Vai Jūsu biļešu sistēmas programmatūra vairs natblist Jūsu cerībām? Nepieciešama alternatīva?Mūsu rūpīgais salīdzinājums paskaidros par populārākajām biļešu sistēmām.
Datu izvade caur mašīnu...
Reģistrējoties, es apstiprinu Noteikumi un Privātuma Politika.
Mūsu biļešu sistēmas programmatūra atbalsta vairāku lietotāju pieeju un uzrāda visas ziņas no sociāliem tīkliem, e-pastiem, tiešsaistes tērzētavas un tālruņa vienā pastkastē.
LiveAgent piedāvā neierobežotu datu krātuvi Jūsu biļetēm, dokumentiem un zvanu ierakstiem, ko nepiedāvā daudzi mūsu konkurenti.
Tas ir vēl viens iemesls kāpēc esam labākā biļešu sistēmas alternatīva.
LiveAgent lepojas ar bagātīgo automatizācijas funkciju klāstu, padarot to par ideālu biļešu sistēmas alternatīvu Jūsu pakalpojuma sniedzējam.
Atvieglojot procesus automatizējot ikdienišķus uzdevumus, piemēram, tagu un pienākumu piešķirānu vai e-pasta ziņu izsekošanu.
Mūsu biļešu sistēmas alternatīva novērš nepieciešamību pēc ārējiem rīkiem nodrošinot iebūvētas alternatīvas.
Piemēram, mūsu iebūvētā CRM sistēma ļauj aģentiem redzēt klientu informāciju un atbildēt uz jautājumiem no vienas vietas.
Mūsu biļešu sistēmas alternatīva piedāvā bezmaksas iekšējo iebūvēto tērzētavu un zvanus.
Vēl lielākai ērtībai, mūsu biļešu sistēmas alternatīva ļauj kopīgot biļešu ID ar saviem kolēģiem.
Ietaupiet Jūsu aģentu laiku līdz pat 15 stundām katru nedēļu ar iepriekšdefinētu atbilžu izveidi uz biežāk uzdotajiem jautājumiem šablona ziņu veidā.
Saņēmāt biļeti, kas satur vairākus jautājumus? Sadaliet biļeti divās, lai nodrošinātu ātrāku problēmas atrisināšanu.
Vai otrādi, apvienojiet divas vai vairākas biļetes vienā, lai nodrošinātu, ka netiek tērēts laiks uz vienu un to pašu jautājumu vairākas reizes.
LiveAgent ir 100% mērogojams un pielāgojams Jūsu biznesa vajadzībām, pat ja esiet uz reklāmas ceļa vai Jums ir sezonāli pieprasījumu kāpumi.
Labākās biļešu sistēmas alternatīvas ļauj Jums rakt dziļāk.
Uzziniet, cik daudz jautājumu Jūs saņemat katru mēnesi, cik daudz ir atbildēti laikā, kuri neatbilst SLA, un kas atbildēja uz tiem.
Jūsu biļešu sistēmas programmatūra ikdienas darbu padara par smieklīgu?
Mūsu biļešu sistēmas alternatīva ir viena no labākajām, kas ļauj aģentiem spēlēt spēles, kas veicina veselīgu konkurenci un palielina efektivitāti.
LiveAgent apvieno izcilu tiešsaistes tērzētavu, biļešu sistēmu un automatizāciju, kas ļauj mums sniegt izcilu atbalstu mūsu klientiem.
Peter Komornik, CEO
Romans Bošs [Roman Bosch]
Partly
Ir patīkami, ka mums ir lielisks portāls, kas uzlabo mūsu klientu apkalpošanu.
Kristīna Preuslere [Christine Preusler]
HostingAdvice
LiveAgent palīdz mūsu aģentiem nodrošināt labāku, ātrāku un precīzāku atbalstu.
Karls Dīterihs
Covomo
LiveAgent palīdzēja mums sasniegt divus svarīgus mērķus: palielināt klientu apmierinātību un pārdošanas apjomus.
Hendriks Henze
HEWO interneta mārketings
Mēs izmantojam LiveAgent kopš augusta, un esam patiešām apmierināti ar to.
Razvans Sava
Webmaster Deals
Kopš lietojam LiveAgent, mūsu atbilžu sniegšanas laiks ir paātrinājies par 60%.
Taras Baca
XperienceHR
Pirmajā mēnesī pēc aktīvas LiveAgent izmantošanas mūsu jauno klientu pieauguma rādītājs palielinājās par 325%.
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Nekad neesmu redzējis tik profesionālu pieeju klientu atbalstam.
Mets Džanavejs
The Workplace Depot
Mēs uzskatām, ka LiveAgent ir labākais tiešsaistes čata risinājums.
Viviāna Kārtere
CSI Products
Mēs izmantojam LiveAgent visās mūsu e-komercijas vietnēs. Rīks ir viegli lietojams un uzlabo mūsu produktivitāti.
Kristians Lange
Lucky-Bike
Ar LiveAgent mēs varam sniegt saviem klientiem atbalstu, lai kur viņi atrastos.
Jens Malmkvists
Projure
Es varu rekomendēt LiveAgent jebkuram, kurš ieinteresēts uzlabot savu klientu pieredzi, padarot to patīkamāku un efektīvāku.
Katana Aleksandrū
Websignal
Esmu pārliecināta, ka mēs pavadītu 90% mūsu dienas laika, šķirojot e-pastus, ja mums nebūtu LiveAgent.
Jans Vienks
All British Casino
Ar LiveAgent mēs spējam darīt savu spēlētājus apmierinātus, piedāvājot efektīvāku atbalstu, kas savukārt rada lielāku atdevi.
Alens Bjerkans
Norske Automaten
LiveAgent ir uzticama, saprātīgā cenā un vienkārši lieliska izvēle jebkuram dinamiskam tiešsaistes biznesam!
Sisija Bočere
Study Portals
Mums tas patīk, jo ir ērti lietojams un piedāvā lielisku funkcionalitāti, piemēram, noderīgus atskaites līdzekļus.
Pīters Konings
TypoAssassin
Mums patīk LiveAgent - tas padara mūsu klientu atbalstu viegāk paveicamu.
Aranzuzu F.
Factorchic
Mums patīk piedāvāt saviem klientiem vislabāko atbalsta pieredzi. Tāpēc arī izvēlējāmies LiveAgent.
Riks Nuske
MyFutureBusiness
No uzstādīšanas līdz pastāvīgam atbalstam un visam citam, LiveAgent komanda aizvien atstāj iespaidu.
Voiteks Kelešnijs
123-Nakup
Liveagent katru dienu ietaupa mums simtiem vērtīgu minūšu, padarot klientu apkalpošanu vienkāršu un sakārtotu.
Rafaēls Kabljāns [Rafael Kobalyan]
Betconstruct
Neierobežots aģentu, e-pastu, sociālo tīklu un tālruņu integrāciju skaits. Tas viss par zemāku cenu nekā mēs maksājām iepriekšējam pakalpojuma sniedzējam.
Martins Drugajs
Atomer
LiveAgent mēs izmantojam kopš 2013. gada. Mēs nevaram iedomāties darbu bez tā.
Ivans Golubovičs
AVMarket
Tas ir rentabls risinājums, kas var palīdzēt Jums apstrādāt lielu skaitu atbalsta pieprasījumu, izmantojot dažādus kanālus.
Rustems Gimajevs
Antalya Consulting Language Center
Atbildēt e-pastiem, lietojot Outlook, bija tik grūti. Ar LiveAgent mēs varam būt droši, ka katrs e-pasts saņem atbildi laikā.
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent ir patiešām lielisks! Tā uzstādīšana ir ļoti vienkārša un aizņem vien pāris minūtes.
Timotijs G. Keidžs
korporācija Marietta
Es sirsnīgi iesaku LiveAgent produktu ne tikai kā Kayako alternatīvu, bet daudz labāku risinājumu ar pievienoto vērtību.
Mihaēla Teodoresku
eFortuna
Atbalsta komanda vienmēr reaģēja ātri, lai ieviestu risinājumus.
Hilda Andrejkovičova
TrustPay
Tas palīdz mums kateogrizēt tiketus un statistiski izpētīt, kas mūsu klientiem vajadzīgs visvairāk.
Aleksandra Danišova
Nay
Mēs redzam LiveAgent, kā lielisku rīku saziņai ar klientiem.
Samuels Smaels
m:zone
LiveAgent paātrināja mūsu komunikāciju ar klientiem un deva mums iespēju ar tiem arī sarakstīties.
Deivids Čandlers
Volterman
Pavisam vienkārši - LiveAgent ir pārāks par visu citur pieejamo šajā vai pat augstākā cenu klasē.
Vai ziniet, kas Huawei, BMW, Yamaha un O2 ir kopīgs? Pareizi... LiveAgent!
Microsoft bota apskats (Azure Bot Service)
LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru, kā arī citas programmas, kas var palīdzēt uzņēmumiem efektīvi pārvaldīt savus uzņēmējdarbības procesus. Uzņēmums arī nodrošina atbalstu, datu migrāciju un integrācijas. Savukārt emuārā, glosārijā un akadēmijā klienti var atrast daudzus noderīgus materiālus, lai uzlabotu savas zināšanas. LiveAgent piedāvā arī daudzas citu alternatīvas programmas, it īpaši konkurētspējīgas cenas un sadarbības iespējas ar partneriem.
Klientu apkalpošanas aptaujas var palīdzēt uzņēmumiem uzlabot savus produktus un sniegt klientiem to, ko viņi vēlas. Ir četri aptauju veidi, piemēram, klientu apmierinātības indekss (CSAT) un Tīkla Veicinātāja Indekss (NPS). LiveAgent programmatūra un dažādi rīki, piemēram, zināšanas, glosārs, šabloni un tīmekļa semināri, var uzlabot klientu apkalpošanu un produktivitāti. Sagataves palīdz izvairīties no kļūdām un uzturēt konsekvenci. Klientu apkalpošanas aptaujas palīdz pārraudzīt klientu apmierinātību un uzņēmumu var uzlabot pakalpojumu kvalitāti.
Klientu apkalpošanas atsauksmes
Klientu apmierinātības novērtējums un apkopošana ir svarīga reputācijas uzturēšanai. LiveAgent piedāvā kompleksu klientu apkalpošanas programmatūru, kas palīdz uzlabot klientu pieredzi un tēlu. Ieteicams veikt apmierinātības aptaujas, pielāgojot jautājumus klientu vajadzībām. LiveAgent piedāvā dažādas klientu servisa atskaites, kas palīdz uzlabot uzņēmuma biznesa paradumus un nodrošina klientu vajadzības.
Mārketinga komanda meklē jaunus kolēģus, lai palīdzētu uzņēmuma produktu augšanā. Ir pieejami vairāki vakancēs, tostarp kopiraitēra un Junior Klientu Servisa Menedžera amatam. LiveAgent meklē arī kādu, kas novērtē brīvību un elastību un varētu palīdzēt uzņēmumam izveidot biznesa iespējas Latvijas tirgū. LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru, VoIP tālruņa sistēmas un citus risinājumus.
Atsauksmju un ieteikumu sadaļa ir efektīvs veids, kā veidot uz klientiem vērstus produktus un palielināt lojalitātes rādītājus. Ir daudz veidu, kā klientiem pavaicāt klientu apkalpošanas atsauksmes un klientu atsauksmes var uzlabot klientu apkalpošanas līmeni, ja uz tām reaģē ātri un individuāli. Klientu atsauksmes ir svarīgas, lai uzlabotu produktus un pakalpojumus. Lai iegūtu visas atsauksmes, tās jācentralizē vienuviet.
Paid reverse phone search services offer several advantages over free services, including more accurate information, greater privacy protections, and no advertisements. These services can also provide additional tools for convenience and customer support. When considering whether to use a paid service, it's important to weigh the benefits against the costs and your specific needs. Factors to consider when evaluating these services include accuracy, user-friendliness, available information, cost, privacy and security protections, and customer support.
Mēs novērtējam Jūsu neseno reģistrāciju LiveAgent platformā.
Ziņa ar Jūsu ielogošanas datiem tiks nosūtīta uz Jūsu e-pasta adresi uzreiz pēc konta sagatavošanas.
Ja nedaudz uzgaidīsiet, pēc sagatavošanas pabeigšanas Jūs varēsiet piekļūt savam kontam tieši no šejienes.
Pēc procesa pabeigšanas mēs nosūtīsim ielogošanās datus uz Jūsu e-pastu.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem