Vispiemērotākāizglītības iestādēm un NVO

Pilnībā mērogojama, adaptējama un pielāgojama Jūsu vajadzībām.

  • ✓ Bez uzstādīšanas maksas
  • ✓ Klientu apkalpošana 24/7
  • ✓ Nav nepieciešama kredītkarte
  • ✓ Atcelšana jebkurā laikā
Mūsu klienti
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

30%

Gūstiet lielākus ieņēmumus

Radiet neaizmirstamu klientu pieredzi, kas palielina ieņēmumus.

97%

Uzlabojiet apmierinātību

Ieprieciniet savus klientus ar zibenīgām atbildēm.

16×

Palieliniet klientu vērtību

Palieliniet pārdošanas apjomu, saglabājot klientu lojalitāti Jūsu zīmolam.

Business background

Palīdzības dienesta programmatūra izglītības iestādēm un NVO

Koncentrējieties uz savas iestādes pozitīvo ietekmi uz sabiedrību vai vidi ar LiveAgent – palīdzības dienesta programmatūru, kas ir saņēmusi visvairāk atsauksmju un ieguvusi pirmo vietu palīdzības dienesta programmatūru kategorijā mazajiem uzņēmumiem 2020. gadā. Esiet tuvāk saviem partneriem un radiet pārmaiņas kopā.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Handle many requests at the same time with LiveAgent

Ietaupiet laiku, ieviešot automatizāciju

Izglītības iestādes un NVO parasti cenšas veidot ciešas personiskas attiecības ar klientiem, jo tās darbojas tieši šajā jomā. Tomēr, lai ietaupītu operatīvā laika resursus, tām ir lietderīgi ar LiveAgent palīdzību nodrošināt savu personīgo darbību. Visu šo organizāciju komunikācijas veidu, tostarp sociālo mediju kanālu, tiešsaistes tērzēšanas un kontaktu veidlapu, apvienošana ir ļoti svarīga, lai uzlabotu viņu uzņēmējdarbību. Turklāt mēs apbrīnojam viņu centienus padarīt šo pasauli labāku!

Racionalizējiet saziņu ar ieinteresētajām personām

Nekad nezaudējiet iepriekšējo sarunu ar esošajām un potenciālajām ieinteresētajām personām. Pateicoties universālajai iesūtnei un jaudīgajai meklēšanas funkcijai, Jūs varat atrast tieši to palīdzības pieteikumu, kas Jums nepieciešams. Sāciet sarunu, tērzējot tiešsaistē, turpiniet to palīdzības pieteikumā un, visbeidzot, veiciet zvanu vienuviet!

Person collecting multiple pieces of paper into one net
Woman responding to text while walking

Sniedziet ātrākas atbildes uz pieprasījumiem

Saņemiet atbildes uz uzdotajiem jautājumiem nekavējoties un pārvariet valodas barjeru jau tagad. Jūs pat varat iegūt reāllaika rakstīšanas pārskatu, kas palīdzēs Jums sagatavot pareizās atbildes īstajā laikā. Vai bieži pārvietojaties no vienas vietas uz citu? Nekādu problēmu, LiveAgent piedāvā mobilās lietotnes, lai uzturētu kontaktu, lai kur arī Jūs atrastos. Jūsu skolēni būs pārsteigti par jūsu ātrumu! Jūs taču zināt: E=mc2!

Modernizējiet savu klientu atbalstu

Izveidojiet savu iestādi kā mūsdienīgi domājošu, pieejamu un komunikācijas jomā prasmīgu organizāciju un veidojiet uz klientiem orientētu, veiksmīgu tiešsaistes klātbūtni. Sazinieties ar potenciālajiem studentiem un viņu vecākiem vai piesaistiet jaunus ziedotājus, izmantojot tērzēšanu tiešsaistē.

Right tools to increase sales

Apmierināti klienti ir vislabākie klienti

Mēs piedāvājam migrācijas pakalpojumus no populārākajiem palīdzības dienesta risinājumiem.

Kādu labumu Jūsu izglītības iestāde vai NVO gūs no LiveAgent ieviešanas?

Palielināta apmierinātība

Ļaujiet klientiem brīvi sazināties ar Jums, izmantojot jebkuru kanālu – tērzēšanu tiešsaistē, e-pastu, tālruni vai sociālos plašsaziņas līdzekļus.

Lielāka efektivitāte

Automatizējiet ikdienišķus un atkārtotus uzdevumus, lai varētu koncentrēties uz attiecību ar klientiem uzturēšanu.

Rādiet piemēru

Kļūstiet par nozares līderi klientu apkalpošanas jomā, uzlabojot klientu apmierinātību, reakcijas laiku un produktivitāti.

5 star rating

Visaugstākie drošības standarti

LiveAgent piedāvā vismodernākos drošības standartus, kas atbilst jaunākajām prasībām. Jūsu privātā saziņa ir droša un šifrēta, un tā atrodas ES, ASV vai Āzijas datu centros atkarībā no Jūsu vēlmēm. LiveAgent arī pilnībā atbilst GDPR prasībām un ievēro jaunāko labāko praksi SaaS nozarē.

Efektīva resursu pārvaldība

Finanšu un cilvēkresursi ir viena no svarīgākajām jebkuras bezpeļņas organizācijas sastāvdaļām. Netērējiet savu brīvprātīgo darbinieku vai projekta dalībnieku laiku, strādājot ar vairākām e-pasta pastkastītēm vai citiem kanāliem – drīzāk ieguldiet to, lai Jūsu projektu ietekme būtu plašāka. Paļaujoties uz LiveAgent, varat ievērojami uzlabot savas vīzijas izpildi un panākumus.

Woman ordering at the table
Person holding a pen in the hand

Klientu atbalsts 24/7/365

Biznesa partneri un klienti vēlas, lai informācija par projektiem, finansiālo ieguldījumu vai Jūsu darbības ietekmi būtu pieejama nekavējoties, neatkarīgi no laika, dienas vai atrašanās vietas. Vienkārša, bet neticami vērtīga klientu portāla izveide ar bieži uzdotiem jautājumiem, kopienas forumiem vai vairākām dažādām kategorijām un rakstiem var palīdzēt viņiem vienmēr saņemt pareizo informāciju. Tas arī ietaupa Jūsu aģentu laiku, jo klientiem ir iespēja pašiem meklēt atbildes.

Uzziniet, kāpēc uzņēmumi izvēlas LiveAgent

Izdevīgākais palīdzības dienesta risinājums

LiveAgent bezmaksas plāns piedāvā bezmaksas zināšanu bāzi un citas funkcijas. Izmantojot maksas plānu, par saprātīgu cenu varat saņemt vēl vairāk.

$9 mēnesis

Small uzņēmums

  • Neierobežota pieteikumu vēsture
  • 3 e-pasta adreses
  • 3 kontaktformas
  • 1 API atslēga
$29 mēnesis

Medium uzņēmums

  • Viss, kas iekļauts paketē Small
  • 10 e-pasta adreses
  • 3 tiešsaistes čata pogas
  • Nodaļu pārvaldība
0$ mēnesis

Bezmaksas

  • 7 dienu pieteikumu vēsture
  • 1 e-pasta adrese
  • 1 čata poga
  • 1 kontaktforma
Saistītie Raksti arIzglītības iestādes un NVO
LiveAgent piedāvā plašu līdzekļu un funkciju klāstu, kā arī centrālo platformu klientu pieprasījumu pārvaldīšanai un atbildēšanai. Šajā programmā ir iekļauti daudzi līdzekļi, tostarp automatizācijas nosacījumi, atskaišu informācijas panelis, gamifikācijas līdzekļi un tiešsaistes čata funkcija.

Detalizēts Palīdzības Dienesta Funkciju Pārskats

LiveAgent piedāvā plašu līdzekļu un funkciju klāstu, kā arī centrālo platformu klientu pieprasījumu pārvaldīšanai un atbildēšanai. Šajā programmā ir iekļauti daudzi līdzekļi, tostarp automatizācijas nosacījumi, atskaišu informācijas panelis, gamifikācijas līdzekļi un tiešsaistes čata funkcija.

Kā sazināties ar Campaign Monitor klientu apkalpošanas dienestu, izmantojot e-pastu, tiešsaistes čata atbalstu, tālruņa numuru vai pašapkalpošanās atbalstu.

Campaign Monitor Palīdzības Dienesta Kontaktinformācija

Campaign Monitor ir e-pasta mārketinga platforma, kas piedāvā rīkus e-pasta kampaņu izveidošanai, automatizēšanai un uzraudzībai. To var sazināties, izmantojot sociālos medijus, kopienas forumu vai zināšanu bāzi. Klientu atbalsta komanda ir motivēta un ātri atbild uz jautājumiem. A/B testēšanas rīki ir arī pieejami.

Lieliska klientu apkalpošana sākas ar labāku Palīdzības Dienesta Programmatūru. Apskatiet LiveAgent priekšrocības un sāciet darbu ar to 5 minūšu laikā.

Nodrošiniet izcilu klientu apkalpošanu.

"Tiešsaistes čats ir ātrs un efektīvs risinājums klientu atbalstam, kas var palielināt ieņēmumus par 48%. Zvanu centrs nodrošina personisku klientu apkalpošanu un līdz pat 56% problēmu risinājumu."

LiveAgent piedāvā plašu funkciju klāstu, lai uzlabotu klientu atbalstu. Tas ietver pieteikumu apstrādi, atskaišu paneli un tiešsaistes čata funkcionalitāti, kas nodrošina nekavējošu atbalstu klientiem. Arī piedāvā automatizācijas iespējas un gamifikāciju, lai uzlabotu komandas efektivitāti.

Atklājiet LiveAgent iespējas

LiveAgent piedāvā plašu funkciju klāstu, lai uzlabotu klientu atbalstu. Tas ietver pieteikumu apstrādi, atskaišu paneli un tiešsaistes čata funkcionalitāti, kas nodrošina nekavējošu atbalstu klientiem. Arī piedāvā automatizācijas iespējas un gamifikāciju, lai uzlabotu komandas efektivitāti.

Izvēlieties Jūsu LiveAgent subdomēna nosaukumu, lai uzlabotu klientu iesaisti un pārdošanas rezultātus, izmantojot čata ielūgumus. LiveAgent nodrošina visaptverošu pamācību par čata ielūgumu izveidi un iestatīšanu. Uzticamas klientu apkalpošanas programmatūras uzņēmums.

Kā izveidot Čata ielūgumus LiveAgent sistēmā

Izvēlieties Jūsu LiveAgent subdomēna nosaukumu, lai uzlabotu klientu iesaisti un pārdošanas rezultātus, izmantojot čata ielūgumus. LiveAgent nodrošina visaptverošu pamācību par čata ielūgumu izveidi un iestatīšanu. Uzticamas klientu apkalpošanas programmatūras uzņēmums.

LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru, VoIP tālruņa sistēmas, pašapkalpošanās programmatūru un citus pakalpojumus. Uzņēmumi var izveidot SLA līmeņus, lai prioritizētu atbildes, nodrošinātu pakalpojumu kvalitāti un uzlabotu klientu apmierinātību.

Kā iestatīt SLA LiveAgent sistēmā

LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru, VoIP tālruņa sistēmas, pašapkalpošanās programmatūru un citus pakalpojumus. Uzņēmumi var izveidot SLA līmeņus, lai prioritizētu atbildes, nodrošinātu pakalpojumu kvalitāti un uzlabotu klientu apmierinātību.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

Start Free Trial x