Esiet gatavi jaunai biļešu sistēmai?

Vai Jūsu biļešu sistēmas programmatūra vairs natblist Jūsu cerībām? Nepieciešama alternatīva?Mūsu rūpīgais salīdzinājums paskaidros par populārākajām biļešu sistēmām.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Kāpēc LiveAgent ir labākā biļešu sistēmas alternatīva?

Social customer service templates

Vairāk nekā 130 integrācijas

Call center agent provides support via phone

Neierobežota datu krātuve

Person drafting the integration flow

Citas funkcijas

Person speaking multiple languages

24/7 atbalsts

Novērtējums
LiveAgent
4.7
Zendesk
4.3
Freshdesk
4.5
Helpdesk
4.6
Kayako
3.9
Lietošanas ērtība
LiveAgent
4.6
Zendesk
4.3
Freshdesk
4.5
Helpdesk
4.8
Kayako
3.9
Klientu Atbalsts
LiveAgent
4.7
Zendesk
4.2
Freshdesk
4.6
Helpdesk
4.8
Kayako
3.9
Cena
LiveAgent
$15/mēnesis/aģents
Zendesk
$5/mēnesis/aģents
Freshdesk
$15/mēnesis/aģents
Helpdesk
$4/mēnesis/aģents
Kayako
$15/mēnesis/aģents
Brīdinājumi / eskalācijas
LiveAgent
Zendesk
Freshdesk
Helpdesk
Kayako
Automātiskā novirzīšana
LiveAgent
Zendesk
Freshdesk
Helpdesk
Kayako
Zvanu Centra Pārvaldība
LiveAgent
Zendesk
Freshdesk
Helpdesk
Kayako
Pielāgošana zīmolam
LiveAgent
Zendesk
Freshdesk
Helpdesk
Kayako
E-pasta savienošana
LiveAgent
Zendesk
Freshdesk
Helpdesk
Kayako
Darbības izsekošana
LiveAgent
Zendesk
Freshdesk
Helpdesk
Kayako
Zināšanas bāzes pārvaldnieks
LiveAgent
Zendesk
Freshdesk
Helpdesk
Kayako
Macros/šablona atbildes
LiveAgent
Zendesk
Freshdesk
Helpdesk
Kayako
Daudzkanālu saziņa
LiveAgent
Zendesk
Freshdesk
Helpdesk
Kayako
Tīkla uzraudzība
LiveAgent
Zendesk
Freshdesk
Helpdesk
Kayako
Nav informācijas
Reāllaika tērzētava
LiveAgent
Zendesk
Freshdesk
Helpdesk
Kayako
Attālinātā piekļuve/vadība
LiveAgent
Zendesk
Freshdesk
Helpdesk
Kayako
Pārskati/Analītika
LiveAgent
Zendesk
Freshdesk
Helpdesk
Kayako
Pašapkalpošanās portāls
LiveAgent
Zendesk
Freshdesk
Helpdesk
Kayako
Pakalpojuma Līmeņa Līguma (SLA) pārvaldnieks
LiveAgent
Zendesk
Freshdesk
Helpdesk
Kayako
Sociālo tīklu savienojamība
LiveAgent
Zendesk
Freshdesk
Helpdesk
Kayako
Biļešu pārvaldība
LiveAgent
Zendesk
Freshdesk
Helpdesk
Kayako
Darba plūsmas iestatīšana
LiveAgent
Zendesk
Freshdesk
Helpdesk
Kayako
Funkcijas
LiveAgent
Zendesk
Salīdziniet Zendesk ar LiveAgent.
Freshdesk
Helpdesk.com
Salīdziniet Helpdesk ar LiveAgent.
Kayako
Salīdziniet Kayako ar LiveAgent.
Novērtējums
Kopējais Capterra verificēto lietotāju programmatūras novērtējums.
4.7 Saņēma kopējo atzīmi 4.7 no 5 no verificētiem lietotājiem Capterra.
4.3 Saņēma kopējo atzīmi 4.3 no 5 no verificētiem lietotājiem Capterra.
4.5 Saņēma kopējo atzīmi 4.5 no 5 no verificētiem lietotājiem Capterra.
4.6 Saņēma kopējo atzīmi 4.6 no 5 no verificētiem lietotājiem Capterra.
4.0 Saņēma kopējo atzīmi 4.0 no 5 no verificētiem lietotājiem Capterra.
Lietošanas ērtība
Lietošanas ērtības novērtējums no Capterra verificētajiem lietotājiem.
4.6 Lietošanas ērtību Capterra verificētie lietotāji novērtēja 4.6 no 5.
4.3 Lietošanas ērtību Capterra verificētie lietotāji novērtēja 4.3 no 5.
4.5 Lietošanas ērtību Capterra verificētie lietotāji novērtēja 4.5 no 5.
4.8 Lietošanas ērtību Capterra verificētie lietotāji novērtēja 4.8 no 5.
3.9 Lietošanas ērtību Capterra verificētie lietotāji novērtēja 3.9 no 5.
Klientu Atbalsts
Klientu atbalsta novērtējums no Capterra verificētajiem lietotājiem.
4.7 Klientu atbalstu Capterra verificētie lietotāji novērtēja 4.7 no 5.
4.2 Klientu atbalstu Capterra verificētie lietotāji novērtēja 4.2 no 5.
4.6 Klientu atbalstu Capterra verificētie lietotāji novērtēja 4.6 no 5.
4.8 Klientu atbalstu Capterra verificētie lietotāji novērtēja 4.8 no 5.
3.9 Klientu atbalstu Capterra verificētie lietotāji novērtēja 3.9 no 5.
Cena
Programmatūras cena par aģentu mēnesī USD valūtā.
$15/mēnesis/aģents Cena USD par aģentu mēnesī.
$5/mēnesis/aģents Cena USD par aģentu mēnesī.
$15/mēnesis/aģents Cena USD par aģentu mēnesī.
$4/mēnesis/aģents Cena USD par aģentu mēnesī.
$15/mēnesis/aģents Cena USD par aģentu mēnesī.
Brīdinājumi / eskalācijas
Bridinājumi un eskalācijas jautājumu biļetēm un SLA, pamatojoties uz prioritātes un iepriekšdefinētiem noteikumiem.
Piedāvā brīdinājumus un eskalācijas.
Piedāvā brīdinājumus un eskalācijas.
Piedāvā brīdinājumus un eskalācijas.
Piedāvā brīdinājumus un eskalācijas.
Piedāvā brīdinājumus un eskalācijas.
Automātiskā novirzīšana
Automātiskā biļešu novirzīšana uz noteiktām nodaļām un aģentiem, pamatojoties uz iepriekšdefinētiem noteikumiem.
Piedāvā automatisko novirzīšanu.
Piedāvā automatisko novirzīšanu.
Piedāvā automatisko novirzīšanu.
Piedāvā automatisko novirzīšanu.
Piedāvā automatisko novirzīšanu.
Zvanu centra pārvaldnieks
Centrālais panelis zvanu veikšanai, saņemšanai un pārvaldīšanai.
Piedāvā zvanu centra pārvaldnieku
Piedāvā zvanu centra pārvaldnieku.
Piedāvā zvanu centra pārvaldnieku.
Nepiedāvā zvanu centra pārvaldnieku.
Nepiedāvā zvanu centra pārvaldnieku.
Pielāgošana zīmolam
Balta zīmola lietošanas iespēja (zīmolrade bezmaksas).
Piedāvā pielāgošanu zīmolam.
Piedāvā pielāgošanu zīmolam.
Piedāvā pielāgošanu zīmolam.
Piedāvā pielāgošanu zīmolam.
Nepiedāvā pielāgošanu zīmolam.
E-pasta savienošana
Iespēja savienot biļešu sistēmas programmatūra ar vairākām e-pastu adresēm e-pastu saņemšanai, atbildei un rakstīšanai tieši no programmatūras.
Piedāvā e-pasta savienošanu.
Piedāvā e-pasta savienošanu.
Piedāvā e-pasta savienošanu.
Piedāvā e-pasta savienošanu.
Piedāvā e-pasta savienošanu.
Darbības izsekošana
Izsekojiet savas mājaslapas klientu uzvedību. Skatiet cik ilgi viņi apmeklē Jūsu mājaslapu, vai kurā lapā viņi ir šobrīd.
Piedāvā darbības izsekošanu.
Piedāvā darbības izsekošanu.
Piedāvā darbības izsekošanu.
Piedāvā darbības izsekošanu.
Piedāvā darbības izsekošanu.
Zināšanas bāzes pārvaldnieks
Funkcija, kas ļauj lietotājiem veidot un pārvaldīt visaptverošu zināšanu bāzi.
Piedāvā zināšanu bāzes pārvaldnieku.
Piedāvā zināšanu bāzes pārvaldnieku.
Piedāvā zināšanu bāzes pārvaldnieku.
Nepiedāvā zināšanu bāzes pārvaldnieku.
Piedāvā zināšanu bāzes pārvaldnieku.
Macros/šablona atbildes
Funkcija, kas ļauj lietotājiem veidot iepriekšdefinētas atbildes uz biežāk uzdotiem jautājumiem, kurus var nosūtīt vienā klikšķī.
Piedāvā macros/šablona atbildes.
Piedāvā macros/šablona atbildes.
Piedāvā macros/šablona atbildes.
Piedāvā macros/šablona atbildes.
Nepiedāvā macros/šablona atbildes.
Daudzkanālu saziņa
Savienojas ar vairākām saziņas līnijām (piemēram, e-pastu, tiešsaistes tērzētavu, zvanu centru, vai sociālos tīklus) visu ziņu attēlošanai, kas nodrošina klientiem iespēju atbildēt caur biļešu sistēmas programmatūru.
Piedāvā daudzkanālu saziņu.
Piedāvā daudzkanālu saziņu.
Piedāvā daudzkanālu saziņu.
Piedāvā daudzkanālu saziņu.
Piedāvā daudzkanālu saziņu.
Tīkla uzraudzība
Uzrauga Jūsu sistēmas/tīkla statusu, lai redzētu vai sistēmas ir tiešsaistē un pareizi darbojas.
Piedāvā tīkla uzraudzību.
Piedāvā tīkla uzraudzību.
Piedāvā tīkla uzraudzību.
Nepiedāvā tīkla uzraudzību.
Piedāvā tīkla uzraudzību.
Reāllaika tērzētava
Iebūvēts tiešsaistes tērzētavas logrīks, kas var uzrādīties Jūsu mājaslapā un tikt izmantot reāllaika saziņai ar Jūsu mājaslapas apmeklētājiem.
Piedāvā reāllaika tērzētavu.
Piedāvā reāllaika tērzētavu.
Piedāvā reāllaika tērzētavu.
Nepiedāvā reāllaika tērzētavu.
Piedāvā reāllaika tērzētavu.
Attālinātā pieeja/vadība
Iespēja attālināti piekļūt un vadīt klienta datoru ātrākai problēmas atrisināšanai.
Nepiedāvā attālināto pieeju/vadību.
Nepiedāvā attālināto pieeju/vadību.
Nepiedāvā attālināto pieeju/vadību.
Nepiedāvā attālināto pieeju/vadību.
Nepiedāvā attālināto pieeju/vadību.
Pārskati/Analītika
Analītikas panelis, kas ļauj lietotājiem veidot efektivitātes pārskatus.
Piedāvā pārskatus/analītiku.
Piedāvā pārskatus/analītiku.
Piedāvā pārskatus/analītiku.
Piedāvā pārskatus/analītiku.
Nepiedāvā pārskatus/analītiku.
Pašapkalpošanās portāls
Funkcija, kas ļauj Jums veidot klientu portālu, lai Jūsu klienti varētu reģistrēties pieejai viņu iepriekšējām jautājumu biļetēm un zināšanu bāzes saturam.
Piedāvā pašapkalpošanās portālu.
Piedāvā pašapkalpošanās portālu.
Piedāvā pašapkalpošanās portālu.
Nepiedāvā pašapkalpošanās portālu.
Piedāvā pašapkalpošanās portālu.
Pakalpojuma Līmeņa Līguma (SLA) pārvaldnieks
Funkcija, kas ļauj Jums pārvaldīt un uzraudzīt SLA žurnālu, SLA atbilstību un vairāk.
Piedāvā pakalpojuma līmeņa līguma (SLA) pārvaldnieku.
Piedāvā pakalpojuma līmeņa līguma (SLA) pārvaldnieku.
Piedāvā pakalpojuma līmeņa līguma (SLA) pārvaldnieku.
Nepiedāvā pakalpojuma līmeņa līguma (SLA) pārvaldnieku.
Piedāvā pakalpojuma līmeņa līguma (SLA) pārvaldnieku.
Sociālo tīklu savienošana
Savienošana ar populārākajiem sociālajiem tīkliem, piemēram, Facebook.
Piedāvā sociālo tīklu savienošanu.
Piedāvā sociālo tīklu savienošanu.
Piedāvā sociālo tīklu savienošanu.
Piedāvā sociālo tīklu savienošanu.
Piedāvā sociālo tīklu savienošanu.
Biļešu pārvaldnieks
Pārvaldiet jautājumu biļetes ar biļešu novirzīšanu, biļešu apvienošanu, dalīšanu, spama atzīmēšanu, atlikšanu un citu.
Piedāvā biļešu pārvaldnieku.
Piedāvā biļešu pārvaldnieku.
Piedāvā biļešu pārvaldnieku.
Piedāvā biļešu pārvaldnieku.
Piedāvā biļešu pārvaldnieku.
Darba plūsmas iestatīšana
Automatizācijas noteikumi, kas uzlabo klientu atbalsta procesu ātrumu.
Piedāvā darba plūsmas iestatīšanu.
Piedāvā darba plūsmas iestatīšanu.
Piedāvā darba plūsmas iestatīšanu.
Piedāvā darba plūsmas iestatīšanu..
Nepiedāvā darba plūsmas iestatīšanu.
LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Uzticējušies vairāk nekā 30 000 uzņēmumi un 150 miljoni galalietotāji

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
Universal-Inbox-feature-LiveAgent

Iestatīšana

Mūsu biļešu sistēmas programmatūra atbalsta vairāku lietotāju pieeju un uzrāda visas ziņas no sociāliem tīkliem, e-pastiem, tiešsaistes tērzētavas un tālruņa vienā pastkastē.

Glabājiet krātuvē

LiveAgent piedāvā neierobežotu datu krātuvi Jūsu biļetēm, dokumentiem un zvanu ierakstiem, ko nepiedāvā daudzi mūsu konkurenti. 

Tas ir vēl viens iemesls kāpēc esam labākā biļešu sistēmas alternatīva.

LiveAgent Call Recording Example inside of the ticket
Create-rule-in-LiveAgent

Dariet laiku, lai pārdotu

LiveAgent lepojas ar bagātīgo automatizācijas funkciju klāstu, padarot to par ideālu biļešu sistēmas alternatīvu Jūsu pakalpojuma sniedzējam.

Atvieglojot procesus automatizējot ikdienišķus uzdevumus, piemēram, tagu un pienākumu piešķirānu vai e-pasta ziņu izsekošanu.

Informācija Jūsu rokās

Mūsu biļešu sistēmas alternatīva novērš nepieciešamību pēc ārējiem rīkiem nodrošinot iebūvētas alternatīvas.

Piemēram, mūsu iebūvētā CRM sistēma ļauj aģentiem redzēt klientu informāciju un atbildēt uz jautājumiem no vienas vietas.

Ticket_Customer-insights-CRM
Inbound and Outbound Call Center Software by LiveAgent

Jūtaties apmulsis?

Mūsu biļešu sistēmas alternatīva piedāvā bezmaksas iekšējo iebūvēto tērzētavu un zvanus.

Vēl lielākai ērtībai, mūsu biļešu sistēmas alternatīva ļauj kopīgot biļešu ID ar saviem kolēģiem.

Esiet priekšā

Ietaupiet Jūsu aģentu laiku līdz pat 15 stundām katru nedēļu ar iepriekšdefinētu atbilžu izveidi uz biežāk uzdotajiem jautājumiem šablona ziņu veidā.

Canned messages feature in Live chat software - LiveAgent
Split tickets feature in Ticketing software - LiveAgent

Uzlabojiet atbildes laiku par 26%

Saņēmāt biļeti, kas satur vairākus jautājumus? Sadaliet biļeti divās, lai nodrošinātu ātrāku problēmas atrisināšanu.

Vai otrādi, apvienojiet divas vai vairākas biļetes vienā, lai nodrošinātu, ka netiek tērēts laiks uz vienu un to pašu jautājumu vairākas reizes.

Pilnībā pielāgojams

LiveAgent ir 100% mērogojams un pielāgojams Jūsu biznesa vajadzībām, pat ja esiet uz reklāmas ceļa vai Jums ir sezonāli pieprasījumu kāpumi.

Help desk templates
Reports feature by LiveAgent

Sasniedziet vairāk

Labākās biļešu sistēmas alternatīvas ļauj Jums rakt dziļāk.

Uzziniet, cik daudz jautājumu Jūs saņemat katru mēnesi, cik daudz ir atbildēti laikā, kuri neatbilst SLA, un kas atbildēja uz tiem.

Padariet to par spēli

Jūsu biļešu sistēmas programmatūra ikdienas darbu padara par smieklīgu?

Mūsu biļešu sistēmas alternatīva ir viena no labākajām, kas ļauj aģentiem spēlēt spēles, kas veicina veselīgu konkurenci un palielina efektivitāti. 

Woman holding PlayStation gaming controller in hands
Peter Komornik

LiveAgent apvieno izcilu tiešsaistes tērzētavu, biļešu sistēmu un automatizāciju, kas ļauj mums sniegt izcilu atbalstu mūsu klientiem.

black Slido logo

Lūk, ko saka mūsu klienti

  • Partly

    Romans Bošs [Roman Bosch]

    Partly

    Ir patīkami, ka mums ir lielisks portāls, kas uzlabo mūsu klientu apkalpošanu.

  • HostingAdvice.com

    Kristīna Preuslere [Christine Preusler]

    HostingAdvice

    LiveAgent palīdz mūsu aģentiem nodrošināt labāku, ātrāku un precīzāku atbalstu.

  • covomo

    Karls Dīterihs

    Covomo

    LiveAgent palīdzēja mums sasniegt divus svarīgus mērķus: palielināt klientu apmierinātību un pārdošanas apjomus.

  • HEWO

    Hendriks Henze

    HEWO interneta mārketings

    Mēs izmantojam LiveAgent kopš augusta, un esam patiešām apmierināti ar to.

  • WebMaster Deals

    Razvans Sava

    Webmaster Deals

    Kopš lietojam LiveAgent, mūsu atbilžu sniegšanas laiks ir paātrinājies par 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Pirmajā mēnesī pēc aktīvas LiveAgent izmantošanas mūsu jauno klientu pieauguma rādītājs palielinājās par 325%.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Nekad neesmu redzējis tik profesionālu pieeju klientu atbalstam.

  • The Workplace Depot

    Mets Džanavejs

    The Workplace Depot

    Mēs uzskatām, ka LiveAgent ir labākais tiešsaistes čata risinājums.

  • CSI Products

    Viviāna Kārtere

    CSI Products

    Mēs izmantojam LiveAgent visās mūsu e-komercijas vietnēs. Rīks ir viegli lietojams un uzlabo mūsu produktivitāti.

  • Lucky Bike

    Kristians Lange

    Lucky-Bike

    Ar LiveAgent mēs varam sniegt saviem klientiem atbalstu, lai kur viņi atrastos.

  • Projure

    Jens Malmkvists

    Projure

    Es varu rekomendēt LiveAgent jebkuram, kurš ieinteresēts uzlabot savu klientu pieredzi, padarot to patīkamāku un efektīvāku.

  • Websignal

    Katana Aleksandrū

    Websignal

    Esmu pārliecināta, ka mēs pavadītu 90% mūsu dienas laika, šķirojot e-pastus, ja mums nebūtu LiveAgent.

  • All British Casino

    Jans Vienks

    All British Casino

    Ar LiveAgent mēs spējam darīt savu spēlētājus apmierinātus, piedāvājot efektīvāku atbalstu, kas savukārt rada lielāku atdevi.

  • Norske Automaten

    Alens Bjerkans

    Norske Automaten

    LiveAgent ir uzticama, saprātīgā cenā un vienkārši lieliska izvēle jebkuram dinamiskam tiešsaistes biznesam!

  • Study Portals

    Sisija Bočere

    Study Portals

    Mums tas patīk, jo ir ērti lietojams un piedāvā lielisku funkcionalitāti, piemēram, noderīgus atskaites līdzekļus.

  • TypoAssassin

    Pīters Konings

    TypoAssassin

    Mums patīk LiveAgent - tas padara mūsu klientu atbalstu viegāk paveicamu.

  • Factorchic

    Aranzuzu F.

    Factorchic

    Mums patīk piedāvāt saviem klientiem vislabāko atbalsta pieredzi. Tāpēc arī izvēlējāmies LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Riks Nuske

    MyFutureBusiness

    No uzstādīšanas līdz pastāvīgam atbalstam un visam citam, LiveAgent komanda aizvien atstāj iespaidu.

  • 123 Nakup

    Voiteks Kelešnijs

    123-Nakup

    Liveagent katru dienu ietaupa mums simtiem vērtīgu minūšu, padarot klientu apkalpošanu vienkāršu un sakārtotu.

  • Betconstruct

    Rafaēls Kabljāns [Rafael Kobalyan]

    Betconstruct

    Neierobežots aģentu, e-pastu, sociālo tīklu un tālruņu integrāciju skaits. Tas viss par zemāku cenu nekā mēs maksājām iepriekšējam pakalpojuma sniedzējam.

  • Atomer

    Martins Drugajs

    Atomer

    LiveAgent mēs izmantojam kopš 2013. gada. Mēs nevaram iedomāties darbu bez tā.

  • AVMarket

    Ivans Golubovičs

    AVMarket

    Tas ir rentabls risinājums, kas var palīdzēt Jums apstrādāt lielu skaitu atbalsta pieprasījumu, izmantojot dažādus kanālus.

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustems Gimajevs

    Antalya Consulting Language Center

    Atbildēt e-pastiem, lietojot Outlook, bija tik grūti. Ar LiveAgent mēs varam būt droši, ka katrs e-pasts saņem atbildi laikā.

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent ir patiešām lielisks! Tā uzstādīšana ir ļoti vienkārša un aizņem vien pāris minūtes.

  • Korporācija Marietta

    Timotijs G. Keidžs

    korporācija Marietta

    Es sirsnīgi iesaku LiveAgent produktu ne tikai kā Kayako alternatīvu, bet daudz labāku risinājumu ar pievienoto vērtību.

  • eFortuna

    Mihaēla Teodoresku

    eFortuna

    Atbalsta komanda vienmēr reaģēja ātri, lai ieviestu risinājumus.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičova

    TrustPay

    Tas palīdz mums kateogrizēt tiketus un statistiski izpētīt, kas mūsu klientiem vajadzīgs visvairāk.

  • Nay

    Aleksandra Danišova

    Nay

    Mēs redzam LiveAgent, kā lielisku rīku saziņai ar klientiem.

  • m:zone

    Samuels Smaels

    m:zone

    LiveAgent paātrināja mūsu komunikāciju ar klientiem un deva mums iespēju ar tiem arī sarakstīties.

  • Volterman

    Deivids Čandlers

    Volterman

    Pavisam vienkārši - LiveAgent ir pārāks par visu citur pieejamo šajā vai pat augstākā cenu klasē.

Jūs Būsiet Labās Rokās!

Vai ziniet, kas Huawei, BMW, Yamaha un O2 ir kopīgs? Pareizi... LiveAgent!

Izmēģini tagad bezmaksas Nav nepieciešama kredītkarte
Related Articles to Biļešu sistēmas alternatīvas
Meklē čatbotu savam uzņēmumam? Izlasiet mūsu Microsoft Chatbot apskatu par visu, kas jums jāzina par šo pakalpojumu. Uzziniet par to vairāk, lasot apskatu.

Microsoft bota apskats (Azure Bot Service)

LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru, kā arī citas programmas, kas var palīdzēt uzņēmumiem efektīvi pārvaldīt savus uzņēmējdarbības procesus. Uzņēmums arī nodrošina atbalstu, datu migrāciju un integrācijas. Savukārt emuārā, glosārijā un akadēmijā klienti var atrast daudzus noderīgus materiālus, lai uzlabotu savas zināšanas. LiveAgent piedāvā arī daudzas citu alternatīvas programmas, it īpaši konkurētspējīgas cenas un sadarbības iespējas ar partneriem.

Aptaujas un intervijas, kuras aizpilda klienti, tiek sauktas par klientu apkalpošanas aptaujām. Tās palīdz pārraudzīt un sekot klientu apmierinātībai.

Klientu apkalpošanas aptauja

Klientu apkalpošanas aptaujas var palīdzēt uzņēmumiem uzlabot savus produktus un sniegt klientiem to, ko viņi vēlas. Ir četri aptauju veidi, piemēram, klientu apmierinātības indekss (CSAT) un Tīkla Veicinātāja Indekss (NPS). LiveAgent programmatūra un dažādi rīki, piemēram, zināšanas, glosārs, šabloni un tīmekļa semināri, var uzlabot klientu apkalpošanu un produktivitāti. Sagataves palīdz izvairīties no kļūdām un uzturēt konsekvenci. Klientu apkalpošanas aptaujas palīdz pārraudzīt klientu apmierinātību un uzņēmumu var uzlabot pakalpojumu kvalitāti.

Klientu apkalpošana ir paredzēta klientiem, lai palīdzētu viņiem. Klienta ziņā ir tas, cik laba vai slikta būs atsauksme. Atsauksmes var būt dažādas.

Klientu apkalpošanas atsauksmes

Klientu apmierinātības novērtējums un apkopošana ir svarīga reputācijas uzturēšanai. LiveAgent piedāvā kompleksu klientu apkalpošanas programmatūru, kas palīdz uzlabot klientu pieredzi un tēlu. Ieteicams veikt apmierinātības aptaujas, pielāgojot jautājumus klientu vajadzībām. LiveAgent piedāvā dažādas klientu servisa atskaites, kas palīdz uzlabot uzņēmuma biznesa paradumus un nodrošina klientu vajadzības.

Mārketinga komanda meklē jaunus kolēģus, lai palīdzētu uzņēmuma produktu augšanā. Ir pieejami vairāki vakancēs, tostarp kopiraitēra un Junior Klientu Servisa Menedžera amatam. LiveAgent meklē arī kādu, kas novērtē brīvību un elastību un varētu palīdzēt uzņēmumam izveidot biznesa iespējas Latvijas tirgū. LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru, VoIP tālruņa sistēmas un citus risinājumus.

Karjera

Mārketinga komanda meklē jaunus kolēģus, lai palīdzētu uzņēmuma produktu augšanā. Ir pieejami vairāki vakancēs, tostarp kopiraitēra un Junior Klientu Servisa Menedžera amatam. LiveAgent meklē arī kādu, kas novērtē brīvību un elastību un varētu palīdzēt uzņēmumam izveidot biznesa iespējas Latvijas tirgū. LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru, VoIP tālruņa sistēmas un citus risinājumus.

Klientu atsauksmes ir būtiska katra uzņēmuma sastāvdaļa. Uzziniet vairāk par dažādiem atsauksmju veidiem un veidiem, kā apkopot klientu atsauksmes, lai uzlabotu savu darbību.

Klientu atsauksmes

Atsauksmju un ieteikumu sadaļa ir efektīvs veids, kā veidot uz klientiem vērstus produktus un palielināt lojalitātes rādītājus. Ir daudz veidu, kā klientiem pavaicāt klientu apkalpošanas atsauksmes un klientu atsauksmes var uzlabot klientu apkalpošanas līmeni, ja uz tām reaģē ātri un individuāli. Klientu atsauksmes ir svarīgas, lai uzlabotu produktus un pakalpojumus. Lai iegūtu visas atsauksmes, tās jācentralizē vienuviet.

Meklējiet nepazīstamos numurus un uzziniet vairāk informācijas, izmantojot reverso tālruņa meklēšanu. Uzziniet vairāk par to, kā viegli identificēt zvanītājus.

Reversā tālruņa meklēšana

Paid reverse phone search services offer several advantages over free services, including more accurate information, greater privacy protections, and no advertisements. These services can also provide additional tools for convenience and customer support. When considering whether to use a paid service, it's important to weigh the benefits against the costs and your specific needs. Factors to consider when evaluating these services include accuracy, user-friendliness, available information, cost, privacy and security protections, and customer support.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju