Uzlabojiet klientu mijiedarbību, izmantojot mūžīgi bezmaksas LiveAgent plānu. Ar neierobežotu bezmaksas aģentu, e -pasta ziņojumu, tērzēšanas, zvanu un amp; kontaktu veidlapas Jūs būsiet gatavs, lai Jūsu klienti vienmēr būtu laimīgi un lojāli.
Jūsu tiketi vairs nepazūd vai netiek aizmirsti, kamēr visa saziņa no vairākiem atbalsta kanāliem ir kārtīgi sakārtota vienā universālajā iesūtnē.
Kas ir iekļauts LiveAgent bezmaksas plānā:
Bezmaksas tiketu tirdzniecības programmatūra
Bezmaksas tiešraides tērzēšana
Bezmaksas zvanu centrs
Bezmaksas zināšanu bāze
Bezmaksas neierobežoti aģenti
Izbaudiet Mūža Bezmaksas Kontu
Datu izvade caur mašīnu...
Reģistrējoties, es apstiprinu Noteikumi un Privātuma Politika.
Mēs saprotam, ka, ja Jūs sākat jaunu biznesu, dažreiz ir grūti finansiāli ieguldīt Help Desk programmatūrā agrīnā stadijā. Tāpēc mēs piedāvājam bezmaksas Help Desk plānu, kas aptver galvenos atbalsta kanālus un tiketu iegādes funkcijas.
Ieviesiet bezmaksas Help Desk programmatūru savā biznesā un iegūstiet šīs priekšrocības
Help desk funkcijas palīdz samazināt kopējo laiku, kas pavadīts klientu problēmas risināšanai.
Jūsu atbalsta komanda var apstrādāt visus klientu pieprasījumus no vairākiem kanāliem vienuviet.
Pārvaldot visus atbalsta kanālus vienuviet, Jūsu aģenti tērē mazāk laika problēmu risināšanai.
Bezmaksas LiveAgent plāns ir ierobežots un neietver visas tiketu iegādes un Help Desk funkcijas, piemēram, automatizāciju, noteikumus, SLA, sociālos kontus un papildu pārskatus … Pārbaudiet & amp; salīdziniet, kuras funkcijas ir iekļautas vai trūkst bezmaksas plānā.
7 dienu tiketu vēsture
Ierobežota integrācija
Nav sociālo kontu
Trūkst funkciju
Sākot no 15 USD mēnesī
Tiketu vēsture nav ierobežota
Citas pieejamās funkcijas
Mēs vēlamies, lai uzņēmumi reģistrētos mūsu bezmaksas LiveAgent plānam, izmantotu Help Desk pamata funkcijas, bet tajā pašā laikā mums ir nepieciešami ierobežojumi, lai samazinātu ļaunprātīgu izmantošanu. Tāpēc mēs varam palīdzēt maziem uzņēmumiem attīstīties un, iespējams, jaunināt uz mūsu neierobežotajiem plāniem, izmantojot pilnu funkciju kopumu.
Jūs nevarēsit redzēt visus ziņojumus, kas ir vecāki par 7 dienām.
Ne vairāk kā viena e -pasta adrese, tiešsaistes tērzēšanas poga, tālruņa numurs, saziņas veidlapa.
Nav integrācijas ar Facebook, Instagram, Twitter.
Šajā plānā ir ierobežotas vairākas funkcijas, automatizācija, noteikumi.
Mēs piedāvājam konsjerža migrācijas pakalpojumus no lielākās daļas populāro Help Desk risnājumu.
Sazinieties ar savas vietnes apmeklētājiem, pirms viņi pamet jūsu vietni. Palīdziet viņiem pirkšanas procesā un atklājiet viņu sāpju punktus.
Vai esat gatavs izmantot tiešraides tērzēšanu , lai palielinātu ieņēmumus un samazinātu kritumu?
Viena saskarne visu saziņas kanālu pārvaldībai. Saņemiet visus klientu atbalsta pieprasījumus no dažādiem kanāliem un apstrādājiet tos no vienas koplietotas iesūtnes . Katrs klienta pieprasījums tiek pārnests uz tiketu, tādējādi aģentiem ir vieglāk atrisināt problēmas ātrāk un efektīvāk.
Mēs piedāvājam konsjerža migrācijas pakalpojumus no lielākās daļas populāro Help Desk risinājumu.
Pievienojiet savu tālruņa numuru LiveAgent un sāciet zvanīt un saņemt zvanus, izmantojot pārlūkprogrammu, aparatūras tālruni vai mobilās lietotnes. Saglabājiet neierobežotu zvanu ierakstus LiveAgent, tas var palīdzēt jums ar juridiskām problēmām un tādējādi nodrošināt jūsu uzņēmuma reputāciju.
Iestatot zināšanu bāzi , klienti var atrast savus risinājumus, nesazinoties ar atbalsta komandu. Tāpēc jūsu aģenti var izmantot šīs situācijas priekšrocības un veltīt vairāk laika, koncentrējoties uz steidzamiem un būtiskiem jautājumiem.
“Tas ir tik bagāts ar funkcijām un pārspēja manu 5 gadu zendesk abonementu. Tāpēc es pārslēdzos. Ļoti laba vērtība man kā mazo uzņēmumu īpašniekam.” Alberts
Es vispirms izmēģināju Zendesk, bet pēc vairāku stundu konfigurācijas un cenu modeļa izpratnes es sapratu, ka tas nav domāts man. Tā vietā es sāku izmantot LiveAgent un jāsaka, ka esmu līdz šim ļoti apmierināts. Sistēma iedeva tieši vajadzīgo konfigurācijas apjomu, kādu es vēlējos, un es vēl neesmu atradis kaut ko tādu, ko nav iespējams izdarīt. Pats atbalsts ir lielisks un parasti atbild uz jūsu jautājumiem pāris minūtēs. “ Ēriks
“Mēs pārcēlāmies uz LiveAgent no ZenDesk … un vairs neatgriezīsimies … Tā ir pārsteidzoši pieņemama cena un vienmēr noderīga atbalsta komanda, kas viņiem palīdz mums 24/7. Otrkārt, uzlabots automatizācijas līmenis, kas burtiski aizstāja mūsu vajadzību pēc Zapier, jo ir daudz integrāciju. Turklāt viņi arī dod tik daudz aizstājvārdu e-pastu, lai tos pārāk viegli savienotu. ” Ārons
“Mums un mūsu klientiem pastāvīgi radās problēmas ar ZenDesk, taču, apskatot dažādas iespējas, mēs izvēlējāmies LiveAgent, pamatojoties uz lietotāju atsauksmēm un tā cenu.” Ādams
“Es gadiem ilgi izmantoju ZenDesk, un man bija apnikuši šie” tiketu stila “e-pasta ziņojumi un ka es nevaru pievienot failus saviem e-pastiem, tikai nosūtīt saites. Kas man patīk LiveAgent: tas sūta e-pastus (nevis tiketus), es varu pievienot failus, organizēt e-pasta plūsmu vieglāk nekā ZenDesk, var tērzēt un pārvaldīt e-pastus no tā paša loga. Tāpat LiveAgent savās e-pastos atbalsta izklājlapas, un tai ir lieliska atbalsta komanda. ” Vlads
“Mēs pārgājām uz šo sistēmu pēc daudzu gadu ZenDesk izmantošanas. Funkcionalitāte ir lieliska: kontaktu veidlapas, tiešraides tērzēšana, datu bāzes, integrācija ar sociālajiem tīkliem – viss vienā pakalpojumā, un visi šie moduļi ir pārdomāti un kompetenti mijiedarbojas viens ar otru. Man patika, ka pakalpojums darbojas stabili pat mobilajās platformās (pēc ZenDesk tas mums ir milzīgs pluss). ” Olga
“Izmēģināju dažādus risinājumus, tostarp Zendesk, Freshdesk un citus. Pēc tam atradām LiveAgent. Lielisks rīks, laba cenas / veiktspējas attiecība, ērta lietošana, liels atbalsts un palīdzība ieviešanā. Un tagad, pēc vairāku gadu lietošanas, tā joprojām ir labākā izvēle, ko mēs būtu varējuši izdarīt. ” Maikls
“Iepriekš esmu izmantojis daudzas citas helpdesk sistēmas, piemēram, LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com utt. LiveAgent tos ir visos veidodveidos pārspējis :cena, funkcijas, klientu atbalsts un mobilo funkciju dēļ.” Harisons
Vai ziniet, kas Huawei, BMW, Yamaha un O2 ir kopīgs? Pareizi... LiveAgent!
Help Desk programmatūra ir vienots risinājums jebkuram uzņēmumam, kas varētu cīnīties ar milzīgu klientu pieprasījumu apstrādi. Turklāt tas ļauj jūsu klientu apkalpošanas dienestam efektīvi risināt klientu problēmas no vienas saskarnes.
Labākais bezmaksas Help Desk katram uzņēmumam ir atšķirīgs. Lai izvēlētos savam uzņēmumam piemērotāko, iesakām izpētīt programmatūras pārskatīšanas platformas, lai salīdzinātu funkcijas, cenas un pielāgošanas iespējas. Veicot šo pētījumu, jūs varat ātri un efektīvi izvēlēties labāko bezmaksas palīdzības dienestu, pamatojoties uz jūsu uzņēmuma vajadzībām un vēlmēm.
Ja jūs meklējat veidu, kā uzlabot klientu pieredzi un iegūt konkurences priekšrocības, tad Help Desk programmatūra ir jums vispiemērotākā. Help Desk programmatūra var nekavējoties pārveidot jūsu mazo biznesu. Klientu lojalitāte sākas ar zvaigžņu sniegšanu klientu apkalpošana.
LiveAgent ir Help Desk risinājums visu veidu uzņēmumiem. Tā kā katram uzņēmumam ir dažādas vajadzības, mēs piedāvājam 3 dažādus abonementus ar dažādiem funkciju komplektiem. Turklāt mēs arī piedāvājam bezmaksas kontu uz visiem laikiem, kas ir īpaši lieliska iespēja jebkuram individuālajam uzņēmējam vai jaunizveidotam uzņēmumam.
Mēs novērtējam Jūsu neseno reģistrāciju LiveAgent platformā.
Ziņa ar Jūsu ielogošanas datiem tiks nosūtīta uz Jūsu e-pasta adresi uzreiz pēc konta sagatavošanas.
Ja nedaudz uzgaidīsiet, pēc sagatavošanas pabeigšanas Jūs varēsiet piekļūt savam kontam tieši no šejienes.
Pēc procesa pabeigšanas mēs nosūtīsim ielogošanās datus uz Jūsu e-pastu.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem