Automātiska atzvanīšana jūsu klientiem

Ja sarunas laikā visas līnijas ir aizņemtas vai arī klients vēlas saņemt zvanu vēlāk, aiciniet klientus izmantot automātisko atzvanīšanas funkciju.
Mūsu atzvanīšanas sistēma ļauj jūsu klientiem saglabāt vietu rindā un automātiski atzvanīt viņiem, kad pienāk klienta kārta.
Uzlabojiet savu klientu pieredzi, izmantojot mūsu atzvanīšanas programmatūru jau šodien.
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
IVR & CALLBACK FEATURE DEMO | LiveAgent | Live Agent03:38Youtube video: IVR & CALLBACK FEATURE DEMO | LiveAgent
Live Agent

Zvanu centra programmatūra ar pārdomātu atzvanīšanas funckiju

LiveAgent zvanu centra programmatūra piedāvā atzvanīšanas funkciju kā daļu no automātiskās balss atbildes iespējām. Tā vietā, lai gaidītītu zvana aizturēšanas brīdī, jūsu klientiem būs iespēja pieprasīt atzvanu nospiežot tikai vienu pogu.

Vairs nav vajadzības gaidīt un uztraukties, ka zvana laikā pazaudēsiet savu vietu rindā. LiveAgent automātiski atzvanīs jūsu klientiem, tiklīdz, būs pienākusi viņu kārta.

Priekšrocības, lietojot atomātisko atzvanīšanu

Lietojot LiveAgent zvanu centra atzvanīšanas funkciju, jūsu zvanu centra darbiniekiem vairs nebūs nepieciešams manuāli veidot atzvanīšanas sarakstus. Iestrādātā automātiskā zvanu sadales funkcija strādā kopā ar mūsu izstrādāto atomātisko balss atbildētāju, automātsiki saglabājot zvanītāja telefona numuru un vietu rindā, lai tas automātiski tiktu pārvirzīts pareizajam darbiniekam.

Business woman walking and holding a mobile phone

Tā vietā , lai jūsu klienti gaidītu savu zvana kārtu, dodiet tiem iespēju saņemt atzvanu no kāda no jūsu zvanu centra darbinieka. Sargājot jūsu klientu laiku, jūs samazināsiet pazaudēto zvanu skaitu un redzēsiet uzlabojumus apmierināto klientu pieaugumā.

Definition of good customer service

Klienti vienmēr sagaida, ka apkalpošanas process noritēs bez jebkāda veida aizķeršanām. Dodot iespēju tiem saņemt automātisku atzvanu, jūs katru reizi varēsit sniegt fantastisku servisu klientiem. Samaziniet klientu pūles, uzlabojot jūsu klientu pieredzi jau šodien.

Kā strādā automātiskā atzvana funkcija?

Lai lietotu automātisko atzvanu sistēmu, izveidojiet tādu automātiskās balss atbildes izvēlni, kas iekļauj atzvanīšanas iespēju.

Customer support agent chatting live with client

Rentabla zvanu centra atzvana programmatūra

Atzvana zvanu centra programatūra ir rentabls un efektīvs risinājums visa izmēra kompānijām. Izmantojot automātisko atzvana sistēmu, jums būs nepieciešams mazāks zvanu centra darbinieku skaits, jo saņemto zvanu skaits būs ievērojami mazāks.

Automātiska atzvanu sistēma veido lielāku pārdošanas apjomu

Nepalaidiet garām iespēju palielināt pardošanas apjomu, tikai tādēļ, ka topošie klienti nespēj jūs sasniegt. Ar automatizētu atzvana sistēmu jūsu klientiem nebūs iespējas kļūt neapmierinātiem un pamest zvanu tāpēc, ka neviens neatbild. Dodot iespēju jūsu klientiem pierasīt automātisku atzvanu, jūs vienlaicīgi varat palielināt pārdošanas apjomu un uzlabot klientu apmierinātību.

Customer service automated callback by LiveAgent
Unlimited call recordings in LiveAgent's call center software

Vairāk noderīgu ieskatu un statistiku

Saņemiet vairāk ieskatu par jūsu piedāvāto servisu. Mūsu visaptverošās atskaites uzrāda visa veida datus par jūsu virtuālo zvanu centra pazaudētajiem un atbildētajiem zvaniem, zvanu ilgumiem, darbiniekiem, kas pieņēmuši zvanus, un citiem rādītājiem.

Ar LiveAgent zvanu centra programmatūru jūs gūsit pieeju neskaitāmām uzskaites funkcijām. Šķirojiet vajadzīgos datus pēc dienām, nedēļām vai mēnēšiem, vai arī personalizējiet tos pēc savām vajadzībām, veidojot grafikus vai sarakstus. Jo vairāk informācijas jums būs par servisu, ko piedāvajat, jo vairāk jūs varēsit uzlabot to un paugstināt apmierināto klientu skaitu, kā arī uzticību jūsu kompānijai.

Atzvanu programmatūras funkcijas

Customer service automated callback by LiveAgent

LiveAgent automatiskā atzvanu sistēma izveido precīzu klientu rindas kārtību. Jūsu klienti var nolikt klausuli pārliecināti, ka viņu numurs ir ticis saglabāts, ievietots atzvanīšanas rindā un ka jūs noteikti viņiem atzvanīsit.

Live chat for business by LiveAgent

Daudzpusīga darbavirsma

Mūsu zvanu centra programmatūra piedāvā vienotu un daudzpusīgu darbavirsmu jūsu darbiniekiem. Ar LiveAgent jūsu klientu servisa darbiniekiem būs pieeja visiem saziņas kanāliem (sociālajiem medijiem, tiešsaistes čatam, e-pastam, telefona zvaniem) vienā vietā.

LiveAgent Time Rules Overview

Uzstādiet automatizācijas algoritmus, kas uzlabos jūsu darbinieku produktivitāti un darba ātrumu. Automatizāciju var lietot, lai uzstādītu automātisku e-pastu izsūtīšanu, pievienotu (atzvanu) tagus tiketiem un citi.

Call routing in LiveAgent

LiveAgent zvanu centra atzvanu sistēma ir apvienota ar automātiskā zvanu sadalītāja funkcijām , lai nodrošinātu ērtu zvanu pārreģistrācijas procesu un izcilu klientu apkalpošanas pieredzi. Mūsu automātiskais zvanu sadalītājs automātiski novada klientus uz pareizo darbinieku/nodaļu ņemot vērā pieejamību, zvanu kārtību un zvana mērķi.

Mūsu tiešsaites zvanu centrs ir aprīkots ar interaktīvu balss atbildētāja sistēmu, kas ir gatava komleksām jautājumu kombinācijām. Interaktīvā balss atbildētāja sistēma ir tik vienkārša, ka to var saprast jebkurš iesācējs, bet tik daudzpusīga, ka tā apmierina jebkura profesionāla zvanu centra vajadzības.

Inbound and Outbound Call Center Software by LiveAgent

LiveAgent automātiskā atzvanu sistēma, izpilda visu smago darbu, atļaujot darbiniekiem atbildēt uz zvaniem bez pārtraukumiem. Kad klients pieprasa atzvanu un nokļūst rindas sākumā, sistēma automātiski ievada klienta numuru un savieno ar attiecīgo zvana centra darbinieku.

Call recording by LiveAgent

LiveAgent zvanu centra pogrammatūra automātiski ieraksta katru ienākošo un izejošo zvanu. Sistēma var uzglabāt neierobežotu skaitu telofonu zvanu ierakstu, kurus var izmantot kvalitātes kontrolei, apmacībām, viegliem problēmu risinājumiem, vai juridiskām vajadzībām.

LiveAgent's Ticket Customer insights - CRM

LiveAgent vienotais tiketa skats nodrošina, ka klientu servisa darbinieks redz visu klienta pieprasījuma atrisinājmu no sākuma līdz beigām, redzot visus iesaistītos saziņas kanālus vienā logā (nav nepieciešams meklēt un pārslēgties starp vairākiem logiem). Vienotie tiketu avoti palīdz darbiniekam sniegt pilnvērtīgas un personalizētas atbildes, kas veicina klientu apmierinātību un uzticību jums.

Pārliecinieties par automātiskās atzvanu programmatūras iespējām pats

Izbaudiet bezmaksas 14 dienu LiveAgent izmēģinājumu, lai redzētu ko mūsu tiešsaistes zvanu centrs spēj nest jūsu uzņēmumam un tā klientu servisam, pārdošanas apjomam un jūsu marketinga komandām.

Vairāk nekā 3000 atsauksmju Capterra GetApp G2 Crowd

Mēs piedāvājam daudz vairāk kā tikai automatizētu atzvanu sistēmu

Papildus pilnībā aprīkotam zvanu centram, LiveAgent piedāvā palīdzību visā, kas jebkādā veidā saistīts ar klientu servisu.

LiveAgent helpdesk tour

Savienojiet visus jūsu sociālo mediju kontus ar mūsu uzziņu centra programmatūru, lai uzlabotu jūsu darbinieku produktivitāti un paturētu klientu datus drošībā. LiveAgent help desk programmatūra integrējas ar Instagram, Twitter, Facebook, Facebook Messenger un Viber.

Proactive chat invitation in LiveAgent

LiveAgent helpdesk programmatūra pielieto ātrāko tirgū pieejamo tiešsaistes čata logrīku. Baudiet advancētas funkcijas kā uzaicinājumus uz saraksti, bezsaistes formas, formas pirms sarakstēm, kā arī real-time rakstīšanas skatu, kas ļauj jums redzēt klienta rakstīto, pirms klients nospiedis “sūtīt”. LiveAgent tiešsaistes čata iespējas palīdzēs jums vienlaicīgi veicināt klientu iesaisti, palielināt pārdošanas apjomu un padarīt jūsu klientus apmierinātākus.

LiveAgent helpdesk tour

Novadiet visus klientu pieprasījumus vienā centralizētā darbvirsmā ar mūsu tiketinga programmatūru. Deliģējiet dažados tiketus konkrētiem darbiniekiem vai departamentiem, kā arī šķirojiet tos pēc tagiem, prioritātes vai saņemšanas datuma. Apskatiet katru klientu pieteikumu atrisināšanas procesu no sākuma līdz beigām, redzot katru saziņas kanālu ar visu vajadzīgo konkestu mūsu vienotajā tiketa skatā.

LiveAgent - What is knowledge base software?

Izveidojiet un stilizējiet pats savu zināšanu bāzi, izmantojot mūsu WYSIWYG (Ko tu redzi, to tu iegūsti) rediģētāju. Veiciniet klientu apmierinātību, nodrošinot dažādus palīdzošus materiālus kā pamācību rakstus, BUJ lapas vai forumus.

Iegūstiet maksimālo no jūsu atzvanu sistēmas

LiveAgent tiešsaistes zvanu centra programmatūra piedāvā daudz vairāk kā tikai atzvanus rindas kārtībā.

Person drafting the integration flow

LiveAgent helpdesk programmatūra ir aprīkota ar vairāk kā 200 lietderīgām funkcijām, kas jums palīdzēs uzlabot jūsu darbinieku darba plūsmu un izbeigs nebeidzamo minēšanu klientu servisā. Uzlabojiet jūsu darbinieku sniegumu ar LiveAgent jau šodien.

Android and iOS mobile apps of LiveAgent

Mūsu uzziņu centra programmatūra ir veidot tā, lai tā labi varētu sastrādāties ar citām aplikācijām un programmām. Integrējiet jūsu mīļākos rīkus ar mūsu zvanu centra programmatūru, lai jūsu darbinieki spētu būt maksimāli produktīvi, kā arī lai redzētu katra jau esošā klienta pirkumu vēsturi un jūsu savstarpējo komunikāciju ar šo klientu.

Person speaking multiple languages

Mūsu galvenais mērķis ir jūsu panākumi. LiveAgent klientu serviss ir pieejams 24 stundas diennaktī, 7 dienas nedēļā, 365 dienas gadā, caur dažādiem saziņas kanāliem, t.s. Twitter, Facebook, Instagram, e-pastu, tiešsaistes čatu, mūsu klientu portālu vai telefona zvaniem. Dodiet mums ziņu, ja nepieciešams – mēs vienmēr priecāsismies palīdzet. Mēs sniedzam atbalstu vairākās valodās, ja tas nepieciešams.

Agents building customer support portal

Nebeidzamas iespējas personalizēt

LiveAgent atzvanu sistēma tika veidota, fokusējoties uz pielāgojamību funkcijās, izmērā un komandas darbā. Ņemot vērā, ka katram biznesam (pat neskatoties uz tā izmēru vai industriju) ir dažādas vajadzības, mēs šo programmatūru padarījām tik personalizējamu, cik iespējams.

Mūsu programmatūru var pielāgot katra uzņēmuma izmēram un vajadzībām, neskatoties uz to vai jūsu klientu centrs fokusējas uz jau esošo vai potenciālo klientu atbalstu. Mūsu profesionālie konsultanti un tehniskais personāls palīdzēs jums programmatūru padarīt maksimāli efektīvu vadoties pēc jūsu prasībām.

Vai esat veselības aprūpē, SaaS, autoservisā, e-komercijā vai izglītības sektorā, LiveAgent var pielākot visām situācijām.

LiveAgent advancētā, ekonomiskā un viegli lietojamā atzvanu sistēma

Security lock and badge

LiveAgent uzziņu centra programmatūra ir pielāgota GDPR prasībām, Google OAuth apstiprināta, šifrēta ar HTTPS un uzglabā klientu datus Tier-III+ vai IV, vai PCI DSS, SSAE-16, vai ISO 27001 apstiprinātās datu glabātuvēs.

Person organizing information into tickets

LiveAgent zvanu centra programmatūra tiek pilnībā uzglabāta mākoņkrātuvē. Iegūstiet vieglu piekļuvi jūsu uzziņu centra funkcijām katru dienu, bez izņēmuma.

Woman holding PlayStation gaming controller in hands

Our omnichannel call center software has won over 20 awards in 2020 alone, due to its omnichannel capabilities, powerful native CRM, and advanced CRM integrations. Discover how LiveAgent creates seamless transitions from one channel to another today.

Customer support agent chatting live with client

LiveAgent atzvanu sistēma piedāvā draudzīgu cenu modeli. Mēs piedāvājam gan bezmaksas atzvanu sistēmas modeli, gan advancētāku maksas modeli, kas iekļauj automātiskos atzvanus, taču arī maksas plāna cena ir ļoti ekonomiska. Maksājiet mazāk un iegūstiet vairāk ar LiveAgent jau šodien.

Sniedziet personīgas pieredzes

Dodiet klientiem iespēju jūs sasniegt caur tiem saziņas kanāliem, kuri tiem patīk vislabāk. Vai tas būtu tiešsaistes čats, e-pasts, telefona zvans, video zvans vai sociālie tīkli, LiveAgent būs gatavs nodrošināt ērtu un vienkāršu pieredzi klientiem – tieši kā viņi to sagaida.

Sniedziet personalizētu, informētu un konekstam atbilstošu klientu servisu ar mūsu atzvanu sistēmu, tādējādi veidojot ilgas un uzticamas attiecības ar klientiem, veicinot viņu apmierinātību un paverot jaunas pārdošanas iespējas.

LiveAgent CRM integrations
Live chat for business by LiveAgent

Nodrošiniet nepārspējamu servisu ar LiveAgent atzvanu sistēmu

Iemēģiniet mūsu apbalvoto, daudzpusīgo zvanu centra atzvanu programmatūru. Iztestējiet spējīgo interaktīvo balssatbildi un CRM integrācijas, lai ieraudzītu kā jūs varat sniegt vieglas un ērtas pieredzes klientiem visos saziņas kanālos. Reģistrējieties demonstrācijai vai sāciet bezmaksas 14 dienu izmēģinājumu, lai redzētu visu, ko LiveAgent var jums piedāvāt.

Ko domā mūsu klienti?

Saistītie Raksti arAtzvanīšanas sistēma
Kā sazināties ar Constant Contact klientu apkalpošanu, izmantojot e-pastu, tiešsaistes čata atbalstu, tālruņa numuru un pašapkalpošanās atbalstu.

Constant Contact Palīdzības Dienesta Kontaktinformācija

Constant Contact ir lietotājam draudzīga mārketinga platforma, kas nodrošina mazajiem uzņēmumiem rīkus, lai attīstītu savus uzņēmumus. Piedāvā daudzus atbalsta kanālus, 24/7 atbalstu un detalizētas pamācības. Uzņēmuma kontaktinformācija: tālrunis + 1 781-472-8100, e-pasts socialmedia@constantcontact.com, sociālie tīkli un atbalsta portāls.

Liveagent piedāvā žurnālu par izpildītajiem un neizpildītajiem SLA par noteiktu laika diapazonu un Nodaļu. Atsevišķus ierakstus var kārtot pēc dažādiem filtriem.

SLA žurnāla atskaite

LiveAgent ir efektīvs risinājums klientu apkalpošanai, nodrošinot ātru atbildes laiku un daudzvalodu atbalstu. Tas piedāvā arī SLA žurnālu atskaitei, kas apkopo informāciju par pakalpojumu sniegšanas līmeni un nodrošina labāku atskaites punktu/situāciju analīzi. Uzticams pakalpojums ar labu atbalstu un funkcijām.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

Start Free Trial x