LiveAgent tiek izmantots dažādos biznesos, un tā lietotāji izcīna daudzas priekšrocības. Produktam ir lieliska funkcionalitāte un to var viegli lietot. LiveAgent palīdz uzlabot klientu apkalpošanas pieredzi, un tas ir rentabls risinājums, kas atvieglo pieprasījumu apstrādi. Lietotāji novērtē to, ka rīks ir efektīvs un ir integrēts vairākos kanālos, un tas palīdz palielināt klientu apmierinātību un pārdošanas.
Meklējat bezmaksas zināšanu bāzes programmatūru?
LiveAgent ir klientu atbalsta programmatūra, kas piedāvā vairākus saziņas kanālus un bezmaksas izmēģinājumu. Tā nodrošina komunikāciju ar klientiem, palielinot lojalitāti un pārdošanu. LiveAgent atbalsta zvanus, tērzēšanu un e-pastus, kā arī integrējas ar citām programmatūrām. Uzņēmums piedāvā arī atbalsta portālu, zvanu centra programmatūru, sūdzību pārvaldību un citus risinājumus. Translation to English: LiveAgent is a customer support software that offers several communication channels and a free trial. It provides communication with customers, increasing loyalty and sales. LiveAgent supports calls, chats, and emails, as well as integrates with other software. The company also offers a support portal, call center software, complaint management and other solutions.
Bezmaksas palīdzības pieteikumu programmatūra
LiveAgent piedāvā bezmaksas kontu un budžetam draudzīgu abonementu jebkuram uzņēmumam, kas vēlas uzreiz uzlabot savus atbalsta pakalpojumus. Palīdzības pieteikumu sistēmas priekšrocības ietver klientu noturēšanu, klientu apmierinātību, ieņēmumu palielināšanu, uzlabotu darbinieku darba plūsmu, darba slodzi un konkurences priekšrocības. Saistītie resursi ietver bezmaksas palīdzības pieteikumu programmatūru, atvērtā avota palīdzības pieteikumu sistēmu, bezmaksas tīmekļa čatu un palīdzības pieteikumu novirzīšanu. Labākā bezmaksas vai lēta tiešsaistes klientu atbalsta platforma jaunuzņēmumam, kas domā par budžetu, ir LiveAgent.
LiveAgent un Customerly piedāvā produktivitātes pieaugumu uzņēmumiem, kuri var izvēlēties maksas plānus ar nepieciešamo atbalstu. LiveAgent piedāvā arī Helpshift migrāciju, kas viegli ļauj pāriet uz LiveAgent. LiveAgent ir populāra klientu apkalpošanas programmatūra ar daudzām funkcijām. Atbalsts tiek nodrošināts arī ar bezmaksas izmēģinājuma iespējām.
Pārejat no Customerly uz LiveAgent?
LiveAgent ir helpdeska sistēma, kas atbalsta 43 tulkojumus un piedāvā pielāgojamus logrīkus. Uzņēmumi izvēlas pāriet uz LiveAgent, jo tā cena un atbalsta komanda ir pārsteidzoši pieņemami, un tai ir uzlabota automatizācija un daudz integrāciju. Lietotāji apsver LiveAgent kā alternatīvu ZenDesk, jo tai ir labāka funkcionalitāte un ērtāka lietošana. LiveAgent arī atbalsta izklājlapas un ir lieliska vērtība mazo uzņēmumu īpašniekiem.
Izveidojiet nevainojamu apkalpošanas pieredzi ar kontaktu centra programmatūru
Ladesk piedāvā klientu komunikācijas pārvaldības programmatūru bez maksas uz 7 vai 30 dienām, ko var izmēģināt izmantojot uzņēmuma e-pastu. LiveAgent piedāvā bezmaksas zvanu centra programmatūru un klientu apkalpošanas risinājumus, kā arī dažādas integrācijas un alternatīvas. Klientu piesaistes programmatūra piedāvā daudzkanālu saziņu un CRM sistēmas un ir evaluēta kā visaugstāk novērtētā programmatūra. Visām programmatūrām ir pieejama bezmaksas izmēģinājuma versija.
Mēs novērtējam Jūsu neseno reģistrāciju LiveAgent platformā.
Ziņa ar Jūsu ielogošanas datiem tiks nosūtīta uz Jūsu e-pasta adresi uzreiz pēc konta sagatavošanas.
Ja nedaudz uzgaidīsiet, pēc sagatavošanas pabeigšanas Jūs varēsiet piekļūt savam kontam tieši no šejienes.
Pēc procesa pabeigšanas mēs nosūtīsim ielogošanās datus uz Jūsu e-pastu.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem