Izskatās, ka Jūs mēģinat sazināties ar Adyen klientu atbalsta komandu. Diemžēl, mēs neesam saistīti ar Adyen atbalsta komandu. Mēs esam divi dažādi uzņēmumi. Taču, lai atvieglotu Jums dzīvi, esam atraduši Adyen klientu atbalsta kontaktdatus. Lūdzu, sazinieties ar Adyen pārstāvjiem pa tiešo, izmantojot kontaktinformāciju, kas ir noradīta zemāk.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Adyen ir maksājumu platforma, kas nodrošina modernu “no sākuma līdz beigām” infrastruktūru, kas tieši savienota ar Visa, Mastercard un patērētāju globāli iecienītām maksāšanas metodēm.
Adyen ir maksājumu platforma, kas nodrošina modernu “no sākuma līdz beigām” infrastruktūru, kas tieši savienota ar Visa, Mastercard un patērētāju globāli iecienītām maksāšanas metodēm.
Adyen klientu apkalpošanas komanda piedāvā šādus atbalsta kanālus: zvanu centrs, sociālo mediju atbalsts, forumu atbalsts un pašapkalpošanās atbalsts.
Ar Adyen var sazināties, piezvanot uz viņu palīdzības tālruni vai atstājot ziņu kādā no sociālo mediju platformām. Varat izmantot arī viņu zināšanu bāzi, ja dodat priekšroku pašapkalpošanās atbalstam.
Ar Adyen var sazināties, aizpildot šo formu: https://www.adyen.help/hc/en-us/requests/new
Nē, Adyen nav tiešsaistes čata atbalsta.
Ja dodat priekšroku tālruņa atbalstam, varat sazināties ar to palīdzības līnijām:
Mēs novērtējam Jūsu neseno reģistrāciju LiveAgent platformā.
Ziņa ar Jūsu ielogošanas datiem tiks nosūtīta uz Jūsu e-pasta adresi uzreiz pēc konta sagatavošanas.
Ja nedaudz uzgaidīsiet, pēc sagatavošanas pabeigšanas Jūs varēsiet piekļūt savam kontam tieši no šejienes.
Pēc procesa pabeigšanas mēs nosūtīsim ielogošanās datus uz Jūsu e-pastu.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem