Bezmaksas Izmēģinājums

Tiešsaistes tērzētava startapiem un maziem uzņēmumiem

Iespaidojiet savus klientus un palieliniet to apmierinātību.
  • ✓ Nav uzstādīšanas maksas   
  • ✓ Klientu apkalpošana 24/7    
  • ✓ Nav vajadzīga kredītkarte    
  • ✓ Atteikties jebkurā laikā
Mūsu klienti
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
Galvenes Animācija
Palīdzības Dienesta programmatūra

Šodien cerības no jebkāda izmēra uzņēmuma ir tajā, lai apmierinātu klientu vajadzības nekavējoties, dažos gadījumos pat pirms klienti varēs padomāt par savu pieprasījumu.

Ilgs gaidīšanas laiks, vienalga vai tas ir parasts veikals vai pakas piegāde, bet pēc tam nekavējoša atbalsta neesamība ir daudzu klientu bieža neērtība un sūdzību iemesls.

Kā startaps vai mazais uzņēmums, Jūsu biznesa plāns, visticamāk ir vērsts uz labākās klientu apkalpošanas nodrošināšanu un priekšrocības iegūšanas starp savas jomas konkurentiem.

Izcila tiešsaistes klientu atbalsta nodrošināšanas svarīgums vairs nav uzņēmuma interešu novirze, bet ir galvenā veiksmes motivācija.

Augstas klientu apmierinātības sasniegšanas atslēga ir efektīvā saziņā, kurai tiešsaistes tērzētava ir ideāls risinājums.

Taču tiešsaistes tērzētavas lietojumprogramma var būt kas vairāk, nekā parasts saziņas rīks.

Vēlaties uzzināt vairāk?

Ieesim dziļāk.

Kas ir tiešsaistes tērzētavas lietojumprogramma?

Jebkāda izmēra uzņēmumam, mājaslapa ir viņu zīmola tiešsaistes pārstāvis. Beigu beigās, tā ir vieta, kur lielākā klientu daļa ies tālāk pēc sastapšanās ar Jūsu uzņēmuma produktiem un pakalpojumiem – šī iemesla dēļ, rīka iegūšana, kas nodrošina klientiem ērtu izmantošanu saziņai ar atbalsta komandu apmeklejuma laikā, ir liela priekšrocība.

Tiešsaistes tērzētava aizvieto nogrudinošu telefona sarunu vai e-pastu rakstīšanas procesu uz tiešsaistes ziņu apmaiņas platformu. Tātad, lai saņemtu atbildes uz saviem jautājumiem ar vienas pogas nospiešanu, no klienta būs nepieciešamas minimālas pūles.

Kā un kur mazās tērzētavas poga uzrādās mājaslapā ir atkarīgs no klientu priekšrocībām. Parasti, tā ir iebūvēta lapās ar lielāko apmeklētāju plusmu. Pasūtījuma noformēšanas lapa ir lieliska vieta, jo tiešu tur bieži tiek manīts atteikumu rādītājs.

Pogas dizaina varianti ir plaši – no animācijas līdz burtu veidam un stilam. Visi gatavie šabloni ir pieejami individuālai iestatīsānai galerijā. Ja Jums neizdodas atrast stilu, kas ir piemērots Jums, Jūs varat izveidot savu, augšupielādējot attēlu un uzrakstot savu HTML kodu.

Daži uzņēmumi atsakās no cilvēciskā faktora savās komunikācijas platformās, dodot priekšroku automatizācijai. Un kaut arī tiešsaistes tērzētava atbalsta vairākus automatizācijas veidus, pārliecinieties, lai citā līnijā būtu dzīvs aģents-cilvēks. Vai tad tas nepadara klientu pieredzi individuālāku?

https://www.youtube.com/watch?v=GO4rPDffDew

Šajā momentā, visticamāk Jūs domājata par kaut ko šādu: “Tas viss ir labi, bet priekš kam man tas?”.

Nu ko, turpiniet lasīt, lai uzzinātu.

Kādas priekšrocības dod tērzētava telefona vai e-pasta vietā?

Litošanas ērtība un vieglums – tie ir divi komponenti, kas definē klientu skatu par uzticamu uzņēmumu.

Ne tik daudzi klienti saglabā interesi par produkta vai pakalpojuma pirkumu, ja viņu pirkšanas pieredzi sabojās slikta klientu apkalpošana. Nerunājot jau par negatīvu atsauksmju iespēju, kas var sagraut uzņēmuma reputāciju.

Telefona un e-pasta atbalsts nav novecojis saziņas kanāls. Tieši otrādi. Taču skaitļi rāda, ka 79% klientu dod priekšroku saziņa ar tērzētavas aģentiem, jo tas ir operatīvāks saziņas veids nekā citi kanāli.

Stratēģiska budžeta plānošana ir izšķiroša jebkuram uzņēmumam, taču tam ir divkārt liela nozīme maziem uzņēmumiem un startapiem. Tiešsaistes tērzētavas iebūve klientu atbalsta dienestā ir viens no labākajiem investīciju rentabilitātes rādītājiem, jo tā ir ievērojami lētāka un samazina izdevumus.

Pat ar nelielu budžetu Jūs varat iegādāties bezmaksas, taču efektīvu tērzētavas rīku. Jūsu klientu atbalsta operatori varēs koordinēt vairākas sarunas vienlaicīgi, saglabājot vērtīgo laiku un uzņēmuma resursus. Tas ļauj Jums pārslēgties uz optimizāciju un ilgtermiņa pārdošanas un mārketinga stratēģijas izveidi.

Ko Startapi un Mazie uzņēmumi var iegūt no tiešsaistes tērzētavas izmantošanas?

Every contact we have with a customer influences whether or not they’ll come back. We have to be great every time or we’ll lose them.

Kevin Stirtz – Author of More Loyal Customers

Bizness, kas liek klientus pirmajā vietā ir bizness, kas atzīst klientu vērtīgumu.

Attiecību mārketings atzīst, ka ilgtermiņa saiknes izveide ar klientu ir lētāka un dod vairāk ienākumu. Bet uzņēmumi, kas tikai sāk savu darbu, svarīgāks faktors ir potenciālo klientu piesaiste un pārvēršana regulāros, maksājošos klientos.

https://www.youtube.com/watch?v=c5FMaNBxmAk&t

Kaut arī startapi un mazais bizness bieži tiek apvienoti, to mērķi nav vienādi.

Tiešsaistes tērzētavu var izmantot trijos dažādos klientu ceļa posmos, kas paplašina atbalsta grupas iespējas kā startapiem, tā arī maziem uzņēmumiem un palīdz sasniegt to konkrētos mērķus:

  • Atbalsta dienests
  • Pārdošana un lojalitāte
  • Mārketings un reklāma

atbalsta dienesta lietojumprogrammas kompleksa daļa, tiešsaistes tērzētava dod ievērojamas priekšrocības pateicoties savām ērtajām funkcijām.

Universāla Pastkaste: Klientu atbalsta galvenais mērķis ir nodrošināt klientu pozitīvu apkalpošanas pieredzi katrā klienta un zīmola saskarnē.

Tiešsaistes tērzētava startapiem un maziem uzņēmumiem
Universālas pastkastes piemērs (spiediet, lai palielinātu)

Universālas pastkastes funkcija ļauj operatoriem redzēt un atbildēs uz sarunām, saņemtām no jebkura saziņas kanāla. Iebūvētā CRM ieraksta un glabā visu klientu datus organizācijas uzlabošanai, bet tās iespējas var būt vēl uzlabotas ar papildu CRM lietojumprogrammu integrāciju.

Aktīvie uzaicinājumi tērzēšanas: Neatkarīgi no tā, vai tie tiek izmantoti patstāvīgi vai savienojumā ar citām funkcijām, tie var nodrošināt ievērojamu investīciju rentablitāti. Kad klientis apmeklē Jūsu mājaslapu, Jūs varat iestatīt laika noteikumu uzaicinājuma parādīšanai, vai novietot to konkrētā lapā. Tas ir tā pat kā ieejot veikalā, kad ar Jums sasveicinās smaidošs darbinieks, kas ir gatavs palīdzēt.

Jūs pat varat izveidot vairākus tērzēšanas uzaicinājumus un vērst dažādus veidus uz klientiem.

Tērzēšanas uzaicinājumu galerija
Tērzēšanas uzaicinājumu galerijas paraugs (uzspiediet, lai palielinātu)

Ja Jums ir daudznacionāls bizness, Jūs varat pielāgot logrīka valodu. Tā pat kā ar tērzētavas pogu, var pielāgot aktīvā tērzēšanas uzaicinājuma dizainu, ziņu un stilu, kā arī visas veidnes var atrast galerijā.

Reāllaika Rakstīšanas Pārskats: Operatoru aktivitāte ir tas, ko klienti novērtē. Tērzēšanas sesijas laikā, operatori var redzēt, ko klients šobrīd raksta tērzētavas logā un sagatavot jebkāda jautājuma atbildi jau pirms klients nospiež sūtīšanas pogu.

Rakstīšana reāllaikā

Tērzēšanas dalīšana: Jūs varat uzlabot savu aģentu efektivitāti un nodrošināt, ka ar noteikto klientu sazinās pareizai aģents. Izvēlieties trīs iepriekšdefinētus variantus – nejauša piešķiršana, piešķirt pa apli, maksimāla izmantošana. Ja slodze kļūst pārāk liela, Jūs varat iestatīt maksimālo pieprasījumu limitu un dod saviem aģentiem nelielu atelpu.

Tērzēšanas dalīšana
Tērzēšanas dalīšanas piemērs (uzpiediet, lai palielinātu)

Pirmssaziņas un bezsaistes forma: Kā startaps vai mazais bizness, viens no Jūsu galvenajiem mērķiem ir veidot Jūsu klientu kontaktu lapu un veidotu vairāk potenciālo klientu.

Jūs varat aktivizēt pirmssaziņas formas funkciju iestatījumos, lai tā automātiski pieprasītu klienta kontaktdatus tērzēšanas sesijas sākumā.

Bezsaistes forma nodrošina, ka klienti sasniegs Jūsu atbalsta komandu, pat ārpus darba laika, nodrošinot 24/7 tiešsaistes atbalstu.

Pēcsaziņas anketa: Startapiem un maziem uzņēmumiem klientu viedokļi un atsauksmes ir svarīgi, jo tie palīdz veidot zīmolu un dod iespēju pārdomāt taktiku un stratēģiju. Ļaujiet saviem pircējiem atstāt atsauksmi par tērzēšanas sesiju, atsauksmi par preci, vai aģenta efektivitāti.

Aģentu reitings
Aģentu dalīšana pēc reitinga, piemērs (nospiediet, lai palielinātu)

Pozitīvas klientu atsauksmes var tikt izmantotas sociāliem pierādījumiem un var tikt ievietoti mājaslapā, lai piesaistītu uzmanību. Pie tam savāktos datus var izmantot satura veidošanai, BUJ blokam, vai blogam. Tās var atrast arī iepriekš neieraudzītās problēmas mājaslapā, kas palīdz optimizēt Jūsu mājaslapu. Jūs varat izmantot šo funkciju arī lojalitātes un uzticības veidošanai.

Ja klientam tas ir nepieciešams, Jūs varat nosūtīt viņam tērzēšanas kopiju un būt pēc iespējas caurspīdīgāks.

Tērzēšanas pārskats: Tērzēšanas pārskats ļauj Jums apkopot un vākt informāciju par klientu atrašanos, URL, vai mājaslapā pavadīto laiku, ko var vēlāk var izmantot mārketinga stratēģijā.

Tīmekļa vietnes uzraudzība - tērzēšanas pārskats
Tērzēšanu pārskata piemērs (nospiediet, lai palielinātu)

Iebūvēta tērzētavas izsekošana: Ja Jūs vēlaties pārliecināties par Jūsu jaunu klientu iegūšanas centieniem, izsekojiet sarunas no tiešsaistes tērzētavas Google Analytics.

Iebūvēta tērzētavas izsekošana
Iebūvētas tērzētavas izsekošanas piemērs (nospiediet, lai palielinātu)

Ja vēlaties uzzināt vairāk, varat pāriet uz mūsu tiešsaistes tērzētavas funkciju lapu vai izpētīt mūsu atbalsta portālu.

Kā tiešsaistes tērzētavas darbinieki var efektīvāk vadīt saziņas sesijas?

Aģentiem ir jākoncentrējas uz to, kā sasniegt dažādus sarunas punktus un ievērot tiešsaistes etiķetes noteikumus.

  • Sākt tērzēšanu
  • Apturēt
  • Tērzēšanas pārvietošana
  • Sūdzību izskatīšana
  • Tērzēšanas pabeigšana

Tiešsaistes saziņa zināmā mērā dod elastību un radošu pieeju. Īpaši tas ir acīmredzami, kad runa iet par šablona atbildēm un iepriekšdefinētām atbildēm.

Šie mazie teksti ir daļa no viena liela skripta, taču tos var pielāgot katrai konkrētai situācijai un sarunai. Tas samazina nepieciešamību katru atbildi ievadīt manuāli, īpaši uz bieži uzdodamiem jautājumiem.

Šablona ziņas
Šablona ziņu piemērs (uzpiediet, lai palielinātu)

Aģenti var izstrādāt vairākas atbildes, kas var glabāt, publicēt un izmantot kā šablonus dažādās nodaļās. Šādi, neatkarīgi no tā, ar kuru nodaļas vai komandas locekli sazināsies klients, pareizs tonis un valoda būs visiem vienādi.

Vai var tiešsaistes tērzētavu izmantot arī iekšējiem mērķiem?

Tiešsaistes tērzētavas netradicionālais izmantošanas veids ir tā izmantošana treniņu nolūkiem. Tērzētavas lietojumprogramma parasti tiek izmantota saziņai ar ārējiem klientiem, taču to var izmantot arī kā saziņas rīku iekšienē – darbiniekiem.

Jaunu darbinieku meklēšana var būt grūts uzdevums. Taču tas ir abpusēji. Potenciālajiem kandidātiem var būt jautājumi, kurus parastais darba apraksts nevar aptvērt. Uzņēmuma īpašnieki un personāla atlases komandas darbinieki var izmantot tiešsaistes tērzētavu adaptēšanās procesiem.

Tiešsaistes tērzētava ir lielisks starpnodaļu saziņas un sadarbības rīks. Tātad, tas var palīdzēt personāla apmācībā. Katrā nodaļā var būt viena vai divas iekšējās tērzētavas grupas, lai sniegtu ātru atbalstu individuāli vai komandām.

Iekšējā tērzētava
Iekšējās tērzētavas piemērs (uzspiediet, lai palielinātu)

Kā iebūvēt tērzēšanas lietojumprogrammu savā mājaslapā?

Kad Jūs reģistrējieties un saņemiet pieeju Jūsu kontam, tiešsaistes tērzētavas logrīka iebūve Jūsu mājaslapā notiek ar vieglu īsa HTML koda kopēšanu un ievietošanu – nav nepieciešama nekāda papildus lietojumprogramma. Ja vēlaties iebūvēt citu lietojumprogrammu vai aplikāciju, tas ir pilnībā atbalstāms.

Vai tiešsaistes tērzētava ir drošs risinājums?

Daudzu jautājumu saņemšana no visu veidu dažādām platformām ar laiku var sniegt nopietnu drosības problēmu nebijušā lielā līmenī. Jebkuram, kurš vēlas uzstādīt stipru esamību internetā, ir jāveic nepieciešamie soļi sevis un savu klientu aizsardzībai.

Šī iemesla dēļ, Jūs varat pārbaudīt drošības funkcijas lapu vai uzzināt vairāk lasot LiveAgent Drošības Privātuma Politiku.

Joprojām neesat pārliecināti, vai tiešsaistes tērzētava ir pareizais rīks Jūsu uzņēmumam?

Sāciet bezmaksas 14 dienu izmēģinājumu, bez kredītkartes piesaistes, un pievienojies 35 000 uzņēmumiem, kas jau izmanto LiveAgent.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Ja vēlaties redzēt visus mūsu pieejamos plānus, kas sniedz papildu funkcijas, ieskatieties mūsu cenu lapā.

Zināšanu bāze

Ja vēlaties uzzināt vairāk, ieskatieties mūsu zināšanu bāzē papildu informācijai.

Business Solution for Startups and SMBs

Learn how multi-channel help desk software benefits Startups and SMBs.

Try LiveAgent

FAQ

What is live chat software?

Live chat is a digital communication channel activated by clicking on a small chat widget embedded strategically on the website. The design of the button is based on the user's or company's preferences.

What advantages does live chat have over the phone or email?

Live chat provides customers convenient access to support agents without the need to leave the website. Companies can use a free chat tool with limited features even on a small budget but still deliver instant online support.

How can Startups and SMbs benefit from using live chat?

Utilizing live chat and its features during the three distinct stages of the customers' journey can empower both Startups and SMBs to grow their business, modify their strategies and reach their individual goals.

How can live chat operatives conduct chat sessions?

Agents should focus on handling different conversation points and following online etiquette rules while keeping their professionalism and human touch.

Can live chat be used for internal purposes as well?

Not only can live chat be a highly useful communication tool for external purposes, but recruiters and employers can utilize it internally for onboarding and training processes.

How to integrate live chat software into your website?

No need to download any additional software, live chat is immediately accessible after signing up. Integration is done by copying and pasting a short HTML code.

Is live chat a secure solution?

Anyone with a goal of a strong online presence has to take the necessary steps to ensure the protection of its business and customers. For that reason, LiveAgent has implemented various security features: BAN IPs, 2-step verification, HTTPS Encryption, Multiple Data Centers, GDPR.

  • Roman Bosch

    Romans Bošs [Roman Bosch]

    Partly

    Ir patīkami, ka mums ir lielisks portāls, kas uzlabo mūsu klientu apkalpošanu.

  • christine preusler

    Kristīna Preuslere [Christine Preusler]

    HostingAdvice

    LiveAgent palīdz mūsu aģentiem nodrošināt labāku, ātrāku un precīzāku atbalstu.

  • Karl Dieterich

    Karls Dīterihs

    Covomo

    LiveAgent palīdzēja mums sasniegt divus svarīgus mērķus: palielināt klientu apmierinātību un pārdošanas apjomus.

  • Hendrik Henze

    Hendriks Henze

    HEWO interneta mārketings

    Mēs izmantojam LiveAgent kopš augusta, un esam patiešām apmierināti ar to.

  • Razvan Sava

    Razvans Sava

    Webmaster Deals

    Kopš lietojam LiveAgent, mūsu atbilžu sniegšanas laiks ir paātrinājies par 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Pirmajā mēnesī pēc aktīvas LiveAgent izmantošanas mūsu jauno klientu pieauguma rādītājs palielinājās par 325%.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Nekad neesmu redzējis tik profesionālu pieeju klientu atbalstam.

  • Matt Janaway

    Mets Džanavejs

    The Workplace Depot

    Mēs uzskatām, ka LiveAgent ir labākais tiešsaistes čata risinājums.

  • Viviane Carter

    Viviāna Kārtere

    CSI Products

    Mēs izmantojam LiveAgent visās mūsu e-komercijas vietnēs. Rīks ir viegli lietojams un uzlabo mūsu produktivitāti.

  • Christian Lange

    Kristians Lange

    Lucky-Bike

    Ar LiveAgent mēs varam sniegt saviem klientiem atbalstu, lai kur viņi atrastos.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmkvists

    Projure

    Es varu rekomendēt LiveAgent jebkuram, kurš ieinteresēts uzlabot savu klientu pieredzi, padarot to patīkamāku un efektīvāku.

  • user testimonials

    Katana Aleksandrū

    Websignal

    Esmu pārliecināta, ka mēs pavadītu 90% mūsu dienas laika, šķirojot e-pastus, ja mums nebūtu LiveAgent.

  • JanWienk

    Jans Vienks

    All British Casino

    Ar LiveAgent mēs spējam darīt savu spēlētājus apmierinātus, piedāvājot efektīvāku atbalstu, kas savukārt rada lielāku atdevi.

  • Allan Bjerkan

    Alens Bjerkans

    Norske Automaten

    LiveAgent ir uzticama, saprātīgā cenā un vienkārši lieliska izvēle jebkuram dinamiskam tiešsaistes biznesam!

  • Sissy Böttcher

    Sisija Bočere

    Study Portals

    Mums tas patīk, jo ir ērti lietojams un piedāvā lielisku funkcionalitāti, piemēram, noderīgus atskaites līdzekļus.

  • Peter Koning

    Pīters Konings

    TypoAssassin

    Mums patīk LiveAgent - tas padara mūsu klientu atbalstu viegāk paveicamu.

  • user testimonials

    Aranzuzu F.

    Factorchic

    Mums patīk piedāvāt saviem klientiem vislabāko atbalsta pieredzi. Tāpēc arī izvēlējāmies LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Riks Nuske

    MyFutureBusiness

    No uzstādīšanas līdz pastāvīgam atbalstam un visam citam, LiveAgent komanda aizvien atstāj iespaidu.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Voiteks Kelešnijs

    123-Nakup

    Liveagent katru dienu ietaupa mums simtiem vērtīgu minūšu, padarot klientu apkalpošanu vienkāršu un sakārtotu.

  • Rafael Kobalyan

    Rafaēls Kabljāns [Rafael Kobalyan]

    Betconstruct

    Neierobežots aģentu, e-pastu, sociālo tīklu un tālruņu integrāciju skaits. Tas viss par zemāku cenu nekā mēs maksājām iepriekšējam pakalpojuma sniedzējam.

  • Martin Drugaj

    Martins Drugajs

    Atomer

    LiveAgent mēs izmantojam kopš 2013. gada. Mēs nevaram iedomāties darbu bez tā.

  • Ivan Golubović

    Ivans Golubovičs

    AVMarket

    Tas ir rentabls risinājums, kas var palīdzēt Jums apstrādāt lielu skaitu atbalsta pieprasījumu, izmantojot dažādus kanālus.

  • user testimonials

    Rustems Gimajevs

    Antalya Consulting Language Center

    Atbildēt e-pastiem, lietojot Outlook, bija tik grūti. Ar LiveAgent mēs varam būt droši, ka katrs e-pasts saņem atbildi laikā.

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent ir patiešām lielisks! Tā uzstādīšana ir ļoti vienkārša un aizņem vien pāris minūtes.

  • Timothy G. Keys

    Timotijs G. Keidžs

    korporācija Marietta

    Es sirsnīgi iesaku LiveAgent produktu ne tikai kā Kayako alternatīvu, bet daudz labāku risinājumu ar pievienoto vērtību.

  • user testimonials

    Mihaēla Teodoresku

    eFortuna

    Atbalsta komanda vienmēr reaģēja ātri, lai ieviestu risinājumus.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičova

    TrustPay

    Tas palīdz mums kateogrizēt tiketus un statistiski izpētīt, kas mūsu klientiem vajadzīgs visvairāk.

  • user testimonials

    Aleksandra Danišova

    Nay

    Mēs redzam LiveAgent, kā lielisku rīku saziņai ar klientiem.

  • user testimonials

    Samuels Smaels

    m:zone

    LiveAgent paātrināja mūsu komunikāciju ar klientiem un deva mums iespēju ar tiem arī sarakstīties.

  • David Chandler

    Deivids Čandlers

    Volterman

    Pavisam vienkārši - LiveAgent ir pārāks par visu citur pieejamo šajā vai pat augstākā cenu klasē.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju