Lietotājam draudzīga
attālinātas palīdzības dienesta programmatūra.

Atklājiet, cik vienkārša var būt attālinātā sadarbība.

  • ✓ Nav uzstādīšanas maksas   
  • ✓ Klientu serviss 24/7    
  • ✓ Netiek prasīta kredītkarte    
  • ✓ Iespēja atteikties jebkurā brīdī
Mūsu klienti
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
helpdesk software animation

Meklējat attālinātas palīdzības dienesta programmatūru?

Attālināts darbs ar attālinātas atbalsta programmatūras palīdzību, lielākajai daļai cilvēku visā pasaulē kļūst par jauno standartu. Pat pirms “COVID-19” ienākšanas sākās attālināts darbs.

Darba devēji kļūst elastīgāki un saprot, ka cītīgi strādājoši, kvalificēti darbinieki ir vērtība viņu uzņēmumam neatkarīgi no tā, no kurienes viņi strādā. Saskaņā ar PRNewswire datiem 83% uzņēmumu ir ieviesuši elastīgu darbvietu politiku vai plāno to darīt. Kāpēc? Lasiet tālāk, lai uzzinātu.

  • Badge for front runner in real estate CRM software
real time collaboration - illustration

Kas ir attālinātas palīdzības dienesta programmatūra?

Attālinātajam darbam izmantotā programmatūra ļauj sadarboties ar savu komandu un vienlaikus apkalpot klientus.

Pareizajai attālā atbalsta programmatūrai ir nepieciešamas funkcijas, kas palīdz sazināties ar kolēģiem un klientiem no daudziem kanāliem, automatizēt darbplūsmu, sekot pabeigtā darba apjomam un palīdz izveidot visaptverošas atskaites.

Kādas ir attālinātas palīdzības dienesta programmatūras priekšrocības?

activity - gif

Palielina darbinieku produktivitāti

Saskaņā ar FlexJob ikgadējo aptauju 65% respondentu savā birojā ir produktīvāki nekā tradicionālajā darbavietā, jo ir mazāk izklaižu un traucējumu.

heart turning black and white - gif

Palielinās apmierinātība ar paveikto

Kā liecina Amerisleep veiktais pētījums, 57% attālināto darbinieku, ir vairāk apmierināti ar savu darbu, nekā vidusmēra amerikānis.

tune - gif

Samazina darbinieka stresa līmeni

Amerisleep pētījumā arī tika noskaidrots, ka gandrīz 80% attālināto darbinieku darba nedēļas laikā aprakstīja savu tipisko stresa līmeni vai nu “bez stresa”, vai arī “tikai ar mērenu stresu”.

temperature weather - gif

Ir veselīgāk

Attālināti darbinieki mēdz ņemt mazāk slimības lapas. Saskaņā ar “Indeed” veiktā attālinātā darba apsekojuma datiem, 50% attālināti strādājošo darbinieku teica, ka, strādājot mājās, tiem mazāk ņem slimības lapas, un 56% apgalvoja, ka tas samazina viņu prombūtni.

Savings illustration

Vai COVID-19 iespaido jūsu biznesu?

Ja jūs saskaraties ar grūtiem laikiem koronavīrusa dēļ, mēs jūs atbalstam. Mēs piedāvājam kreditēšanas iespējas klientiem, kuri nevar atļauties maksāt par savu ikmēneša LiveAgent abonementu. Sazinieties ar mums, izmantojot tiešsaistes čatu, vai nosūtiet mums e-pasta ziņojumu, kurā ir aprakstīta jūsu situācija, un mēs kopīgi atradīsim risinājumu.

Attālinātās palīdzības dienesta programmatūras galvenās funkcijas

Pareizā attālinātā darba izsekošanas programmatūra ļauj sekot visam, sākot ar lietojuma statistiku un aģenta veiktspēju un beidzot ar klientu apmierinātības vērtējumiem. Izveidojiet visaptverošus pārskatus pēc laika, nodaļas, aģenta, birkas vai kanāla. Lasīt vairāk…

Darba pārvaldības programmatūrai ir jāpalīdz jums pārvaldīt jūsu uzdevumus, darba slodzi un aģentus, izmantojot automatizācijas līdzekļus, kas piešķir pienākumus, optimālas darba slodzes, sadala uzdevumus, nosaka aģentu pārklāšanos un daudz ko citu. Lasīt vairāk…

Attālās sadarbības programmatūrai ir jāatbalsta gan iekšējie, gan ārējie balss un video zvani. Iekšējie zvani ļauj sazināties ar kolēģiem, neizmantojot trešās puses lietojumprogrammas, un ārējie zvani ļauj apkalpot klientus no mājas komforta. Lasīt vairāk…

Attālinātā atbalsta programmatūrai ir jāļauj sazināties ar vienota informācijas paneļa klientiem un kolēģiem. Izmantojiet tiešsaistes čatu, lai palīdzētu klientiem reāllaikā, un izmantojiet iekšējos čatus, lai sazinātos ar kolēģiemun un tādējādi attālinātās programmatūras grupas sadarbotos. Lasīt vairāk…

Kā var izmantot LiveAgent attālinātajā darbā?

LiveAgent ir vienas pieturas aģentūra visām attālinātajām klientu atbalsta grupām.

Izmēģiniet LiveAgent jau šodien!

Kopš 2004.gada mēs palīdzam uzņēmumiem augt un rūpēties par klientiem. Mums ir tas, kas nepieciešams, lai attālināto klientu apkalpošanu paceltu nākamajā līmenī.

Web icon

Vairāk kā attālināta darba programmatūra

Tā ir vienas pieturas aģentūra visām jūsu klientu apkalpošanas vajadzībām ar pieteikumu apstrādi, tiešsaistes čatu, zvanu centru un sociālo mediju atbalstu.

Visvairāk atsauksmju un pirmā vieta starp konkurentiem

LiveAgent ir bijis visvairāk skatītais un augstāk novērtētais palīdzības dienesta programmatūras risinājums maziem un vidējiem uzņēmumiem 2019. un 2020.gadā.

Daudzfunkcionāls un elastīgs

Rīks ir aprīkots ar vairāk nekā 180 līdzekļiem, vairāk nekā 40 integrācijām un gandrīz bezgalīgām pielāgošanas iespējām, lai pielāgotu to jūsu vajadzībām.

Jūs Būsiet Labās Rokās!

Vai ziniet, kas Huawei, BMW, Yamaha un O2 ir kopīgs? Pareizi... LiveAgent!

Izmēģini tagad bezmaksas Nav nepieciešama kredītkarte
Saistītie Raksti arAttālinātas palīdzības dienesta programmatūra
LiveAgent ir palīdzības dienesta risinājums, kas savieno vairākas platformas vienā saskarnē. Pārejiet no CallPage uz LiveAgent un iegūstiet priekšrocības savam uzņēmumam.

Pārejat no CallPage uz LiveAgent?

Izmantojot LiveAgent, klientu apkalpošanu var uzlabot ar multivalodu atbalstu un daudzām integrācijām. Yealink T56A piedāvā efektivitātes uzlabojumus.

Izpētiet labākās tiešsaistes čata programmatūras piedāvājumu tirgū. Izvēlieties savai mājaslapai ideālu reāllaika čata programmatūru un paceliet savu klientu apkalpošanu nebijušos augstumos.

Tiešsaistes čata programmatūra

tawk.to ir labākā tiešsaistes čata programmatūra uzņēmumiem. To izmanto Adidas, Domino un Chevrolet. tawk.to ir bezmaksas, bet piedāvā arī profesionālu palīdzību par $1 stundā.

Attīstiet savu individuālo un ārštata uzņēmējdarbību ar LiveAgent - programmatūru, kas saņēmusi visvairāk atsauksmju un ieguvusi pirmo vietu palīdzības dienesta programmatūru kategorijā maziem un vidējiem uzņēmumiem 2020. gadā. Esiet tuvāk saviem klientiem un palīdziet viņiem ātrāk, izmantojot LiveAgent.

Palīdzības dienesta programmatūra individuālajiem uzņēmējiem

Izmēģiniet LiveAgent - palīdzības un klientu apkalpošanas programmatūru, kas uzlabo mārketingu un atbalstu plašā valodu klāstā.

LiveAgent piedāvā uzlabotas iebūvētas funkcijas, kas palīdz ātri un efektīvi pārvaldīt klientu pieprasījumus no vienas koplietotas pastkastes.

Labākā koplietotā pastkaste pilsētā

Koplietojama pastkaste uzlabo klientu apmierinātību, reklāmguvumu un ieņēmumus, sniedzot ātrus, personalizētus pakalpojumus, ko var izmantot vairāki aģenti, uzlabojot produktivitāti un drošību.

Palieliniet klientu piesaisti, izmantojot personalizētu daudzkanālu atbalstu. Atstājiet klientiem lielisku sajūtu ikreiz, kad viņi mijiedarbojas ar jūsu uzņēmumu.

Palieliniet iesaistīšanos, izmantojot LiveAgent

Izveidojiet pašapkalpošanās iespējas un sniedziet atbalstu klientiem visos atbalsta kanālos, lai piesaistītu klientus un personalizētu pieredzi.

Izglītības iestādes un NVO parasti cenšas veidot ciešas personiskas attiecības, jo tās darbojas tieši šajā jomā. Tomēr, lai ietaupītu operatīvā laika resursus, tām ir lietderīgi nodrošināt savas personīgās darbības ar LiveAgent.

Palīdzības dienesta programmatūra izglītības iestādēm un NVO

Paaugstiniet klientu apmierinātību un pārdošanas apjomus ar LiveAgent, klientu apkalpošanas programmatūru ar multivalodu atbalstu un integrācijām.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju