Radiet neaizmirstamu klientu pieredzi, kas palielina ieņēmumus.
Ieprieciniet savus klientus ar zibenīgām atbildēm.
Palieliniet pārdošanas apjomu, saglabājot klientu lojalitāti Jūsu zīmolam.
Paplašiniet savu uzņēmumu ar labāku palīdzības dienestu. Dariet to ar LiveAgent – palīdzības dienesta programmatūru, kas ir saņēmusi visvairāk atsauksmju un ieguvusi pirmo vietu palīdzības dienesta programmatūru kategorijā mazajiem uzņēmumiem 2020. gadā. Esiet tuvāk saviem klientiem un palīdziet viņiem ātrāk, izmantojot LiveAgent.
Datu izvade caur mašīnu...
Reģistrējoties, es apstiprinu Noteikumi un Privātuma Politika.
Neatkarīgi no tā, cik liels vai mazs ir jūsu start-up uzņēmums, klienti, potenciālie investori vai partneri no tās pašas nozares ar Jums sazināsies, izmantojot parasto pastu, zvanu centru vai ļoti ērtu reāllaika tiešsaistes tērzēšanu. Izmantojiet universālās iesūtnes un tiešsaistes tērzēšanas iespējas un pārvērsiet katru iespēju par vērtīgu pieredzi. Katrai ziņai ir nozīme un tā veido atšķirību.
Jaunuzņēmumi (start-up) un MVU parasti veido lielāko valsts ekonomikas daļu un tiem ir vislielākā daļa no IKP. Tie atšķiras pēc jomām, formām vai lieluma. Tomēr tiem ir kopīga iezīme – tie vēlas, lai to klienti būtu lojāli un apmierināti. Daudzkanālu palīdzības dienesta programmatūras ieviešana mazajiem uzņēmumiem var būtiski ietekmēt ikdienas uzdevumu izpildi. Izmantojiet jaudīgu automatizācijas funkciju potenciālu, piemēram, noteikumus, laika noteikumus, automatizētu zvanu sadali un daudzas citas. Iegūto laiku ieguldiet svarīgākos savas uzņēmējdarbības aspektos.
Dažkārt darba meklētāji var būt nedroši par savu lēmumu pieteikties vakancei. Ar vakances publicēšanu tiešsaistē ar detalizētu aprakstu dažkārt vienkārši nepietiek, jo var rasties vairāki citi jautājumi. Sniedziet netraucētu un tūlītēju palīdzību saviem topošajiem kolēģiem, izmantojot reāllaika tērzēšanu tiešsaistē, un palīdziet viņiem spert pareizo soli!
Mēs piedāvājam migrācijas pakalpojumus no populārākajiem palīdzības dienesta risinājumiem.
Nodrošiniet atbalstu 24 stundas diennaktī 7 dienas nedēļā, 365 dienas gadā, izveidojot pašapkalpošanās centrus, kuros ir pieejama atbilstoša informācija un atbildes uz bieži uzdotiem jautājumiem.
Pārvērsiet kvalitatīvus potenciālos klientus par maksājošiem klientiem un gūstiet vairāk nekā 500% no Jūsu investētajiem ieņēmumiem.
Veiciniet lojalitāti zīmolam visa mūža garumā, nodrošinot personalizētu pārdošanas, uzņemšanas un atbalsta pieredzi.
Kā Jūsu MVU vai jaunuzņēmums var palielināt efektivitāti, samazināt izmaksas un vienlaikus uzlabot klientu apmierinātību? Izmantojiet LiveAgent izstrādāto daudzkanālu pieeju, nodrošiniet izcilu klientu apkalpošanu visos galvenajos saziņas kanālos un apgādājiet savus aģentus ar vismodernākajām funkcijām.
Ir daudz iespēju, kur jaunuzņēmumi un MVU var ieguldīt savu laiku un naudu. Šie izdevumi bieži vien ļoti ātri uzkrājas. Mēs – LiveAgent – uzskatām, ka Jums ir jābūt iespējai izvēlēties tikai tās funkcijas, kas vislabāk atbilst Jūsu biznesa situācijai, un ka Jums vienmēr ir jābūt izvēles iespējām, nevis ierobežojumiem.
Aizmirstiet par trešo pušu tiešsaistes tērzēšanas integrēšanu savā LiveAgent palīdzības dienestā. Tiešsaistes tērzēšana ir LiveAgent dabiskā daļa ar uzlabotu automatizāciju, pirms tērzēšanas veidlapām, pielikumiem, apmierinātības aptaujām un pilnīgu pielāgošanas iespēju.
Iegūstiet mūsu profesionālo palīdzības dienesta risinājumu par fiksētu ikmēneša maksu bez slēptām papildu maksām vai ilgtermiņa saistībām. Reģistrējieties 14 dienu bezmaksas izmēģinājuma versijai, lai iegūtu pilnu piekļuvi visām pieejamajām funkcijām. Ko Jūs vēl gaidāt? Sāciet palielināt atbildes ātrumu jau šodien!
Most Popular
Palīdzības dienesta programmatūra mazajiem uzņēmumiem var būtiski ietekmēt zīmola atpazīstamību. Efektīvas un netraucētas klientu pieredzes nodrošināšana mūsdienās ir milzīgs atšķirtspējas faktors. Bieži vien tas tiek novērtēts vairāk nekā konkurētspējīga cena vai pat produkta kvalitāte.
LiveAgent piedāvā divus variantus mazajiem uzņēmumiem. Pirmais ir bezmaksas konts. Lai gan tam ir zināmi ierobežojumi, tas var būt lielisks palīgs jaunuzņēmumiem vai maziem uzņēmumiem. Taču, ja esat gatavs ieguldīt līdzekļus daudzfunkcionālākā palīdzības dienestā, mūsu Palīdzības pieteikumu tarifu plāns būtu vislabākais risinājums. Tas ir izdevīgs un efektīvs veids, kā uzreiz nodrošināt pieczvaigžņu klientu apkalpošanu!
LiveAgent gadījumā atšķirība galvenokārt ir pieejamajās funkcijās. Mūsu palīdzības pieteikumu abonementā, ko parasti izvēlas mazie uzņēmumi, ir neierobežota palīdzības pieteikumu vēsture, e-pasta adreses, klientu portāls, forums. Tomēr tam ir zināmi ierobežojumi pielāgošanas un citās jomās. Lai apskatītu palīdzības dienesta funkciju sarakstu katram abonementam, iepazīstieties ar mūsu cenrādi.
Pirmais solis ir noteikt, kādas ir Jūsu klientu apkalpošanas un uzņēmējdarbības vajadzības. Kad esat izveidojis šo sarakstu, varat sākt pētīt uzņēmumus. Vislabākais veids ir pārbaudīt atsauksmes no cienījamiem uzņēmumiem, piemēram, G2 vai Capterra. Nākamais solis ir salīdzināt funkcijas, lietojamību un, protams, cenas. Tas palīdzēs Jums sašaurināt sarakstu. Un visbeidzot, bet ne mazāk svarīgi, pirms abonēšanas iegādes pārbaudiet palīdzības dienesta programmatūru. Ļaujiet saviem klientu apkalpošanas aģentiem pārbaudīt lietojamību un funkcionalitāti un izvēlieties to, kurai Jūsu uzņēmums dod priekšroku. Uzņēmumā LiveAgent mūsu galvenā prioritāte ir padarīt mūsu klientus apmierinātus. Tāpēc visiem mūsu abonementiem mēs piedāvājam arī 14 dienu bezmaksas izmēģinājuma versiju.
Mēs novērtējam Jūsu neseno reģistrāciju LiveAgent platformā.
Ziņa ar Jūsu ielogošanas datiem tiks nosūtīta uz Jūsu e-pasta adresi uzreiz pēc konta sagatavošanas.
Ja nedaudz uzgaidīsiet, pēc sagatavošanas pabeigšanas Jūs varēsiet piekļūt savam kontam tieši no šejienes.
Pēc procesa pabeigšanas mēs nosūtīsim ielogošanās datus uz Jūsu e-pastu.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem