Kas ir klientu apmierinātības vērtējums?
Klientu apmierinātība ir rīks, ko izmanto, lai novērtētu, vai klients ir apmierināts ar tikko nopirkto produktu.
Šodienas klienti atstāj komentārus sociālajās lietotnēs par to, kāda ir izrādījusies viņu mijiedarbība ar produktu. Tas var pārsniegt viņu cerības, bet var arī būt krietni zemāk par to, ko viņi sagaidīja. Uzņēmumi var pārraudzīt klientu apmierinātības līmeni, izmantojot tālruņa zvanus vai tiešsaistes aptaujas. Tas palīdzēs uzņēmumiem attiecīgi veikt izmaiņas, lai klienti būtu apmierinātāki ar to, ko viņi pērk, un uzņēmums nezaudētu savus klientus.
Frequently Asked Questions
Kāda ir klientu apmierinātības vērtējuma definīcija?
Klientu Apmierinātības Vērtējums ir indikators, kas parāda klientu lojalitātes pakāpi. Uzņēmumi to izmanto, lai novērtētu klientu apmierinātības pakāpi ar pieredzi konkrētajā uzņēmumā (pirkšana, mijiedarbība, piegādāts produkts vai pakalpojums).
Kā aprēķināt klientu apmierinātības vērtējumu?
Ja vēlaties novērtēt klientu apmierinātības rādītājus, jums ir jānosūta saviem klientiem īsa anketa, un viņi varēs atbildēt uz pakalpojuma novērtējuma jautājumu, piemēram, “Kā jūs vērtējat saņemto pakalpojumu/produktu?” Klientiem ir jāatbild skalā no 1 līdz 5, kur 1 nozīmē ļoti neapmierināts un 5 - ļoti apmierināts. Tomēr, ja ir nepieciešams paplašināt aptauju, varat izmantot arī 10 ballu skalu.
Vai variet izmērīt klientu apmierinātības vērtējumu, izmantojot LiveAgent?
Liveagent lietotāji var novērtēt klientu apmierinātību, izmantojot ciešo integrāciju ar Nicereply. Tas ir klientu apmierinātības aptaujas rīks. Integrācija nodrošina aptaujas sagatavi, ko var nosūtīt jūsu klientu bāzes e-pastiem, iekļaut aptaujas saiti e-pasta parakstā vai izmantot tiešsaistes čatu.
Expert’s note
Klientu apmierinātības novērtējums ir būtisks, lai uzņēmumi varētu optimizēt savu produktu un pakalpojumu piedāvājumu. Tas nodrošina uzticību klientiem, kas galu galā veicina uzņēmuma panākumus.
LiveAgent ir efektīvs risinājums klientu apkalpošanai, nodrošinot ātru atbildes laiku un daudzvalodu atbalstu. Tas piedāvā arī SLA žurnālu atskaitei, kas apkopo informāciju par pakalpojumu sniegšanas līmeni un nodrošina labāku atskaites punktu/situāciju analīzi. Uzticams pakalpojums ar labu atbalstu un funkcijām.
Constant Contact Palīdzības Dienesta Kontaktinformācija
Constant Contact ir lietotājam draudzīga mārketinga platforma, kas nodrošina mazajiem uzņēmumiem rīkus, lai attīstītu savus uzņēmumus. Piedāvā daudzus atbalsta kanālus, 24/7 atbalstu un detalizētas pamācības. Uzņēmuma kontaktinformācija: tālrunis + 1 781-472-8100, e-pasts socialmedia@constantcontact.com, sociālie tīkli un atbalsta portāls.