Vispiemērotākā mazajam uzņēmumam

Pilnībā mērogojama, adaptējama un pielāgojama Jūsu vajadzībām.

  • ✓ Bez uzstādīšanas maksas    
  • ✓ Klientu apkalpošana 24/7    
  • ✓ Nav nepieciešama kredītkarte    
  • ✓ Atcelšana jebkurā laikā
Mūsu klienti
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

30%

Gūstiet lielākus ieņēmumus

Radiet neaizmirstamu klientu pieredzi, kas palielina ieņēmumus.

97%

Uzlabojiet apmierinātību

Ieprieciniet savus klientus ar zibenīgām atbildēm.

16×

Palieliniet klientu vērtību

Palieliniet pārdošanas apjomu, saglabājot klientu lojalitāti Jūsu zīmolam.

Business background

Palīdzības dienesta programmatūra mazajiem uzņēmumiem

Paplašiniet savu uzņēmumu ar labāku palīdzības dienestu. Dariet to ar LiveAgent – palīdzības dienesta programmatūru, kas ir saņēmusi visvairāk atsauksmju un ieguvusi pirmo vietu palīdzības dienesta programmatūru kategorijā mazajiem uzņēmumiem 2020. gadā. Esiet tuvāk saviem klientiem un palīdziet viņiem ātrāk, izmantojot LiveAgent.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Atklājiet klientu apkalpošanas programmatūru mazajiem uzņēmumiem

Woman holding a smartphone in hand

Kļūstiet pieejams un sasniedzams

Neatkarīgi no tā, cik liels vai mazs ir jūsu start-up uzņēmums, klienti, potenciālie investori vai partneri no tās pašas nozares ar Jums sazināsies, izmantojot parasto pastu, zvanu centru vai ļoti ērtu reāllaika tiešsaistes tērzēšanu. Izmantojiet universālās iesūtnes un tiešsaistes tērzēšanas iespējas un pārvērsiet katru iespēju par vērtīgu pieredzi. Katrai ziņai ir nozīme un tā veido atšķirību.

Optimizējiet ikdienas uzdevumu plūsmu

Jaunuzņēmumi (start-up) un MVU parasti veido lielāko valsts ekonomikas daļu un tiem ir vislielākā daļa no IKP. Tie atšķiras pēc jomām, formām vai lieluma. Tomēr tiem ir kopīga iezīme – tie vēlas, lai to klienti būtu lojāli un apmierināti. Daudzkanālu palīdzības dienesta programmatūras ieviešana mazajiem uzņēmumiem var būtiski ietekmēt ikdienas uzdevumu izpildi. Izmantojiet jaudīgu automatizācijas funkciju potenciālu, piemēram, noteikumus, laika noteikumus, automatizētu zvanu sadali un daudzas citas. Iegūto laiku ieguldiet svarīgākos savas uzņēmējdarbības aspektos.

Organize your projects
Learn from customer analytics and insights

Palīdziet saviem nākamajiem kolēģiem

Dažkārt darba meklētāji var būt nedroši par savu lēmumu pieteikties vakancei. Ar vakances publicēšanu tiešsaistē ar detalizētu aprakstu dažkārt vienkārši nepietiek, jo var rasties vairāki citi jautājumi. Sniedziet netraucētu un tūlītēju palīdzību saviem topošajiem kolēģiem, izmantojot reāllaika tērzēšanu tiešsaistē, un palīdziet viņiem spert pareizo soli!

Apmierināti klienti ir vislabākie klienti

Mēs piedāvājam migrācijas pakalpojumus no populārākajiem palīdzības dienesta risinājumiem.

Kādu labumu Jūsu start-up uzņēmums un MVU gūs no LiveAgent ieviešanas?

24/7 klientu atbalsts

Nodrošiniet atbalstu 24 stundas diennaktī 7 dienas nedēļā, 365 dienas gadā, izveidojot pašapkalpošanās centrus, kuros ir pieejama atbilstoša informācija un atbildes uz bieži uzdotiem jautājumiem.

Sasniedziet augstu INI

Pārvērsiet kvalitatīvus potenciālos klientus par maksājošiem klientiem un gūstiet vairāk nekā 500% no Jūsu investētajiem ieņēmumiem.

Veiciniet lojalitāti

Veiciniet lojalitāti zīmolam visa mūža garumā, nodrošinot personalizētu pārdošanas, uzņemšanas un atbalsta pieredzi.

Customer providing review for service on mobile phone

Paaugstināta klientu apmierinātība

Kā Jūsu MVU vai jaunuzņēmums var palielināt efektivitāti, samazināt izmaksas un vienlaikus uzlabot klientu apmierinātību? Izmantojiet LiveAgent izstrādāto daudzkanālu pieeju, nodrošiniet izcilu klientu apkalpošanu visos galvenajos saziņas kanālos un apgādājiet savus aģentus ar vismodernākajām funkcijām.

Maksājiet mazāk par plašāku funkciju klāstu

Ir daudz iespēju, kur jaunuzņēmumi un MVU var ieguldīt savu laiku un naudu. Šie izdevumi bieži vien ļoti ātri uzkrājas. Mēs – LiveAgent – uzskatām, ka Jums ir jābūt iespējai izvēlēties tikai tās funkcijas, kas vislabāk atbilst Jūsu biznesa situācijai, un ka Jums vienmēr ir jābūt izvēles iespējām, nevis ierobežojumiem.

Do more customer support for less money
Woman ordering food

Noslēdziet vairāk darījumu reāllaikā

Aizmirstiet par trešo pušu tiešsaistes tērzēšanas integrēšanu savā LiveAgent palīdzības dienestā. Tiešsaistes tērzēšana ir LiveAgent dabiskā daļa ar uzlabotu automatizāciju, pirms tērzēšanas veidlapām, pielikumiem, apmierinātības aptaujām un pilnīgu pielāgošanas iespēju.

Vispieņemamākās cenas

Iegūstiet mūsu profesionālo palīdzības dienesta risinājumu par fiksētu ikmēneša maksu bez slēptām papildu maksām vai ilgtermiņa saistībām. Reģistrējieties 14 dienu bezmaksas izmēģinājuma versijai, lai iegūtu pilnu piekļuvi visām pieejamajām funkcijām. Ko Jūs vēl gaidāt? Sāciet palielināt atbildes ātrumu jau šodien!

$9 mēnesis

Small business

  • Neierobežota pieteikumu vēsture
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 mēnesis

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 mēnesis

Bezmaksas

  • 7 dienu pieteikumu vēsture
  • 1 e-pasta adrese
  • 1 čata poga
  • 1 contact form

Jūs būsiet labās rokās!

Vai zināt, kas kopīgs Huawei, BMW, Yamaha un O2? Jūs uzminējāt – LiveAgent!

Izmēģiniet bez maksas jau tūlīt Nav nepieciešama kredītkarte

FAQ

Kāpēc mazajiem uzņēmumiem ir nepieciešams palīdzības dienests?

Palīdzības dienesta programmatūra mazajiem uzņēmumiem var būtiski ietekmēt zīmola atpazīstamību. Efektīvas un netraucētas klientu pieredzes nodrošināšana mūsdienās ir milzīgs atšķirtspējas faktors. Bieži vien tas tiek novērtēts vairāk nekā konkurētspējīga cena vai pat produkta kvalitāte.

Ko LiveAgent piedāvā mazajiem uzņēmumiem?

LiveAgent piedāvā divus variantus mazajiem uzņēmumiem. Pirmais ir bezmaksas konts. Lai gan tam ir zināmi ierobežojumi, tas var būt lielisks palīgs jaunuzņēmumiem vai maziem uzņēmumiem. Taču, ja esat gatavs ieguldīt līdzekļus daudzfunkcionālākā palīdzības dienestā, mūsu Palīdzības pieteikumu tarifu plāns būtu vislabākais risinājums. Tas ir izdevīgs un efektīvs veids, kā uzreiz nodrošināt pieczvaigžņu klientu apkalpošanu!

Ar ko atšķiras mazo uzņēmumu palīdzības dienesta programmatūra?

LiveAgent gadījumā atšķirība galvenokārt ir pieejamajās funkcijās. Mūsu palīdzības pieteikumu abonementā, ko parasti izvēlas mazie uzņēmumi, ir neierobežota palīdzības pieteikumu vēsture, e-pasta adreses, klientu portāls, forums. Tomēr tam ir zināmi ierobežojumi pielāgošanas un citās jomās. Lai apskatītu palīdzības dienesta funkciju sarakstu katram abonementam, iepazīstieties ar mūsu cenrādi.

Kā izvēlēties palīdzības dienesta programmatūru savam mazajam uzņēmumam?

Pirmais solis ir noteikt, kādas ir Jūsu klientu apkalpošanas un uzņēmējdarbības vajadzības. Kad esat izveidojis šo sarakstu, varat sākt pētīt uzņēmumus. Vislabākais veids ir pārbaudīt atsauksmes no cienījamiem uzņēmumiem, piemēram, G2 vai Capterra. Nākamais solis ir salīdzināt funkcijas, lietojamību un, protams, cenas. Tas palīdzēs Jums sašaurināt sarakstu. Un visbeidzot, bet ne mazāk svarīgi, pirms abonēšanas iegādes pārbaudiet palīdzības dienesta programmatūru. Ļaujiet saviem klientu apkalpošanas aģentiem pārbaudīt lietojamību un funkcionalitāti un izvēlieties to, kurai Jūsu uzņēmums dod priekšroku. Uzņēmumā LiveAgent mūsu galvenā prioritāte ir padarīt mūsu klientus apmierinātus. Tāpēc visiem mūsu abonementiem mēs piedāvājam arī 14 dienu bezmaksas izmēģinājuma versiju.

Related Articles to Palīdzības dienesta programmatūra mazajiem uzņēmumiem
Pievērsiet savu klientu uzmanību, ievērojami samazinot viņu operatīvos uzdevumus ar LiveAgent - programmatūru, kas ir saņēmusi visvairāk atsauksmju un ieguvusi pirmo vietu palīdzības dienesta programmatūru kategorijā maziem un vidējiem uzņēmumiem 2019. gadā.

Palīdzības dienesta programmatūra aģentūrām

Aģentūras izmanto LiveAgent, lai ātri atbildētu uz pieprasījumiem un apmierinātu klientus. INI ļauj aprēķināt klientu apkalpošanas risinājumu. Marketinga, cilvēkresursu un tīmekļa izstrādes aģentūras izmanto LiveAgent.

Lielisks klientu serviss sākas ar labāko Palīdzības Dienesta programmatūru. Izmēģiniet LiveAgent 14 dienu bezmaksas izmēģinājumu un paieliniet lojalitāti un pārdošanu ar klientu portāla programmatūru.

Samaziniet izmaksas ar klientu portāla programmatūru

Izveidojiet klientu portālu, kur viņi var apspriest jaunās funkcijas un sniegt uzlabojumu piedāvājumus vienkārši ar dažiem klikšķiem. Pielāgojiet zināšanu bāzi savam uzņēmuma dizainam bez kodēšanas. Izmantojiet LiveAgent biļešu formas, lai ļautu klientiem sazināties ar atbalsta komandu caur elastīgu biļetes formu. Tas ir efektīvs klientu servisa risinājums.

Attīstiet savu individuālo un ārštata uzņēmējdarbību ar LiveAgent - programmatūru, kas saņēmusi visvairāk atsauksmju un ieguvusi pirmo vietu palīdzības dienesta programmatūru kategorijā maziem un vidējiem uzņēmumiem 2020. gadā. Esiet tuvāk saviem klientiem un palīdziet viņiem ātrāk, izmantojot LiveAgent.

Palīdzības dienesta programmatūra individuālajiem uzņēmējiem

LiveAgent ir palīdzības dienesta programmatūra individuālajiem uzņēmējiem, kas sniedz iespēju attīstīt savu biznesu. Tā piedāvā bezmaksas izmēģinājumu 7 vai 30 dienu garumā ar iespēju reģistrēties bez kredītkartes. Izmantojot LiveAgent, uzņēmēji var palīdzēt saviem klientiem ātrāk.

LiveAgent ir pilnībā aprīkota ar sūdzību pārvaldības programmatūru. Tā nodrošina all-in-one pazrisinājumu, kas pilnveido jūsu saziņas kanālus.

Sudzibu parvaldibas programmatura

LiveAgent ir programma, kas var palīdzēt uzņēmumiem efektīvi pārvaldīt klientu sūdzības, uzlabot reputāciju un uzturēt uzticīgus klientus. Programma nodrošina aprīkojumu un modernas tehnoloģijas, lai palīdzētu risināt sarežģītas situācijas un vienmērīgi apkalpot klientus. Labs sūdzību pārvaldības process var radīt biznesa iespējas un atgūt klienta uzticību. LiveAgent ir arī novērtēta kā populārākā palīdzības dienesta programmatūra.

Zināšanu bāzes programmatūra sniedzot atbalstu saviem klientiem ir nepieciešama. LiveAgent piedāvā ne tikai to, bet arī vairāk. Uzziniet, kāpēc Jums ir jāizvēlas LA.

Zināšanu bāzes programmatūra labākai pašapkalpošanai

LiveAgent piedāvā zināšanu bāzes programmatūru, kura atvieglos aģentu ikdienas darbu un palīdzēs klientiem pašiem atrisināt problēmas. Šī ir visvairāk novērtētākā palīdzības dienesta programmatūra maziem uzņēmumiem 2020. gadā. Lietotājiem ir pieejams bezmaksas 14 dienu izmēģinājums, kurā nav nepieciešama kredītkarte.

Atbalsta pieteikumu apstrādes sistēmas palīdz aģentu komandām pārvaldīt lielu pieprasījumu apjomu vienlaikus vairākos kanālos un ļauj tām ātri un zinoši atbildēt uz klientu pieprasījumiem.

Atbalsta pieteikumu sistēma

Dotajā teksta gabalā ir aprakstīti četri dažādi IT pakalpojumu pārvaldības risinājumi - Freshservice, Hubspot Service Hub, Vision Helpdesk un Web Help Desk. Katram no tiem ir savas priekšrocības un funkcijas, ieskaitot automatizāciju, proaktīvu klientu apkalpošanu, izsekošanu, uzņēmumu un cilvēka atbalsta apvienojumu, SLA pārvaldību un zināšanu bāzes. Tomēr, cenas atšķiras atkarībā no izvēlētās paketes un funkcijām, un dažām programa var būt dārgas.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju