Kas ir nepiešķirtais jautājums?
Cits aģents manuāli vai automatizēti var atcelt Jautājuma pieprasījumu. Dažreiz ir labāk, lai pieprasījumi paliktu nepiešķirti, taču piederētu nodaļām vai būtu atzīmēti.
An agent can unassign a ticket by using the Transfer feature and selecting Transfer to: Department; Assign to: Not assigned.
Frequently Asked Questions
Kā Jūs nosakāt nepiešķirto jautājumu?
Nepiešķirts jautājums ir jebkurš jautājums, kas netika piešķirts nevienam aģentam, manuāli vai automatizēti.
Cik ilgi jautājumam jāpaliek nepiešķirtam?
Jautājumam jābūt piešķirtam pēc iespējas ātrāk. Ja tas nebūs izdarīts automatizēti, nepieciešams manuāli piešķirt jautājumam aģentu. Taču, ir situācijas, kad labāk nepiešķirt pieprasījumu nevienam aģentam, tad ir svarīgi, lai tas piederētu konkrētai nodaļai un tie nebūtu atzīmēti.
Kur LiveAgent Jūs varat piekļūt visu nepiešķirto jautājumu sarakstam?
LiveAgent pieeju visiem jautājumiem, arī nepiešķirtiem, var atrast sadaļā "Jautājumi" aģenta panelī.
Expert’s note
Nepiešķirts jautājums ir jebkurš jautājums, kas netika piešķirts nevienam aģentam. Lai to risinātu, nepieciešams manuāli vai automatizēti piešķirt aģentu vai konkrētai nodaļai.
Atvērtās pirmsskolas izglītības iestādes piedāvā augstas kvalitātes aprūpi un izglītību bērniem no 1 līdz 5 gadu vecumam. Vecākiem ir iespēja piedalīties kopīgās aktivitātēs un pasākumos. Bērni tiek aicināti piedalīties dažādās radošās un izglītojošās aktivitātēs, kas veicina viņu attīstību un labklājību. --END OF TEXT
LiveAgent offers customer communication management software that is adaptable to various languages with free trials available. Their software includes self-service and incoming call center features, as well as complaint management systems, buyer portals, and email management software. They also offer webinars, writing tests, and cost calculators, making them a valuable partner for businesses. The company emphasizes the need for businesses to maintain customer and employee satisfaction. LiveAgent delivers a demo and a free trial and have received a variety of awards and certificates. They also offer advanced language settings for their chat, contact, or feedback boxes to cater to multilingual support. Their Android app is also available for remote support management.