Datu izvade caur mašīnu...
Reģistrējoties, es apstiprinu Noteikumi un Privātuma Politika.
LiveAgent zvanu centra programmatūra piedāvā atzvanīšanas funkciju kā daļu no automātiskās balss atbildes iespējām. Tā vietā, lai gaidītītu zvana aizturēšanas brīdī, jūsu klientiem būs iespēja pieprasīt atzvanu nospiežot tikai vienu pogu.
Vairs nav vajadzības gaidīt un uztraukties, ka zvana laikā pazaudēsiet savu vietu rindā. LiveAgent automātiski atzvanīs jūsu klientiem, tiklīdz, būs pienākusi viņu kārta.
Lietojot LiveAgent zvanu centra atzvanīšanas funkciju, jūsu zvanu centra darbiniekiem vairs nebūs nepieciešams manuāli veidot atzvanīšanas sarakstus. Iestrādātā automātiskā zvanu sadales funkcija strādā kopā ar mūsu izstrādāto atomātisko balss atbildētāju, automātsiki saglabājot zvanītāja telefona numuru un vietu rindā, lai tas automātiski tiktu pārvirzīts pareizajam darbiniekam.
Tā vietā , lai jūsu klienti gaidītu savu zvana kārtu, dodiet tiem iespēju saņemt atzvanu no kāda no jūsu zvanu centra darbinieka. Sargājot jūsu klientu laiku, jūs samazināsiet pazaudēto zvanu skaitu un redzēsiet uzlabojumus apmierināto klientu pieaugumā.
Klienti vienmēr sagaida, ka apkalpošanas process noritēs bez jebkāda veida aizķeršanām. Dodot iespēju tiem saņemt automātisku atzvanu, jūs katru reizi varēsit sniegt fantastisku servisu klientiem. Samaziniet klientu pūles, uzlabojot jūsu klientu pieredzi jau šodien.
Lai lietotu automātisko atzvanu sistēmu, izveidojiet tādu automātiskās balss atbildes izvēlni, kas iekļauj atzvanīšanas iespēju.
Ienāciet jūsu LiveAgent kontā un spiediet uz “konfigurācija”, tad “zvanīt”, tad “numuri”. Spiediet uz “Rediģēt esošos numurus” un izvēlieties Automātisko atzvanu sistēmu.
Spiediet uz “Pievienot ierakstu” un augšupielādējiet jūsu iepriekš ierakstīto Automātiskās balss atbildētāja ziņu vai ierakstiet to paši.
Izveidojiet jūsu Automātiskā balss atbildētāja ierakstu. Lietojiet šīs vadlīnijas Automatizēto atzvanu sistēmas zināšašanu bāzes izveidei.
Izmēģininiet vienu zvanu, lai saprastu kā strādā atzvana funkcija. Sekojiet līdzi automātiskajam balss atbildētājam un spiediet uz norādīto numuru, lai saņemtu atzvanu.
Atzvana zvanu centra programatūra ir rentabls un efektīvs risinājums visa izmēra kompānijām. Izmantojot automātisko atzvana sistēmu, jums būs nepieciešams mazāks zvanu centra darbinieku skaits, jo saņemto zvanu skaits būs ievērojami mazāks.
Nepalaidiet garām iespēju palielināt pardošanas apjomu, tikai tādēļ, ka topošie klienti nespēj jūs sasniegt. Ar automatizētu atzvana sistēmu jūsu klientiem nebūs iespējas kļūt neapmierinātiem un pamest zvanu tāpēc, ka neviens neatbild. Dodot iespēju jūsu klientiem pierasīt automātisku atzvanu, jūs vienlaicīgi varat palielināt pārdošanas apjomu un uzlabot klientu apmierinātību.
Saņemiet vairāk ieskatu par jūsu piedāvāto servisu. Mūsu visaptverošās atskaites uzrāda visa veida datus par jūsu virtuālo zvanu centra pazaudētajiem un atbildētajiem zvaniem, zvanu ilgumiem, darbiniekiem, kas pieņēmuši zvanus, un citiem rādītājiem.
Ar LiveAgent zvanu centra programmatūru jūs gūsit pieeju neskaitāmām uzskaites funkcijām. Šķirojiet vajadzīgos datus pēc dienām, nedēļām vai mēnēšiem, vai arī personalizējiet tos pēc savām vajadzībām, veidojot grafikus vai sarakstus. Jo vairāk informācijas jums būs par servisu, ko piedāvajat, jo vairāk jūs varēsit uzlabot to un paugstināt apmierināto klientu skaitu, kā arī uzticību jūsu kompānijai.
LiveAgent automatiskā atzvanu sistēma izveido precīzu klientu rindas kārtību. Jūsu klienti var nolikt klausuli pārliecināti, ka viņu numurs ir ticis saglabāts, ievietots atzvanīšanas rindā un ka jūs noteikti viņiem atzvanīsit.
Mūsu zvanu centra programmatūra piedāvā vienotu un daudzpusīgu darbavirsmu jūsu darbiniekiem. Ar LiveAgent jūsu klientu servisa darbiniekiem būs pieeja visiem saziņas kanāliem (sociālajiem medijiem, tiešsaistes čatam, e-pastam, telefona zvaniem) vienā vietā.
Uzstādiet automatizācijas algoritmus, kas uzlabos jūsu darbinieku produktivitāti un darba ātrumu. Automatizāciju var lietot, lai uzstādītu automātisku e-pastu izsūtīšanu, pievienotu (atzvanu) tagus tiketiem un citi.
LiveAgent zvanu centra atzvanu sistēma ir apvienota ar automātiskā zvanu sadalītāja funkcijām , lai nodrošinātu ērtu zvanu pārreģistrācijas procesu un izcilu klientu apkalpošanas pieredzi. Mūsu automātiskais zvanu sadalītājs automātiski novada klientus uz pareizo darbinieku/nodaļu ņemot vērā pieejamību, zvanu kārtību un zvana mērķi.
Mūsu tiešsaites zvanu centrs ir aprīkots ar interaktīvu balss atbildētāja sistēmu, kas ir gatava komleksām jautājumu kombinācijām. Interaktīvā balss atbildētāja sistēma ir tik vienkārša, ka to var saprast jebkurš iesācējs, bet tik daudzpusīga, ka tā apmierina jebkura profesionāla zvanu centra vajadzības.
LiveAgent automātiskā atzvanu sistēma, izpilda visu smago darbu, atļaujot darbiniekiem atbildēt uz zvaniem bez pārtraukumiem. Kad klients pieprasa atzvanu un nokļūst rindas sākumā, sistēma automātiski ievada klienta numuru un savieno ar attiecīgo zvana centra darbinieku.
LiveAgent zvanu centra pogrammatūra automātiski ieraksta katru ienākošo un izejošo zvanu. Sistēma var uzglabāt neierobežotu skaitu telofonu zvanu ierakstu, kurus var izmantot kvalitātes kontrolei, apmacībām, viegliem problēmu risinājumiem, vai juridiskām vajadzībām.
LiveAgent vienotais tiketa skats nodrošina, ka klientu servisa darbinieks redz visu klienta pieprasījuma atrisinājmu no sākuma līdz beigām, redzot visus iesaistītos saziņas kanālus vienā logā (nav nepieciešams meklēt un pārslēgties starp vairākiem logiem). Vienotie tiketu avoti palīdz darbiniekam sniegt pilnvērtīgas un personalizētas atbildes, kas veicina klientu apmierinātību un uzticību jums.
Papildus pilnībā aprīkotam zvanu centram, LiveAgent piedāvā palīdzību visā, kas jebkādā veidā saistīts ar klientu servisu.
Savienojiet visus jūsu sociālo mediju kontus ar mūsu uzziņu centra programmatūru, lai uzlabotu jūsu darbinieku produktivitāti un paturētu klientu datus drošībā. LiveAgent help desk programmatūra integrējas ar Instagram, Twitter, Facebook, Facebook Messenger un Viber.
LiveAgent helpdesk programmatūra pielieto ātrāko tirgū pieejamo tiešsaistes čata logrīku. Baudiet advancētas funkcijas kā uzaicinājumus uz saraksti, bezsaistes formas, formas pirms sarakstēm, kā arī real-time rakstīšanas skatu, kas ļauj jums redzēt klienta rakstīto, pirms klients nospiedis “sūtīt”. LiveAgent tiešsaistes čata iespējas palīdzēs jums vienlaicīgi veicināt klientu iesaisti, palielināt pārdošanas apjomu un padarīt jūsu klientus apmierinātākus.
Novadiet visus klientu pieprasījumus vienā centralizētā darbvirsmā ar mūsu tiketinga programmatūru. Deliģējiet dažados tiketus konkrētiem darbiniekiem vai departamentiem, kā arī šķirojiet tos pēc tagiem, prioritātes vai saņemšanas datuma. Apskatiet katru klientu pieteikumu atrisināšanas procesu no sākuma līdz beigām, redzot katru saziņas kanālu ar visu vajadzīgo konkestu mūsu vienotajā tiketa skatā.
Izveidojiet un stilizējiet pats savu zināšanu bāzi, izmantojot mūsu WYSIWYG (Ko tu redzi, to tu iegūsti) rediģētāju. Veiciniet klientu apmierinātību, nodrošinot dažādus palīdzošus materiālus kā pamācību rakstus, BUJ lapas vai forumus.
LiveAgent tiešsaistes zvanu centra programmatūra piedāvā daudz vairāk kā tikai atzvanus rindas kārtībā.
LiveAgent helpdesk programmatūra ir aprīkota ar vairāk kā 200 lietderīgām funkcijām, kas jums palīdzēs uzlabot jūsu darbinieku darba plūsmu un izbeigs nebeidzamo minēšanu klientu servisā. Uzlabojiet jūsu darbinieku sniegumu ar LiveAgent jau šodien.
Mūsu uzziņu centra programmatūra ir veidot tā, lai tā labi varētu sastrādāties ar citām aplikācijām un programmām. Integrējiet jūsu mīļākos rīkus ar mūsu zvanu centra programmatūru, lai jūsu darbinieki spētu būt maksimāli produktīvi, kā arī lai redzētu katra jau esošā klienta pirkumu vēsturi un jūsu savstarpējo komunikāciju ar šo klientu.
Mūsu galvenais mērķis ir jūsu panākumi. LiveAgent klientu serviss ir pieejams 24 stundas diennaktī, 7 dienas nedēļā, 365 dienas gadā, caur dažādiem saziņas kanāliem, t.s. Twitter, Facebook, Instagram, e-pastu, tiešsaistes čatu, mūsu klientu portālu vai telefona zvaniem. Dodiet mums ziņu, ja nepieciešams – mēs vienmēr priecāsismies palīdzet. Mēs sniedzam atbalstu vairākās valodās, ja tas nepieciešams.
LiveAgent atzvanu sistēma tika veidota, fokusējoties uz pielāgojamību funkcijās, izmērā un komandas darbā. Ņemot vērā, ka katram biznesam (pat neskatoties uz tā izmēru vai industriju) ir dažādas vajadzības, mēs šo programmatūru padarījām tik personalizējamu, cik iespējams.
Mūsu programmatūru var pielāgot katra uzņēmuma izmēram un vajadzībām, neskatoties uz to vai jūsu klientu centrs fokusējas uz jau esošo vai potenciālo klientu atbalstu. Mūsu profesionālie konsultanti un tehniskais personāls palīdzēs jums programmatūru padarīt maksimāli efektīvu vadoties pēc jūsu prasībām.
Vai esat veselības aprūpē, SaaS, autoservisā, e-komercijā vai izglītības sektorā, LiveAgent var pielākot visām situācijām.
LiveAgent uzziņu centra programmatūra ir pielāgota GDPR prasībām, Google OAuth apstiprināta, šifrēta ar HTTPS un uzglabā klientu datus Tier-III+ vai IV, vai PCI DSS, SSAE-16, vai ISO 27001 apstiprinātās datu glabātuvēs.
LiveAgent zvanu centra programmatūra tiek pilnībā uzglabāta mākoņkrātuvē. Iegūstiet vieglu piekļuvi jūsu uzziņu centra funkcijām katru dienu, bez izņēmuma.
Our omnichannel call center software has won over 20 awards in 2020 alone, due to its omnichannel capabilities, powerful native CRM, and advanced CRM integrations. Discover how LiveAgent creates seamless transitions from one channel to another today.
LiveAgent atzvanu sistēma piedāvā draudzīgu cenu modeli. Mēs piedāvājam gan bezmaksas atzvanu sistēmas modeli, gan advancētāku maksas modeli, kas iekļauj automātiskos atzvanus, taču arī maksas plāna cena ir ļoti ekonomiska. Maksājiet mazāk un iegūstiet vairāk ar LiveAgent jau šodien.
Dodiet klientiem iespēju jūs sasniegt caur tiem saziņas kanāliem, kuri tiem patīk vislabāk. Vai tas būtu tiešsaistes čats, e-pasts, telefona zvans, video zvans vai sociālie tīkli, LiveAgent būs gatavs nodrošināt ērtu un vienkāršu pieredzi klientiem – tieši kā viņi to sagaida.
Sniedziet personalizētu, informētu un konekstam atbilstošu klientu servisu ar mūsu atzvanu sistēmu, tādējādi veidojot ilgas un uzticamas attiecības ar klientiem, veicinot viņu apmierinātību un paverot jaunas pārdošanas iespējas.
Iemēģiniet mūsu apbalvoto, daudzpusīgo zvanu centra atzvanu programmatūru. Iztestējiet spējīgo interaktīvo balssatbildi un CRM integrācijas, lai ieraudzītu kā jūs varat sniegt vieglas un ērtas pieredzes klientiem visos saziņas kanālos. Reģistrējieties demonstrācijai vai sāciet bezmaksas 14 dienu izmēģinājumu, lai redzētu visu, ko LiveAgent var jums piedāvāt.
Romans Bošs [Roman Bosch]
Partly
Ir patīkami, ka mums ir lielisks portāls, kas uzlabo mūsu klientu apkalpošanu.
Kristīna Preuslere [Christine Preusler]
HostingAdvice
LiveAgent palīdz mūsu aģentiem nodrošināt labāku, ātrāku un precīzāku atbalstu.
Karls Dīterihs
Covomo
LiveAgent palīdzēja mums sasniegt divus svarīgus mērķus: palielināt klientu apmierinātību un pārdošanas apjomus.
Hendriks Henze
HEWO interneta mārketings
Mēs izmantojam LiveAgent kopš augusta, un esam patiešām apmierināti ar to.
Razvans Sava
Webmaster Deals
Kopš lietojam LiveAgent, mūsu atbilžu sniegšanas laiks ir paātrinājies par 60%.
Taras Baca
XperienceHR
Pirmajā mēnesī pēc aktīvas LiveAgent izmantošanas mūsu jauno klientu pieauguma rādītājs palielinājās par 325%.
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Nekad neesmu redzējis tik profesionālu pieeju klientu atbalstam.
Mets Džanavejs
The Workplace Depot
Mēs uzskatām, ka LiveAgent ir labākais tiešsaistes čata risinājums.
Viviāna Kārtere
CSI Products
Mēs izmantojam LiveAgent visās mūsu e-komercijas vietnēs. Rīks ir viegli lietojams un uzlabo mūsu produktivitāti.
Kristians Lange
Lucky-Bike
Ar LiveAgent mēs varam sniegt saviem klientiem atbalstu, lai kur viņi atrastos.
Jens Malmkvists
Projure
Es varu rekomendēt LiveAgent jebkuram, kurš ieinteresēts uzlabot savu klientu pieredzi, padarot to patīkamāku un efektīvāku.
Katana Aleksandrū
Websignal
Esmu pārliecināta, ka mēs pavadītu 90% mūsu dienas laika, šķirojot e-pastus, ja mums nebūtu LiveAgent.
Jans Vienks
All British Casino
Ar LiveAgent mēs spējam darīt savu spēlētājus apmierinātus, piedāvājot efektīvāku atbalstu, kas savukārt rada lielāku atdevi.
Alens Bjerkans
Norske Automaten
LiveAgent ir uzticama, saprātīgā cenā un vienkārši lieliska izvēle jebkuram dinamiskam tiešsaistes biznesam!
Sisija Bočere
Study Portals
Mums tas patīk, jo ir ērti lietojams un piedāvā lielisku funkcionalitāti, piemēram, noderīgus atskaites līdzekļus.
Pīters Konings
TypoAssassin
Mums patīk LiveAgent - tas padara mūsu klientu atbalstu viegāk paveicamu.
Aranzuzu F.
Factorchic
Mums patīk piedāvāt saviem klientiem vislabāko atbalsta pieredzi. Tāpēc arī izvēlējāmies LiveAgent.
Riks Nuske
MyFutureBusiness
No uzstādīšanas līdz pastāvīgam atbalstam un visam citam, LiveAgent komanda aizvien atstāj iespaidu.
Voiteks Kelešnijs
123-Nakup
Liveagent katru dienu ietaupa mums simtiem vērtīgu minūšu, padarot klientu apkalpošanu vienkāršu un sakārtotu.
Rafaēls Kabljāns [Rafael Kobalyan]
Betconstruct
Neierobežots aģentu, e-pastu, sociālo tīklu un tālruņu integrāciju skaits. Tas viss par zemāku cenu nekā mēs maksājām iepriekšējam pakalpojuma sniedzējam.
Martins Drugajs
Atomer
LiveAgent mēs izmantojam kopš 2013. gada. Mēs nevaram iedomāties darbu bez tā.
Ivans Golubovičs
AVMarket
Tas ir rentabls risinājums, kas var palīdzēt Jums apstrādāt lielu skaitu atbalsta pieprasījumu, izmantojot dažādus kanālus.
Rustems Gimajevs
Antalya Consulting Language Center
Atbildēt e-pastiem, lietojot Outlook, bija tik grūti. Ar LiveAgent mēs varam būt droši, ka katrs e-pasts saņem atbildi laikā.
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent ir patiešām lielisks! Tā uzstādīšana ir ļoti vienkārša un aizņem vien pāris minūtes.
Timotijs G. Keidžs
korporācija Marietta
Es sirsnīgi iesaku LiveAgent produktu ne tikai kā Kayako alternatīvu, bet daudz labāku risinājumu ar pievienoto vērtību.
Mihaēla Teodoresku
eFortuna
Atbalsta komanda vienmēr reaģēja ātri, lai ieviestu risinājumus.
Hilda Andrejkovičova
TrustPay
Tas palīdz mums kateogrizēt tiketus un statistiski izpētīt, kas mūsu klientiem vajadzīgs visvairāk.
Aleksandra Danišova
Nay
Mēs redzam LiveAgent, kā lielisku rīku saziņai ar klientiem.
Samuels Smaels
m:zone
LiveAgent paātrināja mūsu komunikāciju ar klientiem un deva mums iespēju ar tiem arī sarakstīties.
Deivids Čandlers
Volterman
Pavisam vienkārši - LiveAgent ir pārāks par visu citur pieejamo šajā vai pat augstākā cenu klasē.
Vai ziniet, kas Huawei, BMW, Yamaha un O2 ir kopīgs? Pareizi... LiveAgent!
Galvenā zvanu centra funkcija ir ļaut klientiem sazvanīties ar kompānijām ar visa veida jautājumiem, kas tiem radušies saistībā ar produktiem, noteikumiem, atgriežšanām, funkcijām, tehniskām problēmām vai atsauksmēm.
Automātiskā atzvana funkcija ir telefona funkcija datorā, kas ļauj zvanītājam pieprasīt atzvanu, ja gadījumā līnija ir aizņemta, ja nav neviena darbinieka, kas varētu uz zvanu atbildēt vai ja zvanītājs vienkārši vēlas, lai viņam atzvana vēlāk.
Automātiska atzvana funkcijas ieviešana jūsu virtuālajā zvanu centrā ļaus jums labāk apkalpot savus klientus. Šādas funkcijas esamība liek jūsu klientiem zināt, ka vērtējat viņu laiku, ko klienti vēlas no jums visvairāk.
Maksa par atzvanu programmatūrām var svārstīties. Taču atzvanu funkcija bieži tiek iekļauta visaptverošās sistēmās. Piemēram, zvanu centra vai helpdesk programmās. LiveAgent ir klientu servisa programmatūra, kas sevī iekļauj vairāk kā 180 funkcijas, t.s. atzvanu funkciju. Pilnā maksa par šo helpdesk sistēmu ir $39 mēnesī par katru lietotāju.
Atzvanu funkcija lielāko ties tiek lietota kompānijās ar lielu klientu pieprasījumu daudzmu. Tā kā klienti vēlas saņemt atbildes uzreiz, jūsu uzņēmumam ir jāpielāgojas. Tas, ka jūsu zvanu centrs pielieto šo atzvanu funciju, var novērst klientiem nepatīkamus atgadījumus. Izvēloties funkcijām bagātu zvanu centra programmatūru, jūs varat uzlabot jūsu darbinieku darba plūsmu, kā arī padarīt jūsu klientus apmierinātākus.
Lai aktivizētu atzvanu funkciju, jums būs jāvadās šādi: Konfigurācijas -> Zvans -> Numuri -> Rediģēt numuru -> Interaktīvā balssatbilde -> Ievietot vēlamu atzvanu funkciju -> Saglabāt.
LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru un VoIP tālruņa sistēmas, kas uzlabo uzņēmuma klientu apkalpošanu. Kompanija piedāvā arī atbalsta portālu, datu migrāciju un sistēmas statusu. LiveAgent ir pieejams bezmaksas izmēģinājumā un abonēšana nodrošina atjauninājumus. Zvanu centra atbilstība ir svarīga, un LiveAgent nodrošina atbilstību drošības politikas prasībām. Aplikācijas integrācijas un atbalsta iespējas uzlabo darbību. LiveAgent ir laba izvēle klientu apkalpošanai.
Rakstā tiek apspriesta zvanu centra programmatūras ieviešana, lai uzlabotu klientu apkalpošanu. LiveAgent piedāvā daudz rīku un funkcijas, kā arī iespēju izmantot automātisko atzvanīšanas funkciju. Ieteicams izveidot virtuālo zvanu centru, kas integrējas ar esošajiem tālruņiem un citām lietojumprogrammām. Zvanu centra programmatūra var būt gan bezmaksas, gan maksas, bet joprojām ir jāizvēlas rīks, kas atbilst uzņēmuma vajadzībām.
LiveAgent ir klientu atbalsta programmatūra ar daudzām funkcijām un integrācijām, kā arī cenu iespējām. Teksts apraksta uzņēmuma atbalsta portālu, datu migrāciju un sistēmas stāvokli. Ir arī doti kontaktpersonu dati un iespēja pieteikties bezmaksas izmēģinājumam. Pieejami arī raksti ar papildu informāciju un skaidrojumiem.
Teksts apspriež LiveAgent, klientu apkalpošanas programmatūru, kas ietver dažādas funkcijas, piemēram, VoIP telefona sistēmas, pašapkalpošanās programmatūru un sūdzību pārvaldības sistēmas. Tiek piedāvātas arī pārdošanas kontakti un iespēja abonēt atjauninājumus. Lielākā daļa teksta šķiet koncentrēta uz LiveAgent konta izveidi un konta uzstādīšanas progresu. LiveAgent ir pieejams bez maksas izmēģinājuma formātā un piedāvā klientu apkalpošanu 24/7, neprasot kredītkarti un iespēju jebkurā brīdī atteikties. Produkts ir piemērots gan modes, gan veselības aprūpes biznesiem.
LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru ar dažādām integrācijām, kas ietver tālruņa numura sastādītāju un zvanu centra rīkus. Tiek piedāvāta bezmaksas izmēģinājuma versija un atbalsta pakalpojumi, kā arī ilgtermiņa partnerība. Savienojamība ar starptautiskiem klientiem ir iespējama. Uzņēmums uzsvēra drošības politiku svarīgumu.
Mēs novērtējam Jūsu neseno reģistrāciju LiveAgent platformā.
Ziņa ar Jūsu ielogošanas datiem tiks nosūtīta uz Jūsu e-pasta adresi uzreiz pēc konta sagatavošanas.
Ja nedaudz uzgaidīsiet, pēc sagatavošanas pabeigšanas Jūs varēsiet piekļūt savam kontam tieši no šejienes.
Pēc procesa pabeigšanas mēs nosūtīsim ielogošanās datus uz Jūsu e-pastu.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem