Labākā bezmaksas zvanu centra programmatūra

Izbaudiet neierobežotu zvanu ierakstu skaitu, atzvanus un IVR jau šodien.

  • ✓ Bez iestatīšanas maksas    
  • ✓ Klientu apkalpošana 24/7    
  • ✓ Kredītkarte nav nepieciešama    
  • ✓ Iespēja atcelt jebkurā laikā
Mūsu klienti
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Call center in help desk software - LiveAgent
Call Center Software

Nepieciešama bezmaksas zvanu centra programmatūra?

Saskaņā ar CCW, 62% uzņēmumu uzskata, ka lielākais izaicinājums turpmāko ieguldījumu veikšanā būs integrācija ar pašreizējo zvanu centra programmatūru.

Izmantojot LiveAgent, tam nav jābūt izaicinājumam. Pievienojiet savu tālruņa numuru LiveAgent platformā un sāciet veikt un saņemt zvanus, izmantojot pārlūkprogrammu, aparatūras tālruni vai mobilās lietotnes. Saglabājiet neierobežoti zvanu ierakstus LiveAgent platformā un izmantojiet tos apmācībai vai juridiskiem mērķiem.

Sāciet palielināt klientu apmierinātības līmeni un aģentu produktivitāti, izmantojot mūsu bezmaksas zvanu centra programmatūru jau šodien.

  • Best support for smart business, G2 badge
  • GetApp leader in cal tracking software badke 2025
  • Capterra shortlist badge for favorite help desk software 2025
  • Software Advice badge, Frontrunners, Help Desk category

Ieguvumi no bezmaksas zvanu centra risinājuma

Ieviesiet savā uzņēmumā bezmaksas zvanu centra programmatūru un iegūstiet šīs priekšrocības:

Ātrāks Atbildes Laiks

Mūsu programmatūrā iekļautās bezmaksas pieteikumu apstrādes funkcijas palīdz jums samazināt kopējo laiku, kas tiek patērēts klientu problēmu risināšanai.

Vienots Kontaktpunkts

Jūsu atbalsta komanda var apstrādāt visus klientu pieprasījumus no vairākiem kanāliem vienuviet.

Uzlabota Jūsu Aģentu Produktivitāte

Pārvaldot visus atbalsta kanālus vienuviet, Jūsu aģenti pavadīs mazāk laika uzraugot vairākas ierīces.

Bezmaksas zvanu centra programmatūras funkcijas

LiveAgent bezmaksas zvanu centra programmatūra ietaupa Jums daudz laika un palielina aģentu produktivitāti. Atbrīvojiet savus aģentus no vairāku ierīču un tālruņa lietotņu uzraudzības. Izmantojot LiveAgent bezmaksas zvanu centra programmatūru, visus Jūsu zvanus var izsaukt un uz tiem atbildēt LiveAgent vadības panelī vai mūsu LiveAgent lietotnē. Mūsu bezmaksas zvanu centra programmatūra atbalsta arī iekšējos zvanus starp Jūsu aģentiem.

Vēl viena būtiska priekšrocība ir mūsu zvanu ierakstīšanas funkcija. Šī funkcija ļauj saglabāt un atskaņot zvanu ierakstus mācību un juridiskajiem mērķiem.

Call Center Software Demo LiveAgent | Live AgentP0Y0M0DT0H0M279SYoutube video: Call Center Software Demo  LiveAgent
Live Agent
features overview - integration

Papildu bezmaksas funkcijas

Uzlabojiet savu mijiedarbību ar klientiem, izmantojot mūsu bezmaksas zvanu centra programmatūru. Papildus zvanu centra funkcijām Jūs saņemsiet arī bezmaksas vienoto ienākošo palīdzības pieteikumu sistēmu, tiešsaistes čatu, zināšanu bāzi un neierobežotu aģentu skaitu.

Mūsu bezmaksas zvanu centra programmatūra ir bez maksas uz visiem laikiem, taču tai ir tādi ierobežojumi kā palīdzības pieteikumu meklēšanas vēsture par pēdējām 7 dienām, 1 e-pasta adrese, 1 tālruņa numurs un 1 tiešsaistes čata poga. Ja jūs interesē modernākas funkcijas vai tas, lai nebūtu ierobežojumi čata pogu, e-pasta vēstuļu vai numuru skaitam, ko varat integrēt ar LiveAgent, iepazīstieties ar mūsu maksas paketēm.

Bezmaksas zvanu centra programmatūra samazina klientu apkalpošanas trūkumus

Lēns Reakcijas Laiks

12% amerikāņu kā galveno neapmierinātības faktoru saistībā ar klientu apkalpošanu min “ātruma trūkumu”. Statista

Skaidrības Trūkums Dažādos Medijos

72% patērētāju par sliktu klientu apkalpošanu uzskata nepieciešamību skaidrot savu problēmu vairākiem cilvēkiem. Dimensional Research

Pārskatāmības Trūkums

72% patērētāju apgalvo, ka, sazinoties ar klientu apkalpošanas dienestu, viņi sagaida, ka aģents “zinās, kas viņi ir, ko viņi ir iegādājušies, un zinās par viņu iepriekšējo saziņu”. Microsoft

Men shaking hands - illustration

Izmēģiniet LiveAgent jau šodien!

LiveAgent ir saņēmis visvairāk atsauksmju un ieguvis pirmo vietu palīdzības dienesta programmatūru kategorijā mazajiem un vidējiem uzņēmumiem 2020. gadā. Sāciet ar mūsu bezmaksas palīdzības pieteikumu risinājumu un jebkurā laikā pārejiet uz maksas versiju, lai saņemtu neierobežotu palīdzības pieteikumu vēsturi, vairāk funkciju un neierobežotu čata pogu, e-pasta adrešu, tālruņa numuru un kontaktformu skaitu.

Saistītie Raksti arBezmaksas zvanu centra programmatūra
Ienākošo zvanu centra programmatūra var palīdzēt iestatīt virtuālo zvanu centru. Uzziniet, kā to izdarīt mūsu visaptverošajā ceļvedī.

Ienākošo zvanu centra programmatūra

Uzziniet par labākajām ienākošo zvanu centra programmatūrām 2024. gadā! LiveAgent piedāvā risinājumus personalizētam klientu atbalstam, palielinot pārdošanas apjomus ar viedās zvanu maršrutēšanas un integrētu video tērzēšanas iespējām. Apskatiet mūsu ceļvedi un uzlabojiet savu biznesu!

Ar terminu zvanu centrs apzīmē vienu centralizētu biroju, kas tiek izmantots liela skaita zvanu pieņemšanai vai veikšanai. Uzziniet vairāk par zvanu centriem.

Zvanu centrs

Ar terminu zvanu centrs apzīmē vienu centralizētu biroju, kas tiek izmantots liela skaita zvanu pieņemšanai vai veikšanai. Uzziniet vairāk par zvanu centriem.

LiveAgent izejošo zvanu centra programmatūra ļauj veikt izejošos zvanus interesentiem, potenciālajiem vai esošajiem klientiem. Izmēģiniet 30 dienu bezmaksas izmēģinājumu un paceliet savu uzņēmējdarbību jaunā līmenī.

Efektīva izejošo zvanu centra programmatūra

Atsaucieties uz LiveAgent, labāko izejošo zvanu centra programmatūru 2024. gadam, kas pastiprina pārdošanas un mārketinga pasākumus ar CRM integrāciju. Izbaudiet bezmaksas izmēģinājumu bez kredītkartes, 24/7 atbalstu un proaktīvu klientu saziņu, kas uzlabo attiecības un rada vairāk pārdošanas iespēju. Pārliecinieties par tās efektivitāti, izmantojot visaptverošas funkcijas, piemēram, VOIP integrāciju un viedās zvanu pārvirzīšanas iespējas. Sāciet savu bezmaksas izmēģinājumu tagad, lai paceltu savu uzņēmējdarbību jaunā līmenī!

LiveAgent zvanu ierakstīšanas programmatūra var saglabāt neierobežotu skaitu zvanu ierakstu. Piekļūstiet tiem jebkurā laikā juridiskiem vai kvalitātes nodrošināšanas mērķiem.

Profesionāla zvanu ierakstīšanas programmatūra

Atklājiet labāko zvanu ierakstīšanas programmatūru 2024. gadam ar LiveAgent! Izbaudiet kristāldzidru skaņu un neierobežotus ierakstus bez iestatīšanas maksas un kredītkartes prasībām. Ideāli piemērota kvalitātes uzlabošanai, aģentu apmācībai un juridiskiem mērķiem. Sāciet 30 dienu bezmaksas izmēģinājumu jau šodien!

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

Start a Free Trial x