Kas ir atbalsta portāls?
Klientu atbalsta portāls glabā Jūsu zināšanu bāzes rakstus, foruma ziņas un atsauksmes no Jūsu klientiem. Tas atbalsta klientus pat, ja Jūsu aģenti nav uz vietas. Izskats un iespaids ir pilnībā pielāgojams Jūsu biznesam.
Uzziniet vairāk par Atbalsta Portālu LiveAgent.
Frequently Asked Questions
Ko nozīmē atbalsta portāls?
Atbalsta portāls ir pašapkalpošanās tiešsaistes klientu atbalsta rīks. Klienti var izmantot to ātrai palīdzībai. Atbalsta portāls ļauj klientiem viegli un automātiski atrast informāciju.
Vai Jūsu uzņēmumā ir nepieciešamas atbalsta portāls?
Ja vēlaties augstākās klases klientu atbalstu Jūsu biznesā, Jums ir jāsniedz saviem klientiem pieeja atbalsta portālam. Iespēja atrast palīdzību bez sazināšanās ar palīdzības dienestu klientiem ir ārkārtīgi svarīga un patīkama.
Vai LiveAgent ļauj Jums veidot atbalsta portālu?
LiveAgent ļauj Jums izveidot vienkāršu atbalsta portālu. Ja vēlaties izveidot vairāk par vienu, Jūs varat izveidot to ar "izveidot klientu portālu" pogu. Papildu zināšanu bāze maksā $19/mēnesī.
Expert’s note
Atbalsta portāls ir lielisks pašapkalpošanās rīks klientiem, lai ātri saņemtu vajadzīgo palīdzību no uzņēmuma. Tas var uzlabot klientu apkalpošanu un uzņēmuma peļņu.
Palieliniet iesaistīšanos, izmantojot LiveAgent
Palieliniet klientu piesaisti, rūpējoties par personalizāciju un ātrumu visos atbalsta kanālos. Piedāvājiet vairākas pašapkalpošanās iespējas un izmantojiet automatizāciju, lai uzlabotu klientu pieredzi. Uzziniet vairāk.
The importance of thorough and organized article writing is highlighted to avoid negative customer experiences and potential loss of business. LiveAgent provides features such as a knowledge base with comprehensive information, WYSIWYG article editor, attachments, forums for community building, and the ability to receive feedback and suggestions from customers. These features help improve communication, build loyalty, and identify areas for improvement.
LiveAgent ir populāra zvanu centra programma ar daudzvalodu atbalstu un dažādiem atbalsta kanāliem, kas uzlabo klientu apkalpošanu un palielina pārdošanas apjomus. Tas nodrošina efektīvu komunikāciju, uzlabo klientu apmierinātību un samazina aģentu darba laiku. Tiešsaistes atbalsts ļauj klientiem sazināties ar uzņēmuma klientu apkalpošanas komandu izmantojot tiešsaistes čatu.