Attālināts darbs ar attālinātas atbalsta programmatūras palīdzību, lielākajai daļai cilvēku visā pasaulē kļūst par jauno standartu. Pat pirms “COVID-19” ienākšanas sākās attālināts darbs.
Darba devēji kļūst elastīgāki un saprot, ka cītīgi strādājoši, kvalificēti darbinieki ir vērtība viņu uzņēmumam neatkarīgi no tā, no kurienes viņi strādā. Saskaņā ar PRNewswire datiem 83% uzņēmumu ir ieviesuši elastīgu darbvietu politiku vai plāno to darīt. Kāpēc? Lasiet tālāk, lai uzzinātu.
Datu izvade caur mašīnu...
Reģistrējoties, es apstiprinu Noteikumi un Privātuma Politika.
Attālinātajam darbam izmantotā programmatūra ļauj sadarboties ar savu komandu un vienlaikus apkalpot klientus.
Pareizajai attālā atbalsta programmatūrai ir nepieciešamas funkcijas, kas palīdz sazināties ar kolēģiem un klientiem no daudziem kanāliem, automatizēt darbplūsmu, sekot pabeigtā darba apjomam un palīdz izveidot visaptverošas atskaites.
Saskaņā ar FlexJob ikgadējo aptauju 65% respondentu savā birojā ir produktīvāki nekā tradicionālajā darbavietā, jo ir mazāk izklaižu un traucējumu.
Kā liecina Amerisleep veiktais pētījums, 57% attālināto darbinieku, ir vairāk apmierināti ar savu darbu, nekā vidusmēra amerikānis.
Amerisleep pētījumā arī tika noskaidrots, ka gandrīz 80% attālināto darbinieku darba nedēļas laikā aprakstīja savu tipisko stresa līmeni vai nu “bez stresa”, vai arī “tikai ar mērenu stresu”.
Attālināti darbinieki mēdz ņemt mazāk slimības lapas. Saskaņā ar “Indeed” veiktā attālinātā darba apsekojuma datiem, 50% attālināti strādājošo darbinieku teica, ka, strādājot mājās, tiem mazāk ņem slimības lapas, un 56% apgalvoja, ka tas samazina viņu prombūtni.
Ja jūs saskaraties ar grūtiem laikiem koronavīrusa dēļ, mēs jūs atbalstam. Mēs piedāvājam kreditēšanas iespējas klientiem, kuri nevar atļauties maksāt par savu ikmēneša LiveAgent abonementu. Sazinieties ar mums, izmantojot tiešsaistes čatu, vai nosūtiet mums e-pasta ziņojumu, kurā ir aprakstīta jūsu situācija, un mēs kopīgi atradīsim risinājumu.
Pareizā attālinātā darba izsekošanas programmatūra ļauj sekot visam, sākot ar lietojuma statistiku un aģenta veiktspēju un beidzot ar klientu apmierinātības vērtējumiem. Izveidojiet visaptverošus pārskatus pēc laika, nodaļas, aģenta, birkas vai kanāla. Lasīt vairāk…
Darba pārvaldības programmatūrai ir jāpalīdz jums pārvaldīt jūsu uzdevumus, darba slodzi un aģentus, izmantojot automatizācijas līdzekļus, kas piešķir pienākumus, optimālas darba slodzes, sadala uzdevumus, nosaka aģentu pārklāšanos un daudz ko citu. Lasīt vairāk…
Attālās sadarbības programmatūrai ir jāatbalsta gan iekšējie, gan ārējie balss un video zvani. Iekšējie zvani ļauj sazināties ar kolēģiem, neizmantojot trešās puses lietojumprogrammas, un ārējie zvani ļauj apkalpot klientus no mājas komforta. Lasīt vairāk…
Attālinātā atbalsta programmatūrai ir jāļauj sazināties ar vienota informācijas paneļa klientiem un kolēģiem. Izmantojiet tiešsaistes čatu, lai palīdzētu klientiem reāllaikā, un izmantojiet iekšējos čatus, lai sazinātos ar kolēģiemun un tādējādi attālinātās programmatūras grupas sadarbotos. Lasīt vairāk…
LiveAgent ir vienas pieturas aģentūra visām attālinātajām klientu atbalsta grupām.
Kopš 2004.gada mēs palīdzam uzņēmumiem augt un rūpēties par klientiem. Mums ir tas, kas nepieciešams, lai attālināto klientu apkalpošanu paceltu nākamajā līmenī.
Tā ir vienas pieturas aģentūra visām jūsu klientu apkalpošanas vajadzībām ar pieteikumu apstrādi, tiešsaistes čatu, zvanu centru un sociālo mediju atbalstu.
LiveAgent ir bijis visvairāk skatītais un augstāk novērtētais palīdzības dienesta programmatūras risinājums maziem un vidējiem uzņēmumiem 2019. un 2020.gadā.
Rīks ir aprīkots ar vairāk nekā 180 līdzekļiem, vairāk nekā 40 integrācijām un gandrīz bezgalīgām pielāgošanas iespējām, lai pielāgotu to jūsu vajadzībām.
Vai ziniet, kas Huawei, BMW, Yamaha un O2 ir kopīgs? Pareizi... LiveAgent!
“Lai
“Attālinātā
“Pareiza
Mēs novērtējam Jūsu neseno reģistrāciju LiveAgent platformā.
Ziņa ar Jūsu ielogošanas datiem tiks nosūtīta uz Jūsu e-pasta adresi uzreiz pēc konta sagatavošanas.
Ja nedaudz uzgaidīsiet, pēc sagatavošanas pabeigšanas Jūs varēsiet piekļūt savam kontam tieši no šejienes.
Pēc procesa pabeigšanas mēs nosūtīsim ielogošanās datus uz Jūsu e-pastu.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem