Izskatās, ka Jūs mēģinat sazināties ar Aftership klientu atbalsta komandu. Diemžēl, mēs neesam saistīti ar Aftership atbalsta komandu. Mēs esam divi dažādi uzņēmumi. Taču, lai atvieglotu Jums dzīvi, esam atraduši Aftership klientu atbalsta kontaktdatus. Lūdzu, sazinieties ar Aftership pārstāvjiem pa tiešo, izmantojot kontaktinformāciju, kas ir noradīta zemāk.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Aftership piedāvā automatizētus un mērogojamus SaaS risinājumus uzņēmumiem, vienas pieturas aģentūras pēcpārdošanas optimizatoru e-komercijas mazumtirdzniecības uzņēmumiem un tiešsaistes tirdzniecības vietām.
Aftership piedāvā automatizētus un mērogojamus SaaS risinājumus uzņēmumiem, vienas pieturas aģentūras pēcpārdošanas optimizatoru e-komercijas mazumtirdzniecības uzņēmumiem un tiešsaistes tirdzniecības vietām.
AfterShip klientu apkalpošanas komanda piedāvā šādus atbalsta kanālus: sociālo mediju atbalstu un pašapkalpošanās atbalstu.
Ar AfterShip var sazināties, atstājot viņiem ziņu kādā no sociālo mediju platformām. Varat izmantot arī viņu zināšanu bāzi, ja dodat priekšroku pašapkalpošanās atbalstam.
Ar AfterShip var sazināties, aizpildot šo formu: https://help.aftership.com/hc/en-us/requests/new
Nē, AfterShip nav tiešsaistes čata atbalsta.
Aftership nav klientu atbalsta pa tālruni.
Mēs novērtējam Jūsu neseno reģistrāciju LiveAgent platformā.
Ziņa ar Jūsu ielogošanas datiem tiks nosūtīta uz Jūsu e-pasta adresi uzreiz pēc konta sagatavošanas.
Ja nedaudz uzgaidīsiet, pēc sagatavošanas pabeigšanas Jūs varēsiet piekļūt savam kontam tieši no šejienes.
Pēc procesa pabeigšanas mēs nosūtīsim ielogošanās datus uz Jūsu e-pastu.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem