Kas ir reāllaika čats?
Čats, ko sauc arī par tiešsaistes tērzēšanu vai interneta čatu, ir saziņas un mijiedarbības veids internetā reāllaikā. Šis saziņas veids ir balstīts uz īsziņām. Čatā var sazināties divas vai vairākas personas. Tāpat čatā iespējams nosūtīt attēlus, video vai audio failus.
Pastāv daudzi čata veidi – piemēram, pašreizējais čats vai noteiktā laikā ieplānotais čats. Čatam nepieciešama programmatūra vai ziņapmaiņas programma. Dažos čatos lietotājiem jāreģistrējas vai jāpierakstās noteiktās čata grupās.
Frequently Asked Questions
Kas ir reāllaika čats?
Reāllaika čats ir tiešsaistes saziņas kanāls, kas ļauj veikt reāllaika sarunas. Tas ļauj sūtītājam nosūtīt adresātam teksta ziņu.
Vai jūsu uzņēmums ir nepieciešams reāllaika čats?
Ja vēlaties, lai jūsu uzņēmums atbilstu tirgus tendencēm un būtu atpazīstam klientu vidū, jums noteikti nepieciešams reāllaika čats. Tas dod iespēju klientam, kuram ir problēma, ātri ar jums sazināties un saņemt ātras atbildes un risinājumus. Reāllaika čats samazina pamesto pirkuma grozu skaitu, kā arī palielina ieguvumus no reklāmām.
Vai LiveAgent ir pieejams reāllaika čats?
LiveAgent nodrošina reāllaika čatu. Izmantojot čata funkciju, jūs varat sniegt saviem klientiem augstāka līmeņa atbalstu un atvieglot sazināšanos ar jūsu uzņēmumu.
Expert’s note
Reāllaika čats ir ļoti noderīgs saziņas veids, kas ļauj klientam saņemt tūlītējas atbildes un risinājumus. Tas samazina pamesto pirkumu grozu skaitu un palielina ieguvumus no reklāmām.
ActiveCampaign Palīdzības Dienesta Kontaktinformācija
LiveAgent ir klientu attiecību pārvaldības un mārketinga automatizācijas platforma, kas piedāvā dažādus klientu atbalsta kanālus un risinājumus. Platforma ietver e-pasta mārketingu, kontaktu pārvaldību, segmentāciju, automatizāciju un pārdošanas CRM. Arī piedāvā 24/7 atbalstu un plašu zināšanu bāzi. Visu šo informāciju var atrast uz LiveAgent mājaslapas.
LiveAgent ir efektīvs risinājums klientu apkalpošanai, nodrošinot ātru atbildes laiku un daudzvalodu atbalstu. Tas piedāvā arī SLA žurnālu atskaitei, kas apkopo informāciju par pakalpojumu sniegšanas līmeni un nodrošina labāku atskaites punktu/situāciju analīzi. Uzticams pakalpojums ar labu atbalstu un funkcijām.
Constant Contact Palīdzības Dienesta Kontaktinformācija
Constant Contact ir lietotājam draudzīga mārketinga platforma, kas nodrošina mazajiem uzņēmumiem rīkus, lai attīstītu savus uzņēmumus. Piedāvā daudzus atbalsta kanālus, 24/7 atbalstu un detalizētas pamācības. Uzņēmuma kontaktinformācija: tālrunis + 1 781-472-8100, e-pasts socialmedia@constantcontact.com, sociālie tīkli un atbalsta portāls.