Piemērotākais risinājums valsts pārvaldes uzņēmumiem

Pilnībā mērogojama, adaptējama un pielāgojama Jūsu vajadzībām.

  • ✓ Bez uzstādīšanas maksas    
  • ✓ Klientu apkalpošana 24/7    
  • ✓ Nav nepieciešama kredītkarte    
  • ✓ Atcelšana jebkurā laikā
Mūsu klienti
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

30%

Gūstiet lielākus ieņēmumus

Radiet neaizmirstamu klientu pieredzi, kas palielina ieņēmumus.

97%

Uzlabojiet apmierinātību

Ieprieciniet savus klientus ar zibenīgām atbildēm.

16×

Palieliniet klientu vērtību

Palieliniet pārdošanas apjomu, saglabājot klientu lojalitāti Jūsu zīmolam.

Business background

Palīdzības dienesta programmatūra valsts pārvaldes uzņēmumiem

Pievienojieties simtiem valsts organizāciju, kas izmanto LiveAgent – palīdzības dienesta programmatūru, kas saņēmusi visvairāk atsauksmju un ieguvusi pirmo vietu palīdzības dienesta programmatūru kategorijā MVU 2020. gadā. Esiet tuvāk saviem klientiem un palīdziet viņiem ātrāk, izmantojot LiveAgent.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
Simple and efficient customer service

Lietojiet vienkāršu un efektīvu sistēmu

Valsts iestādes katru dienu saskaras ar iedzīvotāju jautājumiem. Ievērot kārtību pieprasījumos starp vairākiem desmitiem struktūrvienību var būt diezgan grūti. Izmantojiet LiveAgent iespējas un atrisiniet pieprasījumus ātrāk nekā jebkad agrāk. Mūsdienu pasaulē digitālajai ekonomikai un valsts iestādēm ir būtiska nozīme. Turklāt Jūs iepriecināsiet savus iedzīvotājus, ja spēsiet viņiem palīdzēt ātrāk.

Organizējiet visas savas struktūrvienības

Valsts iestādes bieži vien tiek pārvaldītas, atbildot uz e-pasta vēstulēm no e-pasta programmas, tāpēc nav iespējams efektīvi kopīgot saziņu starp darbiniekiem un vairākām komandām. Ieviesiet LiveAgent, lai visi pieprasījumi tiktu sadalīti pa nodaļām un jebkurš jauns pieprasījums tiktu pievienots vienā e-pasta ķēdē, nepārslogojot Jūsu e-pasta kontus.

Departments in LiveAgent
Preventing the confusion

Izvairieties no pārpratumiem

Atzīsim – nevienam nepatīk aizpildīt nodokļu deklarācijas dokumentus. Tie ir apjomīgi, un nodokļu maksātājiem var rasties daudz jautājumu. Izvietojot zināšanu bāzi ar bieži uzdotiem jautājumiem un atbilstošu saturu, kas sasaistīts ar reāllaika tērzēšanu tiešsaistē, tiek radīta spēcīga kombinācija.

Apmierināti klienti ir vislabākie klienti

Mēs piedāvājam migrācijas pakalpojumus no populārākajiem palīdzības dienesta risinājumiem.

Kādus ieguvumus valsts iestāde gūs no LiveAgent ieviešanas?

Iespēja atrisināt vairāk palīdzības pieteikumu

Pateicoties CRM ieskatiem, iekšējām zināšanu bāzēm un trešo pušu integrācijām, sniedziet zibenīgas atbildes tiešsaistes tērzēšanas laikā.

Datu analīze

Izmantojiet analītiskos datus, lai sekotu līdzi savai veiktspējai, identificētu atkārtotas problēmas un radītu noderīgus ieskatus un uzlabojumu plānus.

Integrēšana un sinhronizācija

Samaziniet datu ievades laiku par 30%, vienkārši savienojot ikdienā izmantotos rīkus ar mūsu palīdzības dienesta programmatūru.

Ultimate omni-channel help desk software experience

Efektīva klientu apkalpošana

LiveAgent ir lieliski piemērots palīdzības dienesta risinājums valsts iestādei. Ja Jums ir jānodrošina ātra, precīza un efektīva klientu apkalpošana, ir svarīgi ieviest daudzkanālu palīdzības dienesta programmatūru. Ļaujiet LiveAgent pārvērst visu ienākošo saziņu par palīdzības pieteikumiem, lai nodrošinātu labāku pārvaldību un automatizāciju.

Visaugstākie drošības standarti

LiveAgent piedāvā vismodernākos drošības standartus ar jaunākajām prasībām. Jūsu privātā saziņa ir droša un šifrēta, un tā atrodas ES vai ASV, atkarībā no Jūsu vēlmēm. LiveAgent pilnībā atbilst VDAR prasībām.

State of the art security and standards
Powerful automation and reporting

Automatizācija un pārskati

Automatizējiet atkārtojošos uzdevumus, izmantojot LiveAgent uzlaboto automatizāciju un darbības vai laika noteikšanas noteikumus. Ļaujiet sistēmai novirzīt palīdzības pieteikumus pareizajai personai vai nodaļai. Pievienojiet piezīmes, tagus vai pielāgotus parametrus, lai apkopotu papildu datus un nodrošinātu precīzākus pārskatus.

Pārredzama un pieņemama cenu politika

Iegūstiet mūsu profesionālo palīdzības dienesta risinājumu par fiksētu ikmēneša cenu bez slēptām maksām vai ilgtermiņa saistībām. Reģistrējieties 14 dienu bezmaksas izmēģinājuma versijai, lai iegūtu pilnu piekļuvi visām pieejamajām funkcijām. Ko Jūs vēl gaidāt? Sāciet palielināt atbildes ātrumu jau šodien!

$9 mēnesis

Small business

  • Neierobežota pieteikumu vēsture
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 mēnesis

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 mēnesis

Bezmaksas

  • 7 dienu pieteikumu vēsture
  • 1 e-pasta adrese
  • 1 čata poga
  • 1 contact form

Jūs Būsiet Labās Rokās!

Vai ziniet, kas Huawei, BMW, Yamaha un O2 ir kopīgs? Pareizi... LiveAgent!

Izmēģini tagad bezmaksas Nav nepieciešama kredītkarte

BUJ

Kas ir palīdzības dienesta programmatūra valsts uzņēmumiem?

Palīdzības dienesta programmatūra valsts uzņēmumiem ir līdzīga palīdzības dienesta programmatūrai uzņēmumiem. Īpašu atšķirību nav. Palīdzības dienesta programmatūras funkcijas var atšķirties atkarībā no tā, kādu plānu izvēlaties savam uzņēmumam. Tāpēc, ja Jums ir liels uzņēmums vai valsts organizācija, Jums varētu būt nepieciešama un izdevīga palīdzības dienesta programmatūra ar visām funkcijām, lai nodrošinātu vislabāko iespējamo atbalstu.

Kāpēc valsts uzņēmumiem vajadzētu izmantot palīdzības dienesta programmatūru?

Palīdzības dienesta programmatūra nodrošina organizētu darba plūsmu visām Jūsu nodaļām. Turklāt tā automatizē, motivē un nodrošina analītiskus pārskatus jebkuram vadītājam. Tāpēc vadītājs var uzreiz risināt visas galvenās problēmas.

Kādas priekšrocības var gūt valsts pārvaldes organizācijas, izmantojot palīdzības dienesta programmatūru?

Palīdzības dienesta programmatūras izmantošana sniedz vairākus ieguvumus, piemēram, klientu apmierinātību, klientu noturēšanu un efektīvu darba plūsmu.

Related Articles to Valsts uzņēmumi
Attīstiet savu individuālo un ārštata uzņēmējdarbību ar LiveAgent - programmatūru, kas saņēmusi visvairāk atsauksmju un ieguvusi pirmo vietu palīdzības dienesta programmatūru kategorijā maziem un vidējiem uzņēmumiem 2020. gadā. Esiet tuvāk saviem klientiem un palīdziet viņiem ātrāk, izmantojot LiveAgent.

Palīdzības dienesta programmatūra individuālajiem uzņēmējiem

LiveAgent ir palīdzības dienesta programmatūra individuālajiem uzņēmējiem, kas sniedz iespēju attīstīt savu biznesu. Tā piedāvā bezmaksas izmēģinājumu 7 vai 30 dienu garumā ar iespēju reģistrēties bez kredītkartes. Izmantojot LiveAgent, uzņēmēji var palīdzēt saviem klientiem ātrāk.

Zināšanu bāzes programmatūra sniedzot atbalstu saviem klientiem ir nepieciešama. LiveAgent piedāvā ne tikai to, bet arī vairāk. Uzziniet, kāpēc Jums ir jāizvēlas LA.

Zināšanu bāzes programmatūra labākai pašapkalpošanai

LiveAgent piedāvā zināšanu bāzes programmatūru, kura atvieglos aģentu ikdienas darbu un palīdzēs klientiem pašiem atrisināt problēmas. Šī ir visvairāk novērtētākā palīdzības dienesta programmatūra maziem uzņēmumiem 2020. gadā. Lietotājiem ir pieejams bezmaksas 14 dienu izmēģinājums, kurā nav nepieciešama kredītkarte.

Atbalsta pieteikumu apstrādes sistēmas palīdz aģentu komandām pārvaldīt lielu pieprasījumu apjomu vienlaikus vairākos kanālos un ļauj tām ātri un zinoši atbildēt uz klientu pieprasījumiem.

Atbalsta pieteikumu sistēma

Dotajā teksta gabalā ir aprakstīti četri dažādi IT pakalpojumu pārvaldības risinājumi - Freshservice, Hubspot Service Hub, Vision Helpdesk un Web Help Desk. Katram no tiem ir savas priekšrocības un funkcijas, ieskaitot automatizāciju, proaktīvu klientu apkalpošanu, izsekošanu, uzņēmumu un cilvēka atbalsta apvienojumu, SLA pārvaldību un zināšanu bāzes. Tomēr, cenas atšķiras atkarībā no izvēlētās paketes un funkcijām, un dažām programa var būt dārgas.

Liveagent ir pilnīgi nokomplektēta palīdzības dienesta programmatūra, kas izmanto pieteikumu apstrādes sistēmu, lai apvienotu visus jūsu palīdzības dienesta procesus.

Palīdzības dienesta programmatūra labākai klientu pieredzei

LiveAgent piedāvā palīdzības dienesta programmatūru, kas var integrēt visus klientu saziņas kanālus vienā. Tas nodrošina skaidru un efektīvu komunikāciju ar klientiem, kuru vēlmes ir mainījušās, un vēlas sazināties ar zīmoli ne tikai pa tālruni un e-pastu, bet arī čatā, sociālajos medijos un ar SMS. Ar šo programmatūru var izvairīties no problēmām, piemēram, e-pasta ziņojumiem, kas zūd vai personālam, kurš var sajaukt klienta vaicājumus. LiveAgent var atvieglot palīdzības dienesta pārvaldību.

Izveidot satriecošus klientu portālus, zināšanu bāzes un kompleksus IVR kokus. Filtrējiet biļetes pēc tagiem, nodaļām, problēmām vai saziņas kanāliem. Piešķiriet un automātiski pārsūtiet biļetes pienākumus aģentiem vai nodaļām. Organizējiet, pārsūtiet un atrisiniet klientu vaicājumus no centralizēta informācijas paneļa. Viss ar LiveAgent.

Vienmēr esiet kopā ar saviem klientiem

LiveAgent ir populārs tiešsaistes biznesa risinājums, kas tiek augstu vērtēts un izmantots daudzos uzņēmumos, kuros tas palīdz uzlabot klientu atbalstu un palielināt pārdošanas apjomus. Lietotājiem tas sniedz plašas funkcionalitātes iespējas un efektīvas komunikācijas risinājumus, kas uzlabo klientu apkalpošanas kvalitāti. LiveAgent tiek uzskatīts par līdzīgu konkurentu, Kayako alternatīvu, bet ar vēl lielāku vērtību un labāku atbalstu. Lietotāji apsver, ka LiveAgent palīdz viņiem paātrināt atbildes sniegšanas laiku, reaģēt uz klientu vēlmēm un izprast viņu vajadzības, kas uztur pozitīvus klientu atsauksmes un nodrošina to uzticēšanās līmeni.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju