Labākā bezmaksas zvanu centra programmatūra

Izbaudiet neierobežotu zvanu ierakstu skaitu, atzvanus un IVR jau šodien.

  • ✓ Bez iestatīšanas maksas    
  • ✓ Klientu apkalpošana 24/7    
  • ✓ Kredītkarte nav nepieciešama    
  • ✓ Iespēja atcelt jebkurā laikā
Mūsu klienti
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Call center in help desk software - LiveAgent
Call Center Software

Nepieciešama bezmaksas zvanu centra programmatūra?

Saskaņā ar CCW, 62% uzņēmumu uzskata, ka lielākais izaicinājums turpmāko ieguldījumu veikšanā būs integrācija ar pašreizējo zvanu centra programmatūru.

Izmantojot LiveAgent, tam nav jābūt izaicinājumam. Pievienojiet savu tālruņa numuru LiveAgent platformā un sāciet veikt un saņemt zvanus, izmantojot pārlūkprogrammu, aparatūras tālruni vai mobilās lietotnes. Saglabājiet neierobežoti zvanu ierakstus LiveAgent platformā un izmantojiet tos apmācībai vai juridiskiem mērķiem.

Sāciet palielināt klientu apmierinātības līmeni un aģentu produktivitāti, izmantojot mūsu bezmaksas zvanu centra programmatūru jau šodien.

  • Best support for smart business, G2 badge
  • GetApp leader in cal tracking software badke 2025
  • Capterra shortlist badge for favorite help desk software 2025
  • Software Advice badge, Frontrunners, Help Desk category

Ieguvumi no bezmaksas zvanu centra risinājuma

Ieviesiet savā uzņēmumā bezmaksas zvanu centra programmatūru un iegūstiet šīs priekšrocības:

Ātrāks Atbildes Laiks

Mūsu programmatūrā iekļautās bezmaksas pieteikumu apstrādes funkcijas palīdz jums samazināt kopējo laiku, kas tiek patērēts klientu problēmu risināšanai.

Vienots Kontaktpunkts

Jūsu atbalsta komanda var apstrādāt visus klientu pieprasījumus no vairākiem kanāliem vienuviet.

Uzlabota Jūsu Aģentu Produktivitāte

Pārvaldot visus atbalsta kanālus vienuviet, Jūsu aģenti pavadīs mazāk laika uzraugot vairākas ierīces.

Bezmaksas zvanu centra programmatūras funkcijas

LiveAgent bezmaksas zvanu centra programmatūra ietaupa Jums daudz laika un palielina aģentu produktivitāti. Atbrīvojiet savus aģentus no vairāku ierīču un tālruņa lietotņu uzraudzības. Izmantojot LiveAgent bezmaksas zvanu centra programmatūru, visus Jūsu zvanus var izsaukt un uz tiem atbildēt LiveAgent vadības panelī vai mūsu LiveAgent lietotnē. Mūsu bezmaksas zvanu centra programmatūra atbalsta arī iekšējos zvanus starp Jūsu aģentiem.

Vēl viena būtiska priekšrocība ir mūsu zvanu ierakstīšanas funkcija. Šī funkcija ļauj saglabāt un atskaņot zvanu ierakstus mācību un juridiskajiem mērķiem.

Call Center Software Demo LiveAgent | Live AgentP0Y0M0DT0H0M279SYoutube video: Call Center Software Demo  LiveAgent
Live Agent
features overview - integration

Papildu bezmaksas funkcijas

Uzlabojiet savu mijiedarbību ar klientiem, izmantojot mūsu bezmaksas zvanu centra programmatūru. Papildus zvanu centra funkcijām Jūs saņemsiet arī bezmaksas vienoto ienākošo palīdzības pieteikumu sistēmu, tiešsaistes čatu, zināšanu bāzi un neierobežotu aģentu skaitu.

Mūsu bezmaksas zvanu centra programmatūra ir bez maksas uz visiem laikiem, taču tai ir tādi ierobežojumi kā palīdzības pieteikumu meklēšanas vēsture par pēdējām 7 dienām, 1 e-pasta adrese, 1 tālruņa numurs un 1 tiešsaistes čata poga. Ja jūs interesē modernākas funkcijas vai tas, lai nebūtu ierobežojumi čata pogu, e-pasta vēstuļu vai numuru skaitam, ko varat integrēt ar LiveAgent, iepazīstieties ar mūsu maksas paketēm.

Bezmaksas zvanu centra programmatūra samazina klientu apkalpošanas trūkumus

Lēns Reakcijas Laiks

12% amerikāņu kā galveno neapmierinātības faktoru saistībā ar klientu apkalpošanu min “ātruma trūkumu”. Statista

Skaidrības Trūkums Dažādos Medijos

72% patērētāju par sliktu klientu apkalpošanu uzskata nepieciešamību skaidrot savu problēmu vairākiem cilvēkiem. Dimensional Research

Pārskatāmības Trūkums

72% patērētāju apgalvo, ka, sazinoties ar klientu apkalpošanas dienestu, viņi sagaida, ka aģents “zinās, kas viņi ir, ko viņi ir iegādājušies, un zinās par viņu iepriekšējo saziņu”. Microsoft

Men shaking hands - illustration

Izmēģiniet LiveAgent jau šodien!

LiveAgent ir saņēmis visvairāk atsauksmju un ieguvis pirmo vietu palīdzības dienesta programmatūru kategorijā mazajiem un vidējiem uzņēmumiem 2020. gadā. Sāciet ar mūsu bezmaksas palīdzības pieteikumu risinājumu un jebkurā laikā pārejiet uz maksas versiju, lai saņemtu neierobežotu palīdzības pieteikumu vēsturi, vairāk funkciju un neierobežotu čata pogu, e-pasta adrešu, tālruņa numuru un kontaktformu skaitu.

Saistītie Raksti arBezmaksas zvanu centra programmatūra
Uzlabojiet klientu apkalpošanu ar LiveAgent – daudzkanālu platformu ar čatu, zvanu centru un integrācijām. Sāciet bezmaksas izmēģinājumu!

Landing PPC Archive - LiveAgent

Uzlabojiet klientu apkalpošanu ar LiveAgent – daudzkanālu platformu ar čatu, zvanu centru un integrācijām. Sāciet bezmaksas izmēģinājumu!

Modulus ir uzņēmums, kas nodrošina IP telefonijas pakalpojumus. Lasiet par Modulus integrāciju LiveAgent un tās priekšrocībām.

Modulus

Integrējiet Modulus IP telefoniju ar LiveAgent bez maksas! Uzlabojiet saziņu, samaziniet izmaksas un palieliniet elastību. Sāciet tagad!

Learn about customer service terminology and jargon inside the LiveAgent glossary and get better every single day.

Palīdzības Dienesta Programmatūras Glosārijs

Izpētiet LiveAgent klientu atbalsta glosāriju – vienkārši saprotama terminoloģija un jēdzieni palīdzības dienesta programmatūrā!

Pieņemot šos noteikumus un nosacījumus vai piekļūstot pakalpojumam vai vietnei vai to izmantojot, Jūs apliecināt, ka esat izlasījis, sapratis un piekrītat ievērot šos noteikumus un nosacījumus.

Noteikumi un nosacījumi

Uzziniet LiveAgent noteikumus un nosacījumus – droša, efektīva un uzticama klientu atbalsta sistēma jūsu biznesam!

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

Start a Free Trial x