Šodien cerības no jebkāda izmēra uzņēmuma ir tajā, lai apmierinātu klientu vajadzības nekavējoties, dažos gadījumos pat pirms klienti varēs padomāt par savu pieprasījumu.
Ilgs gaidīšanas laiks, vienalga vai tas ir parasts veikals vai pakas piegāde, bet pēc tam nekavējoša atbalsta neesamība ir daudzu klientu bieža neērtība un sūdzību iemesls.
Kā startaps vai mazais uzņēmums, Jūsu biznesa plāns, visticamāk ir vērsts uz labākās klientu apkalpošanas nodrošināšanu un priekšrocības iegūšanas starp savas jomas konkurentiem.
Izcila tiešsaistes klientu atbalsta nodrošināšanas svarīgums vairs nav uzņēmuma interešu novirze, bet ir galvenā veiksmes motivācija.
Augstas klientu apmierinātības sasniegšanas atslēga ir efektīvā saziņā, kurai tiešsaistes tērzētava ir ideāls risinājums.
Taču tiešsaistes tērzētavas lietojumprogramma var būt kas vairāk, nekā parasts saziņas rīks.
Vēlaties uzzināt vairāk?
Ieesim dziļāk.
Jebkāda izmēra uzņēmumam, mājaslapa ir viņu zīmola tiešsaistes pārstāvis. Beigu beigās, tā ir vieta, kur lielākā klientu daļa ies tālāk pēc sastapšanās ar Jūsu uzņēmuma produktiem un pakalpojumiem – šī iemesla dēļ, rīka iegūšana, kas nodrošina klientiem ērtu izmantošanu saziņai ar atbalsta komandu apmeklejuma laikā, ir liela priekšrocība.
Tiešsaistes tērzētava aizvieto nogrudinošu telefona sarunu vai e-pastu rakstīšanas procesu uz tiešsaistes ziņu apmaiņas platformu. Tātad, lai saņemtu atbildes uz saviem jautājumiem ar vienas pogas nospiešanu, no klienta būs nepieciešamas minimālas pūles.
Kā un kur mazās tērzētavas poga uzrādās mājaslapā ir atkarīgs no klientu priekšrocībām. Parasti, tā ir iebūvēta lapās ar lielāko apmeklētāju plusmu. Pasūtījuma noformēšanas lapa ir lieliska vieta, jo tiešu tur bieži tiek manīts atteikumu rādītājs.
Pogas dizaina varianti ir plaši – no animācijas līdz burtu veidam un stilam. Visi gatavie šabloni ir pieejami individuālai iestatīsānai galerijā. Ja Jums neizdodas atrast stilu, kas ir piemērots Jums, Jūs varat izveidot savu, augšupielādējot attēlu un uzrakstot savu HTML kodu.
Daži uzņēmumi atsakās no cilvēciskā faktora savās komunikācijas platformās, dodot priekšroku automatizācijai. Un kaut arī tiešsaistes tērzētava atbalsta vairākus automatizācijas veidus, pārliecinieties, lai citā līnijā būtu dzīvs aģents-cilvēks. Vai tad tas nepadara klientu pieredzi individuālāku?
Šajā momentā, visticamāk Jūs domājata par kaut ko šādu: “Tas viss ir labi, bet priekš kam man tas?”.
Nu ko, turpiniet lasīt, lai uzzinātu.
Litošanas ērtība un vieglums – tie ir divi komponenti, kas definē klientu skatu par uzticamu uzņēmumu.
Ne tik daudzi klienti saglabā interesi par produkta vai pakalpojuma pirkumu, ja viņu pirkšanas pieredzi sabojās slikta klientu apkalpošana. Nerunājot jau par negatīvu atsauksmju iespēju, kas var sagraut uzņēmuma reputāciju.
Telefona un e-pasta atbalsts nav novecojis saziņas kanāls. Tieši otrādi. Taču skaitļi rāda, ka 79% klientu dod priekšroku saziņa ar tērzētavas aģentiem, jo tas ir operatīvāks saziņas veids nekā citi kanāli.
Stratēģiska budžeta plānošana ir izšķiroša jebkuram uzņēmumam, taču tam ir divkārt liela nozīme maziem uzņēmumiem un startapiem. Tiešsaistes tērzētavas iebūve klientu atbalsta dienestā ir viens no labākajiem investīciju rentabilitātes rādītājiem, jo tā ir ievērojami lētāka un samazina izdevumus.
Pat ar nelielu budžetu Jūs varat iegādāties bezmaksas, taču efektīvu tērzētavas rīku. Jūsu klientu atbalsta operatori varēs koordinēt vairākas sarunas vienlaicīgi, saglabājot vērtīgo laiku un uzņēmuma resursus. Tas ļauj Jums pārslēgties uz optimizāciju un ilgtermiņa pārdošanas un mārketinga stratēģijas izveidi.
Every contact we have with a customer influences whether or not they’ll come back. We have to be great every time or we’ll lose them.
Bizness, kas liek klientus pirmajā vietā ir bizness, kas atzīst klientu vērtīgumu.
Attiecību mārketings atzīst, ka ilgtermiņa saiknes izveide ar klientu ir lētāka un dod vairāk ienākumu. Bet uzņēmumi, kas tikai sāk savu darbu, svarīgāks faktors ir potenciālo klientu piesaiste un pārvēršana regulāros, maksājošos klientos.
Kaut arī startapi un mazais bizness bieži tiek apvienoti, to mērķi nav vienādi.
Tiešsaistes tērzētavu var izmantot trijos dažādos klientu ceļa posmos, kas paplašina atbalsta grupas iespējas kā startapiem, tā arī maziem uzņēmumiem un palīdz sasniegt to konkrētos mērķus:
Kā atbalsta dienesta lietojumprogrammas kompleksa daļa, tiešsaistes tērzētava dod ievērojamas priekšrocības pateicoties savām ērtajām funkcijām.
Universāla Pastkaste: Klientu atbalsta galvenais mērķis ir nodrošināt klientu pozitīvu apkalpošanas pieredzi katrā klienta un zīmola saskarnē.
Universālas pastkastes funkcija ļauj operatoriem redzēt un atbildēs uz sarunām, saņemtām no jebkura saziņas kanāla. Iebūvētā CRM ieraksta un glabā visu klientu datus organizācijas uzlabošanai, bet tās iespējas var būt vēl uzlabotas ar papildu CRM lietojumprogrammu integrāciju.
Aktīvie uzaicinājumi tērzēšanas: Neatkarīgi no tā, vai tie tiek izmantoti patstāvīgi vai savienojumā ar citām funkcijām, tie var nodrošināt ievērojamu investīciju rentablitāti. Kad klientis apmeklē Jūsu mājaslapu, Jūs varat iestatīt laika noteikumu uzaicinājuma parādīšanai, vai novietot to konkrētā lapā. Tas ir tā pat kā ieejot veikalā, kad ar Jums sasveicinās smaidošs darbinieks, kas ir gatavs palīdzēt.
Jūs pat varat izveidot vairākus tērzēšanas uzaicinājumus un vērst dažādus veidus uz klientiem.
Ja Jums ir daudznacionāls bizness, Jūs varat pielāgot logrīka valodu. Tā pat kā ar tērzētavas pogu, var pielāgot aktīvā tērzēšanas uzaicinājuma dizainu, ziņu un stilu, kā arī visas veidnes var atrast galerijā.
Reāllaika Rakstīšanas Pārskats: Operatoru aktivitāte ir tas, ko klienti novērtē. Tērzēšanas sesijas laikā, operatori var redzēt, ko klients šobrīd raksta tērzētavas logā un sagatavot jebkāda jautājuma atbildi jau pirms klients nospiež sūtīšanas pogu.
Tērzēšanas dalīšana: Jūs varat uzlabot savu aģentu efektivitāti un nodrošināt, ka ar noteikto klientu sazinās pareizai aģents. Izvēlieties trīs iepriekšdefinētus variantus – nejauša piešķiršana, piešķirt pa apli, maksimāla izmantošana. Ja slodze kļūst pārāk liela, Jūs varat iestatīt maksimālo pieprasījumu limitu un dod saviem aģentiem nelielu atelpu.
Pirmssaziņas un bezsaistes forma: Kā startaps vai mazais bizness, viens no Jūsu galvenajiem mērķiem ir veidot Jūsu klientu kontaktu lapu un veidotu vairāk potenciālo klientu.
Jūs varat aktivizēt pirmssaziņas formas funkciju iestatījumos, lai tā automātiski pieprasītu klienta kontaktdatus tērzēšanas sesijas sākumā.
Bezsaistes forma nodrošina, ka klienti sasniegs Jūsu atbalsta komandu, pat ārpus darba laika, nodrošinot 24/7 tiešsaistes atbalstu.
Pēcsaziņas anketa: Startapiem un maziem uzņēmumiem klientu viedokļi un atsauksmes ir svarīgi, jo tie palīdz veidot zīmolu un dod iespēju pārdomāt taktiku un stratēģiju. Ļaujiet saviem pircējiem atstāt atsauksmi par tērzēšanas sesiju, atsauksmi par preci, vai aģenta efektivitāti.
Pozitīvas klientu atsauksmes var tikt izmantotas sociāliem pierādījumiem un var tikt ievietoti mājaslapā, lai piesaistītu uzmanību. Pie tam savāktos datus var izmantot satura veidošanai, BUJ blokam, vai blogam. Tās var atrast arī iepriekš neieraudzītās problēmas mājaslapā, kas palīdz optimizēt Jūsu mājaslapu. Jūs varat izmantot šo funkciju arī lojalitātes un uzticības veidošanai.
Ja klientam tas ir nepieciešams, Jūs varat nosūtīt viņam tērzēšanas kopiju un būt pēc iespējas caurspīdīgāks.
Tērzēšanas pārskats: Tērzēšanas pārskats ļauj Jums apkopot un vākt informāciju par klientu atrašanos, URL, vai mājaslapā pavadīto laiku, ko var vēlāk var izmantot mārketinga stratēģijā.
Iebūvēta tērzētavas izsekošana: Ja Jūs vēlaties pārliecināties par Jūsu jaunu klientu iegūšanas centieniem, izsekojiet sarunas no tiešsaistes tērzētavas Google Analytics.
Ja vēlaties uzzināt vairāk, varat pāriet uz mūsu tiešsaistes tērzētavas funkciju lapu vai izpētīt mūsu atbalsta portālu.
Aģentiem ir jākoncentrējas uz to, kā sasniegt dažādus sarunas punktus un ievērot tiešsaistes etiķetes noteikumus.
Tiešsaistes saziņa zināmā mērā dod elastību un radošu pieeju. Īpaši tas ir acīmredzami, kad runa iet par šablona atbildēm un iepriekšdefinētām atbildēm.
Šie mazie teksti ir daļa no viena liela skripta, taču tos var pielāgot katrai konkrētai situācijai un sarunai. Tas samazina nepieciešamību katru atbildi ievadīt manuāli, īpaši uz bieži uzdodamiem jautājumiem.
Aģenti var izstrādāt vairākas atbildes, kas var glabāt, publicēt un izmantot kā šablonus dažādās nodaļās. Šādi, neatkarīgi no tā, ar kuru nodaļas vai komandas locekli sazināsies klients, pareizs tonis un valoda būs visiem vienādi.
Tiešsaistes tērzētavas netradicionālais izmantošanas veids ir tā izmantošana treniņu nolūkiem. Tērzētavas lietojumprogramma parasti tiek izmantota saziņai ar ārējiem klientiem, taču to var izmantot arī kā saziņas rīku iekšienē – darbiniekiem.
Jaunu darbinieku meklēšana var būt grūts uzdevums. Taču tas ir abpusēji. Potenciālajiem kandidātiem var būt jautājumi, kurus parastais darba apraksts nevar aptvērt. Uzņēmuma īpašnieki un personāla atlases komandas darbinieki var izmantot tiešsaistes tērzētavu adaptēšanās procesiem.
Tiešsaistes tērzētava ir lielisks starpnodaļu saziņas un sadarbības rīks. Tātad, tas var palīdzēt personāla apmācībā. Katrā nodaļā var būt viena vai divas iekšējās tērzētavas grupas, lai sniegtu ātru atbalstu individuāli vai komandām.
Kad Jūs reģistrējieties un saņemiet pieeju Jūsu kontam, tiešsaistes tērzētavas logrīka iebūve Jūsu mājaslapā notiek ar vieglu īsa HTML koda kopēšanu un ievietošanu – nav nepieciešama nekāda papildus lietojumprogramma. Ja vēlaties iebūvēt citu lietojumprogrammu vai aplikāciju, tas ir pilnībā atbalstāms.
Daudzu jautājumu saņemšana no visu veidu dažādām platformām ar laiku var sniegt nopietnu drosības problēmu nebijušā lielā līmenī. Jebkuram, kurš vēlas uzstādīt stipru esamību internetā, ir jāveic nepieciešamie soļi sevis un savu klientu aizsardzībai.
Šī iemesla dēļ, Jūs varat pārbaudīt drošības funkcijas lapu vai uzzināt vairāk lasot LiveAgent Drošības Privātuma Politiku.
Joprojām neesat pārliecināti, vai tiešsaistes tērzētava ir pareizais rīks Jūsu uzņēmumam?
Sāciet bezmaksas 14 dienu izmēģinājumu, bez kredītkartes piesaistes, un pievienojies 35 000 uzņēmumiem, kas jau izmanto LiveAgent.
Ja vēlaties redzēt visus mūsu pieejamos plānus, kas sniedz papildu funkcijas, ieskatieties mūsu cenu lapā.
Ja vēlaties uzzināt vairāk, ieskatieties mūsu zināšanu bāzē papildu informācijai.
Business Solution for Startups and SMBs
Learn how multi-channel help desk software benefits Startups and SMBs.
Live chat is a digital communication channel activated by clicking on a small chat widget embedded strategically on the website. The design of the button is based on the user's or company's preferences.
Live chat provides customers convenient access to support agents without the need to leave the website. Companies can use a free chat tool with limited features even on a small budget but still deliver instant online support.
Utilizing live chat and its features during the three distinct stages of the customers' journey can empower both Startups and SMBs to grow their business, modify their strategies and reach their individual goals.
Agents should focus on handling different conversation points and following online etiquette rules while keeping their professionalism and human touch.
Not only can live chat be a highly useful communication tool for external purposes, but recruiters and employers can utilize it internally for onboarding and training processes.
No need to download any additional software, live chat is immediately accessible after signing up. Integration is done by copying and pasting a short HTML code.
Anyone with a goal of a strong online presence has to take the necessary steps to ensure the protection of its business and customers. For that reason, LiveAgent has implemented various security features: BAN IPs, 2-step verification, HTTPS Encryption, Multiple Data Centers, GDPR.
Tiešsaistes tērzēšana nekustamā īpašuma nozarei
LiveAgent piedāvā klientu pieredzes programmatūru ar tiešsaistes tērzēšanu un zvanu centru, kas palīdz uzņēmumiem uzlabot klientu apkalpošanu tiešsaistē. Statistika liecina, ka vairāk nekā 60% klientu dod priekšroku tērzētavas izmantošanai atbilžu saņemšanai. Uzņēmumiem tā ir noderīga, jo tiek samazināts ticketu skaits, uzlabota komunikācija ar klientiem, paaugstināta apmierinātība un nodrošināts kvalitatīvs klientu atbalsts ceļojumu aģentūrām.
Tiešsaistes tērzētava e-komercijai un pakalpojumu sniedzējiem
Tērzēšanas programmatūra ir efektīvs veids, kā personalizēti un efektīvi sazināties ar klientiem uzņēmējdarbības paplašināšanā. Tā ir ērtāka un produktīvāka nekā atbalsts pa tālruni un e-pastu. E-komercijas nozarē tērzēšana tiešsaistē var uzlabot klientu apkalpošanu un piesaistīt klientus. Tērzēšanas drošības funkcijas ir svarīgas. Ataujiet izmēģināt bezmaksas LiveAgent tērzēšanas programmatūru.
Tiessaistes cata programmatura tavam biznesam
Tiešsaistes tērzēšanas izmantošana var būt noderīga vairākām aģentūrām, tostarp reklāmas, digitālās, sociālo mediju un Public Relations aģentūrām. Tērzēšanas programmatūra var uzlabot klientu apkalpošanu un ir pieejama ar pilnībā atbalstītu vietējo integrāciju. Tas varētu būt svarīgs rīks e-komercijas jomai, jo tas samazina gaidīšanas laiku un ļauj sniegt zibenīgi ātru klientu atbalstu.
Sudzibu parvaldibas programmatura
LiveAgent ir programma, kas var palīdzēt uzņēmumiem efektīvi pārvaldīt klientu sūdzības, uzlabot reputāciju un uzturēt uzticīgus klientus. Programma nodrošina aprīkojumu un modernas tehnoloģijas, lai palīdzētu risināt sarežģītas situācijas un vienmērīgi apkalpot klientus. Labs sūdzību pārvaldības process var radīt biznesa iespējas un atgūt klienta uzticību. LiveAgent ir arī novērtēta kā populārākā palīdzības dienesta programmatūra.
Mēs novērtējam Jūsu neseno reģistrāciju LiveAgent platformā.
Ziņa ar Jūsu ielogošanas datiem tiks nosūtīta uz Jūsu e-pasta adresi uzreiz pēc konta sagatavošanas.
Ja nedaudz uzgaidīsiet, pēc sagatavošanas pabeigšanas Jūs varēsiet piekļūt savam kontam tieši no šejienes.
Pēc procesa pabeigšanas mēs nosūtīsim ielogošanās datus uz Jūsu e-pastu.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem