Tiešsaistes tērzētava ir ideāla risinājuma startapiem un mazajiem uzņēmumiem, kuri vēlas uzlabot klientu apkalpošanas kvalitāti un pievērst lielāku uzmanību klientu vajadzībām. Tā piedāvā klientu atbalsta programmatūru, bezmaksas izmēģinājuma versiju un atbalstu sociālajiem tīkliem, kā arī pielāgojamus tērzēšanas uzaicinājumus un šablona ziņas.
Reģistrējoties, es apstiprinu Noteikumi un Privātuma Politika.
Šodien cerības no jebkāda izmēra uzņēmuma ir tajā, lai apmierinātu klientu vajadzības nekavējoties, dažos gadījumos pat pirms klienti varēs padomāt par savu pieprasījumu.
Ilgs gaidīšanas laiks, vienalga vai tas ir parasts veikals vai pakas piegāde, bet pēc tam nekavējoša atbalsta neesamība ir daudzu klientu bieža neērtība un sūdzību iemesls.
Kā startaps vai mazais uzņēmums, Jūsu biznesa plāns, visticamāk ir vērsts uz labākās klientu apkalpošanas nodrošināšanu un priekšrocības iegūšanas starp savas jomas konkurentiem.
Izcila tiešsaistes klientu atbalsta nodrošināšanas svarīgums vairs nav uzņēmuma interešu novirze, bet ir galvenā veiksmes motivācija.
Augstas klientu apmierinātības sasniegšanas atslēga ir efektīvā saziņā, kurai tiešsaistes tērzētava ir ideāls risinājums.
Taču tiešsaistes tērzētavas lietojumprogramma var būt kas vairāk, nekā parasts saziņas rīks.
Vēlaties uzzināt vairāk?
Ieesim dziļāk.
Jebkāda izmēra uzņēmumam, mājaslapa ir viņu zīmola tiešsaistes pārstāvis. Beigu beigās, tā ir vieta, kur lielākā klientu daļa ies tālāk pēc sastapšanās ar Jūsu uzņēmuma produktiem un pakalpojumiem – šī iemesla dēļ, rīka iegūšana, kas nodrošina klientiem ērtu izmantošanu saziņai ar atbalsta komandu apmeklejuma laikā, ir liela priekšrocība.
Tiešsaistes tērzētava aizvieto nogrudinošu telefona sarunu vai e-pastu rakstīšanas procesu uz tiešsaistes ziņu apmaiņas platformu. Tātad, lai saņemtu atbildes uz saviem jautājumiem ar vienas pogas nospiešanu, no klienta būs nepieciešamas minimālas pūles.
Kā un kur mazās tērzētavas poga uzrādās mājaslapā ir atkarīgs no klientu priekšrocībām. Parasti, tā ir iebūvēta lapās ar lielāko apmeklētāju plusmu. Pasūtījuma noformēšanas lapa ir lieliska vieta, jo tiešu tur bieži tiek manīts atteikumu rādītājs.
Pogas dizaina varianti ir plaši – no animācijas līdz burtu veidam un stilam. Visi gatavie šabloni ir pieejami individuālai iestatīsānai galerijā. Ja Jums neizdodas atrast stilu, kas ir piemērots Jums, Jūs varat izveidot savu, augšupielādējot attēlu un uzrakstot savu HTML kodu.
Daži uzņēmumi atsakās no cilvēciskā faktora savās komunikācijas platformās, dodot priekšroku automatizācijai. Un kaut arī tiešsaistes tērzētava atbalsta vairākus automatizācijas veidus, pārliecinieties, lai citā līnijā būtu dzīvs aģents-cilvēks. Vai tad tas nepadara klientu pieredzi individuālāku?
Šajā momentā, visticamāk Jūs domājata par kaut ko šādu: “Tas viss ir labi, bet priekš kam man tas?”.
Nu ko, turpiniet lasīt, lai uzzinātu.
Litošanas ērtība un vieglums – tie ir divi komponenti, kas definē klientu skatu par uzticamu uzņēmumu.
Ne tik daudzi klienti saglabā interesi par produkta vai pakalpojuma pirkumu, ja viņu pirkšanas pieredzi sabojās slikta klientu apkalpošana. Nerunājot jau par negatīvu atsauksmju iespēju, kas var sagraut uzņēmuma reputāciju.
Telefona un e-pasta atbalsts nav novecojis saziņas kanāls. Tieši otrādi. Taču skaitļi rāda, ka 79% klientu dod priekšroku saziņa ar tērzētavas aģentiem, jo tas ir operatīvāks saziņas veids nekā citi kanāli.
Stratēģiska budžeta plānošana ir izšķiroša jebkuram uzņēmumam, taču tam ir divkārt liela nozīme maziem uzņēmumiem un startapiem. Tiešsaistes tērzētavas iebūve klientu atbalsta dienestā ir viens no labākajiem investīciju rentabilitātes rādītājiem, jo tā ir ievērojami lētāka un samazina izdevumus.
Pat ar nelielu budžetu Jūs varat iegādāties bezmaksas, taču efektīvu tērzētavas rīku. Jūsu klientu atbalsta operatori varēs koordinēt vairākas sarunas vienlaicīgi, saglabājot vērtīgo laiku un uzņēmuma resursus. Tas ļauj Jums pārslēgties uz optimizāciju un ilgtermiņa pārdošanas un mārketinga stratēģijas izveidi.
Every contact we have with a customer influences whether or not they’ll come back. We have to be great every time or we’ll lose them.
Kevin Stirtz – Author of More Loyal Customers
Bizness, kas liek klientus pirmajā vietā ir bizness, kas atzīst klientu vērtīgumu.
Attiecību mārketings atzīst, ka ilgtermiņa saiknes izveide ar klientu ir lētāka un dod vairāk ienākumu. Bet uzņēmumi, kas tikai sāk savu darbu, svarīgāks faktors ir potenciālo klientu piesaiste un pārvēršana regulāros, maksājošos klientos.
Kaut arī startapi un mazais bizness bieži tiek apvienoti, to mērķi nav vienādi.
Tiešsaistes tērzētavu var izmantot trijos dažādos klientu ceļa posmos, kas paplašina atbalsta grupas iespējas kā startapiem, tā arī maziem uzņēmumiem un palīdz sasniegt to konkrētos mērķus:
Kā atbalsta dienesta lietojumprogrammas kompleksa daļa, tiešsaistes tērzētava dod ievērojamas priekšrocības pateicoties savām ērtajām funkcijām.
Universāla Pastkaste: Klientu atbalsta galvenais mērķis ir nodrošināt klientu pozitīvu apkalpošanas pieredzi katrā klienta un zīmola saskarnē.
Universālas pastkastes funkcija ļauj operatoriem redzēt un atbildēs uz sarunām, saņemtām no jebkura saziņas kanāla. Iebūvētā CRM ieraksta un glabā visu klientu datus organizācijas uzlabošanai, bet tās iespējas var būt vēl uzlabotas ar papildu CRM lietojumprogrammu integrāciju.
Aktīvie uzaicinājumi tērzēšanas: Neatkarīgi no tā, vai tie tiek izmantoti patstāvīgi vai savienojumā ar citām funkcijām, tie var nodrošināt ievērojamu investīciju rentablitāti. Kad klientis apmeklē Jūsu mājaslapu, Jūs varat iestatīt laika noteikumu uzaicinājuma parādīšanai, vai novietot to konkrētā lapā. Tas ir tā pat kā ieejot veikalā, kad ar Jums sasveicinās smaidošs darbinieks, kas ir gatavs palīdzēt.
Jūs pat varat izveidot vairākus tērzēšanas uzaicinājumus un vērst dažādus veidus uz klientiem.
Ja Jums ir daudznacionāls bizness, Jūs varat pielāgot logrīka valodu. Tā pat kā ar tērzētavas pogu, var pielāgot aktīvā tērzēšanas uzaicinājuma dizainu, ziņu un stilu, kā arī visas veidnes var atrast galerijā.
Reāllaika Rakstīšanas Pārskats: Operatoru aktivitāte ir tas, ko klienti novērtē. Tērzēšanas sesijas laikā, operatori var redzēt, ko klients šobrīd raksta tērzētavas logā un sagatavot jebkāda jautājuma atbildi jau pirms klients nospiež sūtīšanas pogu.
Tērzēšanas dalīšana: Jūs varat uzlabot savu aģentu efektivitāti un nodrošināt, ka ar noteikto klientu sazinās pareizai aģents. Izvēlieties trīs iepriekšdefinētus variantus – nejauša piešķiršana, piešķirt pa apli, maksimāla izmantošana. Ja slodze kļūst pārāk liela, Jūs varat iestatīt maksimālo pieprasījumu limitu un dod saviem aģentiem nelielu atelpu.
Pirmssaziņas un bezsaistes forma: Kā startaps vai mazais bizness, viens no Jūsu galvenajiem mērķiem ir veidot Jūsu klientu kontaktu lapu un veidotu vairāk potenciālo klientu.
Jūs varat aktivizēt pirmssaziņas formas funkciju iestatījumos, lai tā automātiski pieprasītu klienta kontaktdatus tērzēšanas sesijas sākumā.
Bezsaistes forma nodrošina, ka klienti sasniegs Jūsu atbalsta komandu, pat ārpus darba laika, nodrošinot 24/7 tiešsaistes atbalstu.
Pēcsaziņas anketa: Startapiem un maziem uzņēmumiem klientu viedokļi un atsauksmes ir svarīgi, jo tie palīdz veidot zīmolu un dod iespēju pārdomāt taktiku un stratēģiju. Ļaujiet saviem pircējiem atstāt atsauksmi par tērzēšanas sesiju, atsauksmi par preci, vai aģenta efektivitāti.
Pozitīvas klientu atsauksmes var tikt izmantotas sociāliem pierādījumiem un var tikt ievietoti mājaslapā, lai piesaistītu uzmanību. Pie tam savāktos datus var izmantot satura veidošanai, BUJ blokam, vai blogam. Tās var atrast arī iepriekš neieraudzītās problēmas mājaslapā, kas palīdz optimizēt Jūsu mājaslapu. Jūs varat izmantot šo funkciju arī lojalitātes un uzticības veidošanai.
Ja klientam tas ir nepieciešams, Jūs varat nosūtīt viņam tērzēšanas kopiju un būt pēc iespējas caurspīdīgāks.
Tērzēšanas pārskats: Tērzēšanas pārskats ļauj Jums apkopot un vākt informāciju par klientu atrašanos, URL, vai mājaslapā pavadīto laiku, ko var vēlāk var izmantot mārketinga stratēģijā.
Iebūvēta tērzētavas izsekošana: Ja Jūs vēlaties pārliecināties par Jūsu jaunu klientu iegūšanas centieniem, izsekojiet sarunas no tiešsaistes tērzētavas Google Analytics.
Ja vēlaties uzzināt vairāk, varat pāriet uz mūsu tiešsaistes tērzētavas funkciju lapu vai izpētīt mūsu atbalsta portālu.
Aģentiem ir jākoncentrējas uz to, kā sasniegt dažādus sarunas punktus un ievērot tiešsaistes etiķetes noteikumus.
Tiešsaistes saziņa zināmā mērā dod elastību un radošu pieeju. Īpaši tas ir acīmredzami, kad runa iet par šablona atbildēm un iepriekšdefinētām atbildēm.
Šie mazie teksti ir daļa no viena liela skripta, taču tos var pielāgot katrai konkrētai situācijai un sarunai. Tas samazina nepieciešamību katru atbildi ievadīt manuāli, īpaši uz bieži uzdodamiem jautājumiem.
Aģenti var izstrādāt vairākas atbildes, kas var glabāt, publicēt un izmantot kā šablonus dažādās nodaļās. Šādi, neatkarīgi no tā, ar kuru nodaļas vai komandas locekli sazināsies klients, pareizs tonis un valoda būs visiem vienādi.
Tiešsaistes tērzētavas netradicionālais izmantošanas veids ir tā izmantošana treniņu nolūkiem. Tērzētavas lietojumprogramma parasti tiek izmantota saziņai ar ārējiem klientiem, taču to var izmantot arī kā saziņas rīku iekšienē – darbiniekiem.
Jaunu darbinieku meklēšana var būt grūts uzdevums. Taču tas ir abpusēji. Potenciālajiem kandidātiem var būt jautājumi, kurus parastais darba apraksts nevar aptvērt. Uzņēmuma īpašnieki un personāla atlases komandas darbinieki var izmantot tiešsaistes tērzētavu adaptēšanās procesiem.
Tiešsaistes tērzētava ir lielisks starpnodaļu saziņas un sadarbības rīks. Tātad, tas var palīdzēt personāla apmācībā. Katrā nodaļā var būt viena vai divas iekšējās tērzētavas grupas, lai sniegtu ātru atbalstu individuāli vai komandām.
Kad Jūs reģistrējieties un saņemiet pieeju Jūsu kontam, tiešsaistes tērzētavas logrīka iebūve Jūsu mājaslapā notiek ar vieglu īsa HTML koda kopēšanu un ievietošanu – nav nepieciešama nekāda papildus lietojumprogramma. Ja vēlaties iebūvēt citu lietojumprogrammu vai aplikāciju, tas ir pilnībā atbalstāms.
Daudzu jautājumu saņemšana no visu veidu dažādām platformām ar laiku var sniegt nopietnu drosības problēmu nebijušā lielā līmenī. Jebkuram, kurš vēlas uzstādīt stipru esamību internetā, ir jāveic nepieciešamie soļi sevis un savu klientu aizsardzībai.
Šī iemesla dēļ, Jūs varat pārbaudīt drošības funkcijas lapu vai uzzināt vairāk lasot LiveAgent Drošības Privātuma Politiku.
Joprojām neesat pārliecināti, vai tiešsaistes tērzētava ir pareizais rīks Jūsu uzņēmumam?
Sāciet bezmaksas 14 dienu izmēģinājumu, bez kredītkartes piesaistes, un pievienojies 35 000 uzņēmumiem, kas jau izmanto LiveAgent.
Ja vēlaties redzēt visus mūsu pieejamos plānus, kas sniedz papildu funkcijas, ieskatieties mūsu cenu lapā.
Ja vēlaties uzzināt vairāk, ieskatieties mūsu zināšanu bāzē papildu informācijai.
Business Solution for Startups and SMBs
Learn how multi-channel help desk software benefits Startups and SMBs.
Romans Bošs [Roman Bosch]
Partly
Ir patīkami, ka mums ir lielisks portāls, kas uzlabo mūsu klientu apkalpošanu.
Kristīna Preuslere [Christine Preusler]
HostingAdvice
LiveAgent palīdz mūsu aģentiem nodrošināt labāku, ātrāku un precīzāku atbalstu.
Karls Dīterihs
Covomo
LiveAgent palīdzēja mums sasniegt divus svarīgus mērķus: palielināt klientu apmierinātību un pārdošanas apjomus.
Hendriks Henze
HEWO interneta mārketings
Mēs izmantojam LiveAgent kopš augusta, un esam patiešām apmierināti ar to.
Razvans Sava
Webmaster Deals
Kopš lietojam LiveAgent, mūsu atbilžu sniegšanas laiks ir paātrinājies par 60%.
Taras Baca
XperienceHR
Pirmajā mēnesī pēc aktīvas LiveAgent izmantošanas mūsu jauno klientu pieauguma rādītājs palielinājās par 325%.
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Nekad neesmu redzējis tik profesionālu pieeju klientu atbalstam.
Mets Džanavejs
The Workplace Depot
Mēs uzskatām, ka LiveAgent ir labākais tiešsaistes čata risinājums.
Viviāna Kārtere
CSI Products
Mēs izmantojam LiveAgent visās mūsu e-komercijas vietnēs. Rīks ir viegli lietojams un uzlabo mūsu produktivitāti.
Kristians Lange
Lucky-Bike
Ar LiveAgent mēs varam sniegt saviem klientiem atbalstu, lai kur viņi atrastos.
Jens Malmkvists
Projure
Es varu rekomendēt LiveAgent jebkuram, kurš ieinteresēts uzlabot savu klientu pieredzi, padarot to patīkamāku un efektīvāku.
Katana Aleksandrū
Websignal
Esmu pārliecināta, ka mēs pavadītu 90% mūsu dienas laika, šķirojot e-pastus, ja mums nebūtu LiveAgent.
Jans Vienks
All British Casino
Ar LiveAgent mēs spējam darīt savu spēlētājus apmierinātus, piedāvājot efektīvāku atbalstu, kas savukārt rada lielāku atdevi.
Alens Bjerkans
Norske Automaten
LiveAgent ir uzticama, saprātīgā cenā un vienkārši lieliska izvēle jebkuram dinamiskam tiešsaistes biznesam!
Sisija Bočere
Study Portals
Mums tas patīk, jo ir ērti lietojams un piedāvā lielisku funkcionalitāti, piemēram, noderīgus atskaites līdzekļus.
Pīters Konings
TypoAssassin
Mums patīk LiveAgent - tas padara mūsu klientu atbalstu viegāk paveicamu.
Aranzuzu F.
Factorchic
Mums patīk piedāvāt saviem klientiem vislabāko atbalsta pieredzi. Tāpēc arī izvēlējāmies LiveAgent.
Riks Nuske
MyFutureBusiness
No uzstādīšanas līdz pastāvīgam atbalstam un visam citam, LiveAgent komanda aizvien atstāj iespaidu.
Voiteks Kelešnijs
123-Nakup
Liveagent katru dienu ietaupa mums simtiem vērtīgu minūšu, padarot klientu apkalpošanu vienkāršu un sakārtotu.
Rafaēls Kabljāns [Rafael Kobalyan]
Betconstruct
Neierobežots aģentu, e-pastu, sociālo tīklu un tālruņu integrāciju skaits. Tas viss par zemāku cenu nekā mēs maksājām iepriekšējam pakalpojuma sniedzējam.
Martins Drugajs
Atomer
LiveAgent mēs izmantojam kopš 2013. gada. Mēs nevaram iedomāties darbu bez tā.
Ivans Golubovičs
AVMarket
Tas ir rentabls risinājums, kas var palīdzēt Jums apstrādāt lielu skaitu atbalsta pieprasījumu, izmantojot dažādus kanālus.
Rustems Gimajevs
Antalya Consulting Language Center
Atbildēt e-pastiem, lietojot Outlook, bija tik grūti. Ar LiveAgent mēs varam būt droši, ka katrs e-pasts saņem atbildi laikā.
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent ir patiešām lielisks! Tā uzstādīšana ir ļoti vienkārša un aizņem vien pāris minūtes.
Timotijs G. Keidžs
korporācija Marietta
Es sirsnīgi iesaku LiveAgent produktu ne tikai kā Kayako alternatīvu, bet daudz labāku risinājumu ar pievienoto vērtību.
Mihaēla Teodoresku
eFortuna
Atbalsta komanda vienmēr reaģēja ātri, lai ieviestu risinājumus.
Hilda Andrejkovičova
TrustPay
Tas palīdz mums kateogrizēt tiketus un statistiski izpētīt, kas mūsu klientiem vajadzīgs visvairāk.
Aleksandra Danišova
Nay
Mēs redzam LiveAgent, kā lielisku rīku saziņai ar klientiem.
Samuels Smaels
m:zone
LiveAgent paātrināja mūsu komunikāciju ar klientiem un deva mums iespēju ar tiem arī sarakstīties.
Deivids Čandlers
Volterman
Pavisam vienkārši - LiveAgent ir pārāks par visu citur pieejamo šajā vai pat augstākā cenu klasē.
Inovācijas un stratēģija, kas aptver klientu pieredzi
LiveAgent ir uzņēmuma IT atbalsta programmatūra Latvijā, kas palielina klientu apmierinātību un pārdošanas apjomus. Tas piedāvā daudzvalodu klientu apkalpošanu un automatizētu konfigurācijas pārvaldību. Nav jāmaksā vairāk par pasūtīto funkcionalitāti. Izvēlieties bezmaksas kontu un uzlabojiet klientu atbalstu.
Kontaktu centrs kā pakalpojums
LiveAgent ir programmatūra ar daudzvalodu atbalstu, pielāgojamām funkcijām un efektīvu klientu komunikāciju. Kontaktu centrs kā pakalpojums ir mākoņdatošanas risinājums, kas palīdz pārvaldīt klientu atbalstu. Mākoņa tehnoloģija uzlabo klientu apkalpošanu visos saziņas kanālos. Atšķirība starp kontaktu un zvanu centra ir tas, ka kontaktu centra risinājums nodrošina daudzkanālu saziņu ar klientiem. Dažādi kontaktu centru veidi atbilst dažādām uzņēmuma vajadzībām.
Bezmaksas tērzēšanas programmatūra Jūsu vietnei
Izšķiroša nozīme komerciālās tīmekļa vietnes saiknes stiprināšanā ar apmeklētājiem. Tērzēšana tiešsaistē ļauj sākt sarunas ar klientiem un sniegt atbalstu visā pirkuma procesā. LiveAgent piedāvā daudzvalodu klientu apkalpošanas programmu ar integrētu tērzēšanas rīku vietnēm.
Mēs augstu vērtējam vērtējam jūsu neseno reģistrēšanos LiveAgent.
Tūlīt pēc konta izveides uz jūsu e-pasta adresi tiks nosūtīta ziņa, kurā ir iekļauta pieteikšanās informācija.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem