Izskatās, ka Jūs mēģinat sazināties ar Accor klientu atbalsta komandu. Diemžēl, mēs neesam saistīti ar Accor atbalsta komandu. Mēs esam divi dažādi uzņēmumi. Taču, lai atvieglotu Jums dzīvi, esam atraduši Accor klientu atbalsta kontaktdatus. Lūdzu, sazinieties ar Accor pārstāvjiem pa tiešo, izmantojot kontaktinformāciju, kas ir noradīta zemāk.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Accor ir vadošā Paplašinātās Viesmīlības viesnīcu grupa, kas piedāvā unikālu un jēgpilnu pieredzi 5100 viesnīcās 110 valstīs.
Accor ir vadošā Paplašinātās Viesmīlības viesnīcu grupa, kas piedāvā unikālu un jēgpilnu pieredzi 5100 viesnīcās 110 valstīs.
Accor klientu apkalpošanas komanda piedāvā šādus atbalsta kanālus: zvanu centrs, sociālo mediju atbalsts un pašapkalpošanās atbalsts.
Jūs varat sazināties ar Accor, zvanot uz to palīdzības tālruni vai atstājot ziņu kādā no sociālo mediju platformām. Varat izmantot arī viņu zināšanu bāzi, ja dodat priekšroku pašapkalpošanās atbalstam.
Accor nav e-pasta atbalsta.
Nē, Accor neatbalsta tiešsaistes čatu.
Ja dodat priekšroku zvanu atbalstam, varat sazināties ar to palīdzības līnijām:
https://group.accor.com/en/contact-us/address-book
Mēs novērtējam Jūsu neseno reģistrāciju LiveAgent platformā.
Ziņa ar Jūsu ielogošanas datiem tiks nosūtīta uz Jūsu e-pasta adresi uzreiz pēc konta sagatavošanas.
Ja nedaudz uzgaidīsiet, pēc sagatavošanas pabeigšanas Jūs varēsiet piekļūt savam kontam tieši no šejienes.
Pēc procesa pabeigšanas mēs nosūtīsim ielogošanās datus uz Jūsu e-pastu.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem