Amazon Palīdzības Dienesta Kontakti

Izskatās, ka Jūs mēģinat sazināties ar Amazon klientu atbalsta komandu. Diemžēl, mēs neesam saistīti ar Amazon atbalsta komandu. Mēs esam divi dažādi uzņēmumi. Taču, lai atvieglotu Jums dzīvi, esam atraduši Amazon klientu atbalsta kontaktdatus. Lūdzu, sazinieties ar Amazon pārstāvjiem pa tiešo, izmantojot kontaktinformāciju, kas ir noradīta zemāk.

Amazon Klientu Atbalsta Kontakti

Sazināties ar Amazon klientu atbalstu caur e-pastu

Amazon E-pasta Atbalsts

primary@amazon.com

Tērzēt ar Amazon pārstāvi

Amazon Tiešsaistes Tērzētavas Atbalsts

Tiešsaistes Tērzētavas Poga Mājaslapā

Piezanīt Amazon atbalstam

Amazon Zvanu Centra Atbalsts

+ 00 1 206-922-0880

Sociālo Tīklu Atbalsta Kontakti

Amazon Instagram

Amazon Instagram

instagram.com/amazon

Amazon Facebook Page

Amazon Facebook Page

facebook.com/Amazon/

Amazon Twitter

Amazon Twitter

twitter.com/amazon

SLA un līgumi

Direktorija

SLA E-pasts

Amazon atbalsta aģenti parasti atbild uz e-pastiem pēc 2 Dienas .

Direktorija

SLA Tiešsaistes tērzētava

Amazon tiešsaistes aģenti parasti pieņem tērzēšanu pēc 15 Minūtes .

Direktorija

SLA Zvanu Centrs

Amazon zvanu pārstāvji parasti ceļ klausuli pēc 15 Minūtes .

Direktorija

SLA Forums

N/A

Juridiskie Kontakti

Amazon Drošības Politika

Amazon Drošības Politika

N/A

Amazon GDPR

Amazon GDPR

N/A

Citas Saites

Amazon Wikipedia Lapa

Amazon Wikipedia Lapa

N/A

Amazon Partneru programma

Amazon Partneru programma

N/A

Atrašanās vieta

Amazon ir amerikāņu multinacionāla tehnoloģiju kompānija, kuras uzmanības centrā ir e-komercija, mākoņdatošana, digitālā straumēšana un mākslīgais intelekts.

Frequently asked questions

Kas ir Amazon?

Amazon ir amerikāņu multinacionāla tehnoloģiju kompānija, kuras uzmanības centrā ir e-komercija, mākoņdatošana, digitālā straumēšana un mākslīgais intelekts.

Kādu atbalstu Amazon piedāvā?

Amazon klientu apkalpošanas komanda piedāvā šādus atbalsta kanālus: e-pasts, tiešsaistes čats, zvanu centrs, sociālo mediju atbalsts, forumu atbalsts un pašapkalpošanās atbalsts.

Kā sazināties ar Amazon?

Jūs varat sazināties ar Amazon, nosūtot viņiem e-pasta ziņu, uzsākot čatu ar tiešsaistes aģentu tīmekļa vietnē, zvanot uz viņu karsto tālruni vai atstājot ziņu kādā no sociālo mediju platformām. Varat izmantot arī viņu zināšanu bāzi, ja dodat priekšroku pašapkalpošanās atbalstam.

Kāda ir Amazon e-pasta adrese?

Ar viņu atbalstu var sazināties, rakstot uz kādu no sekojošajiem e-pastiem: primary@amazon.com, resolution@amazon.com, orders@amazon.com, maksas inquiries@amazon.com.

Vai Amazon piedāvā tiešsaistes čatu?

Jā, Amazon ir tiešsaistes čata atbalsts. Dodieties uz vietni:

https://www.amazon.it/gp/help/customer/contact-s

Kā sazināties ar kādu Amazon pārstāvi?

Ja dodat priekšroku tālruņa atbalstam, varat sazināties ar viņu palīdzības tālruņiem:

https://www.amazon.it/gp/help/customer/contact-us #b

Atgriezties uz Direktoriju Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju