Kas ir programmatūras atbalsts?
Pēcpārdošanas palīdzība, ko nodrošina programmatūras radītājs vai aģents, kurš ir izveidots, lai risinātu ar programmatūru saistītas problēmas, piegādā atjauninājumus un labo programmatūras kļūdas. Tā ir darba vieta vai pakalpojums, kas palīdz iestādes lietotājiem (klientiem, darbiniekiem). Tas ir kontaktpunkts, programmatūras risinājums, ko lietotājs izmanto, lai atrisinātu problēmu vai ziņotu par kļūdu. Visbiežāk šo jēdzienu ir iespējams sastapt informācijas sistēmās un informācijas un komunikācijas tehnoloģijās.
Frequently Asked Questions
Kas ir programmatūras atbalsts?
Programmatūras atbalsts ir pēcpārdošanas atbalsts, ko nodrošina programmatūras izstrādātājs vai aģents, kurš ir klientu atbalsta komandas loceklis. Tas ir kontaktpunkts starp lietotājiem un uzņēmumu, kas piedāvā tehnisko risinājumu. Palīdz risināt programmatūras problēmas.
Vai programmatūras atbalsts ir svarīgs?
Programmatūras atbalsts ir ļoti svarīgs, jo aģenti sniedz atbildes uz jautājumiem, kas saistīti ar programmatūras atbalsta problēmām, nodrošina atjauninājumus un novērš programmatūras kļūdas. Tas ir galvenais risinājums, kas nodrošina efektīvu atbalstu.
Vai LiveAgent nodrošina programmatūras atbalstu?
LiveAgent nodrošina programmatūras atbalstu, lai jūs varētu ātri uzzināt, kā atrisināt problēmu vai uzzināt par programmatūras atjauninājumu.
Expert’s note
Programmatūras atbalsts ir ļoti svarīgs klientu apmierinātības nodrošināšanai, nodrošina atjauninājumus un risina programmatūras kļūdas.
Kā izveidot un pievienot birkas LiveAgent
LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru un citas saziņas risinājumus. Izmantojot birkas, var sakārtot un prioritizēt klientu pieteikumus, uzlabojot komandas sadarbību un klientu pieredzi. Uzziniet, kā izveidot un pievienot birkas, lai optimizētu pieteikumu pārvaldību.
LiveAgent Palīdzības Dienesta Programmatūra un Tiešsaistes čats
LiveAgent piedāvā visaptverošu palīdzības programmatūru uzņēmumiem, lai optimizētu klientu atbalstu visos komunikācijas kanālos, uzlabotu atbildes laiku un efektivitāti. Uzņēmumi var pielāgot programmatūru savām vajadzībām un veiktspēju, nodrošinot labāku klientu pieredzi.
Kā izveidot Kontaktformas LiveAgent sistēmā
Kontaktformas uzlabo klientu iesaisti un vienkāršo komunikāciju mājas lapā. LiveAgent sistēmā var izveidot pielāgotas kontaktformas, nodrošinot drošu un efektīvu klientu saziņu.
Iepriekšsagatavotas ziņas (makrosi) LiveAgent sistēmā
Pašapkalpošanās programmatūra, klientu apkalpošanas programmatūra, VoIP tālruņa sistēmas un citas lietderīgas programmatūras, kas piedāvātas LiveAgent sistēmā. Izmēģiniet visus saziņas kanālus, kamēr jūsu LiveAgent ir gatavs.