Kas ir VoIP numura sastādītājs?
VoIP numura sastādītājs ir numuru sastādīšanas programmatūra, kas izejošo balss zvanu veikšanai izmanto VoIP (Balss caur Interneta Protokolu). Tā vietā, lai izmantotu tradicionālo tālruņa pakalpojumu, VoIP numura sastādītāji izmanto interneta savienojumu un VoIP pakalpojumu sniedzējs izslēdz nepieciešamību pēc tālruņa līnijas vai pat mobilā tālruņa. Aģenti būtībā var izmantot savu pārlūkprogrammu un austiņas, lai veiktu lētus izejošos VoIP zvanus jebkuram adresātam, ja vien tiem ir stabils interneta pieslēgums.
Atšķirībā no ienākošajiem zvanu centriem, kur aģenti pārsvarā nodarbojas ar ienākošajiem zvaniem, mūsdienīgi izejošo zvanu centri aktīvi izmanto VoIP numura sastādītājus. Katra veida automātiskie numura sastādītāji ļauj aģentiem automatizēt tālruņa numura sastādīšanas procesu un viegli veikt masveida izejošos zvanus, lai sazinātos ar potenciālajiem pircējiem, interesentiem un klientiem. VoIP sastādītājus var efektīvi izmantot pārdošanas komandā liela apjoma pārdošanas zvanu veikšanai, neveicot manuālu numuru sastādīšanu, kā arī klientu apkalpošanas komandās proaktīvam klientu atbalstam.
Lai gan uz VoIP balstītus zvanus parasti uzskata par tikpat uzticamiem kā tradicionālās balss zvanīšanas tehnoloģijas, interneta savienojuma kvalitāte un ātrums patiesībā var ietekmēt zvanu kvalitāti, izmantojot VoIP numura sastādītājus.
Pastāv vairāki VoIP numura sastādītāju tipi, kas atšķiras atkarībā no to darbības veida:
Prognozējošie numura sastādītāji: šāda tipa VoIP sastādītāji galvenokārt tiek izmantoti masveida izejošajiem zvaniem, piemēram, telemārketingam, tirgus izpētei, klientu apkalpošanas uzlabošanai un parādu piedziņai. Prognozējošais numura sastādīšanas process veic vairāku numuru izsaukšanu vienlaikus, pamatojoties uz paredzamo aģenta pieejamību, izlaižot atvienotus numurus, aizņemtus signālus un balss pastu.
Jaudīgie numura sastādītāji: Jaudīgie numura sastādītāji (tiek dēvēti arī par ātrajiem numura sastādītājiem) katram aģentam izsauc vienu numuru un nodrošina, ka zvans tiek iniciēts tikai tad, kad aģents ir gatavs runāt. Ja numurs ir aizņemts, atvienots vai neatsaucas, tas tūlīt pāriet uz nākamo no kontaktu saraksta.
Priekšskatījuma numura sastādītāji: priekšskatījuma numura sastādītājs ļauj aģentiem skatīt detalizētus kontaktpersonu profilus, ieskaitot iepriekšējās saziņas vēsturi, lai viņi varētu pārlūkot šo informāciju un izlemt, vai uzsākt zvanu vai izlaist to. Tas ļauj veidot personalizētāku, uz kontekstu balstītu mijiedarbību ar klientiem un potenciālajiem pircējiem.
Robotizētie numura sastādītāji: Robotizētais numura sastādītājs spēj zvanīt simtiem tūkstošu cilvēku vienlaicīgi, negaidot uz atbrīvotajām telefona līnijām. Tiklīdz kontaktpersona paceļ klausuli, tas atskaņo jūsu iepriekš ierakstīto paziņojumu vai savieno zvanu ar dzīvu aģentu. Tos galvenokārt izmanto masveida paziņojumu kampaņām.
Progresīvie numura sastādītāji: progresīvais numura sastādītājs iet caur zvanu sarakstam un sāk zvanu tikai tad, ja aģents pabeidzis pašreizējo zvanu un ir gatavs saņemt nākamo zvanu. Progresīvais numura sastādītājs savieno aģentus ar tikai ar tiem zvaniem, uz kuriem atbild dzīva persona, un katram aģentam sastāda tikai vienu numuru.
Try LiveAgent Today
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated call center software for SMB.
Frequently Asked Questions
Kādas ir VoIP numura sastādītāju priekšrocības?
VoIP numura sastādītāji ievērojami palielina reālo savienojumu skaitu, atfiltrējot nost nesavienotus zvanus, samazina gaidīšanas laiku starp zvaniem un aģenta dīkstāvi. Tas nozīmē, ka, izmantojot VoIP numura sastādītājus, zvanu centra darbinieki spēj sasniegt vairāk potenciālo pircēju un klientu. Rezultātā uzlabojas aģenta veiktspēja un palielinās biznesa produktivitāte, kā arī samazinās zvanu centra darba izmaksas.
Kā darbojas VoIP numura sastādītājs?
VoIP numura sastādītājs izmanto Balsi caur Interneta Protokolu (VoIP), lai pārvaldītu vienlaikus vairākus izejošos zvanus zvanu centros. VoIP numura sastādītāji automatizē numuru sastādīšanas procesu, izslēdzot manuālās zvanīšanas nepieciešamību. Tie var atfiltrēt nost aizņemtus signālus, atvienotus numurus un balss pastus un savienot aģentus tikai tad, ja uz zvanu atbild reāla persona.
Vai VoIP numura sastādītājs ir iekļauts LiveAgent?
Lai gan LiveAgent zvanu centra programmatūra atbalsta gan ienākošos, gan izejošos zvanus, tā izejošā zvanu centra funkcionalitāte pašlaik neatbalsta VoIP numura sastādīšanu. Tomēr jūs joprojām varat veikt izejošos zvanus saviem potenciālajiem pircējiem, interesentiem vai klientiem, izmantojot iespēju “noklikšķināt, lai zvanītu”. Tas nozīmē, ka aģenti var uzsākt izejošos zvanus tieši no LiveAgent informācijas paneļa, apmeklējot jūsu interesentu mājaslapas.
Kā iestatīt Nosacījumus LiveAgent sistēmā
LiveAgent piedāvā nosacījumu iestatīšanu, lai automatizētu pieteikumu apstrādi un uzlabotu klientu atbalstu. Tas palīdz efektīvi pārvaldīt pieteikumus, izmantojot dažādus komunikācijas kanālus un nosacījumu aktivizēšanu atbilstoši kritērijiem.
Kā darīt: Iepriekšdefinētas atbildes LiveAgent sistēmā
Partneru programma Sadarbība Ar Mums Impressum Uzņēmums Par mums Balvas un Sertifikāti VoIP partneri. Populāri Klientu apkalpošanas programmatūra, Ienākošo zvanu centra programmatūra, E-pasta pārvaldības programmatūra. Atvērt bezmaksas kontu un izmantot iepriekšdefinētās atbildes, lai uzlabotu klientu apkalpošanas pieredzi.
Kā iestatīt Tiešsaistes čatu Adobe Business Catalyst platformā
LiveAgent piedāvā dažādas klientu apkalpošanas programmatūras funkcijas, integrācijas un alternatīvas, kā arī bezmaksas demonstrāciju. Tas uzlabo klientu iesaisti un nodrošina augstāku apmierinātības līmeni.
Kā iestatīt SLA LiveAgent sistēmā
LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru, VoIP tālruņa sistēmas, pašapkalpošanās programmatūru un citus pakalpojumus. Uzņēmumi var izveidot SLA līmeņus, lai prioritizētu atbildes, nodrošinātu pakalpojumu kvalitāti un uzlabotu klientu apmierinātību.