Kas ir čata pakalpojums?
Apkalpošanas čats, ko sauc arī par klientu apkalpošanas čatu, ļauj lietotājiem, mājaslapas apmeklētājiem, un klientiem reāllaikā čatot ar klientu pārstāvjiem. Apkalpošanas čatu nodrošina uzņēmuma mājaslapā iebūvēta tiešās saziņas programma. Tā samazina izmaksas, un ir lielisks sociālās mijiedarbības veids. Katra klientu un uzņēmuma mijiedarbība tiek saglabāta pieteikumos un tie savukārt – palīdzības dienesta programmatūrā.
Servisa čats ir klientu attiecību pārvaldības daļa. Izmantojot servisa čats, klientu pārstāvji var ātri piegādāt šo pakalpojumu klientiem.
Labi paņēmieni tiešsaistes čatam
Tālāk ir sniegti daži paraugpaņēmienu piemēri, kā īstenot un izmantot tiešsaistes čatu kā klientu atbalsta rīku.
- Stratēģiski novietota tiešsaistes čata pogu, lai nodrošinātu redzamību un pieejamību.
- Īsa atbildes laika uzturēšana, lai sniegtu tūlītēju palīdzību klientiem.
- Kopīgu pārlūkošanas sesiju veikšana, lai palīdzētu klientiem reālajā laikā.
- Metriku uzraudzība, lai analizētu un uzlabotu čata veiktspēju.
- AI čata botu ieviešana, lai apstrādātus atkārtojošos vaicājumus un sniegtu ātras atbildes.
- Aktīva sazināšanās ar klientiem, lai piedāvātu palīdzību.
- Atsauksmju lūgšana no klientiem, lai noteiktu uzlabojumu jomas.
- Birku izmantošana, lai efektīvi organizētu un pārvaldītu sarunas.
- Efektīva saziņa, izmantojot skaidru un īsu valodu.
- Tiešsaistes čata integrācija ar CRM sistēmu, lai nodrošinātu netraucētu klientu atbalstu.
Šo paņēmienu ieviešana uzlabo klientu apmierinātību, veido labas attiecības un nodrošina klientiem reāllaika atbalstu.
Frequently Asked Questions
Kas ir čata pakalpojums?
Čata pakalpojums ir tiešsaistes tehnoloģija vai pakalpojums, kas ļauj pārraidīt teksta ziņas starp dalībniekiem reālajā laikā. Klientu apkalpošanā tas bieži tiek izmantots kā tiešsaistes čats, tas savieno aģentu ar klientu un iespējo reāllaika sarunu.
Vai varat piedāvāt čata pakalpojumu ar LiveAgent palīdzību?
Liveagent piedāvā tūlītējās ziņapmaiņas pakalpojumus. Tas ļauj veikt zvanus reāllaikā. Šis līdzeklis ļauj ietaupīt daudz laika un koncentrēties uz attiecību veidošanu ar klientiem.
Kāda ir labākā čata pakalpojumu prakse?
Ir dažas labas prakses, kas jāpatur prātā, iesaistoties un rakstot čatā. Ieteicams katrā vietnes lapā labajā stūrī ievietot čata lodziņu. Tas ļauj klientam zināt, kur var ātri uzrakstīt klientu apkalpošanas dienestam. Izmantojiet čatu, kas balstīts uz mākslīgo intelektu, lai ātri atbildētu uz atkārtotiem jautājumiem. Jāatceras arī par personalizētu saziņu ar klientu un par attiecību veidošanu. Ātras reaģēšanas laiks klientiem ir svarīgs, tāpēc atbildes jāsniedz pēc iespējas ātrāk. Jūsu komandas darba ērtībai ir vērts integrēt tiešsaistes čatu ar CRM.
Pakalpojuma līmeņa līgums (SLA)
Pakalpojumu līmeņa līgumi (SLA) var uzlabot palīdzības dienesta efektivitāti, nosakot aģentiem sasniedzamos mērķus.
Pakalpojuma līmeņa līgums (SLA)
Izveidojiet SLA līmeņus, noteikumus un pārvaldiet klientu atbalstu efektīvi ar LiveAgent. SLA atbilstības pārskati ļauj uzraudzīt atbalsta sniegumu un eksportēt datus. SLA žurnāls nodrošina pārskatus par izpildēm un neizpildēm. Uzziniet vairāk par SLA un tā svarīgumu klientu apkalpošanā.