Pārejiet uz LiveAgent – specializētu palīdzības dienesta programmatūru un iegūstiet piekļuvi palīdzības pieteikumu sistēmai, kas spēj apstrādāt no visiem svarīgākajiem saziņas kanāliem saņemtos klientu pieprasījumus. Sniedziet atbalstu, izmantojot palīdzības pieteikumu risinājumu, kas spēj apstrādāt e-pastu, tērzēšanu tiešsaistē, zvanu centru, klientu portālu un pat sociālos plašsaziņas līdzekļus.
Nodrošiniet labāku klientu apkalpošanu ar risinājumu, kas ļauj Jums paveikt vairāk. Turpiniet lasīt, lai uzzinātu vairāk par mūsu klientu atbalsta programmatūru, vai sāciet bezmaksas 14 dienu izmēģinājuma versiju jau šodien.
Datu izvade caur mašīnu...
Reģistrējoties, es apstiprinu Noteikumi un Privātuma Politika.
LiveAgent palīdzības pieteikumu sistēma tika izstrādāta, lai nodrošinātu vislabāko klientu atbalstu. Tā apvieno visu saziņu vienuviet, kur varat apstrādāt klientu pieprasījumus, kas nāk no dažādiem saziņas kanāliem. Mūsu palīdzības pieteikumu sistēma ir papildināta ar funkcijām, kas palīdz Jums izveidot vienmērīgu darba plūsmu un laicīgi apstrādāt visus pieteikumus.
Tiešsaistes tērzēšana ir pārsteidzošs rīks uzticama un ātra klientu atbalsta nodrošināšanai. Viss, kas Jums jādara, ir jāievieto tiešsaistes tērzēšanas logrīks savā tīmekļa vietnē. To ir viegli iestatīt, un Jums nav jābūt ekspertam, lai to pārvaldītu. LiveAgent tiešsaistes tērzēšanas logrīks ir visātrākais – tērzēšanas attēlošanas ātrums ir 2,5 sekundes.
To atbalsta arī tādas funkcijas kā reāllaika rakstīšanas skats vai proaktīvi tērzēšanas uzaicinājumi, lai palielinātu klientu iesaisti. Apskatiet pilnu tērzēšanas funkciju sarakstu vai izmēģiniet to paši.
E-pasts, tērzēšana tiešsaistē, zvanu centrs, klientu portāls, Viber, Facebook, Twitter un Instagram – iegūstiet piekļuvi visiem saziņas kanāliem, kas Jums nepieciešami, lai nodrošinātu vislabāko klientu atbalstu no vienas platformas. Tie visi ir papildināti ar funkcijām, kas palīdz apstrādāt klientu pieprasījumus. Turklāt varat izvēlēties no vairāk nekā 140 integrācijām ar citām lietotnēm, ko izmantojat ikdienā, lai izveidotu vienotas darba plūsmas.
Inovatīva programmatūra
2006.gadā dibinātais LiveAgent bija pirmais risinājums tirgū, kas piedāvāja tiešsaistes tērzēšanas un palīdzības dienesta iespējas. No 2021. gada LiveAgent ir visaugstāk novērtētais un visvairāk pārskatītais palīdzības dienesta risinājums tirgū, kas apkalpo vairāk nekā 150 miljonus lietotāju un 40 000 uzņēmumu visā pasaulē.
Radiet neaizmirstamu klientu pieredzi, kas palielina ieņēmumus.
Ieprieciniet savus klientus ar zibenīgām atbildēm.
Palieliniet pārdošanas apjomus, saglabājot klientu lojalitāti Jūsu zīmolam.
Mēs nodrošinām vislabāko iespējamo klientu atbalstu, lai Jūs varētu to pašu piedāvāt saviem klientiem. Mūsu palīdzības dienesta darbinieki ir pieejami 24 stundas diennaktī, 7 dienas nedēļā, lai Jūs varētu sazināties ar mums, kad vien Jums tas ir nepieciešams. Jūs varat sazināties ar mums, izmantojot e-pastu, tērzēšanu tiešsaistē, tālruni vai apskatīt rakstus mūsu klientu portālā. Izmēģiniet LiveAgent jau šodien un kļūstiet par apmierinātu klientu.
Romans Bošs [Roman Bosch]
Partly
Ir patīkami, ka mums ir lielisks portāls, kas uzlabo mūsu klientu apkalpošanu.
Kristīna Preuslere [Christine Preusler]
HostingAdvice
LiveAgent palīdz mūsu aģentiem nodrošināt labāku, ātrāku un precīzāku atbalstu.
Karls Dīterihs
Covomo
LiveAgent palīdzēja mums sasniegt divus svarīgus mērķus: palielināt klientu apmierinātību un pārdošanas apjomus.
Hendriks Henze
HEWO interneta mārketings
Mēs izmantojam LiveAgent kopš augusta, un esam patiešām apmierināti ar to.
Razvans Sava
Webmaster Deals
Kopš lietojam LiveAgent, mūsu atbilžu sniegšanas laiks ir paātrinājies par 60%.
Taras Baca
XperienceHR
Pirmajā mēnesī pēc aktīvas LiveAgent izmantošanas mūsu jauno klientu pieauguma rādītājs palielinājās par 325%.
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Nekad neesmu redzējis tik profesionālu pieeju klientu atbalstam.
Mets Džanavejs
The Workplace Depot
Mēs uzskatām, ka LiveAgent ir labākais tiešsaistes čata risinājums.
Viviāna Kārtere
CSI Products
Mēs izmantojam LiveAgent visās mūsu e-komercijas vietnēs. Rīks ir viegli lietojams un uzlabo mūsu produktivitāti.
Kristians Lange
Lucky-Bike
Ar LiveAgent mēs varam sniegt saviem klientiem atbalstu, lai kur viņi atrastos.
Jens Malmkvists
Projure
Es varu rekomendēt LiveAgent jebkuram, kurš ieinteresēts uzlabot savu klientu pieredzi, padarot to patīkamāku un efektīvāku.
Katana Aleksandrū
Websignal
Esmu pārliecināta, ka mēs pavadītu 90% mūsu dienas laika, šķirojot e-pastus, ja mums nebūtu LiveAgent.
Jans Vienks
All British Casino
Ar LiveAgent mēs spējam darīt savu spēlētājus apmierinātus, piedāvājot efektīvāku atbalstu, kas savukārt rada lielāku atdevi.
Alens Bjerkans
Norske Automaten
LiveAgent ir uzticama, saprātīgā cenā un vienkārši lieliska izvēle jebkuram dinamiskam tiešsaistes biznesam!
Sisija Bočere
Study Portals
Mums tas patīk, jo ir ērti lietojams un piedāvā lielisku funkcionalitāti, piemēram, noderīgus atskaites līdzekļus.
Pīters Konings
TypoAssassin
Mums patīk LiveAgent - tas padara mūsu klientu atbalstu viegāk paveicamu.
Aranzuzu F.
Factorchic
Mums patīk piedāvāt saviem klientiem vislabāko atbalsta pieredzi. Tāpēc arī izvēlējāmies LiveAgent.
Riks Nuske
MyFutureBusiness
No uzstādīšanas līdz pastāvīgam atbalstam un visam citam, LiveAgent komanda aizvien atstāj iespaidu.
Voiteks Kelešnijs
123-Nakup
Liveagent katru dienu ietaupa mums simtiem vērtīgu minūšu, padarot klientu apkalpošanu vienkāršu un sakārtotu.
Rafaēls Kabljāns [Rafael Kobalyan]
Betconstruct
Neierobežots aģentu, e-pastu, sociālo tīklu un tālruņu integrāciju skaits. Tas viss par zemāku cenu nekā mēs maksājām iepriekšējam pakalpojuma sniedzējam.
Martins Drugajs
Atomer
LiveAgent mēs izmantojam kopš 2013. gada. Mēs nevaram iedomāties darbu bez tā.
Ivans Golubovičs
AVMarket
Tas ir rentabls risinājums, kas var palīdzēt Jums apstrādāt lielu skaitu atbalsta pieprasījumu, izmantojot dažādus kanālus.
Rustems Gimajevs
Antalya Consulting Language Center
Atbildēt e-pastiem, lietojot Outlook, bija tik grūti. Ar LiveAgent mēs varam būt droši, ka katrs e-pasts saņem atbildi laikā.
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent ir patiešām lielisks! Tā uzstādīšana ir ļoti vienkārša un aizņem vien pāris minūtes.
Timotijs G. Keidžs
korporācija Marietta
Es sirsnīgi iesaku LiveAgent produktu ne tikai kā Kayako alternatīvu, bet daudz labāku risinājumu ar pievienoto vērtību.
Mihaēla Teodoresku
eFortuna
Atbalsta komanda vienmēr reaģēja ātri, lai ieviestu risinājumus.
Hilda Andrejkovičova
TrustPay
Tas palīdz mums kateogrizēt tiketus un statistiski izpētīt, kas mūsu klientiem vajadzīgs visvairāk.
Aleksandra Danišova
Nay
Mēs redzam LiveAgent, kā lielisku rīku saziņai ar klientiem.
Samuels Smaels
m:zone
LiveAgent paātrināja mūsu komunikāciju ar klientiem un deva mums iespēju ar tiem arī sarakstīties.
Deivids Čandlers
Volterman
Pavisam vienkārši - LiveAgent ir pārāks par visu citur pieejamo šajā vai pat augstākā cenu klasē.
LiveAgent apvieno izcilu tiešsaistes tērzēšanu, palīdzības pieteikumu sistēmu un automatizāciju, kas ļauj mums nodrošināt izcilu atbalstu mūsu klientiem.
Jūs interesē izcenojumi? Iepazīstieties ar mūsu izdevīgajiem tarifu plāniem un uzziniet vairāk par to, kurš plāns ir piemērots tieši Jūsu uzņēmumam. Sāciet lietot LiveAgent jau šodien, izmantojot mūsu bezmaksas 14 dienu izmēģinājuma versiju, un uzziniet, kāpēc tas ir lieliska alternatīva ConnectWise.
Vai zināt, kas kopīgs Huawei, BMW, Yamaha un O2? Jūs uzminējāt – LiveAgent!
Esi pirmais, kas saņem ekskluzīvus piedāvājumus un jaunākās ziņas par mūsu produktiem un pakalpojumiem tieši savā e-pastā.
Mēs novērtējam Jūsu neseno reģistrāciju LiveAgent platformā.
Ziņa ar Jūsu ielogošanas datiem tiks nosūtīta uz Jūsu e-pasta adresi uzreiz pēc konta sagatavošanas.
Ja nedaudz uzgaidīsiet, pēc sagatavošanas pabeigšanas Jūs varēsiet piekļūt savam kontam tieši no šejienes.
Pēc procesa pabeigšanas mēs nosūtīsim ielogošanās datus uz Jūsu e-pastu.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem