Kas ir zvanu pārraudzības programmatūra?
Zvanu centra pārraudzības programmatūra ir kontaktu centra tehnoloģija, kas parasti ir iegulta kontaktu centra programmatūras risinājumā. Tā ir izstrādāta, lai zvanu centru vadītāji vai uzraugi varētu optimizēt zvanu pārraudzības uzdevumus un standartizēt atbalsta paņēmienus izvēlētajā saziņas platformā. To var izmantot viena zvana pārraudzībai vai vairāku zvanu pārraudzībai vienlaikus.
Kā darbojas zvanu pārraudzība?
Zvanu pārraudzības programmatūra ir pieejama, izmantojot modernākos mākoņdatošanas zvanu centra programmatūras risinājumus, piemēram, LiveAgent. Tā ģeniālais dizains ļauj uzraugiem pārraudzīt visus tālruņa zvanus, ko apstrādā ienākošo zvanu centrs un izejošo zvanu centrs.
Tas ļauj uzraugiem klausīties sarunas ar klientiem. Viņi var klausīties zvanus, zvanītājam vai aģentam nezinot, runāt ar aģentiem, zvanītājam nezinot, vai runāt ar zvanītāju un aģentu vienlaikus. Pateicoties zvanu pārraudzībai, uzņēmumi var risināt sliktas aģenta veiktspējas problēmas vai nodrošināt praktiskas apmācības jaunajiem zvanu centra darbiniekiem. Vēl viena nozīmīga zvanu pārraudzības daļa ir zvanu ierakstīšanas programmatūra, kas nodrošina zvanu ierakstīšanas pakalpojumu. Tas ļauj zvanu centru vadītājiem ierakstīt zvanus vēlākai izpētei vai izmantot tos citu kontaktu centra aģentu apmācībai.
Improve the call center customer experience
Discover all of the features that LiveAgent has to offer.
Kas izmanto zvanu pārraudzības programmatūru?
Zvanu centra pārraudzības programmatūra ir ērts risinājums uzņēmumiem, kuriem nepieciešams uzlabota klientu apkalpošana un atbalsts. Tās pielietošanas piemēri ir, sākot no kvalitātes nodrošināšanas līdz darbinieku apmācībai. Tieši tāpēc visa pārdošanas komanda vai pārdošanas nodaļa to kādā brīdī izmanto. Atbildot konkrēti, vairāki cilvēki var gūt labumu no šīs programmatūras, neskaitot zvanu centra aģentu:
- Zvanu centra pārvaldnieks
- Zvanu centra uzraugs
- Zvanu centra komandas vadītājs
- Pārdošnas pārstāvji
Vai visi lietotāji var izmantot zvanu pārraudzību?
Neatkarīgi no tā, vai izmantojat pilnībā pielāgotus interaktīvos balss atbildes kokus vai vēlaties novērtēt runas analīzes tehnoloģijas uzticamību, zvanu pārraudzība var palīdzēt. Tomēr, tā kā tas ļauj lietotājiem klausīties biznesa saziņu reāllaikā, ir labi, ja jums ir zināma kontrole pār šo procesu.
Programmā LiveAgent tikai administratori var izmantot zvanu pārraudzību. Administratori var arī norādīt konkrētus lietotājus, kuriem arī ir piekļuve zvanu pārraudzībai. Izmantojot LiveAgent, jums būs pilnīga kontrole pār to, kas un cik lielā mērā var izmantot zvanu pārraudzību.
Monitor calls in real-time
Qualify the calls and listen to the responses with LiveAgent.
Kam pievērst uzmanību zvanu pārraudzības rīkā?
Zvanu centru pārraudzības programmatūras nozare ir ļoti ienesīga, tāpēc tirgū ir tik daudz zvanu pārraudzības rīku. Tomēr ir veids, kā atšķirt visaptverošu zvanu centru no viduvēja. Ņemiet LiveAgent, kas tiek uzskatīts par universālu mākoņa kontaktu centra risinājumu ar vairāk nekā 180 funkcijām. Tam ir visas standarta funkcijas, kas sagaidāmas no zvanu pārraudzības rīka, tostarp:
- Zvanu centra kvalitātes nodrošināšana — ļauj optimizēt centra kvalitātes uzraudzību un uzlabot pakalpojumus kopumā
- Prognozējošā numura sastādīšana — atvieglojiet numura sastādīšanu aģentiem, izmantojot funkciju, kas automātiski izsauc numurus un nodod zvanu aģentam, tiklīdz konstatē savienojumu.
- Pielāgojams zvanu centrs — ļauj pielāgot informācijas paneli aģentiem, vadītājiem un uzraugiem, lai uzlabotu produktivitāti un efektivitāti
- Uzlabota analīze — analizējiet visus zvanu centra aspektus un gūstiet ieskatu visās mijiedarbībās ar zvanītājiem, izmantojot sarunu analīzi — uz veiktspēju balstīta analīze, ANI un DNIS u.c.
- Uz prasmēm balstīta pielāgota zvanu pārvirzīšana — pārvirziet zvanītājus pie aģenta, kas ir vislabāk piemērots klientu problēmas atrisināšanai
- Trešās puses integrācija — integrējiet savu zvanu pārraudzības rīku ar citiem būtiskiem biznesa rīkiem
- Visaptveroša atskaišu veidošana — saņemiet regulāras atskaites par indivīda, grupas un uzņēmuma veiktspēju, lai uzlabotu resursu sadali, aģenta darbu, identificētu vājās vietas un samazinātu darbības izmaksas.
- Zvanu ierakstīšanas sistēma — ļauj ierakstīt un saglabāt zvanus vēlākai pārskatīšanai, analīzei vai apmācībai, nodrošinot nepārtrauktu zvanu centra darbības uzlabošanu.
Cik izmaksā zvanu pārraudzības izmantošana?
Ņemot vērā, ka pārraudzības risinājums ir daļa no mākoņa zvanu centra risinājuma, cenas ir dažādas. Ja vēlaties salīdzināt dažādu risinājumu cenas, pārliecinieties, vai ir norādītas mēneša vai gada cenas. Nozares vidējā cena ir aptuveni 50 USD vienam lietotājam mēnesī. Cenas ir atkarīgas no zvanu centra funkciju skaita, kurām varat piekļūt, neskaitot zvanu pārraudzību.
LiveAgent ir visaugstāk novērtētais kontaktu centra risinājums ar pārskatāmām cenu paketēm, automātisku zvanu ierakstīšanu un runas analīzi. LiveAgent visaptverošā Large cenu pakete sākas ar $49 vienam lietotājam mēnesī, un tai ir vairāk nekā 180 uzlabotas funkcijas un lielisks zvanu centra atbalsts.
Scale your business
A fully-stacked call center is just one click away.
Kādas ir zvanu pārraudzības programmatūras priekšrocības?
Visas zvanu pārraudzības programmatūras priekšrocības var iedalīt divās kategorijās – uzlabota klientu pieredze un biznesa veiktspējas uzlabošana. Tomēr šīs ir diezgan plašas kategorijas. Tālāk ir norādītas konkrētākas zvanu pārraudzības programmatūras priekšrocības, ja tas ir tas, ko jūs meklējat:
- Uzlabota aģentu veiktspēja
- Samazināts vidējais apstrādes laiks
- Automātiska zvanu sadale
- Palielināta klientu lojalitāte
- Uzlabota zvanu kvalitāte
- Optimizēta pārvaldība un kvalitātes nodrošināšana pat attālināti strādājošiem aģentiem
Improve the quality of your calls
Create a fully functioning virtual call center today.
Noskatieties video par zvanu centra pārraudzību
Zvanu centra pārraudzības programmatūra un LiveAgent palīdzības dienesta programmatūra ir izstrādāta, lai nodrošinātu uzņēmumus ar visaptverošiem klientu apkalpošanas risinājumiem. Programmatūra piedāvā risinājumus zvanu izsekošanai, zvanu ierakstīšanai un atskaitēm. Tā palīdz uzņēmumiem uzlabot klientu pieredzi, sniedzot detalizētu ieskatu zvanu centra darbībā. Programmatūra palīdz arī ātri atbildēt uz klientu jautājumiem, piekļūt klientu apkalpošanas resursiem un analizēt klientu atsauksmes. LiveAgent piedāvā 24/7 klientu atbalstu un uzlabotas klientu attiecību pārvaldības funkcijas, lai nodrošinātu vislabāko iespējamo klientu pieredzi.