AliExpress klientu atbalsta kontaktdati un informācija par atbalsta kanāliem latviešu valodā.
Reģistrējoties, es apstiprinu Noteikumi un Privātuma Politika.
Izskatās, ka Jūs mēģinat sazināties ar AliExpress klientu atbalsta komandu. Diemžēl, mēs neesam saistīti ar AliExpress atbalsta komandu. Mēs esam divi dažādi uzņēmumi. Taču, lai atvieglotu Jums dzīvi, esam atraduši AliExpress klientu atbalsta kontaktdatus. Lūdzu, sazinieties ar AliExpress pārstāvjiem pa tiešo, izmantojot kontaktinformāciju, kas ir noradīta zemāk.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
https://rule.alibaba.com/rule/detail/2041.htm?spm=a2g0o.home.0.0.650c2145j0KXxD
https://rule.alibaba.com/rule/detail/2034.htm?spm=a271m.8038972.a272z3.57.3acf6d82cotuoe
N/A
N/A
N/A
https://portals.aliexpress.com/affiportals/web/portals.htm#/
AliExpress ir tiešsaistes tirdzniecības pakalpojums, kas bāzēts Ķīnā un pieder Alibaba Group. Tas ir viens no lielākajiem starptautiskajiem e-komercijas portāliem pasaulē, kas piedāvā plašu produktu klāstu no Ķīnas piegādātājiem. AliExpress piedāvā klientiem dažādus produktus, tostarp apģērbu, elektroniku, rotaļlietas, mājas un dārza preces un daudz ko citu.
AliExpress piedāvā dažādus atbalsta kanālus, tostarp tiešsaistes čatu, zināšanu bāzi un sociālo mediju kanālus. Papildus tam, AliExpress piedāvā iespēju atstāt atsauksmi vai ieteikumu, lai uzlabotu savus pakalpojumus.
Varat sazināties ar AliExpress, izmantojot sociālos medijus, sekojot viņu oficiālajiem kontiem Twitter, Facebook, Instagram. Tomēr vislabākais veids, kā AliExpress lietotāji var sazināties ar klientu atbalsta dienestu, ir tiešsaistes čata un zināšanu bāzes kombinācija, jo ātros jautājumus var viegli atrisināt, izmantojot šos atbalsta līdzeklus.
Experiencing problems with this software?
Take a look at our list of the most common problems and find out how you can solve them.
How do I recover my AliExpress password?
If you don’t remember your email, contact the support team via the “Check now” button, select “Registration and accounts“, then click “Forgot password” in the “Password and account issues” tab.
You will be asked to confirm your identity through security questions, such as selecting recent orders from pictures.
To restore your password in the AliExpress mobile app, follow the same steps as on the website.
Please Track the parcel to check the package status:
If the package is in transit with normal updates:
If the delivery time has passed, there is no tracking information, or the package has been returned to the seller/held in customs/shipped to the wrong address:
Note: Opening a dispute won’t affect the normal delivery of your package and will secure your payment from being released to the seller.
If it’s past the protection time but you still haven’t received the goods:
AliExpress piedāvā visaptverošu un uzticamu klientu apkalpošanu, lai nodrošinātu patīkamu iepirkšanās pieredzi. Klienti var saņemt tiešsaistes čata atbalstu no AliExpress profesionālajiem klientu apkalpošanas aģentiem cauru diennakti. Turklāt AliExpress piedāvā arī palīdzības centra resursus, lai atbildētu uz biežāk uzdotajiem jautājumiem, kā arī atbalsta pieteikumus, lai tiktu galā ar konkrētākiem jautājumiem. Turklāt klienti var izmantot AliExpress strīdu centru, lai nodrošinātu savu pirkumu aizsardzību. Kopumā AliExpress nodrošina klientiem ļoti efektīvu klientu apkalpošanas pieredzi.
Video apspriež jaunākās digitālās mārketinga tendences un stratēģijas. Runātājs dalās ar savām pieredzēm un padomiem par to, kā uzlabot uzņēmuma digitālo klātbūtni un sasniegt jaunus klientus. Galvenais uzsvars tiek likts uz sociālo mediju izmantošanu, SEO un datu analīzi digitālajā mārketingā.
Šajā video tiek runāts par mārketinga stratēģijām un veidiem, kā piesaistīt klientus tiešsaistē. Tiek apspriesti sociālo tīklu izmantošana, reklāmu efektivitāte un mērķauditorijas identificēšana.
Aliexpress ir tiešsaistes mazumtirdzniecības uzņēmums, kas atrodas Ķīnā un pieder Alibaba grupai. Aliexpress bieži izmanto e-komercijas veikali, kas izmanto anonīmās piegādes (dropship) biznesa modeli.
AliExpress klientu apkalpošanas komanda piedāvā šādus atbalsta kanālus: e-pasts, tiešsaistes čats, sociālo mediju atbalsts, forumu atbalsts un pašapkalpošanās atbalsts.
Varat sazināties ar AliExpress, nosūtot e-pastu, uzsākot čatu ar aģentu tīmekļa vietnē vai atstājot ziņojumu kādā no sociālo mediju platformām. Varat izmantot arī viņu zināšanu bāzi, ja dodat priekšroku pašapkalpošanās atbalstam.
Ar viņu atbalstu varat sazināties šeit: https://www.aliexpress.com/maintain.html?app=23804-500
Jā, AliExpress ir tiešsaistes čata atbalsts. Atveriet vietni: https://alimebot.aliexpress.com/intl/index.htm?from=cYFtu2ayEG vai sāciet čatot ar aģentiem sociālajā tīklā.
Aliexpress nenodrošina klientu atbalstu pa tālruni.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mēs augstu vērtējam vērtējam jūsu neseno reģistrēšanos LiveAgent.
Tūlīt pēc konta izveides uz jūsu e-pasta adresi tiks nosūtīta ziņa, kurā ir iekļauta pieteikšanās informācija.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.