Lietotājam draudzīga
attālinātas palīdzības dienesta programmatūra.

Atklājiet, cik vienkārša var būt attālinātā sadarbība.

  • ✓ Nav uzstādīšanas maksas   
  • ✓ Klientu serviss 24/7    
  • ✓ Netiek prasīta kredītkarte    
  • ✓ Iespēja atteikties jebkurā brīdī
Mūsu klienti
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
helpdesk software animation

Meklējat attālinātas palīdzības dienesta programmatūru?

Attālināts darbs ar attālinātas atbalsta programmatūras palīdzību, lielākajai daļai cilvēku visā pasaulē kļūst par jauno standartu. Pat pirms “COVID-19” ienākšanas sākās attālināts darbs.

Darba devēji kļūst elastīgāki un saprot, ka cītīgi strādājoši, kvalificēti darbinieki ir vērtība viņu uzņēmumam neatkarīgi no tā, no kurienes viņi strādā. Saskaņā ar PRNewswire datiem 83% uzņēmumu ir ieviesuši elastīgu darbvietu politiku vai plāno to darīt. Kāpēc? Lasiet tālāk, lai uzzinātu.

  • Badge for front runner in real estate CRM software
real time collaboration - illustration

Kas ir attālinātas palīdzības dienesta programmatūra?

Attālinātajam darbam izmantotā programmatūra ļauj sadarboties ar savu komandu un vienlaikus apkalpot klientus.

Pareizajai attālā atbalsta programmatūrai ir nepieciešamas funkcijas, kas palīdz sazināties ar kolēģiem un klientiem no daudziem kanāliem, automatizēt darbplūsmu, sekot pabeigtā darba apjomam un palīdz izveidot visaptverošas atskaites.

Kādas ir attālinātas palīdzības dienesta programmatūras priekšrocības?

activity - gif

Palielina darbinieku produktivitāti

Saskaņā ar FlexJob ikgadējo aptauju 65% respondentu savā birojā ir produktīvāki nekā tradicionālajā darbavietā, jo ir mazāk izklaižu un traucējumu.

heart turning black and white - gif

Palielinās apmierinātība ar paveikto

Kā liecina Amerisleep veiktais pētījums, 57% attālināto darbinieku, ir vairāk apmierināti ar savu darbu, nekā vidusmēra amerikānis.

tune - gif

Samazina darbinieka stresa līmeni

Amerisleep pētījumā arī tika noskaidrots, ka gandrīz 80% attālināto darbinieku darba nedēļas laikā aprakstīja savu tipisko stresa līmeni vai nu “bez stresa”, vai arī “tikai ar mērenu stresu”.

temperature weather - gif

Ir veselīgāk

Attālināti darbinieki mēdz ņemt mazāk slimības lapas. Saskaņā ar “Indeed” veiktā attālinātā darba apsekojuma datiem, 50% attālināti strādājošo darbinieku teica, ka, strādājot mājās, tiem mazāk ņem slimības lapas, un 56% apgalvoja, ka tas samazina viņu prombūtni.

Savings illustration

Vai COVID-19 iespaido jūsu biznesu?

Ja jūs saskaraties ar grūtiem laikiem koronavīrusa dēļ, mēs jūs atbalstam. Mēs piedāvājam kreditēšanas iespējas klientiem, kuri nevar atļauties maksāt par savu ikmēneša LiveAgent abonementu. Sazinieties ar mums, izmantojot tiešsaistes čatu, vai nosūtiet mums e-pasta ziņojumu, kurā ir aprakstīta jūsu situācija, un mēs kopīgi atradīsim risinājumu.

Attālinātās palīdzības dienesta programmatūras galvenās funkcijas

Pareizā attālinātā darba izsekošanas programmatūra ļauj sekot visam, sākot ar lietojuma statistiku un aģenta veiktspēju un beidzot ar klientu apmierinātības vērtējumiem. Izveidojiet visaptverošus pārskatus pēc laika, nodaļas, aģenta, birkas vai kanāla. Lasīt vairāk…

Darba pārvaldības programmatūrai ir jāpalīdz jums pārvaldīt jūsu uzdevumus, darba slodzi un aģentus, izmantojot automatizācijas līdzekļus, kas piešķir pienākumus, optimālas darba slodzes, sadala uzdevumus, nosaka aģentu pārklāšanos un daudz ko citu. Lasīt vairāk…

Attālās sadarbības programmatūrai ir jāatbalsta gan iekšējie, gan ārējie balss un video zvani. Iekšējie zvani ļauj sazināties ar kolēģiem, neizmantojot trešās puses lietojumprogrammas, un ārējie zvani ļauj apkalpot klientus no mājas komforta. Lasīt vairāk…

Attālinātā atbalsta programmatūrai ir jāļauj sazināties ar vienota informācijas paneļa klientiem un kolēģiem. Izmantojiet tiešsaistes čatu, lai palīdzētu klientiem reāllaikā, un izmantojiet iekšējos čatus, lai sazinātos ar kolēģiemun un tādējādi attālinātās programmatūras grupas sadarbotos. Lasīt vairāk…

Kā var izmantot LiveAgent attālinātajā darbā?

LiveAgent ir vienas pieturas aģentūra visām attālinātajām klientu atbalsta grupām.

Izmēģiniet LiveAgent jau šodien!

Kopš 2004.gada mēs palīdzam uzņēmumiem augt un rūpēties par klientiem. Mums ir tas, kas nepieciešams, lai attālināto klientu apkalpošanu paceltu nākamajā līmenī.

Web icon

Vairāk kā attālināta darba programmatūra

Tā ir vienas pieturas aģentūra visām jūsu klientu apkalpošanas vajadzībām ar pieteikumu apstrādi, tiešsaistes čatu, zvanu centru un sociālo mediju atbalstu.

Visvairāk atsauksmju un pirmā vieta starp konkurentiem

LiveAgent ir bijis visvairāk skatītais un augstāk novērtētais palīdzības dienesta programmatūras risinājums maziem un vidējiem uzņēmumiem 2019. un 2020.gadā.

Daudzfunkcionāls un elastīgs

Rīks ir aprīkots ar vairāk nekā 180 līdzekļiem, vairāk nekā 40 integrācijām un gandrīz bezgalīgām pielāgošanas iespējām, lai pielāgotu to jūsu vajadzībām.

Jūs Būsiet Labās Rokās!

Vai ziniet, kas Huawei, BMW, Yamaha un O2 ir kopīgs? Pareizi... LiveAgent!

Izmēģini tagad bezmaksas Nav nepieciešama kredītkarte

FAQ

“Kāda

“Lai

“Kas

“Attālinātā

“Kā

“Pareiza

Related Articles to Attālinātas palīdzības dienesta programmatūra
Pievērsiet savu klientu uzmanību, ievērojami samazinot viņu operatīvos uzdevumus ar LiveAgent - programmatūru, kas ir saņēmusi visvairāk atsauksmju un ieguvusi pirmo vietu palīdzības dienesta programmatūru kategorijā maziem un vidējiem uzņēmumiem 2019. gadā.

Palīdzības dienesta programmatūra aģentūrām

Aģentūras izmanto LiveAgent, lai ātri atbildētu uz pieprasījumiem un apmierinātu klientus. INI ļauj aprēķināt klientu apkalpošanas risinājumu. Marketinga, cilvēkresursu un tīmekļa izstrādes aģentūras izmanto LiveAgent.

Lielisks klientu serviss sākas ar labāko Palīdzības Dienesta programmatūru. Izmēģiniet LiveAgent 14 dienu bezmaksas izmēģinājumu un paieliniet lojalitāti un pārdošanu ar klientu portāla programmatūru.

Samaziniet izmaksas ar klientu portāla programmatūru

Izveidojiet klientu portālu, kur viņi var apspriest jaunās funkcijas un sniegt uzlabojumu piedāvājumus vienkārši ar dažiem klikšķiem. Pielāgojiet zināšanu bāzi savam uzņēmuma dizainam bez kodēšanas. Izmantojiet LiveAgent biļešu formas, lai ļautu klientiem sazināties ar atbalsta komandu caur elastīgu biļetes formu. Tas ir efektīvs klientu servisa risinājums.

Attīstiet savu individuālo un ārštata uzņēmējdarbību ar LiveAgent - programmatūru, kas saņēmusi visvairāk atsauksmju un ieguvusi pirmo vietu palīdzības dienesta programmatūru kategorijā maziem un vidējiem uzņēmumiem 2020. gadā. Esiet tuvāk saviem klientiem un palīdziet viņiem ātrāk, izmantojot LiveAgent.

Palīdzības dienesta programmatūra individuālajiem uzņēmējiem

LiveAgent ir palīdzības dienesta programmatūra individuālajiem uzņēmējiem, kas sniedz iespēju attīstīt savu biznesu. Tā piedāvā bezmaksas izmēģinājumu 7 vai 30 dienu garumā ar iespēju reģistrēties bez kredītkartes. Izmantojot LiveAgent, uzņēmēji var palīdzēt saviem klientiem ātrāk.

LiveAgent ir pilnībā aprīkota ar sūdzību pārvaldības programmatūru. Tā nodrošina all-in-one pazrisinājumu, kas pilnveido jūsu saziņas kanālus.

Sudzibu parvaldibas programmatura

LiveAgent ir programma, kas var palīdzēt uzņēmumiem efektīvi pārvaldīt klientu sūdzības, uzlabot reputāciju un uzturēt uzticīgus klientus. Programma nodrošina aprīkojumu un modernas tehnoloģijas, lai palīdzētu risināt sarežģītas situācijas un vienmērīgi apkalpot klientus. Labs sūdzību pārvaldības process var radīt biznesa iespējas un atgūt klienta uzticību. LiveAgent ir arī novērtēta kā populārākā palīdzības dienesta programmatūra.

Zināšanu bāzes programmatūra sniedzot atbalstu saviem klientiem ir nepieciešama. LiveAgent piedāvā ne tikai to, bet arī vairāk. Uzziniet, kāpēc Jums ir jāizvēlas LA.

Zināšanu bāzes programmatūra labākai pašapkalpošanai

LiveAgent piedāvā zināšanu bāzes programmatūru, kura atvieglos aģentu ikdienas darbu un palīdzēs klientiem pašiem atrisināt problēmas. Šī ir visvairāk novērtētākā palīdzības dienesta programmatūra maziem uzņēmumiem 2020. gadā. Lietotājiem ir pieejams bezmaksas 14 dienu izmēģinājums, kurā nav nepieciešama kredītkarte.

Pašapkalpošanās programmatūra

Tekstā tiek runāts par klientu atbalsta un apkalpošanas zināšanām un par palīdzības dienestiem. Uzsvērts, ka lielisks klientu serviss ir svarīgs un ka to var uzlabot ar apmācību un profesionālu programmatūru. LiveAgent piedāvā daudzas funkcijas un ir atbalsta portāls un datu migrācija. Palīdzības dienesta pieteikumu apstrādes sistēma ir rīks, kas pārvērš pakalpojuma pieprasījumu par pieteikumu. Klientu apkalpošanas apmācība ir organizācijas darbinieku apmācība, lai palielinātu klientu apmierinātību.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju