Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Lietotājam draudzīga
attālinātas palīdzības dienesta programmatūra.

Atklājiet, cik vienkārša var būt attālinātā sadarbība.

  • ✓ Nav uzstādīšanas maksas   
  • ✓ Klientu serviss 24/7    
  • ✓ Netiek prasīta kredītkarte    
  • ✓ Iespēja atteikties jebkurā brīdī
Mūsu klienti
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
helpdesk software animation
Helpdesk software

Meklējat attālinātas palīdzības dienesta programmatūru?

Attālināts darbs ar attālinātas atbalsta programmatūras palīdzību, lielākajai daļai cilvēku visā pasaulē kļūst par jauno standartu. Pat pirms “COVID-19” ienākšanas sākās attālināts darbs.

Darba devēji kļūst elastīgāki un saprot, ka cītīgi strādājoši, kvalificēti darbinieki ir vērtība viņu uzņēmumam neatkarīgi no tā, no kurienes viņi strādā. Saskaņā ar PRNewswire datiem 83% uzņēmumu ir ieviesuši elastīgu darbvietu politiku vai plāno to darīt. Kāpēc? Lasiet tālāk, lai uzzinātu.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
undraw real time collaboration c62i

Kas ir attālinātas palīdzības dienesta programmatūra?

Attālinātajam darbam izmantotā programmatūra ļauj sadarboties ar savu komandu un vienlaikus apkalpot klientus.

Pareizajai attālā atbalsta programmatūrai ir nepieciešamas funkcijas, kas palīdz sazināties ar kolēģiem un klientiem no daudziem kanāliem, automatizēt darbplūsmu, sekot pabeigtā darba apjomam un palīdz izveidot visaptverošas atskaites.

Kādas ir attālinātas palīdzības dienesta programmatūras priekšrocības?

activity

Palielina darbinieku produktivitāti

Saskaņā ar FlexJob ikgadējo aptauju 65% respondentu savā birojā ir produktīvāki nekā tradicionālajā darbavietā, jo ir mazāk izklaižu un traucējumu.

heart

Palielinās apmierinātība ar paveikto

Kā liecina Amerisleep veiktais pētījums, 57% attālināto darbinieku, ir vairāk apmierināti ar savu darbu, nekā vidusmēra amerikānis.

tune

Samazina darbinieka stresa līmeni

Amerisleep pētījumā arī tika noskaidrots, ka gandrīz 80% attālināto darbinieku darba nedēļas laikā aprakstīja savu tipisko stresa līmeni vai nu “bez stresa”, vai arī “tikai ar mērenu stresu”.

temperature weather

Ir veselīgāk

Attālināti darbinieki mēdz ņemt mazāk slimības lapas. Saskaņā ar “Indeed” veiktā attālinātā darba apsekojuma datiem, 50% attālināti strādājošo darbinieku teica, ka, strādājot mājās, tiem mazāk ņem slimības lapas, un 56% apgalvoja, ka tas samazina viņu prombūtni.

undraw Savings dwkw

Vai COVID-19 iespaido jūsu biznesu?

Ja jūs saskaraties ar grūtiem laikiem koronavīrusa dēļ, mēs jūs atbalstam. Mēs piedāvājam kreditēšanas iespējas klientiem, kuri nevar atļauties maksāt par savu ikmēneša LiveAgent abonementu. Sazinieties ar mums, izmantojot tiešsaistes čatu, vai nosūtiet mums e-pasta ziņojumu, kurā ir aprakstīta jūsu situācija, un mēs kopīgi atradīsim risinājumu.

Attālinātās palīdzības dienesta programmatūras galvenās funkcijas

Pareizā attālinātā darba izsekošanas programmatūra ļauj sekot visam, sākot ar lietojuma statistiku un aģenta veiktspēju un beidzot ar klientu apmierinātības vērtējumiem. Izveidojiet visaptverošus pārskatus pēc laika, nodaļas, aģenta, birkas vai kanāla. Lasīt vairāk…

Darba pārvaldības programmatūrai ir jāpalīdz jums pārvaldīt jūsu uzdevumus, darba slodzi un aģentus, izmantojot automatizācijas līdzekļus, kas piešķir pienākumus, optimālas darba slodzes, sadala uzdevumus, nosaka aģentu pārklāšanos un daudz ko citu. Lasīt vairāk…

Attālās sadarbības programmatūrai ir jāatbalsta gan iekšējie, gan ārējie balss un video zvani. Iekšējie zvani ļauj sazināties ar kolēģiem, neizmantojot trešās puses lietojumprogrammas, un ārējie zvani ļauj apkalpot klientus no mājas komforta. Lasīt vairāk…

Attālinātā atbalsta programmatūrai ir jāļauj sazināties ar vienota informācijas paneļa klientiem un kolēģiem. Izmantojiet tiešsaistes čatu, lai palīdzētu klientiem reāllaikā, un izmantojiet iekšējos čatus, lai sazinātos ar kolēģiemun un tādējādi attālinātās programmatūras grupas sadarbotos. Lasīt vairāk…

Kā var izmantot LiveAgent attālinātajā darbā?

LiveAgent ir vienas pieturas aģentūra visām attālinātajām klientu atbalsta grupām.

Izmēģiniet LiveAgent jau šodien!

Kopš 2004.gada mēs palīdzam uzņēmumiem augt un rūpēties par klientiem. Mums ir tas, kas nepieciešams, lai attālināto klientu apkalpošanu paceltu nākamajā līmenī.

Web icon

Vairāk kā attālināta darba programmatūra

Tā ir vienas pieturas aģentūra visām jūsu klientu apkalpošanas vajadzībām ar pieteikumu apstrādi, tiešsaistes čatu, zvanu centru un sociālo mediju atbalstu.

Stars

Visvairāk atsauksmju un pirmā vieta starp konkurentiem

LiveAgent ir bijis visvairāk skatītais un augstāk novērtētais palīdzības dienesta programmatūras risinājums maziem un vidējiem uzņēmumiem 2019. un 2020.gadā.

Statistic icon

Daudzfunkcionāls un elastīgs

Rīks ir aprīkots ar vairāk nekā 180 līdzekļiem, vairāk nekā 40 integrācijām un gandrīz bezgalīgām pielāgošanas iespējām, lai pielāgotu to jūsu vajadzībām.

Jūs Būsiet Labās Rokās!

Vai ziniet, kas Huawei, BMW, Yamaha un O2 ir kopīgs? Pareizi... LiveAgent!

Izmēģini tagad bezmaksas Nav nepieciešama kredītkarte

FAQ

“Kāda

“Lai

“Kas

“Attālinātā

“Kā

“Pareiza

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju