Piemērotākais risinājums valsts pārvaldes uzņēmumiem

Pilnībā mērogojama, adaptējama un pielāgojama Jūsu vajadzībām.

  • ✓ Bez uzstādīšanas maksas
  • ✓ Klientu apkalpošana 24/7
  • ✓ Nav nepieciešama kredītkarte
  • ✓ Atcelšana jebkurā laikā
Mūsu klienti
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

30%

Gūstiet lielākus ieņēmumus

Radiet neaizmirstamu klientu pieredzi, kas palielina ieņēmumus.

97%

Uzlabojiet apmierinātību

Ieprieciniet savus klientus ar zibenīgām atbildēm.

16×

Palieliniet klientu vērtību

Palieliniet pārdošanas apjomu, saglabājot klientu lojalitāti Jūsu zīmolam.

Business background

Palīdzības dienesta programmatūra valsts pārvaldes uzņēmumiem

Pievienojieties simtiem valsts organizāciju, kas izmanto LiveAgent – palīdzības dienesta programmatūru, kas saņēmusi visvairāk atsauksmju un ieguvusi pirmo vietu palīdzības dienesta programmatūru kategorijā MVU 2020. gadā. Esiet tuvāk saviem klientiem un palīdziet viņiem ātrāk, izmantojot LiveAgent.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Simple and efficient customer service

Lietojiet vienkāršu un efektīvu sistēmu

Valsts iestādes katru dienu saskaras ar iedzīvotāju jautājumiem. Ievērot kārtību pieprasījumos starp vairākiem desmitiem struktūrvienību var būt diezgan grūti. Izmantojiet LiveAgent iespējas un atrisiniet pieprasījumus ātrāk nekā jebkad agrāk. Mūsdienu pasaulē digitālajai ekonomikai un valsts iestādēm ir būtiska nozīme. Turklāt Jūs iepriecināsiet savus iedzīvotājus, ja spēsiet viņiem palīdzēt ātrāk.

Organizējiet visas savas struktūrvienības

Valsts iestādes bieži vien tiek pārvaldītas, atbildot uz e-pasta vēstulēm no e-pasta programmas, tāpēc nav iespējams efektīvi kopīgot saziņu starp darbiniekiem un vairākām komandām. Ieviesiet LiveAgent, lai visi pieprasījumi tiktu sadalīti pa nodaļām un jebkurš jauns pieprasījums tiktu pievienots vienā e-pasta ķēdē, nepārslogojot Jūsu e-pasta kontus.

Departments in LiveAgent
Preventing the confusion

Izvairieties no pārpratumiem

Atzīsim – nevienam nepatīk aizpildīt nodokļu deklarācijas dokumentus. Tie ir apjomīgi, un nodokļu maksātājiem var rasties daudz jautājumu. Izvietojot zināšanu bāzi ar bieži uzdotiem jautājumiem un atbilstošu saturu, kas sasaistīts ar reāllaika tērzēšanu tiešsaistē, tiek radīta spēcīga kombinācija.

Apmierināti klienti ir vislabākie klienti

Mēs piedāvājam migrācijas pakalpojumus no populārākajiem palīdzības dienesta risinājumiem.

Kādus ieguvumus valsts iestāde gūs no LiveAgent ieviešanas?

Iespēja atrisināt vairāk palīdzības pieteikumu

Pateicoties CRM ieskatiem, iekšējām zināšanu bāzēm un trešo pušu integrācijām, sniedziet zibenīgas atbildes tiešsaistes tērzēšanas laikā.

Datu analīze

Izmantojiet analītiskos datus, lai sekotu līdzi savai veiktspējai, identificētu atkārtotas problēmas un radītu noderīgus ieskatus un uzlabojumu plānus.

Integrēšana un sinhronizācija

Samaziniet datu ievades laiku par 30%, vienkārši savienojot ikdienā izmantotos rīkus ar mūsu palīdzības dienesta programmatūru.

Ultimate omni-channel help desk software experience

Efektīva klientu apkalpošana

LiveAgent ir lieliski piemērots palīdzības dienesta risinājums valsts iestādei. Ja Jums ir jānodrošina ātra, precīza un efektīva klientu apkalpošana, ir svarīgi ieviest daudzkanālu palīdzības dienesta programmatūru. Ļaujiet LiveAgent pārvērst visu ienākošo saziņu par palīdzības pieteikumiem, lai nodrošinātu labāku pārvaldību un automatizāciju.

Visaugstākie drošības standarti

LiveAgent piedāvā vismodernākos drošības standartus ar jaunākajām prasībām. Jūsu privātā saziņa ir droša un šifrēta, un tā atrodas ES vai ASV, atkarībā no Jūsu vēlmēm. LiveAgent pilnībā atbilst VDAR prasībām.

State of the art security and standards
Powerful automation and reporting

Automatizācija un pārskati

Automatizējiet atkārtojošos uzdevumus, izmantojot LiveAgent uzlaboto automatizāciju un darbības vai laika noteikšanas noteikumus. Ļaujiet sistēmai novirzīt palīdzības pieteikumus pareizajai personai vai nodaļai. Pievienojiet piezīmes, tagus vai pielāgotus parametrus, lai apkopotu papildu datus un nodrošinātu precīzākus pārskatus.

Pārredzama un pieņemama cenu politika

Iegūstiet mūsu profesionālo palīdzības dienesta risinājumu par fiksētu ikmēneša cenu bez slēptām maksām vai ilgtermiņa saistībām. Reģistrējieties 14 dienu bezmaksas izmēģinājuma versijai, lai iegūtu pilnu piekļuvi visām pieejamajām funkcijām. Ko Jūs vēl gaidāt? Sāciet palielināt atbildes ātrumu jau šodien!

$9 mēnesis

Small uzņēmums

  • Neierobežota pieteikumu vēsture
  • 3 e-pasta adreses
  • 3 kontaktformas
  • 1 API atslēga
$29 mēnesis

Medium uzņēmums

  • Viss, kas iekļauts paketē Small
  • 10 e-pasta adreses
  • 3 tiešsaistes čata pogas
  • Nodaļu pārvaldība
0$ mēnesis

Bezmaksas

  • 7 dienu pieteikumu vēsture
  • 1 e-pasta adrese
  • 1 čata poga
  • 1 kontaktforma
Saistītie Raksti arValsts uzņēmumi
Kā sazināties ar ActiveCampaign klientu apkalpošanu, izmantojot e-pasta, tiešsaistes čata, tālruņa, sociālo mediju un pašapkalpošanās atbalstu.

ActiveCampaign Palīdzības Dienesta Kontaktinformācija

LiveAgent ir klientu attiecību pārvaldības un mārketinga automatizācijas platforma, kas piedāvā dažādus klientu atbalsta kanālus un risinājumus. Platforma ietver e-pasta mārketingu, kontaktu pārvaldību, segmentāciju, automatizāciju un pārdošanas CRM. Arī piedāvā 24/7 atbalstu un plašu zināšanu bāzi. Visu šo informāciju var atrast uz LiveAgent mājaslapas.

Liveagent piedāvā žurnālu par izpildītajiem un neizpildītajiem SLA par noteiktu laika diapazonu un Nodaļu. Atsevišķus ierakstus var kārtot pēc dažādiem filtriem.

SLA žurnāla atskaite

LiveAgent ir efektīvs risinājums klientu apkalpošanai, nodrošinot ātru atbildes laiku un daudzvalodu atbalstu. Tas piedāvā arī SLA žurnālu atskaitei, kas apkopo informāciju par pakalpojumu sniegšanas līmeni un nodrošina labāku atskaites punktu/situāciju analīzi. Uzticams pakalpojums ar labu atbalstu un funkcijām.

Kā sazināties ar Constant Contact klientu apkalpošanu, izmantojot e-pastu, tiešsaistes čata atbalstu, tālruņa numuru un pašapkalpošanās atbalstu.

Constant Contact Palīdzības Dienesta Kontaktinformācija

Constant Contact ir lietotājam draudzīga mārketinga platforma, kas nodrošina mazajiem uzņēmumiem rīkus, lai attīstītu savus uzņēmumus. Piedāvā daudzus atbalsta kanālus, 24/7 atbalstu un detalizētas pamācības. Uzņēmuma kontaktinformācija: tālrunis + 1 781-472-8100, e-pasts socialmedia@constantcontact.com, sociālie tīkli un atbalsta portāls.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

Start Free Trial x