Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Apnikusi jūsu palīdzības dienesta programmatūra?

Uzziniet, kāpēc LiveAgent ir labākā tirgū pieejamā Birdeye alternatīva.

  • ✓ Bez uzstādīšanas maksas    
  • ✓ Klientu apkalpošana 24/7    
  • ✓ Nav nepieciešama kredītkarte    
  • ✓ Atcelšana jebkurā laikā
Mūsu klienti
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
Help desk software comparison
Alternatives background

Meklējat alternatīvu Birdeye?

LiveAgent ir izveidots, lai palīdzētu Jums saņemt labākās klientu atsauksmes un nodrošināt lielisku klientu apkalpošanu. Pārejiet uz specializētu palīdzības dienesta risinājumu ar daudzkanālu palīdzības pieteikumu sistēmu, ātrāko tērzēšanas logrīku un sociālo mediju iespējām. Apstrādājiet e-pastus, zvanus, sociālo mediju ziņojumus, tērzēšanu un klientu portāla rakstus vienuviet. Turpiniet lasīt, lai uzzinātu, kas padara LiveAgent par lielisku Birdeye alternatīvu, vai sāciet bezmaksas izmēģinājuma versiju jau šodien.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

BirdEye un LiveAgent salīdzinājums

Funkcijas Liveagent BirdEye
Palīdzības pieteikumu sistēma
Satur pārvaldības rīku, kas apstrādā un sistematizē klientu apkalpošanas pieprasījumus.
LiveAgent piedāvā palīdzības pieteikumu sistēmu.
BirdEye piedāvā palīdzības pieteikumu sistēmu.
Tērzēšana tiešsaistē
Reāllaika tērzēšanas logrīks, ko varat izvietot jebkurā vietnē.
LiveAgent piedāvā tērzēšanu tiešsaistē.
BirdEye piedāvā tērzēšanu tiešsaistē.
Zvanu centrs
Zvanu centrs, ko var izmantot, lai veiktu un saņemtu zvanus, izmantojot automātisko zvanu sadali.
LiveAgent piedāvā zvanu centru.
BirdEye nepiedāvā zvanu centru.
Pašapkalpošanās
Funkcija, kas ļauj izveidot klientu portālu, kurā klienti var reģistrēties, lai piekļūtu saviem iepriekšējiem palīdzības pieteikumiem un zināšanu bāzes saturam.
LiveAgent piedāvā pašapkalpošanās portālu.
BirdEye nepiedāvā pašapkalpošanās portālu.
Facebook
Facebook integrācija, kas saņem visus komentārus un pieminējumus un pārveido tos par palīdzības pieteikumiem. Integrācija arī ļauj lietotājiem atbildēt uz visiem komentāriem un pieminējumiem no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras.
LiveAgent piedāvā Facebook integrāciju.
BirdEye piedāvā Facebook integrāciju.
Twitter
Twitter integrācija, kas saņem visas atsauksmes un komentārus un pārveido tos par palīdzības pieteikumiem. Integrācija arī ļauj lietotājiem atbildēt uz tvītiem tieši no programmatūras.
LiveAgent piedāvā Twitter integrāciju.
BirdEye piedāvā Twitter integrāciju.
Instagram
Instagram integrācija, kas saņem visus komentārus un pieminējumus un pārveido tos par palīdzības pieteikumiem. Integrācija arī ļauj lietotājiem atbildēt uz visiem komentāriem un pieminējumiem no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras.
LiveAgent piedāvā Instagram integrāciju.
BirdEye nepiedāvā Instagram integrāciju.
Viber
Viber integrācija, kas ievāc visus ziņojumus un pārveido tos par palīdzības pieteikumiem. Integrācija arī ļauj lietotājiem atbildēt un nosūtīt Viber ziņojumus tieši no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras.
LiveAgent piedāvā Viber integrāciju.
BirdEye nepiedāvā Viber integrāciju.
Zināšanu bāze
Zināšanu krātuve, kurā ir būtiska informācija, tostarp problēmu novēršanas ceļveži, bieži uzdotie jautājumi un raksti ar ieteikumiem.
LiveAgent piedāvā zināšanu bāzi.
BirdEye nepiedāvā zināšanu bāzi.
Klientu forums
Tiešsaistes diskusiju vietne Jūsu klientiem, kas izvietota tieši Jūsu zināšanu bāzē.
LiveAgent piedāvā klientu forumu.
BirdEye nepiedāvā klientu forumu.
Automatizācija un noteikumi
Darba plūsmas, ko varat automatizēt, lai novērstu atkārtojošos uzdevumus.
LiveAgent piedāvā automatizāciju un noteikumus.
BirdEye piedāvā automatizāciju un noteikumus.
API
Funkciju kopums, kas ļauj dažādām lietojumprogrammām strādāt kopā.
LiveAgent piedāvā API funkcijas.
BirdEye piedāvā API funkcijas.
Interaktīvā balss atbilde (IVR)
Tehnoloģija, kas ļauj ienākošajiem zvanītājiem pirms sarunas ar operatoru pārvietoties tālruņa sistēmā.
LiveAgent piedāvā IVR funkcijas.
BirdEye nepiedāvā IVR funkcijas
Video zvani
Zvans, kas ietver video, līdzīgi Skype, Zoom vai Facetime zvaniem.
LiveAgent piedāvā video zvanus.
BirdEye piedāvā video zvanus.
Neierobežota vēsture
Palīdzības pieteikumu derīguma termiņš nebeidzas un tie netiek dzēsti - tos varat apskatīt jebkurā laikā.
LiveAgent piedāvā neierobežotu vēsturi.
BirdEye piedāvā neierobežotu vēsturi.
Neierobežots vietņu skaits
Programmatūru var izmantot neierobežotam tīmekļa vietņu skaitam.
LiveAgent piedāvā neierobežotu vietņu skaitu.
BirdEye piedāvā neierobežotu vietņu skaitu.
Neierobežots tērzēšanas pogu skaits
Savās vietnēs varat izvietot neierobežotu tērzēšanas pogu skaitu.
LiveAgent piedāvā neierobežotu tērzēšanas pogu skaitu.
BirdEye piedāvā neierobežotu tērzēšanas pogu skaitu.
Neierobežots palīdzības pieteikumu / vēstuļu skaits
Varat saņemt neierobežotu skaitu e-pasta vēstuļu un palīdzības pieteikumu.
LiveAgent piedāvā neierobežotu skaitu e-pasta vēstuļu / palīdzības pieteikumu.
BirdEye piedāvā neierobežotu skaitu e-pasta vēstuļu / palīdzības pieteikumu.
Neierobežots zvanu ierakstu skaits
Ierakstiet katru veikto vai saņemto zvanu un jebkurā laikā atskaņojiet ierakstu.
LiveAgent piedāvā neierobežotu zvanu ierakstīšanu.
BirdEye nepiedāvā neierobežotu zvanu ierakstīšanu.
Neierobežots atbalsts 24/7
Klientu atbalsts tiek sniegts 24 stundas diennaktī, 7 dienas nedēļā, neierobežojot jautājumu skaitu, ko varat iesniegt.
LiveAgent piedāvā neierobežotu atbalstu 24/7.
BirdEye piedāvā neierobežotu atbalstu 24/7.
Reports in Help desk software - LiveAgent

Radiet izcilu klientu pieredzi ar jaudīgu rīku palīdzību

Esiet pieejams visos svarīgākajos saziņas kanālos, palīdziet klientiem un apkopojiet pozitīvas klientu atsauksmes. Tas ir iespējams, pateicoties LiveAgent jaudīgajiem rīkiem un palīdzības pieteikumu sistēmai, kas apvieno visu saziņu vienuviet. Paplašiniet savu tiešsaistes klātbūtni, izmantojot e-pastutērzēšanu tiešsaistē, zvanu centru, klientu portālu, Viber, Facebook, Twitter un Instagram.

Iegūstiet pozitīvas klientu atsauksmes, izmantojot pareizo rīku kopumu

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Iegūstiet ātrāko tērzēšanu tiešsaistē, lai apkalpotu klientus

Sakiet “nē” negatīvām atsauksmēm, pārliecinieties, ka sniedzat visātrāko klientu atbalstu, pateicoties tērzēšanas pogai, kas izvietota Jūsu tīmekļa vietnē. LiveAgent piedāvā visātrāko tirgū pieejamo tērzēšanu tiešsaistē, un to papildina arī lieliskas funkcijas, piemēram, reāllaika rakstīšanas skats un proaktīvi tērzēšanas uzaicinājumi. Nodrošiniet klientu atbalstu ar pārsteidzošu ātrumu, palieliniet pozitīvu atsauksmju ģenerēšanu un iegūstiet vairāk lojālu maksājošu klientu.

Live chat software notes in chat - LiveAgent

Iegūstiet vairāk lojālu klientu ar mūsu ātro tērzēšanu tiešsaistē

Time tracking feature in Ticketing software - LiveAgent

Izveidojiet integrētu pieredzi saviem aģentiem

LiveAgent atbalsta katru rīku ar pamata un uzlabotām funkcijām, lai Jūs varētu koncentrēties uz klientu atbalsta sniegšanu. Turklāt ir iespējams uzlabot darba procesus, izmantojot vairāk nekā 140 integrāciju ar Jūsu izmantotajām lietojumprogrammām. Pateicoties mūsu parocīgajam ievada ceļvedim, kas pieejams jau pašā lietošanas sākumā, iepazīšanās ar LiveAgent aizņem tikai mirkli.

Inovatīva programmatūra

Vai zinājāt?

2006. gadā dibinātais LiveAgent bija pirmais risinājums tirgū, kas piedāvāja tiešsaistes tērzēšanas un palīdzības dienesta iespējas. No 2021. gada LiveAgent ir visaugstāk novērtētais un visvairāk pārskatītais palīdzības dienesta risinājums tirgū, kas apkalpo vairāk nekā 150 miljonus lietotāju un 40 000 uzņēmumu visā pasaulē.

Birdeye alternatīva
30%

Gūstiet lielākus ieņēmumus

Radiet neaizmirstamu klientu pieredzi, kas palielina ieņēmumus.

97%

Paaugstiniet apmierinātību

Ieprieciniet savus klientus ar zibenīgām atbildēm.

16×

Palieliniet klientu vērtību

Palieliniet pārdošanas apjomus, saglabājot klientu lojalitāti Jūsu zīmolam.

Klientu apmierinātība ir mūsu galvenā prioritāte

Pārejiet uz programmatūru, kas palīdz Jums tad, kad tas ir visvairāk nepieciešams. Mūsu klientu atbalsta komanda strādā 24 stundas diennaktī, 7 dienas nedēļā, lai nodrošinātu, ka mūsu klienti bez problēmām izmantos mūsu palīdzības dienesta risinājumu. Tā mēs saglabājam savu uzņēmuma reputāciju neskartu. Iepazīstieties ar mūsu sasniegumiem un autentiskām atsauksmēm no klientiem, kuri nolēma sākt izmantot LiveAgent palīdzības dienesta vajadzībām.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
  • Roman Bosch

    Romans Bošs [Roman Bosch]

    Partly

    Ir patīkami, ka mums ir lielisks portāls, kas uzlabo mūsu klientu apkalpošanu.

  • christine preusler

    Kristīna Preuslere [Christine Preusler]

    HostingAdvice

    LiveAgent palīdz mūsu aģentiem nodrošināt labāku, ātrāku un precīzāku atbalstu.

  • Karl Dieterich

    Karls Dīterihs

    Covomo

    LiveAgent palīdzēja mums sasniegt divus svarīgus mērķus: palielināt klientu apmierinātību un pārdošanas apjomus.

  • Hendrik Henze

    Hendriks Henze

    HEWO interneta mārketings

    Mēs izmantojam LiveAgent kopš augusta, un esam patiešām apmierināti ar to.

  • Razvan Sava

    Razvans Sava

    Webmaster Deals

    Kopš lietojam LiveAgent, mūsu atbilžu sniegšanas laiks ir paātrinājies par 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Pirmajā mēnesī pēc aktīvas LiveAgent izmantošanas mūsu jauno klientu pieauguma rādītājs palielinājās par 325%.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Nekad neesmu redzējis tik profesionālu pieeju klientu atbalstam.

  • Matt Janaway

    Mets Džanavejs

    The Workplace Depot

    Mēs uzskatām, ka LiveAgent ir labākais tiešsaistes čata risinājums.

  • Viviane Carter

    Viviāna Kārtere

    CSI Products

    Mēs izmantojam LiveAgent visās mūsu e-komercijas vietnēs. Rīks ir viegli lietojams un uzlabo mūsu produktivitāti.

  • Christian Lange

    Kristians Lange

    Lucky-Bike

    Ar LiveAgent mēs varam sniegt saviem klientiem atbalstu, lai kur viņi atrastos.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmkvists

    Projure

    Es varu rekomendēt LiveAgent jebkuram, kurš ieinteresēts uzlabot savu klientu pieredzi, padarot to patīkamāku un efektīvāku.

  • user testimonials

    Katana Aleksandrū

    Websignal

    Esmu pārliecināta, ka mēs pavadītu 90% mūsu dienas laika, šķirojot e-pastus, ja mums nebūtu LiveAgent.

  • JanWienk

    Jans Vienks

    All British Casino

    Ar LiveAgent mēs spējam darīt savu spēlētājus apmierinātus, piedāvājot efektīvāku atbalstu, kas savukārt rada lielāku atdevi.

  • Allan Bjerkan

    Alens Bjerkans

    Norske Automaten

    LiveAgent ir uzticama, saprātīgā cenā un vienkārši lieliska izvēle jebkuram dinamiskam tiešsaistes biznesam!

  • Sissy Böttcher

    Sisija Bočere

    Study Portals

    Mums tas patīk, jo ir ērti lietojams un piedāvā lielisku funkcionalitāti, piemēram, noderīgus atskaites līdzekļus.

  • Peter Koning

    Pīters Konings

    TypoAssassin

    Mums patīk LiveAgent - tas padara mūsu klientu atbalstu viegāk paveicamu.

  • user testimonials

    Aranzuzu F.

    Factorchic

    Mums patīk piedāvāt saviem klientiem vislabāko atbalsta pieredzi. Tāpēc arī izvēlējāmies LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Riks Nuske

    MyFutureBusiness

    No uzstādīšanas līdz pastāvīgam atbalstam un visam citam, LiveAgent komanda aizvien atstāj iespaidu.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Voiteks Kelešnijs

    123-Nakup

    Liveagent katru dienu ietaupa mums simtiem vērtīgu minūšu, padarot klientu apkalpošanu vienkāršu un sakārtotu.

  • Rafael Kobalyan

    Rafaēls Kabljāns [Rafael Kobalyan]

    Betconstruct

    Neierobežots aģentu, e-pastu, sociālo tīklu un tālruņu integrāciju skaits. Tas viss par zemāku cenu nekā mēs maksājām iepriekšējam pakalpojuma sniedzējam.

  • Martin Drugaj

    Martins Drugajs

    Atomer

    LiveAgent mēs izmantojam kopš 2013. gada. Mēs nevaram iedomāties darbu bez tā.

  • Ivan Golubović

    Ivans Golubovičs

    AVMarket

    Tas ir rentabls risinājums, kas var palīdzēt Jums apstrādāt lielu skaitu atbalsta pieprasījumu, izmantojot dažādus kanālus.

  • user testimonials

    Rustems Gimajevs

    Antalya Consulting Language Center

    Atbildēt e-pastiem, lietojot Outlook, bija tik grūti. Ar LiveAgent mēs varam būt droši, ka katrs e-pasts saņem atbildi laikā.

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent ir patiešām lielisks! Tā uzstādīšana ir ļoti vienkārša un aizņem vien pāris minūtes.

  • Timothy G. Keys

    Timotijs G. Keidžs

    korporācija Marietta

    Es sirsnīgi iesaku LiveAgent produktu ne tikai kā Kayako alternatīvu, bet daudz labāku risinājumu ar pievienoto vērtību.

  • user testimonials

    Mihaēla Teodoresku

    eFortuna

    Atbalsta komanda vienmēr reaģēja ātri, lai ieviestu risinājumus.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičova

    TrustPay

    Tas palīdz mums kateogrizēt tiketus un statistiski izpētīt, kas mūsu klientiem vajadzīgs visvairāk.

  • user testimonials

    Aleksandra Danišova

    Nay

    Mēs redzam LiveAgent, kā lielisku rīku saziņai ar klientiem.

  • user testimonials

    Samuels Smaels

    m:zone

    LiveAgent paātrināja mūsu komunikāciju ar klientiem un deva mums iespēju ar tiem arī sarakstīties.

  • David Chandler

    Deivids Čandlers

    Volterman

    Pavisam vienkārši - LiveAgent ir pārāks par visu citur pieejamo šajā vai pat augstākā cenu klasē.

Peter Komornik

LiveAgent apvieno izcilu tiešsaistes tērzēšanu, palīdzības pieteikumu sistēmu un automatizāciju, kas ļauj mums nodrošināt izcilu atbalstu mūsu klientiem.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Vai esat gatavs izmēģināt mūsu rīku saziņai ar klientiem?

Sāciet mūsu bezmaksas 14 dienu izmēģinājuma versiju un uzziniet, kā varat uzlabot reāllaika mijiedarbību ar klientiem, izmantojot tērzēšanu tiešsaistē un palīdzības pieteikumu sistēmu. Jūs varat arī apskatīt mūsu izdevīgos tarifu plānus vai iepazīties ar LiveAgent. Vienkārši noskatieties videoklipu un uzziniet, ko spēj LiveAgent.

Jūs būsiet labās rokās!

Vai zināt, kas kopīgs Huawei, BMW, Yamaha un O2? Jūs uzminējāt – LiveAgent!

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

BUJ

Kādas ir Birdeye alternatīvas?

Birdeye ir daudz alternatīvu programmatūras risinājumu. LiveAgent ir viens no labākajiem klientu atbalsta jomā. Tai ir uzticama daudzkanālu palīdzības pieteikumu sistēma, kas var apstrādāt jebkuru klientu pieprasījumu.

Kāpēc man vajadzētu pāriet uz LiveAgent no Birdeye?

LiveAgent ir specializēta palīdzības dienesta programmatūra, kas ir vērsta uz palīdzības sniegšanu Jūsu klientiem. Tai ir ātrākais tērzēšanas logrīks, daudzkanālu atbalsts un pat atbalsts sociālajos tīklos. Tā var apstrādāt Facebook, Twitter, Instagram un pat Viber.

Kādas ir Birdeye alternatīvas LiveAgent priekšrocības?

Papildus palīdzības pieteikumu sistēmai LiveAgent piedāvā daudz funkciju, kas ievērojami atvieglo klientu apkalpošanu, kā arī atbalsta vairāk nekā 140 integrāciju ar citām lietojumprogrammām, ko uzņēmumi izmanto, lai izveidotu vienmērīgu darba plūsmu.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju