Kas ir palīdzības pieteikumu kopīgošana?
Palīdzības pieteikumu kopīgošanu var veikt, izmantojot iekšējā čata funkciju. Ja aģents izmanto pareizo palīdzības pieteikuma ID, tam automātiski tiek piešķirta saite, ar kuru var vienkārši dalīties. Aģentam, uzspiežot uz palīdzības pieteikuma ID, aģenta panelī automātiski atveras konkrētais palīdzības pieteikums. Tas samazina laika patēriņu, jo situācijās, kad aģentiem nepieciešama citu palīdzība, viņi var ātri kopīgot attiecīgo palīdzības pieteikumu.
Frequently Asked Questions
Kas ir palīdzības pieteikumu kopīgošana?
Palīdzības pieteikumu kopīgošana ļauj aģentiem ātri un droši dalīties ar palīdzības pieteikumiem, sniedzot viens otram nepieciešamo atbalstu.
Kāpēc izmantot palīdzības pieteikumu kopīgošanu?
Palīdzības pieteikumu kopīgošana ļauj ātri pārsūtīt pieteikumu citam aģentam, ja nepieciešamas cita aģenta zināšanas vai atbalsts. Tas atvieglo aģenta darbu un nodrošina brīvu informācijas apriti.
Vai LiveAgent ir pieejama palīdzības pieteikumu kopīgošana?
LiveAgent palīdzības pieteikumu kopīgošanu nodrošina iekšējā čata funkcija. Ja aģents izmanto pareizo palīdzības pieteikuma ID, tas saņem saiti, ar kuru ir vienkārši dalīties.
Expert’s note
Palīdzības pieteikumu kopīgošana ir iespēja dalīties ar pieteikumu citam aģentam nepieciešamo zināšanu un atbalsta saņemšanai. Tas samazina laika patēriņu un nodrošina brīvu informācijas apriti.
Palīdzības pieteikumu uzkrāšanās
LiveAgent piedāvā daudzvalodu klientu apkalpošanas programmatūru ar laika kontroles rīkiem, lai uzlabotu klientu pieredzi. Tas novērš palīdzības pieteikumu uzkrāšanos un nodrošina ātru klientu atbalstu.
Atbalsta palīdzības pieteikums
LiveAgent piedāvā daudzvalodu atbalstu, pielāgojamas funkcijas un efektīvu klientu komunikāciju, uzlabojot klientu lojalitāti un mazinot sūdzības par biznesa iespējām.