Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Tiessaistes cata programmatura tavam biznesam

Impress your customers and increase their satisfaction.

  • ✓ No setup fee   
  • ✓ Customer service 24/7    
  • ✓ No credit card required    
  • ✓ Cancel any time
Used by
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
Header Animation
Helpdesk software

Tiešraides čatošana ir viens no ātrākajiem un uzticamākajiem atbalsta pakalpojumiem, ko aģentūras var piedāvāt saviem klientiem. Mūsdienu tehnoloģiski attīstītajā pasaulē tā vienkārši nav iespēja sēdēt un gaidīt, kamēr klienti sasniegs. Mūsu tagadne ir pašizpētes laikmets, un daudzi lietotāji pirms reģistrēšanās detalizēti izpētīs katru vietni.

Tomēr pat visprasmīgākajiem tehniskajiem lietotājiem laiku pa laikam nepieciešama palīdzība. Gaidāms, ka vajadzības gadījumā jāsniedz palīdzība, vēlams reāllaikā. Un tieši to var nodrošināt tiešraides tērzēšanu.

Tērzēšana reāllaikā
Tiešsaistes čata piemērs

Kāpēc aģentūrām vajadzētu piedāvāt tiešsaistes čatu?

Aģentūras un to centieni ir dažādi – reklāma, mārketings, cilvēkresursi utt. Vienīgais, kas viņiem ir kopīgs, ir dinamiska klientūra, kurai ļoti nepieciešama ātra un tieša atbilde.

Mūsdienu lietotāji ir nepacietīgi. Vienā aptaujā apgalvots, ka iespējas iesaistīties ir aptuveni 10 minūtes. Šis 10 minūšu laika posms ir viss, kas nepieciešams, lai zaudētu potenciālos klientus. Lūk, kur ienāk tērzēšana.

Tiešsaistes čatu izmantošanas iemesls nav nekļūdīgs. Tas nodrošina vislabāko IA nekā jebkurš cits saziņas kanāls un augstāko patērētāju apmierinātības līmenis 92% .

Klientu pieprasījums numur viens ir izvēle runāt ar reālu personu tiešsaistē, vienlaikus pārlūkojot vietni vai veicot uzdevumu.

Pārlūkošana vietnē var būt nospiedoša. Tiešsaistes tērzēšana sniedz palīdzību gan aktīvos, gan proaktīvos risinājumos. Izmantojot proaktīvus uzaicinājumus uz čatu, Jūs varat apiet klienta nevēlēšanos runāt ar atbalsta komandu. Tālrunis un e-pasts joprojām ir vērtīgas saziņas iespējas, taču ar tiešsaistes tērzēšanu varēsiet mazināt to izmantošanu. Tā rezultātā samazinās ienākošo tiketu skaits, jo darbinieki var atrisināt tās aktīvās tērzēšanas sesijas laikā.

LiveAgent universālā iesūtne ļauj piekļūt visiem saziņas jautājumiem un pieprasījumiem, neskatoties uz platformu, no kuras tie ir nosūtīti.

Tiešsaistes čats agrāk tika nepareizi interpretēts kā vienkāršs logrīks kaut kur vietnē, kuru klienti var izmantot, ja viņi to vēlas. Tomēr pēdējos gados tā kā mārketinga un pārveidošanas rīka funkcionalitāti sāka atzīt daudzi uzņēmumi.

Try it out

Start a free-14 day trial, no credit card required

Try LiveAgent

Kā tiešraides čats ir izdevīgāks salīdzinājumā ar tālruni un e-pastu?

Efektīvai klientu atbalstīšanai ir daudz problēmu. Piemēram, tālrunim var būt ilgs gaidīšanas laiks rindā. E-pasti sagādā sāpes rakstīt, sūtīt un pēc tam galu galā gaidīt atbildi.

Ko tiešsaistes čats uzlabo?

  • Vidējais gaidīšanas laiks
  • Samazināts e-pasta vēstuļu apjoms
  • Augstāks konversijas koeficients
  • Samazināts atteikuma rādītājs
  • Ērta komunikācija
  • Palielināta iesaistīšanās
  • Augstāks klientu apmierinātības rādītājs

Kā pārliecināties par to ka darbinieki ir pienācīgi sagatavoti tiešsaistes čatam?

Atbalsta darbienieka dzīves ciklam ir trīs fāzes:

  • Jauns sākums
  • Spējīgs darbinieks
  • Profesionālis

Klientu apkalpošanā atbalsta darbinieki parasti sāk atbildēt uz tālruņa jautājumiem, lai gūtu pieredzi. Tikai aģenti ar izcilas rakstīšanas prasmēm , ja tas ir iespējams, būtu jāapstrādā tiešsaistes čata jautājumi. Rakstīšana tiešraides čatā ievērojami atšķiras no e-pasta. Rakstot e-pastu, aģentus parasti neierobežo laiks. No otras puses, tieši tas atšķir tiešsaistes tērzēšanu no e-pasta. Raksti tiek veikti tieši uz vietas. Ja iespējams, vienmēr ir ieteicams izmantot korektūras skriptu.

Kādas funkcijas Jūs varat sagaidīt no tiešraides tērzēšanas?

Pieejamo funkciju skaits tuvojas iespaidīgajai atzīmei 200.

Visu veidu sarakste starp Jūsu darbiniekiem un klientiem tiek glabāta primārajā, koplietotajā iesūtnē tiketu veidā. Čata aģents var uzrādīt jebkuru iepriekšējo sarunu ar dažiem klikšķiem hibrīdtiketu sistēmā. Katra klienta profils un vēsture ir pieejama nekavējoties.

Universala-Iesutnes-Funkcija-LiveAgent
Universālā inboxa piemērs

Gan tērzēšanas logrīkam, gan dokošanas loga noformējumam ir liela izvēle, lai izveidotu vai galerijā izvēlētos iepriekš noteiktu veidni.

Tērzēšanas pogu galerija
Tērzēšanas pogu galerijas paraugi

Šķiet, ka klientiem ir nepieciešama palīdzība, bet viņi ir pārāk kautrīgi, lai jautātu? Nav jāgaida, kamēr viņi sāks tērzēšanu. Tiešsaistes tērzēšana samazina gaidīšanas laiku un aktīvi sniedz palīdzīgu roku proaktīva tērzēšanas ielūguma veidā.

Tērzēšanas uzaicinājumu galerija
Čata uzaicinājuma piemērs

Iepriekš iestatītas atbildes uz bieži uzdotajiem jautājumiem vai lietošanai reklāmas kampaņas laikā.

Sagatavotas ziņas
Konservētu atbilžu paraugs

Tērzēšanas nodošana pieejamajiem aģentiem vai automātiska tērzēšanas maršrutēšana, izvēloties kādu no trim iepriekš definētām maršruta iespējām: nejauša piešķiršana, zvana signāls visiem, maksimālais izmantojums.

Čata sadalīšana
Čata sadalīšanas piemērs

Pārskatu veidošana un uzraudzība palīdz izveidot skaidru priekšstatu par Jūsu klientu pamata uzvedības veidu, vajadzībām un prasībām vai par to, cik daudz viņi tērē, pārlūkojot jūsu vietni.

Mājaslapas monitorizēšana - Čata pārskats
Čata monitoringa piemērs

Tā kā pasaule kļūst arvien mazāka attiecībā uz saziņas ierobežojumiem, varat izmantot tiešraides tērzēšanas daudzvalodu iespēju. Pašlaik tiek atbalstītas 45 valodas, un regulāri tiek pievienoti vairāk tulkojumu.

Tiessaistes cata programmatura tavam biznesam
Valodas pielāgojamo logrīku piemērs

Ļauj klientiem sūtīt ziņojumus, izmantojot kontakta veidlapu ārpus darba laika vai kad noteikts aģents ir bezsaistē.

Saziņas veidlapas
Bezsaistes formas piemērs

Ļauj ievadīt un sniegt atsauksmes no klientiem, kā arī sarunas vai darbinieka efektivitāti.

Aģentu vērtēšanas funkcija helpdesk programmatūrā - LiveAgent

Create instant connections

Handle all customer inquiries and discover all that LiveAgent has to offer

Try LiveAgent

Tiešsaistes tērzēšanas programmatūras priekšrocības specifiskām aģentūrām

Aģentūru tīkli parasti ir diezgan plaši, un ienākošo pieprasījumu biežums ir ievērojams. Tiešsaistes tērzēšanas priekšrocības dažādām aģentūrām atšķiras, taču rezultāts vienmēr ir vienāds – laimīgi un apmierināti klienti.

Klientu apkalpošana ir brīvprātīga darbība, kas parāda patiesu vēlmi apmierināt, ja ne iepriecināt klientu.

Stīvs Kurtins - klientu entuziasts, Marriott International darbinieks

Reklāmas aģentūras

Scenārijs: kampaņai iztērējat daudz laika un resursu, lai tikai cilvēki noklikšķinātu uz vietnes un pēc tam aizietu. Iemesli var būt daudzi. Varbūt viņi nevar atrast instrukcijas, kā piemērot atlaides kodu, vai arī aicinājums uz darbību nav skaidri definēts. Izmantojot tiešsaistes tērzēšanu, Jūs varat proaktīvi piedāvāt palīdzīgu roku, kas nozīmē augstāku reklāmguvumu līmeni.

Mārketings netiek atbalstīts tikai pa e-pastu vai tālruņa zvaniem. Tiešsaistes tērzēšana nodrošina reklāmdevējiem iespēju reklamēt vai informēt klientus ar pirmo pogas klikšķi. Lai personalizētu pieeju, varat pievienot arī attēlus. Uzraudzības funkcija ļauj Jums atlasīt mērķauditoriju katram vietnes apmeklētājam un sazināties ar viņu, pamatojoties uz viņu uzvedību vai atrašanās vietu. Pārskati ļauj izveidot tērzēšanas reklāmguvumu pārskatu, lai redzētu, cik čati ir konvertējušies.

Digitālās aģentūras

Kombinācijā ar aktīvu tiešsaistes tērzēšanas programmatūru potenciālo klientu ģenerēšanas mārketings rada vērtīgu starpkanālu mārketinga platformu. Digitālajā pasaulē klienti var sastapties ar bez sejas un automātiskiem tērzēšanas robotiem. Ievietojot aģenta attēlu uz pielāgotās tērzēšanas pogas, Jūs nodrošināsiet, ka tas, ar kuru Jūsu klients tērzē, ir īsts cilvēks.

Promo aģentūras

Tiešraides tērzēšana ir rentabla, kas padara to par ideālu saziņas rīku reklāmas kampaņai. Aģenti var piedāvāt atlaižu kuponus, piesaistīt auditoriju ar jauniem produktiem tērzēšanas sarunas laikā vai ievietot tērzēšanas atgriezeniskās saites pieprasījuma daļā. Šī veicināšanas metode ir ļoti produktīva mazajiem uzņēmumiem, palielinot kontaktu sarakstu.

Sociālo mediju aģentūras

Sociālie mediji ir kļuvuši ne tikai par jautru pagātnes darbību, bet arī par vērtīgu mārketinga rīku. Tiešsaistes tērzēšanas ieviešana sociālo mediju lapā ļauj aģentūrai labāk pārvaldīt savu klientu klātbūtni tiešsaistē un aktīvi sazināties un sazināties ar potenciālajiem klientiem. Jūs varat iegūt e-pasta adresi tērzēšanā, lai to izmantotu mārketinga nolūkos, pārveidojot sekotājus par maksas abonentiem. LiveAgent piedāvā integrāciju ar visām standarta sociālo mediju platformām, piemēram, Facebook vai Twitter.

Uz kontu balstītas mārketinga aģentūras (KBM)

Uz kontu balstīts mārketings ir vērsts uz konkrētu kontu vai zīmolu un B2B mārketinga mērķēšanu. Tādēļ, izmantojot modificētus aktīvās tērzēšanas proaktīvos ielūgumus, jūsu aģentūra var sazināties ar galvenajiem kontiem, izmantojot atbilstošu ziņojumapmaiņu, un ievērojami palielināt Jūsu IA. Vēl viens ieguvums ir tiešraides tērzēšanas izmantošana savā kontā balstītā mārketinga stratēģijā, lai izveidotu ciešas attiecības ar pārdošanu, lai identificētu atlasītos kontus un izveidotu konkrētāku perspektīvu datu bāzi un iespējas.

Sabiedrisko attiecību (PR) aģentūras

Biznesa veidošana prasa daudz pūļu. Bet jebkura veiksmīga biznesa pamats ir uzticība. Lai nostiprinātu uzticību starp uzņēmumu un tā klientiem, sabiedrisko attiecību jomā ir jāiedomājas. Komunikācija ar tirgu un tā lietotājiem nav acīmredzama kā sabiedrisko attiecību sektorā. Izplatīšana ir apzināta un plaša, ar nolūku sasniegt pēc iespējas vairāk klientu. Tiešsaistes tērzēšana tangentā ar PR aģentūru ir fantastisks instruments uzņēmējdarbības paplašināšanai.

Ceļojumu un tūrisma aģentūras

Nolieciet piezemēšanos un vadiet savus klientus bez stresa jebkur pasaulē. Ceļojiet pa tīmekli un pasauli, izmantojot tiešraides tērzēšanas klientu atbalstu. Atvērtās tiešraides tērzēšanas līnijas ceļojumu organizēšanai ir risinājums, lai klientus konsultētu par visu nepieciešamo informāciju par viņu ceļojumu. Ja jautājumi kļūst līdzīgi vai identiski, tiešsaistes tērzēšana nodrošina iespēju iestatīt iepriekš definētas atbildes un konservētus ziņojumus.

Tiešsaistes tērzēšanas daudzvalodu funkcija ļauj sazināties ar ikvienu cilvēku pasaulē viņu izvēlētajā valodā un pielāgot tērzēšanas logrīku konkrētai tirgus valodai. Pašlaik LiveAgent atbalsta 45 valodas, un regulāri tiek pievienoti jauni tulkojumi. Ja nevarat atrast konkrētu valodu, sazinieties ar mums ar ieteikumu, un mēs pretī Jūs apbalvosim ar kredītu par Jūsu LiveAgent kontu.

Freelanceri

Apmēram pēdējās desmitgades laikā ārštata darbinieku skaits ir ievērojami pieaudzis, jo iespējas strādāt attālināti no mājām ir kļuvušas arvien izplatītākas. Neatkarīgi no tā, vai strādājat neatkarīgi vai kā pagaidu aģentūras daļa, tiešraides tērzēšana var palīdzēt paplašināt jūsu tīklu. Profesionāli ārštata darbinieki, kas darbojas radošā jomā, novērtēs pieejamo pielāgojumu augsto līmeni.

Citas aģentūras

Neuztraucieties, ja Jūsu aģentūra nav iekļauta sarakstā. Tiešsaistes tērzēšana ir daudzpusīgs rīks, kas piemērots plašam aģentūru lokam. Galvenais mērķis paliek ērti sazināties ar klientiem pēc tūlītēja pieprasījuma . Universālā iesūtnes funkcija ļauj uzticēt tērzēšanas atbalstu ārpakalpojumiem, jo visi Jūsu klienti var atrasties tajā pašā LiveAgent kontā.

Benefits of Live Chat and How to Use It

Kā pārvaldīt aģentūras klientus, izmantojot LiveAgent?

LiveAgent helpdeks programmatūra ir spēcīga atbalsta sistēma, kuras tiešā tērzēšana ir viena no tās galvenajām iezīmēm. Bet kādas iespējas aģentūras var piedāvāt klientiem, lai pārvaldītu savus kontus ar LiveAgent palīdzību?

Viens konts visās nodaļās:

Noderīgi aģentūrai, kas rūpējas par tīmekļa dizaina un zīmola izstrādi vai pasūta biežu ārpakalpojumu izmantošanu. Tomēr klients var nepiekrist tam, ka viņu kontā tiek iekļauta nepazīstama konta saziņa, taču tā joprojām ir ērta iespēja

Vairāki konti ar pielāgotu domēnu:

Aģentūra var pielāgot klientu vienu vai pat vairākus domēnus atbilstoši viņu vēlmēm. Šīs iestatīšanas trūkums varētu būt tas, ka tiesības uz dizainparaugu pieder aģentūrai, nevis klientam. Gluži pretēji, tas varētu būt pakalpojuma veids, kas ir daļa no aģentūras piedāvājuma.

Konts, kas iestatīts klientam:

Par iespējamu samaksu par konta izveidošanu vai uzturēšanu klienti var atļaut aģentūrai piekļūt kontam. Šī opcija galvenokārt ir izdevīga vairāk klientam nekā uzņēmumam, jo klients var izlemt, ka tas varētu būt vienreizējs darījums. Nekas nekavē klientus izlemt pārtraukt saites ar aģentūru vai jebkurā brīdī pāriet uz citu aģentūru.

Savienošana un uzstādīšana

Vienkārša un pilnībā atbalstīta vietējā integrācija. Vienkārši HTML kodus Jūsu LiveAgent kontā , tas tiek parādīts Jūsu vai klienta vietnē, un Jūs varat nekavējoties sākt tērzēt. Vēl viens ieguvums ir integrācija ar trešās puses programmatūrām vai lietotnēm.

Zināšanu bāze

Vai vēlaties uzzināt vairāk? Dodieties uz mūsu zināšanu bāzi .

Still not sure if the live chat is the right tool for you?

Start a free-14 day trial and start exploring LiveAgent today

Try LiveAgent

FAQ

Kas ir tiešraides tērzēšana?

Tiešsaistes tērzēšana ir komunikācijas rīks, kas atbalsta reāllaika mijiedarbību B2B vai B2C saziņā. Tērzēšanas poga, kas pazīstama arī kā tērzēšanas logrīks, ir stratēģiski izvietota vietnē, lai reaģētu un aicinātu klientus izveidot savienojumu ar tiešsaistes čata aģentu.

Kāpēc tiešsaistes tērzēšana aģentūrām ir svarīga?

Tā nodrošina visaugstāko IA nekā jebkurš cits saziņas kanāls. Samazina nepieciešamību izmantot e-pastu un tālruņa pakalpojumus. Palielina reklāmguvumu iespēju, vienlaikus palīdzot potenciālajiem lietotājiem orientēties vietnē.

Kuras aģentūras var gūt labumu no tiešraides tērzēšanas izmantošanas?

Tiešsaistes tērzēšanas izmantošana var gūt labumu no vairākām aģentūrām: 1. Reklāmas aģentūras 2. Digitālās aģentūras 3. Reklāmas aģentūras 4. Sociālo mediju aģentūras 5. Uz kontu balstītas mārketinga aģentūras (ABM) 6. Sabiedrisko attiecību (PR) aģentūras 7 Ceļojumu un tūrisma aģentūras 8. Freelanceri 9. Citas aģentūras.

Kā integrēt tiešsaistes tērzēšanu?

Pilnībā atbalstīta vietējā integrācija. Ātri nokopējiet un ielīmējiet HTML kodu, un Jūs varat nekavējoties sākt tērzēt.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju