Bezmaksas Izmēģinājums

Bezmaksas palīdzības pieteikumu programmatūra

Bezmaksas palīdzības pieteikumu programmatūra ļauj racionalizēt saziņu ar klientiem vairākos kanālos. Visi klientu pieprasījumi tiek saņemti vienā universālā iesūtnē, un tiem ir vienots vizuālais izskats.

Bezmaksas palīdzības pieteikumu programmatūra ir neticami noderīga dažāda lieluma uzņēmumiem. Tā sniedz skaidrību aģentiem, uzlabo atbildes laiku un palielina klientu apmierinātību.

Klientu apmierinātības rādītāju uzlabošana ir labākā bezmaksas iniciatīva, ko varat uzsākt savam uzņēmumam. Saskaņā ar Forbes datiem 84% uzņēmumu, kas strādā pie klientu pieredzes uzlabošanas, ziņo par ieņēmumu pieaugumu.

Ieguvumi no bezmaksas palīdzības pieteikumu risinājuma ieviešanas

Ieviesiet savā uzņēmumā bezmaksas palīdzības pieteikumu programmatūru un gūstiet šīs priekšrocības:

Clock icon

Ātrāks atbildes laiks

Bezmaksas palīdzības pieteikumu funkcijas palīdz samazināt kopējo laiku, kas tiek patērēts klientu problēmu risināšanai.

Cloud icon

Vienots kontaktpunkts

Atbalsta komanda var apstrādāt visus klientu pieprasījumus no vairākiem kanāliem vienuviet.

Tachometer icon

Uzlabota aģentu produktivitāte

Pārvaldot visus atbalsta kanālus vienuviet, Jūsu aģenti pavadīs mazāk laika problēmu risināšanai.

undraw emails 6uqr

Bezmaksas palīdzības pieteikumu programmatūras funkcijas

Mūsu bezmaksas palīdzības pieteikumu programmatūra saņem palīdzības pieteikumus no četriem kanāliem – tērzēšanas, e-pasta, zvanu centra un zināšanu bāzes.

Tiešsaistes tērzēšana: Sazinieties ar savas vietnes apmeklētājiem, pirms viņi atstāj Jūsu vietni. Palīdziet viņiem ar iepirkšanās procesu un atklājiet viņu problēmas.

Zvanu centrs: Pievienojiet savu tālruņa numuru LiveAgent un sāciet veikt un saņemt tālruņa zvanus, izmantojot pārlūkprogrammu, aparatūras tālruni vai mobilās lietotnes. Glabājiet neierobežotu skaitu zvanu ierakstu LiveAgent.

E-pasts: Saņemiet visus klientu atbalsta pieprasījumus no dažādiem kanāliem un apstrādājiet tos no vienas koplietojamās iesūtnes.

Zināšanu bāze: Saņemiet paziņojumu, kad tiek saņemti komentāri klientu portāla forumos. Apkopojiet svarīgas atsauksmes un jaunas idejas no saviem klientiem.

Mūsu bezmaksas palīdzības pieteikumu programmatūras ierobežojumi

Mēs vēlamies, lai Jūs izmantotu mūsu bezmaksas palīdzības pieteikumu sistēmu, tomēr, lai samazinātu ļaunprātīgu izmantošanu, ir jānosaka ierobežojumi. Ir spēkā šādi ierobežojumi:

7 dienu palīdzības pieteikumu vēsture: Jūs nevarēsiet redzēt ziņojumus, kas ir vecāki par 7 dienām.

Viena integrācija: Ne vairāk kā viena e-pasta adrese, tērzēšanas poga, tālruņa numurs, saziņas veidlapa.

Sociālo tīklu konti: Nav integrācijas ar Facebook, Instagram, Twitter.

Trūkstošās funkcijas: Šajā plānā ir ierobežotas vairākas funkcijas, automatizācijas, noteikumi.

developer support

Bezmaksas palīdzības pieteikumu programmatūra novērš neveiksmes klientu apkalpošanā

Clock

Lēns reakcijas laiks

12% amerikāņu kā galveno neapmierinātības faktoru saistībā ar klientu apkalpošanu min “ātruma trūkumu”. Statista

Group 370 icon

Skaidrības trūkums plašsaziņas līdzekļos

72% patērētāju par sliktu klientu apkalpošanu uzskata nepieciešamību skaidrot savu problēmu vairākiem cilvēkiem. Dimensional Research

Zoom icon

Pārskatāmības trūkums

72% patērētāju apgalvo, ka, sazinoties ar klientu apkalpošanas dienestu, viņi sagaida, ka aģents “zinās, kas viņi ir, ko viņi ir iegādājušies, un zinās par viņu iepriekšējām saistībām”. Microsoft

Ticketing feature in Help desk software - LiveAgent

Izmēģiniet LiveAgent jau tūlīt!

LiveAgent ir saņēmusi visvairāk atsauksmju un ieguvusi pirmo vietu palīdzības dienesta programmatūru kategorijā maziem un vidējiem uzņēmumiem 2020. gadā. Sāciet ar mūsu bezmaksas palīdzības pieteikumu risinājumu un jebkurā laikā pārejiet uz maksas versiju, lai saņemtu neierobežotu palīdzības pieteikumu vēsturi, vairāk funkciju un neierobežotu tērzēšanas pogu, e-pasta adrešu, tālruņa numuru un saziņas veidlapu skaitu.

Jūs Būsiet Labās Rokās!

Vai ziniet, kas Huawei, BMW, Yamaha un O2 ir kopīgs? Pareizi... LiveAgent!

Izmēģini tagad bezmaksas Nav nepieciešama kredītkarte

BUJ

Kā bezmaksas palīdzības pieteikumu programmatūras izmēģinājuma versija var palīdzēt Jūsu komandai?

Kādas ir palīdzības pieteikumu sistēmas priekšrocības?

Palīdzības pieteikumu sistēmas priekšrocības ir klientu noturēšana, klientu apmierinātība, ieņēmumu palielināšana, uzlabota darbinieku darba plūsma, darba slodze un konkurences priekšrocības.

Kāda ir labākā bezmaksas vai lēta tiešsaistes klientu atbalsta platforma jaunuzņēmumam, kas domā par budžetu?

LiveAgent piedāvā bezmaksas kontu un budžetam draudzīgu abonementu jebkuram uzņēmumam, kas vēlas uzreiz uzlabot savus atbalsta pakalpojumus. Iegūstiet abonementa izmēģinājuma versiju vai izveidojiet bezmaksas kontu uz visiem laikiem.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju