Tiešsaistes čata programma jūsu biznesam - Iespaidojiet savus klientus un palieliniet to apmierinātību. 14 dienas bez maksas. Nav uzstādīšanas maksas un nevajag kredītkarti. Klientu atbalsts 24/7 un iespēja atteikties jebkurā laikā.
Tiešraides čatošana ir viens no ātrākajiem un uzticamākajiem atbalsta pakalpojumiem, ko aģentūras var piedāvāt saviem klientiem. Mūsdienu tehnoloģiski attīstītajā pasaulē tā vienkārši nav iespēja sēdēt un gaidīt, kamēr klienti sasniegs. Mūsu tagadne ir pašizpētes laikmets, un daudzi lietotāji pirms reģistrēšanās detalizēti izpētīs katru vietni.
Tomēr pat visprasmīgākajiem tehniskajiem lietotājiem laiku pa laikam nepieciešama palīdzība. Gaidāms, ka vajadzības gadījumā jāsniedz palīdzība, vēlams reāllaikā. Un tieši to var nodrošināt tiešraides tērzēšanu.
Aģentūras un to centieni ir dažādi – reklāma, mārketings, cilvēkresursi utt. Vienīgais, kas viņiem ir kopīgs, ir dinamiska klientūra, kurai ļoti nepieciešama ātra un tieša atbilde.
Mūsdienu lietotāji ir nepacietīgi. Vienā aptaujā apgalvots, ka iespējas iesaistīties ir aptuveni 10 minūtes. Šis 10 minūšu laika posms ir viss, kas nepieciešams, lai zaudētu potenciālos klientus. Lūk, kur ienāk tērzēšana.
Tiešsaistes čatu izmantošanas iemesls nav nekļūdīgs. Tas nodrošina vislabāko IA nekā jebkurš cits saziņas kanāls un augstāko patērētāju apmierinātības līmenis 92% .
Klientu pieprasījums numur viens ir izvēle runāt ar reālu personu tiešsaistē, vienlaikus pārlūkojot vietni vai veicot uzdevumu.
Pārlūkošana vietnē var būt nospiedoša. Tiešsaistes tērzēšana sniedz palīdzību gan aktīvos, gan proaktīvos risinājumos. Izmantojot proaktīvus uzaicinājumus uz čatu, Jūs varat apiet klienta nevēlēšanos runāt ar atbalsta komandu. Tālrunis un e-pasts joprojām ir vērtīgas saziņas iespējas, taču ar tiešsaistes tērzēšanu varēsiet mazināt to izmantošanu. Tā rezultātā samazinās ienākošo tiketu skaits, jo darbinieki var atrisināt tās aktīvās tērzēšanas sesijas laikā.
LiveAgent universālā iesūtne ļauj piekļūt visiem saziņas jautājumiem un pieprasījumiem, neskatoties uz platformu, no kuras tie ir nosūtīti.
Tiešsaistes čats agrāk tika nepareizi interpretēts kā vienkāršs logrīks kaut kur vietnē, kuru klienti var izmantot, ja viņi to vēlas. Tomēr pēdējos gados tā kā mārketinga un pārveidošanas rīka funkcionalitāti sāka atzīt daudzi uzņēmumi.
Efektīvai klientu atbalstīšanai ir daudz problēmu. Piemēram, tālrunim var būt ilgs gaidīšanas laiks rindā. E-pasti sagādā sāpes rakstīt, sūtīt un pēc tam galu galā gaidīt atbildi.
Atbalsta darbienieka dzīves ciklam ir trīs fāzes:
Klientu apkalpošanā atbalsta darbinieki parasti sāk atbildēt uz tālruņa jautājumiem, lai gūtu pieredzi. Tikai aģenti ar izcilas rakstīšanas prasmēm , ja tas ir iespējams, būtu jāapstrādā tiešsaistes čata jautājumi. Rakstīšana tiešraides čatā ievērojami atšķiras no e-pasta. Rakstot e-pastu, aģentus parasti neierobežo laiks. No otras puses, tieši tas atšķir tiešsaistes tērzēšanu no e-pasta. Raksti tiek veikti tieši uz vietas. Ja iespējams, vienmēr ir ieteicams izmantot korektūras skriptu.
Pieejamo funkciju skaits tuvojas iespaidīgajai atzīmei 200.
Visu veidu sarakste starp Jūsu darbiniekiem un klientiem tiek glabāta primārajā, koplietotajā iesūtnē tiketu veidā. Čata aģents var uzrādīt jebkuru iepriekšējo sarunu ar dažiem klikšķiem hibrīdtiketu sistēmā. Katra klienta profils un vēsture ir pieejama nekavējoties.
Gan tērzēšanas logrīkam, gan dokošanas loga noformējumam ir liela izvēle, lai izveidotu vai galerijā izvēlētos iepriekš noteiktu veidni.
Šķiet, ka klientiem ir nepieciešama palīdzība, bet viņi ir pārāk kautrīgi, lai jautātu? Nav jāgaida, kamēr viņi sāks tērzēšanu. Tiešsaistes tērzēšana samazina gaidīšanas laiku un aktīvi sniedz palīdzīgu roku proaktīva tērzēšanas ielūguma veidā.
Iepriekš iestatītas atbildes uz bieži uzdotajiem jautājumiem vai lietošanai reklāmas kampaņas laikā.
Tērzēšanas nodošana pieejamajiem aģentiem vai automātiska tērzēšanas maršrutēšana, izvēloties kādu no trim iepriekš definētām maršruta iespējām: nejauša piešķiršana, zvana signāls visiem, maksimālais izmantojums.
Pārskatu veidošana un uzraudzība palīdz izveidot skaidru priekšstatu par Jūsu klientu pamata uzvedības veidu, vajadzībām un prasībām vai par to, cik daudz viņi tērē, pārlūkojot jūsu vietni.
Tā kā pasaule kļūst arvien mazāka attiecībā uz saziņas ierobežojumiem, varat izmantot tiešraides tērzēšanas daudzvalodu iespēju. Pašlaik tiek atbalstītas 45 valodas, un regulāri tiek pievienoti vairāk tulkojumu.
Ļauj klientiem sūtīt ziņojumus, izmantojot kontakta veidlapu ārpus darba laika vai kad noteikts aģents ir bezsaistē.
Ļauj ievadīt un sniegt atsauksmes no klientiem, kā arī sarunas vai darbinieka efektivitāti.
Create instant connections
Handle all customer inquiries and discover all that LiveAgent has to offer
Aģentūru tīkli parasti ir diezgan plaši, un ienākošo pieprasījumu biežums ir ievērojams. Tiešsaistes tērzēšanas priekšrocības dažādām aģentūrām atšķiras, taču rezultāts vienmēr ir vienāds – laimīgi un apmierināti klienti.
Klientu apkalpošana ir brīvprātīga darbība, kas parāda patiesu vēlmi apmierināt, ja ne iepriecināt klientu.
Stīvs Kurtins - klientu entuziasts, Marriott International darbinieks
Scenārijs: kampaņai iztērējat daudz laika un resursu, lai tikai cilvēki noklikšķinātu uz vietnes un pēc tam aizietu. Iemesli var būt daudzi. Varbūt viņi nevar atrast instrukcijas, kā piemērot atlaides kodu, vai arī aicinājums uz darbību nav skaidri definēts. Izmantojot tiešsaistes tērzēšanu, Jūs varat proaktīvi piedāvāt palīdzīgu roku, kas nozīmē augstāku reklāmguvumu līmeni.
Mārketings netiek atbalstīts tikai pa e-pastu vai tālruņa zvaniem. Tiešsaistes tērzēšana nodrošina reklāmdevējiem iespēju reklamēt vai informēt klientus ar pirmo pogas klikšķi. Lai personalizētu pieeju, varat pievienot arī attēlus. Uzraudzības funkcija ļauj Jums atlasīt mērķauditoriju katram vietnes apmeklētājam un sazināties ar viņu, pamatojoties uz viņu uzvedību vai atrašanās vietu. Pārskati ļauj izveidot tērzēšanas reklāmguvumu pārskatu, lai redzētu, cik čati ir konvertējušies.
Kombinācijā ar aktīvu tiešsaistes tērzēšanas programmatūru potenciālo klientu ģenerēšanas mārketings rada vērtīgu starpkanālu mārketinga platformu. Digitālajā pasaulē klienti var sastapties ar bez sejas un automātiskiem tērzēšanas robotiem. Ievietojot aģenta attēlu uz pielāgotās tērzēšanas pogas, Jūs nodrošināsiet, ka tas, ar kuru Jūsu klients tērzē, ir īsts cilvēks.
Tiešraides tērzēšana ir rentabla, kas padara to par ideālu saziņas rīku reklāmas kampaņai. Aģenti var piedāvāt atlaižu kuponus, piesaistīt auditoriju ar jauniem produktiem tērzēšanas sarunas laikā vai ievietot tērzēšanas atgriezeniskās saites pieprasījuma daļā. Šī veicināšanas metode ir ļoti produktīva mazajiem uzņēmumiem, palielinot kontaktu sarakstu.
Sociālie mediji ir kļuvuši ne tikai par jautru pagātnes darbību, bet arī par vērtīgu mārketinga rīku. Tiešsaistes tērzēšanas ieviešana sociālo mediju lapā ļauj aģentūrai labāk pārvaldīt savu klientu klātbūtni tiešsaistē un aktīvi sazināties un sazināties ar potenciālajiem klientiem. Jūs varat iegūt e-pasta adresi tērzēšanā, lai to izmantotu mārketinga nolūkos, pārveidojot sekotājus par maksas abonentiem. LiveAgent piedāvā integrāciju ar visām standarta sociālo mediju platformām, piemēram, Facebook vai Twitter.
Uz kontu balstīts mārketings ir vērsts uz konkrētu kontu vai zīmolu un B2B mārketinga mērķēšanu. Tādēļ, izmantojot modificētus aktīvās tērzēšanas proaktīvos ielūgumus, jūsu aģentūra var sazināties ar galvenajiem kontiem, izmantojot atbilstošu ziņojumapmaiņu, un ievērojami palielināt Jūsu IA. Vēl viens ieguvums ir tiešraides tērzēšanas izmantošana savā kontā balstītā mārketinga stratēģijā, lai izveidotu ciešas attiecības ar pārdošanu, lai identificētu atlasītos kontus un izveidotu konkrētāku perspektīvu datu bāzi un iespējas.
Biznesa veidošana prasa daudz pūļu. Bet jebkura veiksmīga biznesa pamats ir uzticība. Lai nostiprinātu uzticību starp uzņēmumu un tā klientiem, sabiedrisko attiecību jomā ir jāiedomājas. Komunikācija ar tirgu un tā lietotājiem nav acīmredzama kā sabiedrisko attiecību sektorā. Izplatīšana ir apzināta un plaša, ar nolūku sasniegt pēc iespējas vairāk klientu. Tiešsaistes tērzēšana tangentā ar PR aģentūru ir fantastisks instruments uzņēmējdarbības paplašināšanai.
Nolieciet piezemēšanos un vadiet savus klientus bez stresa jebkur pasaulē. Ceļojiet pa tīmekli un pasauli, izmantojot tiešraides tērzēšanas klientu atbalstu. Atvērtās tiešraides tērzēšanas līnijas ceļojumu organizēšanai ir risinājums, lai klientus konsultētu par visu nepieciešamo informāciju par viņu ceļojumu. Ja jautājumi kļūst līdzīgi vai identiski, tiešsaistes tērzēšana nodrošina iespēju iestatīt iepriekš definētas atbildes un konservētus ziņojumus.
Tiešsaistes tērzēšanas daudzvalodu funkcija ļauj sazināties ar ikvienu cilvēku pasaulē viņu izvēlētajā valodā un pielāgot tērzēšanas logrīku konkrētai tirgus valodai. Pašlaik LiveAgent atbalsta 45 valodas, un regulāri tiek pievienoti jauni tulkojumi. Ja nevarat atrast konkrētu valodu, sazinieties ar mums ar ieteikumu, un mēs pretī Jūs apbalvosim ar kredītu par Jūsu LiveAgent kontu.
Apmēram pēdējās desmitgades laikā ārštata darbinieku skaits ir ievērojami pieaudzis, jo iespējas strādāt attālināti no mājām ir kļuvušas arvien izplatītākas. Neatkarīgi no tā, vai strādājat neatkarīgi vai kā pagaidu aģentūras daļa, tiešraides tērzēšana var palīdzēt paplašināt jūsu tīklu. Profesionāli ārštata darbinieki, kas darbojas radošā jomā, novērtēs pieejamo pielāgojumu augsto līmeni.
Neuztraucieties, ja Jūsu aģentūra nav iekļauta sarakstā. Tiešsaistes tērzēšana ir daudzpusīgs rīks, kas piemērots plašam aģentūru lokam. Galvenais mērķis paliek ērti sazināties ar klientiem pēc tūlītēja pieprasījuma . Universālā iesūtnes funkcija ļauj uzticēt tērzēšanas atbalstu ārpakalpojumiem, jo visi Jūsu klienti var atrasties tajā pašā LiveAgent kontā.
LiveAgent helpdeks programmatūra ir spēcīga atbalsta sistēma, kuras tiešā tērzēšana ir viena no tās galvenajām iezīmēm. Bet kādas iespējas aģentūras var piedāvāt klientiem, lai pārvaldītu savus kontus ar LiveAgent palīdzību?
Noderīgi aģentūrai, kas rūpējas par tīmekļa dizaina un zīmola izstrādi vai pasūta biežu ārpakalpojumu izmantošanu. Tomēr klients var nepiekrist tam, ka viņu kontā tiek iekļauta nepazīstama konta saziņa, taču tā joprojām ir ērta iespēja
Aģentūra var pielāgot klientu vienu vai pat vairākus domēnus atbilstoši viņu vēlmēm. Šīs iestatīšanas trūkums varētu būt tas, ka tiesības uz dizainparaugu pieder aģentūrai, nevis klientam. Gluži pretēji, tas varētu būt pakalpojuma veids, kas ir daļa no aģentūras piedāvājuma.
Par iespējamu samaksu par konta izveidošanu vai uzturēšanu klienti var atļaut aģentūrai piekļūt kontam. Šī opcija galvenokārt ir izdevīga vairāk klientam nekā uzņēmumam, jo klients var izlemt, ka tas varētu būt vienreizējs darījums. Nekas nekavē klientus izlemt pārtraukt saites ar aģentūru vai jebkurā brīdī pāriet uz citu aģentūru.
Vienkārša un pilnībā atbalstīta vietējā integrācija. Vienkārši HTML kodus Jūsu LiveAgent kontā , tas tiek parādīts Jūsu vai klienta vietnē, un Jūs varat nekavējoties sākt tērzēt. Vēl viens ieguvums ir integrācija ar trešās puses programmatūrām vai lietotnēm.
Vai vēlaties uzzināt vairāk? Dodieties uz mūsu zināšanu bāzi .
Still not sure if the live chat is the right tool for you?
Start a free-14 day trial and start exploring LiveAgent today
ActiveCampaign Palīdzības Dienesta Kontaktinformācija
LiveAgent ir klientu attiecību pārvaldības un mārketinga automatizācijas platforma, kas piedāvā dažādus klientu atbalsta kanālus un risinājumus. Platforma ietver e-pasta mārketingu, kontaktu pārvaldību, segmentāciju, automatizāciju un pārdošanas CRM. Arī piedāvā 24/7 atbalstu un plašu zināšanu bāzi. Visu šo informāciju var atrast uz LiveAgent mājaslapas.
LiveAgent ir efektīvs risinājums klientu apkalpošanai, nodrošinot ātru atbildes laiku un daudzvalodu atbalstu. Tas piedāvā arī SLA žurnālu atskaitei, kas apkopo informāciju par pakalpojumu sniegšanas līmeni un nodrošina labāku atskaites punktu/situāciju analīzi. Uzticams pakalpojums ar labu atbalstu un funkcijām.
Constant Contact Palīdzības Dienesta Kontaktinformācija
Constant Contact ir lietotājam draudzīga mārketinga platforma, kas nodrošina mazajiem uzņēmumiem rīkus, lai attīstītu savus uzņēmumus. Piedāvā daudzus atbalsta kanālus, 24/7 atbalstu un detalizētas pamācības. Uzņēmuma kontaktinformācija: tālrunis + 1 781-472-8100, e-pasts socialmedia@constantcontact.com, sociālie tīkli un atbalsta portāls.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.