AbeBooks Palīdzības Dienesta Kontaktinformācija - sazinieties ar mums, ja jums ir jautājumi par pasūtījumiem, atgriezenisko saiti vai citiem jautājumiem. Mēs esam šeit, lai palīdzētu 24/7!
Izskatās, ka Jūs mēģinat sazināties ar AbeBooks klientu atbalsta komandu. Diemžēl, mēs neesam saistīti ar AbeBooks atbalsta komandu. Mēs esam divi dažādi uzņēmumi. Taču, lai atvieglotu Jums dzīvi, esam atraduši AbeBooks klientu atbalsta kontaktdatus. Lūdzu, sazinieties ar AbeBooks pārstāvjiem pa tiešo, izmantojot kontaktinformāciju, kas ir noradīta zemāk.
N/A
N/A
AbeBooks atbalsta aģenti parasti atbild uz e-pastiem pēc 1 Diena .
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
AbeBooks ir tiešsaistes tirdzniecības platforma grāmatām, mākslai un kolekcijām. Tā savieno miljoniem cilvēku visā pasaulē, lai tie varētu atrast un iegādāties retas, lietotas un svaigi drukātas grāmatas. Tas piedāvā plašu jaunu, lietotu un grūti atrodamo grāmatu izvēli, kā arī lētas mācību grāmatas, mākslas darbus un kolekcionējamus priekšmetus.
Labākais veids, kā sazināties ar AbeBooks klientu atbalstu, ir pa tālruni, e-pastu vai sociālajiem medijiem. Klienti var sazināties ar AbeBooks arī sociālajos tīklos, piemēram, Facebook, Youtube, Instagram vai Twitter.
Sazināties ar AbeBooks vislabāk ir caur e-pastu. Ar viņu klientu apkalpošanas komandu varat sazināties, izmantojot e-pasta adresi media@abebooks.com. Varat arī apmeklēt viņu mājaslapu www.abebooks.com un noklikšķināt uz saites Zināšanu Bāze, lai saņemtu tūlītēju pašapkalpošanās palīdzību. Turklāt varat arī zvanīt uz viņu tālruņa numuru +1-800-315-5335. Klientu apkalpošanas komanda ir pieejama 24/7. Apmeklējot viņu mājaslapu, varat atrast arī citus noderīgus resursus, tostarp kopienas forumu un sociālo mediju kontus.
Experiencing problems with this software?
Take a look at our list of the most common problems and find out how you can solve them.
If you have forgotten your password, you will need to create a new one.
How to reset your password:
A strong password is longer than 8 characters, contains random capitalization, numbers, and special characters, and is not easy to guess. Do not use dictionary words, your name, email address, or other personal information that can be easily obtained.
Please wait for the reset email to arrive – do not request a new reset email before receiving the first. If you request a second password email before receiving the first, the link in the first email will not work. The reset link will expire if not used within an hour.
Once an order has been received by AbeBooks and forwarded to the bookseller, changes to the order cannot be made through our system.
However, if the seller has not confirmed the order, you can cancel the order and then place a new order for the book.
If the bookseller has already confirmed the order, contact the seller directly and ask if they can cancel the order for you or make the necessary correction before shipping the book.
If the book is already in transit, you will need to initiate a return/refund upon its arrival.
To get help with your order or ask a question, contact the bookseller directly using the AbeBooks system.
If you don’t receive a response within 3 business days, contact AbeBooks Customer Support through the online form and include the order number, book title, and your question.
Customer Support will follow up with the bookseller on your behalf and get back to you within 2 business days. Note that if a bookseller consistently fails to respond to inquiries, their account may be suspended or closed.
AbeBooks klientu apkalpošana ir izcila. Viņi nodrošina zinošu, noderīgu tiešsaistes čatu, e-pasta un telefonu atbalstu, kā arī visaptverošu palīdzības centru ar informāciju par aktuālām tēmām, piemēram, preču atgriešanu, pasūtījumiem, maksājumiem un citiem jautājumiem. Viņu komanda, kas sastāv no atsaucīgiem ekspertiem un grāmatu entuziastiem, ir gatava atbildēt uz jautājumiem un palīdzēt klientiem tikt galā ar viņu vajadzībām. Viņi arī piedāvā plašu grāmatu tirgotāju katalogu, kas ļauj klientiem atrast tirgotājus, kuri specializējas viņus interesējošajā jomā.
Šajā video diskutē par jaunākajām tendencēm mārketingā un to, kā uzņēmumi var pielāgoties digitālajai videi. Tiek runāts par sociālo mediju izmantošanu, tiešsaistes reklāmu un klientu iesaistīšanu. Tāpat tiek apskatīti veidi, kā uzlabot mārketinga stratēģijas un sasniegt labākus rezultātus.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.