Kas ir VoIP tālrunis?
VoIP tālrunis ir digitālā ierīce, kas izmanto interneta protokola (IP) tehnoloģiju, lai pārraidītu un saņemtu tālruņa zvanus. VoIP tālrunis pārveido zvanītāja balsi ciparu informācijā, kas pēc tam tiek pārraidīta adresātam līnijas otrā galā.
VoIP tālrunis var zvanīt uz jebkuru citu tālruni neatkarīgi no tā, vai vēlaties zvanīt uz tradicionālo tālruni (t.i., analogo tālruni), virtuālo tālruni vai mobilo tālruni. Atšķirībā no analogā tālruņa, VoIP tālrunim, lai tas darbotos pareizi, ir nepieciešams platjoslas savienojums. Par laimi, VoIP tālrunis var izmantot Wifi, mobilo savienojumu un cita veida interneta savienojumus.
Kā darbojas VoIP tālrunis?
Esiet kādreiz nodomājuši – Kas gan notiek aizkulisēs, kad izmantojat VoIP pakalpojumu sniedzēju, lai veiktu VoIP zvanus? Ir vairāki veidi, kā veikt VoIP zvanus.
1) VoIP tālruni izmanto tālruņa numura ievadīšanai tatstatūrā un pēc tam zvana sākšanai. Kā gala zvanītājam jums nav īpašu aparatūras prasību, lai veiktu VoIP zvanus. Piemēram, varat zvanīt, izmantojot klēpjdatoru, izmantot viedtālrunī esošu lietotni vai iegādāties īpašu VoIP klausuli.
2) VoIP pakalpojumu sniedzējs saņem zvana pieprasījumu un savieno jūs ar pasaules telefonu tīklu, izmantojot interneta tehnoloģiju. VoIP pakalpojumu sniedzējs var izveidot savienojumu ar gandrīz jebkuru citu tālruņa pakalpojumu (piemēram, analogo tālruni, uzņēmuma tālruni vai VoIP tālruni).
3) Kad VoIP zvani ir savienoti, skaņas viļņi, ko radat, tiek pārvērsti par digitālajiem signāliem, ātri nosūtīti internetā un atkal pārvērsti par skaņu. Sarunas otrā pusē personai šis process ir līdzīgs.
Ņemiet vērā, ka jūsu VoIP tālruņa pakalpojumam ir nepieciešams uzticams interneta savienojums, lai tas darbotos pareizi. Ja dzīvojat apgabalā, kurā nav uzticama interneta savienojuma, iespējams, ka kā dublējumu vēlēsities izmantot mobilo tālruni vai parasto tālruni.
A software for streamlined VoIP calling
LiveAgent's virtual call center solution includes VoIP phone support as part of our call center services.
Kādi VoIP tālruņu veidi ir pieejami?
Ir vairāki VoIP tālruņu veidi, kurus var izmantot atkarībā no budžeta un vajadzībām. Jūs varat izmantot dažādu veidu VoIP tālruņus (piem., darba tālruni biroja darbam un mobilo ierīci ceļojuma laikā).
Šeit ir visizplatītākie VoIP telefonu tipi.
- Fiziskais tālrunis
Fizisks tālrunis ir fiziska ierīce, ko var uzlikt uz galda, lai veiktu VoIP tālruņa zvanus. Tam, iespējams, būs fizisks numuru sastādīšanas bloks un papildu funkcijas, kas palīdzēs pārvaldīt ienākošos zvanus, izmantojot platjoslas interneta savienojumu.
- Programmiskais tālrunis
Programmiskais tālrunis ir lieliska izvēle uzņēmuma īpašniekam, kas vēlas samazināt nekārtību un maksimāli palielināt elastību. Tā vietā, lai lietotu fizisku ierīci ar numuru sastādīšanas bloku, programmiskais tālrunis ir lietotne, ko var palaist klēpjdatorā vai mobilajā ierīcē. Tā kā nav īpašas aparatūras, kas jāiegādājas, labākie programmiskie tālruņi var būt būtisks ietaupījumus.
- VoIP programmatūra
Šis VoIP tālruņa tips ir programma, ko darbināt mobilajā ierīcē vai datorā. Piemēram, lai veiktu zvanus, varat Skype lietotni lejupielādēt datorā vai viedtālrunī. Varat izvēlēties iegādāties austiņas, kas savienojas ar datora USB portu, lai nodrošinātu papildu komfortu.
- Mobilā ierīce
VoIP zvanu veikšanai var izmantot vairāku veidu mobilās ierīces. Piemēram, gandrīz visi modernie Android un Apple mobilo tālruņu modeļi var palaist VoIP programmatūru. Tāpēc varat veikt zvanus no planšetdatora vai viedtālruņa.
- Uzņēmuma tālrunis
VoIP biznesa tālrunis parasti tiek fiksēts noteiktā atrašanās vietā, piemēram, vadītāja birojā (saukts arī par galda tālruni). Tas var piedāvāt papildu funkcijas, piemēram, konferences zvanus, balss pastu un virtuālu administratoru, kas nav bieži sastopams parastam tālrunim. Ja izvēlaties universālu biznesa tālruņa sistēmu, varat piekļūt uzlabotām iespējām, piemēram, HD audio, starptautisko zvanu paketēm un uzticamai video konferencei.
- Parastais tālrunis
Kad lielākā daļa cilvēku meklē parasto tālruni, tas nozīmē tradicionālo fiksēto līniju, ko izmanto galvenokārt analogo tālruņa zvanu veikšanai. Ar to katru tālruņa zvanu veic, izmantojot tehnoloģiju, kas nav digitāla (t.i., analogos signālus). Lai gan parastam tālrunim trūkst papildu iespēju, ko parasti var atrast modernajos tālruņos, tā ir laba izvēle, ja jums nav uzticama tīkla savienojuma. Tomēr jūs, iespējams, nezināt, ka varat izmantot VoIP adapteri, lai izveidotu analogā tālruņa savienojumu ar VoIP pakalpojumu sniedzēju. Šādā gadījumā pārdevējs vai ražotājs var pārbaudīt jūsu parastā tālruņa iespējas.
Maximize the efficiency of your business
LiveAgent offers over 50 integrations with leading VoIP service providers.
Kādas ir VoIP tālruņa funkcijas?
Katra VoIP pakalpojuma sniedzēja piedāvātās īpašās funkcijas ievērojami atšķiras. Vienkāršības labad var nošķirt pamatfunkcijas (t.i., standarta funkcijas, kas ir kopīgas gandrīz katram VoIP tālrunim) un papildus funkcijas, kas sniedz plašākas saziņas iespējas.
- Pamatfunkcijas. VoIP tehnoloģija sniedz iespēju veikt zvanus un saņemt ienākošos zvanus. Vispārīgi sakot, jūs varat zvanīt uz tradicionālajiem fiksētās līnijas tālruņiem, mobilajiem tālruņiem un citiem VoIP tālruņiem. Izmantojot numura sastādīšanas bloku, varat ievadīt tālruņa numuru un ātri uzsākt sarunu.
- Paplašinātās funkcijas. Biznesa VoIP pakalpojums, ko dēvē arī par papildu funkcijām, var ietvert HD balss kvalitāti. Citas populāras papildu funkcijas ir videokonferenču risinājums, drošības līdzekļi (piemēram, 256-bitu šifrēšanas standarts) un iespēja atbalstīt zvanu centru.
Ja vēlaties izmantot papildu funkcijas, ziedojiet dažas minūtes, lai sazinātos ar VoIP pakalpojumu sniedzēju. Daudzos gadījumos var iegādāties piekļuvi plašam funkciju klāstam par papildu maksu. Jo īpaši papildu maksas var tikt piemērotas, ja vēlaties papildu līdzekļus (piem., vienotu sakaru sistēmu lielam uzņēmumam).
Fully stacked customer service software
Discover all the features that make LiveAgent a powerful multi-channel help desk solution.
Kādas ir VoIP tālruņa sistēmas lietošanas priekšrocības?
Pieņemot, ka jums ir uzticams interneta pieslēgums, VoIP tālruņiem ir priekšrocības, kas jums jāizprot, pirms atvadāties no tradicionālajiem fiksētās līnijas tālruņiem.
- Vietas ietaupījums
Uzņēmumu īpašnieki zina, ka daudzi darbinieki vēlas iespēju strādāt attālināti. Parasto tālruņu likvidēšana un pārslēgšanās uz mākonī bāzētu telefonu sistēmu ir lielisks veids, kā ietaupīt vietu. Tā vietā, lai uz katra galda būtu fiziski tālruņi, darbinieki var veikt VoIP tālruņa zvanus, izmantojot klēpjdatorus vai mobilās ierīces.
- Izmaksu ietaupījums
Daudziem cilvēkiem iespēja ietaupīt naudu, pārejot uz VoIP, šķiet pievilcīga. Jo īpaši uzņēmuma īpašnieki, kas maksā par vairākām tālruņa līnijām un tālsarunu pakalpojumiem, var iegūt ievērojamas izmaksu ietaupījuma priekšrocības.
- Pakalpojuma kvalitāte
Kā uzņēmuma īpašniekam jums nepieciešams ātrs atbalsts. Diemžēl uzņēmumi, kas nodrošina fiksēto tālruņu sakarus, bieži liek klientiem ilgi gaidīt lai saņemtu viņu pakalpojumu. Ja uzņēmumi izmanto VoIP pakalpojumus, ir mazāk ticams, ka tie piedzīvos neapmierinošu servisu. Vēl vairāk tas ir aktuāli, ja to kombinē ar citiem saziņas kanāliem.
- Uzņēmuma komunikācija
Uzņēmumu īpašniekiem, kuru darbinieki atrodas dažādās atrašanās vietās (piemēram, zvanu centrā, lokālajā tirdzniecības komandā utt.), ir nepieciešams elastīgs tālruņa pakalpojums. Mūsdienīga zvanu centra sistēma, kas tiek viesota mākonī, parasti ietver IVR, automātisko atzvanu, videozvanu,neierobežotu zvanu ierakstīšanu un VoIP integrāciju.
A single interface for managing customer queries
Sign up for a free 30-day trial and start improving your customer service today.
Noskatieties video par VoIP Tālruni
VoIP tālruņu sistēmas ļauj uzņēmumiem efektīvāk sazināties ar saviem klientiem, un LiveAgent palīdzības sistēma vienkāršo klientu apkalpošanas pieredzi. Abi rīki kopā nodrošina efektīvu un produktīvu sistēmu gan klientam, gan uzņēmumam. VoIP tālruņi ļauj uzņēmumiem veikt zvanus internetā, ietaupot naudu par starptautiskajiem zvaniem, un LiveAgent nodrošina intuitīvu sistēmu atbildei uz klientu pieprasījumiem un klientu atbalsta procesa vienkāršošanai. Ar šiem diviem rīkiem uzņēmumi spēj nodrošināt efektīvāku klientu apkalpošanu, kas ir gan ekonomiska, gan efektīva.
Topics
- sociālo mediju reklāmas
- mārketinga automatizācija
- personīgās mārketinga pieeja
Video summary
Video stāsta par jaunākajiem mārketinga stratēģijas pielietojumiem digitālajā vidē. Tajā tiek apspriesti sociālo mediju reklāmas efektivitāte, mārketinga automatizācijas priekšrocības un personīgās mārketinga pieejas nozīme. Video sniedz ieskatu modernajā mārketinga pasaulē un piedāvā jaunus risinājumus uzņēmumu reklāmas vajadzībām.
Frequently Asked Questions
Kas ir VoIP tālrunis?
VoIP tālrunis izmanto IP tīklus un digitālos signālus, lai pārraidītu un saņemtu tālruņa zvanus ikvienam, neatkarīgi no tā, vai tam ir tradicionālais tālrunis, mobilais tālrunis vai virtuālais tālrunis.
Kā darbojas VoIP tālrunis?
VoIP tālruņa zvans ietver vairākus elementus, ko apstrādā VoIP pakalpojumu sniedzējs. Tastatūrā tiek ievadīts tālruņa numurs. Automātiski VoIP tālruņu sistēma izveido savienojumu ar personu, kurai zvanāt. Pēc tam saruna tiek pārraidīta turp un atpakaļ, izmantojot digitālos signālus.
Kādi VoIP tālruņu veidi ir pieejami?
Ir vairāki VoIP tālruņu veidi. Programmiskie tālruņi ļauj veikt VoIP tālruņa zvanus, izmantojot klēpjdatoru vai mobilo ierīci. Fiziskie tālruņi ir tāda veida fiziska ierīce, ko var uzlikt uz galda. Katrs VoIP pakalpojumu sniedzējs piedāvā dažādus VoIP tālruņu veidus.
Kādas ir VoIP tālruņu funkcijas?
VoIP tālruņa funkcijas atšķiras atkarībā no modeļa un VoIP pakalpojuma. Parasti tās ir ienākošo zvanu saņemšana un zvanīšana. Dažos gadījumos jums var būt visas valsts mēroga zvani, videokonferences un citas funkcijas.
Kādas ir VoIP tālruņu sistēmas lietošanas priekšrocības?
Ir vairākas VoIP telefonu priekšrocības, kas jāņem vērā. Parasti, salīdzinot ar tradicionālajiem tālruņiem, var panākt izmaksu ietaupījumu. Turklāt, ja vēlaties, varat ietaupīt vietu, atbrīvojot galdus no tālruņiem. Visbeidzot, VoIP telefoni ir ātri un elastīgi – pēc vajadzības var vienkārši pievienot vairāk tālruņa līniju.
Expert’s note
VoIP tālrunis ir digitālā ierīce, kas izmanto interneta protokola (IP) tehnoloģiju, lai pārraidītu un saņemtu tālruņa zvanus. Tas var ietaupīt izmaksas un ir elastīgs risinājums uzņēmumiem ar daudzām atrašanās vietām.
LiveAgent Tīmekļa Seminārs 1: Ievads un Vispārējs Pārskats
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas uzlabo e-pasta mārketingu un klientu apkalpošanu, piedāvājot daudzas funkcijas un pielāgojamas integrācijas. Tas palīdz uzņēmumiem palielināt produktivitāti un uzlabot klientu pieredzi. LiveAgent piedāvā palīdzības dienesta programmatūru, kas ir pielāgojama vairāk nekā 48 valodās un ir pieejama no $15 līdz $29 / mēnesim.
Kas ir VoIP (Balss Pārraides Protokols Internetā)? Kā darbojas VoIP?
VoIP ir tehnoloģija, kas pārvērš ierīces par telefonu, atbalstot audio, video un teksta komunikāciju. Tas noder uzņēmumiem un prasa ātru internetu. VoIP arī palīdz efektīvai komunikācijai un sniedz zemākas tarifas.
Kā pievienot tiešsaistes čatu CoreCommerce veikalā
LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru, VoIP tālruņa sistēmas, pašapkalpošanās programmatūru un citus risinājumus. Ar integrāciju Jūsu mājaslapā, uzņēmumi var uzlabot klientu atbalstu un apmierinātību.