Izskatās, ka Jūs mēģinat sazināties ar Acronis klientu atbalsta komandu. Diemžēl, mēs neesam saistīti ar Acronis atbalsta komandu. Mēs esam divi dažādi uzņēmumi. Taču, lai atvieglotu Jums dzīvi, esam atraduši Acronis klientu atbalsta kontaktdatus. Lūdzu, sazinieties ar Acronis pārstāvjiem pa tiešo, izmantojot kontaktinformāciju, kas ir noradīta zemāk.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Rezerves kopiju veidošanas programmatūra mājai un biznesam ar aizsardzību pret Izspiedējprogrammām.
Rezerves kopiju veidošanas programmatūra mājai un biznesam ar aizsardzību pret Izspiedējprogrammām.
Acronis klientu apkalpošanas komanda piedāvā šādus atbalsta kanālus: iesūtīt formu, tiešsaistes čatu, zvanu centru, sociālo mediju atbalstu, forumu atbalstu un pašapkalpošanās atbalstu.
Varat sazināties ar Acronis, izmantojot formu, uzsākot čatu ar dzīvu aģentu viņu tīmekļa vietnē, piezvanot uz tālruņa līniju vai atstājot ziņu kādā no sociālo mediju platformām. Varat izmantot arī viņu zināšanu bāzi, ja dodat priekšroku pašapkalpošanās atbalstam.
Varat sazināties ar Acronis, aizpildot formu:
https://www.acronis.com/en-eu/ask-sales/#/request
Jā, Akronis atbalsta tiešsaistes čatu. Dodieties uz vietni:
https://support.acronis.com/start-chat
Ja dodat priekšroku zvanu atbalstam, varat sazināties ar to palīdzības tālruni +1 781-782-9000.
Mēs novērtējam Jūsu neseno reģistrāciju LiveAgent platformā.
Ziņa ar Jūsu ielogošanas datiem tiks nosūtīta uz Jūsu e-pasta adresi uzreiz pēc konta sagatavošanas.
Ja nedaudz uzgaidīsiet, pēc sagatavošanas pabeigšanas Jūs varēsiet piekļūt savam kontam tieši no šejienes.
Pēc procesa pabeigšanas mēs nosūtīsim ielogošanās datus uz Jūsu e-pastu.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem