Bezmaksas palīdzības pieteikumu programmatūra

Bezmaksas palīdzības pieteikumu programmatūra ļauj racionalizēt saziņu ar klientiem vairākos kanālos. Visi klientu pieprasījumi tiek saņemti vienā universālā iesūtnē, un tiem ir vienots vizuālais izskats.

Bezmaksas palīdzības pieteikumu programmatūra ir neticami noderīga dažāda lieluma uzņēmumiem. Tā sniedz skaidrību aģentiem, uzlabo atbildes laiku un palielina klientu apmierinātību.

Klientu apmierinātības rādītāju uzlabošana ir labākā bezmaksas iniciatīva, ko varat uzsākt savam uzņēmumam. Saskaņā ar Forbes datiem 84% uzņēmumu, kas strādā pie klientu pieredzes uzlabošanas, ziņo par ieņēmumu pieaugumu.

Ieguvumi no bezmaksas palīdzības pieteikumu risinājuma ieviešanas

Ieviesiet savā uzņēmumā bezmaksas palīdzības pieteikumu programmatūru un gūstiet šīs priekšrocības:

Ātrāks atbildes laiks

Bezmaksas palīdzības pieteikumu funkcijas palīdz samazināt kopējo laiku, kas tiek patērēts klientu problēmu risināšanai.

Vienots kontaktpunkts

Atbalsta komanda var apstrādāt visus klientu pieprasījumus no vairākiem kanāliem vienuviet.

Uzlabota aģentu produktivitāte

Pārvaldot visus atbalsta kanālus vienuviet, Jūsu aģenti pavadīs mazāk laika problēmu risināšanai.

emails on tablet - illustration

Bezmaksas palīdzības pieteikumu programmatūras funkcijas

Mūsu bezmaksas palīdzības pieteikumu programmatūra saņem palīdzības pieteikumus no četriem kanāliem – tērzēšanas, e-pasta, zvanu centra un zināšanu bāzes.

Tiešsaistes tērzēšana: Sazinieties ar savas vietnes apmeklētājiem, pirms viņi atstāj Jūsu vietni. Palīdziet viņiem ar iepirkšanās procesu un atklājiet viņu problēmas.

Zvanu centrs: Pievienojiet savu tālruņa numuru LiveAgent un sāciet veikt un saņemt tālruņa zvanus, izmantojot pārlūkprogrammu, aparatūras tālruni vai mobilās lietotnes. Glabājiet neierobežotu skaitu zvanu ierakstu LiveAgent.

E-pasts: Saņemiet visus klientu atbalsta pieprasījumus no dažādiem kanāliem un apstrādājiet tos no vienas koplietojamās iesūtnes.

Zināšanu bāze: Saņemiet paziņojumu, kad tiek saņemti komentāri klientu portāla forumos. Apkopojiet svarīgas atsauksmes un jaunas idejas no saviem klientiem.

Mūsu bezmaksas palīdzības pieteikumu programmatūras ierobežojumi

Mēs vēlamies, lai Jūs izmantotu mūsu bezmaksas palīdzības pieteikumu sistēmu, tomēr, lai samazinātu ļaunprātīgu izmantošanu, ir jānosaka ierobežojumi. Ir spēkā šādi ierobežojumi:

7 dienu palīdzības pieteikumu vēsture: Jūs nevarēsiet redzēt ziņojumus, kas ir vecāki par 7 dienām.

Viena integrācija: Ne vairāk kā viena e-pasta adrese, tērzēšanas poga, tālruņa numurs, saziņas veidlapa.

Sociālo tīklu konti: Nav integrācijas ar Facebook, Instagram, Twitter.

Trūkstošās funkcijas: Šajā plānā ir ierobežotas vairākas funkcijas, automatizācijas, noteikumi.

developer support illustration

Bezmaksas palīdzības pieteikumu programmatūra novērš neveiksmes klientu apkalpošanā

Lēns reakcijas laiks

12% amerikāņu kā galveno neapmierinātības faktoru saistībā ar klientu apkalpošanu min “ātruma trūkumu”. Statista

Skaidrības trūkums plašsaziņas līdzekļos

72% patērētāju par sliktu klientu apkalpošanu uzskata nepieciešamību skaidrot savu problēmu vairākiem cilvēkiem. Dimensional Research

Pārskatāmības trūkums

72% patērētāju apgalvo, ka, sazinoties ar klientu apkalpošanas dienestu, viņi sagaida, ka aģents “zinās, kas viņi ir, ko viņi ir iegādājušies, un zinās par viņu iepriekšējām saistībām”. Microsoft

Ticketing feature in Help desk software - LiveAgent

Izmēģiniet LiveAgent jau tūlīt!

LiveAgent ir saņēmusi visvairāk atsauksmju un ieguvusi pirmo vietu palīdzības dienesta programmatūru kategorijā maziem un vidējiem uzņēmumiem 2020. gadā. Sāciet ar mūsu bezmaksas palīdzības pieteikumu risinājumu un jebkurā laikā pārejiet uz maksas versiju, lai saņemtu neierobežotu palīdzības pieteikumu vēsturi, vairāk funkciju un neierobežotu tērzēšanas pogu, e-pasta adrešu, tālruņa numuru un saziņas veidlapu skaitu.

Jūs Būsiet Labās Rokās!

Vai ziniet, kas Huawei, BMW, Yamaha un O2 ir kopīgs? Pareizi... LiveAgent!

Izmēģini tagad bezmaksas Nav nepieciešama kredītkarte

BUJ

Kādas ir palīdzības pieteikumu sistēmas priekšrocības?

Palīdzības pieteikumu sistēmas priekšrocības ir klientu noturēšana, klientu apmierinātība, ieņēmumu palielināšana, uzlabota darbinieku darba plūsma, darba slodze un konkurences priekšrocības.

Kāda ir labākā bezmaksas vai lēta tiešsaistes klientu atbalsta platforma jaunuzņēmumam, kas domā par budžetu?

LiveAgent piedāvā bezmaksas kontu un budžetam draudzīgu abonementu jebkuram uzņēmumam, kas vēlas uzreiz uzlabot savus atbalsta pakalpojumus. Iegūstiet abonementa izmēģinājuma versiju vai izveidojiet bezmaksas kontu uz visiem laikiem.

Related Articles to Bezmaksas palīdzības pieteikumu programmatūra
Lieliska klientu apkalpošana sākas ar labāku Palīdzības Dienesta Programmatūru. Apskatiet LiveAgent priekšrocības un sāciet darbu ar to 5 minūšu laikā.

Palīdzības Dienesta Programma Bez Liekām Pūlēm

Tiešsaistes čats ir piemērots līdzeklis jebkuram darbam, un tas var palīdzēt palielināt ieņēmumus pat par 48%. Tas ir ļoti viegli ieviest un var pārvērst mājaslapas apmeklētājus par klientiem. Proaktīvai saziņai ir uzlabotas funkcijas, un lielāku atrisināšanas līmeni var sasniegt, izmantojot zvanu centru. Uzziniet vairāk par tiešsaistes čatu.

Lieliska klientu apkalpošana sākas ar labāku palīdzības dienesta programmatūru. Iepazīstieties ar LiveAgent priekšrocībām un sāciet ar to strādāt piecu minūšu laikā.

Nodrošiniet izciluklientu apkalpošanu.

LiveAgent ir uzņēmumu izmantotais risinājums klientu atbalsta uzlabošanai, kas tiek atzīts kā labāks par citiem līdzīgiem produktiem tirgū. Tam ir lieliska funkcionalitāte, kas palīdz kategorizēt tiketus un izpētīt klientu prasības. Uzņēmumi novērtē arī tā ātrumu un efektivitāti, kas palīdzēja sasniegt svarīgus mērķus, piemēram, klientu apmierinātību un pārdošanas apjomus. Tas ir ērta un saprātīga cena.

Vienotā iesūtne ir gudrāka Jūsu e-pasta versija, kas vienā iesūtnē apvieno ienākošos e-pasta ziņojumus, tiešsaistes čatus, zvanus un sociālo mediju ziņojumus.

Vienotā iesūtne

LiveAgent piedāvā vienotās iesūtnes funkciju, kas apkopo saziņas kanālus, atvieglojot klientu atbalstu. Visi ziņojumi, tostarp e-pasti, zvanu, sociālo mediju un tiešsaistes čatu ziņojumi, tiek apkopoti vienā iesūtnē, kas var ietaupīt laiku un naudu. Automātisks pieteikumu šķirošana un uz notikumiem bāzēti automatizācijas noteikumi padara to par neaizstājamu instrumentu, kas vajadzīgs visiem uzņēmumiem.

Iepazīstieties ar šo visplašāk tiegū lietoto pieteikumu apstrādes programmu izlasi. Izvēlieties ideālo pieteikumu apstrādes rīku un paceliet klientu apkalpošanu līdz mēnesim.

Pieteikumu apstrādes programmatūra

Liveagent pieteikumu apstrādes programmatūra pārveido klientu pieprasījumus par pieteikumiem, kas palīdz uzlabot pieteikumu pārvaldību un padara atbalsta komandas darbu efektīvāku. Lietotāja saskarne ir pielāgojama un intuitīva, un programmatūra seko visām klientu problēmām un pārvērš tās par pieteikumiem ērtākam darbam un labākai uzdevumu pārvaldībai.

Bezmaksas izmēģinājuma e-pasta sagataves visiem gadījumiem. Saglabājiet tās savā LiveAgent informācijas panelī un droši sūtiet bezmaksas izmēģinājuma e-pastus.

Bezmaksas izmēģinājuma e-pasta sagataves

Tekstā ir runāts par dažādām e-pasta sagatavēm un tērzēšanas programmatūru, kas palīdz uzņēmumiem uzlabot klientu apkalpošanu un piesaistīt klientus. Svarīgi ir segmentēt mērķauditoriju un pievērst uzmanību bezmaksas izmēģinājuma klientiem. Teksts sniedz arī dažus padomus un piemērus par efektīvu e-pasta izveidi, lai palielinātu bezmaksas izmēģinājumu reklāmguvumu līmeni.

Ja vēlaties saviem klientiem nodrošināt izcilu klientu apkalpošanu, bezmaksas virtuālā zvanu centra programmatūras izmantošana ir lielisks veids, kā sākt darbu.

Bezmaksas zvanu centra programmatūra

Tekstā tiek reklamēta programmatūra LiveAgent, kas piedāvā klientu apkalpošanas, saziņas un pārdošanas risinājumus. Tiek minēts arī uzņēmuma partneru programma un balvas un sertifikāti, kas tā piešķir. Var iegūt bezmaksas demonstrāciju un abonēt jaunumus par produktu.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju