AfterShip klientu atbalsta kontaktinformācija - e-pasts, sociālo tīklu saites, noteikumi un privātuma politika. Nevajag izšķirties, lai meklētu informāciju.
Reģistrējoties, es apstiprinu Noteikumi un Privātuma Politika.
Izskatās, ka Jūs mēģinat sazināties ar Aftership klientu atbalsta komandu. Diemžēl, mēs neesam saistīti ar Aftership atbalsta komandu. Mēs esam divi dažādi uzņēmumi. Taču, lai atvieglotu Jums dzīvi, esam atraduši Aftership klientu atbalsta kontaktdatus. Lūdzu, sazinieties ar Aftership pārstāvjiem pa tiešo, izmantojot kontaktinformāciju, kas ir noradīta zemāk.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Aftership piedāvā automatizētus un mērogojamus SaaS risinājumus uzņēmumiem, vienas pieturas aģentūras pēcpārdošanas optimizatoru e-komercijas mazumtirdzniecības uzņēmumiem un tiešsaistes tirdzniecības vietām.
Aftership piedāvā automatizētus un mērogojamus SaaS risinājumus uzņēmumiem, vienas pieturas aģentūras pēcpārdošanas optimizatoru e-komercijas mazumtirdzniecības uzņēmumiem un tiešsaistes tirdzniecības vietām.
AfterShip klientu apkalpošanas komanda piedāvā šādus atbalsta kanālus: sociālo mediju atbalstu un pašapkalpošanās atbalstu.
Ar AfterShip var sazināties, atstājot viņiem ziņu kādā no sociālo mediju platformām. Varat izmantot arī viņu zināšanu bāzi, ja dodat priekšroku pašapkalpošanās atbalstam.
Ar AfterShip var sazināties, aizpildot šo formu: https://help.aftership.com/hc/en-us/requests/new
Nē, AfterShip nav tiešsaistes čata atbalsta.
Aftership nav klientu atbalsta pa tālruni.
Mēs augstu vērtējam vērtējam jūsu neseno reģistrēšanos LiveAgent.
Tūlīt pēc konta izveides uz jūsu e-pasta adresi tiks nosūtīta ziņa, kurā ir iekļauta pieteikšanās informācija.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem