Kontakti un atbalsta kanāli Accor klientiem, piemēram, zvanu centrs un sociālo tīklu atbalsts.
Reģistrējoties, es apstiprinu Noteikumi un Privātuma Politika.
Izskatās, ka Jūs mēģinat sazināties ar Accor klientu atbalsta komandu. Diemžēl, mēs neesam saistīti ar Accor atbalsta komandu. Mēs esam divi dažādi uzņēmumi. Taču, lai atvieglotu Jums dzīvi, esam atraduši Accor klientu atbalsta kontaktdatus. Lūdzu, sazinieties ar Accor pārstāvjiem pa tiešo, izmantojot kontaktinformāciju, kas ir noradīta zemāk.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Accor ir vadošā Paplašinātās Viesmīlības viesnīcu grupa, kas piedāvā unikālu un jēgpilnu pieredzi 5100 viesnīcās 110 valstīs.
Accor ir vadošā Paplašinātās Viesmīlības viesnīcu grupa, kas piedāvā unikālu un jēgpilnu pieredzi 5100 viesnīcās 110 valstīs.
Accor klientu apkalpošanas komanda piedāvā šādus atbalsta kanālus: zvanu centrs, sociālo mediju atbalsts un pašapkalpošanās atbalsts.
Jūs varat sazināties ar Accor, zvanot uz to palīdzības tālruni vai atstājot ziņu kādā no sociālo mediju platformām. Varat izmantot arī viņu zināšanu bāzi, ja dodat priekšroku pašapkalpošanās atbalstam.
Accor nav e-pasta atbalsta.
Nē, Accor neatbalsta tiešsaistes čatu.
Ja dodat priekšroku zvanu atbalstam, varat sazināties ar to palīdzības līnijām: https://group.accor.com/en/contact-us/address-book
Mēs augstu vērtējam vērtējam jūsu neseno reģistrēšanos LiveAgent.
Tūlīt pēc konta izveides uz jūsu e-pasta adresi tiks nosūtīta ziņa, kurā ir iekļauta pieteikšanās informācija.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem