Kas ir klientu apkalpošanas atzvans?
Klientu apkalpošanas atzvana funkcija ir IVR (interaktīvā balss atbilde) zvanu centra programmatūras funkcija. Būtībā tas ir automatizēta atzvanīšana, ko pilnībā veic zvanu centra programmatūra.
Kāpēc klienti pieprasa atzvanus?
Klienti parasti pieprasa atzvanus trīs galveno iemeslu dēļ:
- Viņi negrib gaidīt savienojumu
- Līnija ir aizņemta / gaidīšanas rinda ir pārāk gara
- Patreiz nav pieejamu aģentu, kas atbildētu uz zvanu (piemēram, ārpus darba laika).
Kā tiek veikts automātiskais atzvans?
Parasti, kad klienti pieprasa atzvanu, zvans tūlīt tiek pārtraukts. Tomēr sistēma saglabā zvanītāja tālruņa numuru un ievieto to zvanu rindā. Tiklīdz tālruņa numurs nonāk rindas priekšgalā, sistēma automātiski zvana saglabātajam tālruņa numuram un savieno zvanītāju ar paredzēto kontaktu centra aģentu.
Kāpēc atzvans ir noderīga funkcija?
Automātiskā atzvana funkcija ir noderīga, jo tā var:
- Palielināt klientu apmierinātību
- Samazināt klienta pūles
- Samazināt pamesto zvanu skaitu
- Saīsināt zvanītāju rindas
- Piedāvāt vairāk pārdošanas iespēju
- Palielināt aģenta produktivitāti
- Sniegt vairāk ieskatu par jūsu zvanu centru
Kā jūs varat ieviest šo funkciju LiveAgent?
Lai sāktu izmantot IVR atzvana funkciju, jums ir jāsavieno VoIP tālruņa numurs ar savu LiveAgent kontu. Tiklīdz tas ir savienots, jums ir jāizveido IVR skripts un jāaugšupielādē IVR paziņojumi. Lai skatītu pilnu IVR iestatīšanas ceļvedi, skatiet šo rakstu.
Pēc tam jums ir jāpievieno atzvana skripts savam IVR skriptam, sekojot šim ceļvedim. Kad esat pabeidzis, noklikšķiniet uz Saglabāt un pārbaudiet funkciju, zvanot uz tālruņa numuru, kas ir integrēts jūsu LiveAgent kontā.
Noklausieties IVR izvēles paziņojumus un nospiediet prasīto tastatūras numuru (piemēram, “Nospiediet 4, lai pieprasītu atzvanu”). Jūsu zvanam nekavējoties jābeidzas un jāsāk zvanīt jūsu LiveAgent informācijas panelī, līdz aģents paņem zvanu. Tiklīdz tas tiek paņemts, LiveAgent automātiski atzvanīs zvanītāja numuram, veidojot automātisko atzvanu.
Klientu apkalpošanas zvanu kvalitātes kontrolsaraksts
LiveAgent ir klientu apkalpošanas un sūdzību pārvaldības programmatūra ar daudzām integrācijām, atbalstu un datu migrāciju. Tā piedāvā integrāciju ar VoIP pakalpojumiem, automātisku zvanu maršrutēšanu, inteliģentu IVR sistēmu un video tērzēšanu. LiveAgent ir arī daļa no daudzkanālu saziņas platformas, kas ļauj klientiem sazināties ar uzņēmumu no jebkuras vietas. 2020. gadā tā ieguva pirmo vietu palīdzības dienesta programmatūru kategorijā maziem un vidējiem uzņēmumiem.