Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Amazon Palīdzības Dienesta Kontakti

Izskatās, ka Jūs mēģinat sazināties ar Amazon klientu atbalsta komandu. Diemžēl, mēs neesam saistīti ar Amazon atbalsta komandu. Mēs esam divi dažādi uzņēmumi. Taču, lai atvieglotu Jums dzīvi, esam atraduši Amazon klientu atbalsta kontaktdatus. Lūdzu, sazinieties ar Amazon pārstāvjiem pa tiešo, izmantojot kontaktinformāciju, kas ir noradīta zemāk.

Amazon Klientu Atbalsta Kontakti

Sociālo Tīklu Atbalsta Kontakti

Amazon Instagram

Amazon Instagram

instagram.com/amazon

Amazon Facebook Page

Amazon Facebook Page

facebook.com/Amazon/

Amazon Twitter

Amazon Twitter

twitter.com/amazon

SLA un līgumi

Direktorija

SLA E-pasts

Amazon atbalsta aģenti parasti atbild uz e-pastiem pēc 2 Dienas .

Direktorija

SLA Tiešsaistes tērzētava

Amazon tiešsaistes aģenti parasti pieņem tērzēšanu pēc 15 Minūtes .

Direktorija

SLA Zvanu Centrs

Amazon zvanu pārstāvji parasti ceļ klausuli pēc 15 Minūtes .

Direktorija

SLA Forums

N/A

Amazon Noteikumi un Nosacījumi

Amazon Noteikumi un Nosacījumi

N/A

Amazon Privātuma Politika

Amazon Privātuma Politika

N/A

Amazon Drošības Politika

Amazon Drošības Politika

N/A

Amazon GDPR

Amazon GDPR

N/A

Amazon Wikipedia Lapa

Amazon Wikipedia Lapa

N/A

Amazon Partneru programma

Amazon Partneru programma

N/A

Atrašanās vieta

BUJ

Kas ir Amazon?

Amazon ir amerikāņu multinacionāla tehnoloģiju kompānija, kuras uzmanības centrā ir e-komercija, mākoņdatošana, digitālā straumēšana un mākslīgais intelekts.

Kādu atbalstu Amazon piedāvā?

Amazon klientu apkalpošanas komanda piedāvā šādus atbalsta kanālus: e-pasts, tiešsaistes čats, zvanu centrs, sociālo mediju atbalsts, forumu atbalsts un pašapkalpošanās atbalsts.

Kā sazināties ar Amazon?

Jūs varat sazināties ar Amazon, nosūtot viņiem e-pasta ziņu, uzsākot čatu ar tiešsaistes aģentu tīmekļa vietnē, zvanot uz viņu karsto tālruni vai atstājot ziņu kādā no sociālo mediju platformām. Varat izmantot arī viņu zināšanu bāzi, ja dodat priekšroku pašapkalpošanās atbalstam.

Kāda ir Amazon e-pasta adrese?

Ar viņu atbalstu var sazināties, rakstot uz kādu no sekojošajiem e-pastiem: primary@amazon.com, resolution@amazon.com, orders@amazon.com, maksas inquiries@amazon.com.

Vai Amazon piedāvā tiešsaistes čatu?

Jā, Amazon ir tiešsaistes čata atbalsts. Dodieties uz vietni:

https://www.amazon.it/gp/help/customer/contact-s

Kā sazināties ar kādu Amazon pārstāvi?

Ja dodat priekšroku tālruņa atbalstam, varat sazināties ar viņu palīdzības tālruņiem:

https://www.amazon.it/gp/help/customer/contact-us #b

Atgriezties uz Direktoriju Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju