runāts par sociālo mediju izmantošanu, reklāmu un saturu, kas piesaista auditoriju.
Experiencing problems with this software?
Take a look at our list of the most common problems and find out how you can solve them.
If you’ve forgotten your password, you can reset it by going through the password assistance process on their website.
To reset your password:
As soon as you’ve created a new password, it’s active. Your new password is for all Amazon-related accounts associated with the same email address.
You can request an A-to-Z Guarantee refund if there’s a problem with an item you bought that was sold and fulfilled by a third-party seller on Amazon.
To request a refund:
Note: It can take up to one week to review requests. They’ll let you know about their decision using the email address associated with your account.
To view the status of your request:
Amazon refunds canceled orders when they are canceled before the item enters the shipping process. If the item has already shipped, you can get a refund by returning the package to Amazon after you get it. Refunds are available for the vast majority of Amazon items, as long as it’s within the seller’s return policies.
Amazon klientu apkalpošana ir slavena ar izcilu apkalpošanu. Viņi nodrošina klientiem visu, sākot no 24/7 atbalsta līdz tiešsaistes čatam un preču atgriešanas/aizstāšanas pakalpojumiem. Klienti var saņemt palīdzību pa tālruni, čatā, pa e-pastu vai pat caur Amazon klientu apkalpošanas portālu, kas ļauj klientiem meklēt un pārlūkot tēmas, kas saistītas ar biežāk sastopamajām problēmām vai produktiem. Amazon lepojas ar lielisku klientu apkalpošanu, piedāvājot ssavlaicīgu un zināšanām bagātu atbalstu, lai nodrošinātu klientu apmierinātību.
Šajā video tiks apspriesti mārketinga stratēģijas un veidi, kā piesaistīt jaunus klientus. Tiks runāts par sociālo mediju izmantošanu un reklāmas efektivitāti tiešsaistē.
Video apraksts tiks pievienots drīzumā.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.