Pilnīgs ceļvedis par labākajām Jira alternatīvām
Jira ir Atlassian izstrādāts intuitīvs projektu pārvaldības rīks, kas pazīstams ar tā plašajām funkcijām, kas palīdz optimizēt dažādus klientu apkalpošanas aspektus. Tomēr vienmēr ir labi izpētīt arī citas tirgū pieejamās alternatīvas.
Iedziļināsimies dažās citās pieejamajās iespējās, lai pārliecinātos, ka atrodat vispiemērotāko risinājumu savai klientu apkalpošanas komandai.
Kāpēc jums vajadzētu izskatīt Jira alternatīvas?
Izpētot rīkus, kas ir līdzīgi Jira, pastāv liela iespēja atrast risinājumu, kas labāk atbilst jūsu uzņēmuma klientu apkalpošanas prasībām, uzlabo jūsu komandas efektivitāti un atbilst jūsu budžetam. Kad meklējat Jira alternatīvas, ņemiet vērā šos aspektus:
- Pielāgošana: Jira piedāvā augsta pielāgošanas līmeni, lai atbilstu jūsu uzņēmuma unikālajām vajadzībām. Tomēr tā iestatīšana var būt laikietilpīga, un tai var būt nepieciešamas zināmas tehniskās zināšanas.
- Izmaksas: noteikti salīdziniet cenas, ko piedāvā citi pakalpojumu sniedzēji, lai iegūtu vislabāko cenas un vērtības attiecību. Dažas no Jira alternatīvām var piedāvāt līdzīgas funkcijas un funkcionalitāti par pieejamāku cenu, kas palīdzēs jums paaugstināt rentablitāti. Turklāt tirgū ir pieejamas bezmaksas Jira alternatīvas.
- Lietotāja pieredze: Jira programmatūra ir pazīstama ar tās visaptverošo funkciju kopumu, kas dažiem lietotājiem var būt nomācoša. Tā sarežģītība var radīt stāvu apmācības līkni, kas kavē efektīvu problēmu risināšanu. Tas viss var radīt negatīvu lietotāju pieredzi un kļūt par iemeslu meklēt Jira programmatūras alternatīvas.
- Funkcijas: dažas Jira alternatīvas ir īpaši izstrādātas klientu apkalpošanai, piedāvājot tādas jaudīgas funkcijas kā pieteikumu apstrādes sistēma, tiešsaistes čats vai zināšanu bāzes pārvaldība, kas tieši apmierina klientu atbalsta komandas vajadzības.
- Integrācija: integrācija ir vēl viens svarīgs aspekts, kuru vērts apsvērt. Jira, iespējams, nevarēs integrēties ar visiem citiem rīkiem, ko jūsu komanda izmanto ikdienā. Šādos gadījumos apsveriet alternatīvas, kas piedāvās labākas integrācijas iespējas, lai palielinātu komandas efektivitāti.
Kā savam uzņēmumam atrast perfektu Jira alternatīvu
Ja meklējat Jira alternatīvu, kas varētu labāk apmierināt jūsu uzņēmuma vajadzības, jums jāņem vērā vairāki aspekti. Ņemot tos vērā, varat izvēlēties savam uzņēmumam labāko variantu.
Noskaidrojiet savus mērķus un cerības
Lai jūsu uzņēmumā palielinātu efektivitāti un produktivitāti, ir svarīgi atrast savam biznesam ideālu rīku. Lai to izdarītu, ir būtiski precizēt savus mērķus un cerības.
- Izvērtējiet savas vajadzības: pirms sākat izpētīt visas pieejamās iespējas, ir ļoti svarīgi skaidri izprast sava uzņēmuma vajadzības. Apsveriet savas komandas lielumu, projektu sarežģītību un specifiskās funkcijas, kas jums nepieciešamas savā projektu pārvaldības rīkā.
- Nosakiet sev obligāti nepieciešamās funkcijas: izveidojiet nepieciešamo būtisko funkciju sarakstu intuitīvā projektu pārvaldības rīkā un klientu apkalpošanas platformā. Šo funkciju vidū var būt uzdevumu pārvaldība, laika uzskaite, atskaišu vai sadarbības rīki.
- Vienkārša lietošana: lai projektu pārvaldības risinājums būtu efektīvs, tam ir jābūt lietotājam draudzīgam un intuitīvam. Meklējiet vienkāršu lietotāja saskarni, vieglu navigāciju un minimālu apmācības līkni – tas palīdzēs jūsu komandai ātri pielāgoties jaunajai platformai.
- Mērogojamība: jūsu uzņēmumam augot, mainīsies arī jūsu vajadzības un prasības. Izvēlieties rīku, kas var tikt pielāgots jūsu uzņēmumam, piedāvājot papildu funkcijas, lietotāju licences un vajadzības gadījumā atbalstu.
Analīzes funkcijas un pielāgojamība
Apskatiet alternatīvās programmatūras piedāvāto funkciju kopumu un to, cik labi šīs funkcijas atbilst jūsu uzņēmuma vajadzībām.
Lai sniegtu jums priekšstatu, apskatiet Jira funkciju Atskaites un Ieskati un salīdziniet to ar LiveAgent analīzes funkciju.
Vēl svarīgs ir pielāgošanas līmenis. Jūsu uzņēmumam ir savas unikālās vajadzības un prasības, tāpēc ir svarīgi izvēlēties programmatūru, kas nodrošina elastību un pielāgošanu, lai atbilstu šīm vajadzībām.
Sabalansējiet izmaksas un funkcionalitāti
Jums vienmēr jācenšas panākt līdzsvaru starp izmaksām un funkcionalitāti. Pārliecinieties, vai tas, ko saņemat no konkrētā pakalpojumu sniedzēja, ir samaksātās naudas vērts un ka jums nav jāupurē svarīgas funkcijas un iespējas izmaksu ietaupījumam. Par laimi, daudzi pakalpojumu sniedzēji tirgū piedāvā līdzīgu funkcionalitāti par pieejamāku cenu, turklāt Jira programmatūrai ir daudz bezmaksas alternatīvu, kas var piedāvāt pietiekami daudz, lai apmierinātu jūsu cerības.
Analizējiet lietotāju atsauksmes un apskatus
Viens no labākajiem veidiem, kā novērtēt dažādas iespējas, ir analizēt lietotāju atsauksmes un apskatus. Tie var sniegt vērtīgu ieskatu reālu lietotāju pieredzē, kas var palīdzēt noteikt katra varianta stiprās un vājās puses.
Pētot klientu atsauksmes, ir svarīgi saskatīt modeļus. Vai ir tādas izplatītākās problēmas, par kurām ziņo vairāki lietotāji? Vai izskatās, ka lietotājiem ir kādas īpaši iecienītas funkcijas? Identificējot šos modeļus, varat iegūt labāku izpratni par programmatūras darbību dažādos pielietojumu gadījumos. Tomēr nepaļaujieties uz vienu avotu. Tā vietā veltiet laiku, lai izlasītu dažādas atsauksmes no dažādiem avotiem.
Izpētiet Jira konkurentu piedāvāto klientu atbalstu un resursus
Izvērtējot Jira alternatīvu piedāvāto klientu atbalstu, ir jāņem vērā daži galvenie faktori. Pirmkārt, jūs vēlaties atrast programmatūras nodrošinātāju, kas piedāvā dažādus atbalsta kanālus, piemēram, e-pastu un tiešsaistes čatu, kā arī tiešsaistes zināšanu bāzi.
Jūs vēlaties novērtēt arī klientu atbalsta kvalitātes līmeni. Vai atbalsta pārstāvji ir noderīgi? Vai resursi ir viegli saprotami? Cik viegli ir sazināties ar klientu apkalpošanas pārstāvjiem? Kāds ir vidējais atrisināšanas laiks?
Rūpīgi izvērtējot programmatūras nodrošinātāju klientu atbalstu un resursus, jūs varat atrast savam biznesam ideālu risinājumu. Izmantojiet papildu priekšrocības, ko sniedz lielisks klientu atbalsts, un jūs noteikti iegūsiet savu sapņu Jira alternatīvu.
LiveAgent piedāvā saviem klientiem labāko klientu atbalstu, pateicoties tā tiešsaistes čata atbalstam un plašajai zināšanu bāzei, kas ir pieejama ikvienam no jebkuras vietas. Tajā varat atrast dažādus noderīgus rakstus, video pamācības, atbildes uz biežāk uzdotajiem jautājumiem un daudz ko citu.
15 labākās Jira alternatīvas
1. LiveAgent
LiveAgent izceļas starp citām Jira alternatīvām, piedāvājot visaptverošu klientu atbalsta risinājumu, kas ietver ne tikai projektu pārvaldības funkcijas, bet arī palīdzības dienesta programmatūru, uzticamus tiešsaistes čata risinājumus un sociālo mediju integrāciju. Turklāt tas piedāvā intuitīvu saskarni, pielāgojamus pieteikumu statusus un automatizācijas funkcijas, kas optimizē procesus un palielina produktivitāti.
LiveAgent būtiskākās funkcijas
- Pieteikumu apstrādes sistēma
- Pieteikumu piešķiršana un pārvirzīšana
- Automatizēta pieteikumu sadale
- Laika uzskaite
- Čata sadale
- Uzdevumu sadale
- Iekšējais čats un zvani
- Aģenta pieejamība
- Analīzes pārskats
- Veiktspējas atskaite
- Nodaļas atskaite
- Etaloni un līderu saraksti
- Valodām pielāgoti logrīki
- Zināšanu bāzes vadība
Svarīgākās integrācijas
- API
- Shopify
- Satura vadības sistēmas (CMS)
- Klientu Pieprasījumu pārvaldības sistēmas (CRM)
- Sadarbības rīki
- Migrācijas spraudņi
- HubSpot
- Magento
- VoIP
- Projektu pārvaldība
- iCloud
- Gmail
- Slack
- Google Calendar
- Sociālie mediji
Plusi
- Uzlabo klientu atbalsta produktivitāti
- Sakārtota saskarne
- Daudzas pieejamas integrācijas
- Plašs funkciju un funkcionalitāšu klāsts
Mīnusi
- Sarežģītības dēļ, var būt nepieciešams laiks,lai visu apgūtu
- Pievienot dažas pielāgošanas iespējas
Piemērots jebkura lieluma uzņēmumiem
LiveAgent ir ļoti mērogojams un daudzpusīgs rīks, kas var būt ieguvums jebkura lieluma uzņēmumiem, kuri par prioritāti izvirza izcilu klientu apkalpošanu un kuriem ir jāpārvalda liels klientu pieprasījumu skaits. . Turklāt LiveAgent ir lieliska izvēle uzņēmumiem, kas vēlas optimizēt atbalsta procesus un ietaupīt laiku un resursus, automatizējot atkārtotus uzdevumus. Tā ir lieliska izvēle gan lokālām, gan attālinātām komandām.
LiveAgent cenas
- Bezmaksas izmēģinājums: JĀ
- Free: varat izmantot LiveAgent bez maksas, taču tajā ir iekļautas ierobežotas pamatfunkcijas. Ja vēlaties izmantot papildu funkcijas, apsveriet iespēju izvēlēties kādu no maksas paketēm.
- Small: $9/aģentam/mēnesī
- Medium: $29/aģentam/mēnesī
- Large:/aģentam/mēnesī
- Enterprise: $69/aģentam/mēnesī
Varat migrēt visus savus datus no pašreizējā pakalpojumu sniedzēja uz LiveAgent, izmantojot kādu no mūsu iepriekš izveidotajiem spraudņiem, vai arī varat sazināties ar mūsu tehniskā atbalsta speciālistiem un informēt mūs par nepieciešamo migrācijas veidu. Mūsu aģenti ar prieku jums palīdzēs un paveiks visu smago darbu jūsu vietā.
2. Trello
Trello ir vienkāršs, taču jaudīgs rīks, kas apvieno visus jūsu uzdevumus un rīkus. Ja vēlaties nodrošināt komandas darba caurspīdīgumu, Trello varētu būt laba izvēle.
Trello būtiskākās funkcijas
- Trello plānošanas panelis
- Laika skala
- Ieskats, izmantojot pielāgotu informācijas paneli
- Izveidojiet vairākus plānošanas paneļus
- Viedie automatizācijas padomi
- Kalendārs
- Galda skats
Svarīgākās integrācijas
- Slack
- Jira Programmatūra
- Google Calendar
- WebWork Laika Kontrole
- Freshdesk
- GitHub
- Clockify
- HelpScout
- Mailchimp
Plusi
- Uzdevumu pārvaldība
- Paziņojumi par reāllaika atjauninājumiem
- Komandas saziņa
Mīnusi
- Neveikla integrācija ar Google kalendāru
- Saskarne mobilajā versijā
Piemērots jebkura lieluma uzņēmumiem
Trello ir populāra izvēle visu lielumu uzņēmumiem, kuriem nepieciešama palīdzība projektu pārvaldībā. Trello bezmaksas un pieejamās cenu paketes padara to par lielisku izvēli jaunuzņēmumiem un maziem uzņēmumiem, kuriem nepieciešams rentabls risinājums. Turklāt, pateicoties uzlabotajām funkcijām, Trello ir piemērota alternatīva arī lielākām komandām, kurām nepieciešams pārvaldīt sarežģītus projektus.
Trello cenas
- Bezmaksas izmēģinājums: JĀ (tikai Premium paketei)
- Free: $0 visai komandai
- Pakete Standard: $5/lietotājam/mēnesī, norēķinoties reizi gadā
- Pakete Premium: $10/lietotājam/mēnesī, norēķinoties reizi gadā
- Enterprise: $17,50/lietotājam/mēnesī, norēķinoties reizi gadā(sazinieties ar pārdošanas komandu)
3. LiquidPlanner
LiquidPlanner ir projektu vadības risinājums, kas var dinamiski pielāgoties pārmaiņām un var palīdzēt jūsu komandai plānot, prognozēt un veikt darbu efektīvāk.
LiquidPlanner būtiskākās funkcijas
- Prognozējošā plānošana
- Darba noslodzes skati
- Uz prioritātēm balstīta plānošana
- Reitingu aplēse
- Uzdevumu pārvaldība
- Laika pārvaldība
- Viedie ieskati
- Datu pielāgošana
Svarīgākās integrācijas
LiquidPlanner piedāvā integrāciju ar Box, Google Drive un Dropbox. Citas integrācijas var izveidot, izmantojot to Open API vai Zapier.
Plusi
- Vienkārša lietotāja saskarne
- Uz prioritātēm balstīta plānošana
Mīnusi
- Grūti lietojams mobilajās ierīcēs
- Atskaišu veidošanu var būt grūti pārvaldīt
Vislabāk derēs mazajiem un vidējiem uzņēmumiem
LiquidPlanner galvenokārt noderēs mazajiem un vidējiem uzņēmumiem, jo tas ir pieejams un mērogojams. Tas piedāvā lietotājam draudzīgu saskarni, pielāgojamas darbplūsmas un reāllaika atskaites un datu analīzi, kas ļauj komandām viegli izsekot savu projektu progresam, pārvaldīt resursus un pabeigt projektus termiņā un budžeta ietvaros.
LiquidPlanner cenas
- Bezmaksas izmēģinājums: JĀ
- Bezmaksas pakete: ierobežota ar 3 lietotājiem, 6 resursiem, 10 projektiem, un 300 uzdevumiem
- Essentials: $15/lietotājam/mēnesī, norēķinoties reizi gadā
- Professional: $25/lietotājam/mēnesī, norēķinoties reizi gadā
- Ultimate: $35/lietotājam/mēnesī, norēķinoties reizi gadā
4. Assembla
Assembla piedāvā pilnu projektu un programmu pārvaldības rīku komplektu. Tas piedāvā divus risinājumus, kas atbilst dažāda lieluma komandu vajadzībām no 5 līdz 5000 lietotājiem.
Assembla būtiskākās funkcijas
- Uzdevumu paneļi
- Kartīšu sienas
- Uzdevumu pārvaldība
- Pieteikumu skati
- Starpposmi
- iOS lietotne
- Gantt diagrammas
- Neizpildīto uzdevumu pārvaldība
Svarīgākās integrācijas
- Google Drive
- Gmail
- Slack
- Trello
- Dropbox Business
- GitHub
- Jira programmatūra
- Zapier
- Meta for Business
Plusi
- Reāllaika atskaites
- Iespēja eskalēt un prioritizēt uzdevumus
Mīnusi
- Mobilā lietotne
- Stāva apmācības līkne
- Nepietiekams klientu atbalsts
Piemērots jebkura lieluma uzņēmumiem
Assembla ir daudzpusīgs rīks, kas ideāli piemērots programmatūras izstrādei, IT, mārketingam un jebkura lieluma radošajām komandām. Tas ir mērogojams un pielāgojams, lai atbilstu jebkura uzņēmuma vajadzībām, sākot no maziem jaunuzņēmumiem līdz lieliem uzņēmumiem.
Assembla cenas
- Bezmaksas izmēģinājums: JĀ
- Assembla Cloud Starter: $12/lietotājam/mēnesī
- Assembla Cloud Pro: $19/lietotājam/mēnesī
- Assembla Cloud Enterprise: Pielāgota
- Perforce Cloud Pro: $52,25/lietotājam/mēnesī uz 12 mēnešiem
- Perforce Cloud Enterprise: Pielāgota
5. Asana
Asana ir viegli lietojams un elastīgs rīks, kas palīdzēs uzlabot jūsu uzņēmuma efektivitāti. Tas atbalsta visas komandas sadarbību un palīdz uzturēt caurspīdīgumu jūsu uzņēmumā.
Asana būtiskākās funkcijas
- Uzdevumu un apakšuzdevumu izveidošana
- Starpposmu izveide
- Uzdevumu sadale
- Laika uzskaite
- Projekta pārskats
- Laika skala
- Pielāgoti Informācijas Paneļi
- Atļaujas un privātuma kontrole
- Komandas vadība
- Komandas sarunas
Svarīgākās integrācijas
- Slack
- Microsoft Teams
- Google Drive
- Vimeo
- Canva
- One Drive
- YouTube
- Dropbox
Plusi
- Mobilā platforma
- Uzdevumu pārvaldība un sekošana progresam
- Paziņojumu sistēma
Mīnusi
- Saskarne varētu būt intuitīvāka
- Iespēja pielāgot paziņojumus
Piemērots jebkura lieluma uzņēmumiem
Asana ir piemērots rīks visu lielumu un nozaru uzņēmumiem. Tas piedāvā plašu funkciju klāstu, kas uzņēmumiem atvieglo darbplūsmu, uzdevumu un visu projektu efektīvu pārvaldību. Dažādas sadarbības funkcijas, piemēram, komentāri, pieminējumi un koplietoti projekti, ļauj komandām viegli sazināties un strādāt kopā pie projektiem reāllaikā.
Asana cenas
- Bezmaksas izmēģinājums: JĀ
- Pakete Basic: €0
- Premium: €10,99/lietotājam/mēnesī, norēķinoties reizi gadā
- Business: €24,99/lietotājam/mēnesī, norēķinoties reizi gadā
- Enterprise: Sazinieties ar pārdošanas komandu, lai saņemtu piedāvājumu
6. Monday.com
Ja vēlaties uzlabot savas komandas efektivitāti un produktivitāti, varat to izdarīt, ieviešot Monday.com savā uzņēmumā. Tas ļaus jums sadarboties ar savu komandu un iegūt skaidru pārskatu pār visu darbu.
Monday.com būtiskākās funkcijas
- Reāllaika sadrabība
- Kampaņu informācijas panelis
- Pielāgots informācijas panelis
- Vizuālās plānošanas panelis
- Pieejas kontrole
- Kopēja rediģēšana reālajā laikā
- Iknedēļas uzdevumi un kontrolsaraksti
- Birku piešķiršana komandas locekļiem
- Reāllaika atjauninājumi
- Redaktors
Svarīgākās integrācijas
- Outlook
- Microsoft Teams
- Slack
- Dropbox
- Zoom
- Excel
- Projekta pārvaldības rīki
- CRM
- Programmatūras izstrādes rīki
Plusi
- Intuitīva saskarne
- Sekošana progresam
- Paziņojumu sistēma
Mīnusi
- Augsta cena
- Ierobežotas atskaišu iespējas
Piemērots jebkura lieluma uzņēmumiem
Monday.com ir intuitīva projektu pārvaldības platforma, kas piedāvā elastīgu rīku, kas piemērots jebkura lieluma uzņēmumiem. Monday.com ir mērogojams risinājums, kas var viegli pielāgoties dažādu nozaru uzņēmumu augošajām vajadzībām un prasībām.
Monday.com cenas
- Bezmaksas izmēģinājums: JĀ (tikai paketei Pro)
- Free: €0
- Basic: €8/darbvietai/mēnesī
- Standard: €10/darbvietai/mēnesī
- Pro: €16/darbvietai/mēnesī
- Enterprise: Sazinieties ar pārdošanas komandu
7. ClickUp
Vienkāršojiet savu darbu un paveiciet vairāk, izmantojot ClickUp. Tas ļauj jums plānot, izsekot un pārvaldīt savu darbu un projektus. ClickUp pielāgojamās funkcijas un automatizācijas iespējas padara to par labu variantu uzņēmumiem, kuriem nepieciešams efektīvi pārvaldīt savas darbplūsmas.
ClickUp svarīgākās funkcijas
- Pielāgojami uzdevumi
- Apakšuzdevumu un kontrolsarakstu izveide
- ClickApps
- Automatizācija
- Projekta sagataves
- Uzdevumu pārvaldība
- Reāllaika atskaites
- Projekta mērķi un starpposmi
- Laika uzskaite
- Detalizēta atskaišu veidošana
Svarīgākās integrācijas
- LiveAgent
- Slack
- Google Drive
- Dropbox
- Outlook
- Google Calendar
- YouTube
- Zoom
- Amazon Alexa
- Microsoft Teams
Plusi
- Vienkārša un intuitīva saskarne
- Uzdevumu prioritizēšana
- Reāllaika informācijas panelis
Mīnusi
- Laika izsekošana un atskaites ir grūti lietojamas
- Varētu būt plašākas pielāgošanas iespējas pielāgojamajās atskaitēs
Piemērots jebkura lieluma uzņēmumiem
ClickUp ir visaptverošs projektu pārvaldības rīks, kas nodrošina visaptverošu risinājumu jebkura lieluma uzņēmumiem. ClickUp bezmaksas un pieejamās cenu iespējas padara to par ideālu izvēli pat mazākiem uzņēmumiem, kuriem nepieciešams rentabls risinājums.
ClickUp cenas
- Bezmaksas izmēģinājums: NĒ
- Free: $0
- Unlimited: no $5/biedram/mēnesī
- Pakete Business: no $12/biedram/mēnesī
- Business Plus: no $19/biedram/mēnesī
- Enterprise: Sazinieties ar pārdošanas komandu
8. Quickbase
Quickbase ir bezkoda platforma, kas ļauj uzņēmumiem viegli izveidot pielāgotas lietotnes bez jebkādas kodēšanas pieredzes. Tas ļauj viņiem arī savienot un pielāgot uzņēmuma lietotnes, kas novērš darbplūsmas nepilnības, lai uzlabotu sava uzņēmuma efektivitāti.
QuickBase būtiskākās funkcijas
- Bezkoda izstrāde
- Darbplūsmas automatizācija
- Reāllaika ieskati
- Datu transformācija
- Shēmas maiņa
- Kompleksu projektu pārvaldība
- Informācijas paneļa pielāgošana
- Lietotāja lomas
- Uzlabota drošības kontrole
Svarīgākās integrācijas
Quickbase piedāvā 3 integrācijas iespējas, kas atbilst dažādu lietotāju vajadzībām. Pirmais ir vizuāla vilkšanas un nomešanas saskarne, kas ļauj lietotājiem izveidot lietotnes, kas integrē ārējās datu kopas neatkarīgi no prasmju līmeņa. Otrais ir RESTful API pielāgotai integrācijai. Visbeidzot, tīmekļa aizķeres nodrošina vienkāršu piekļuvi datiem, kas tiek glabāti ārpus Quickbase.
Plusi
- Tiešsaistes datu kontrole
- Atskaišu un analīzes rīki
Mīnusi
- Ierobežota pielāgošana
- Klientu atbalsts
- Cena
Piemērots jebkura lieluma uzņēmumiem
Quickbase ir vērtīgs rīks jebkuram uzņēmumam, kas vēlas optimizēt savu ikdienas darbu, palielināt komandas produktivitāti un uzlabot sadarbību organizācijā.
QuickBase cenas
- Bezmaksas izmēģinājums: JĀ
- Team: no $30/lietotājam/mēnesī (minimums 20 lietotāji)
- Business: no $50/lietotājam/mēnesī (minimums 40 lietotāji)
- Enterprise: Lai iegūtu vairāk informācijas, sazinieties ar pārdošanas komandu
9. Aha!
Veiksmīga projekta īstenošana sākas ar skaidru plānu par to, kam un kad jānotiek. Un šeit Aha! piedāvā rīku, kas var palīdzēt jums izveidot projektu plānus un pārvaldīt starpfunkcionālu darbu, lai ievērotu jūsu termiņus.
Aha! būtiskākās funkcijas
- Projekta ceļvežu izveidošana
- Saistījumu kontrole
- Projekta būtiskāko veiktspējas indikatoru (KPI) uzraudzība
- Personīgu un komandas piezīmju pievienošana
- Dokumenta melnraksta izveide ar MI palīdzību
- Kalendārs
- Pielāgojamas sagataves
- Reāllaika sadarbība strādājot pie dokumentiem
- Stratēģisko mērķu saistīšana
Svarīgākās integrācijas
- Azure DevOps
- GitLab
- Jira programmatūra
- Slack
- Microsoft Teams for Ideas
- Google Chat
- Google analytics
- Outlook
- Zapier
- Google Drive
Plusi
- Roadmapping
- Lieliski komentāru pavedieni
Mīnusi
- Piezīmju sadaļas
- Nepieciešami vairāk mācību materāli
- Mobilā platforma
Piemērots jebkura lieluma uzņēmumiem
Aha! ir lielisks risinājums, kas būs ieguvums daudziem uzņēmumiem, sākot no maziem jaunuzņēmumiem līdz lielajiem uzņēmumiem. Tomēr tas ir īpaši noderīgs uzņēmumiem, kas koncentrējas uz produktu izveidi un izlaišanu, piemēram, programmatūras izstrādes vai mārketinga nozarēs. Tas ir ideāli piemērots arī uzņēmumiem, kuriem sava produktu stratēģija ir jāsaskaņo ar biznesa mērķiem.
Aha! cenas
- Bezmaksas izmēģinājums: JĀ
- Aha! Develop: sākas no $9/lietotājam/mēnesī
- Aha! Notebooks: sākas no $9/lietotājam/mēnesī
- Aha! Ideas: sākas no $39/lietotājam/mēnesī
- Aha! Roadmaps: sākas no $59/lietotājam/mēnesī
10. Wrike
Wrike ir universāla platforma, kas palīdz pārvaldīt projektus, organizēt darbu, redzēt projekta gaitu un uzlabot sadarbību starp visām nodaļām.
Wrike būtiskākās funkcijas
- Mapju, projektu, uzdevumu un apakšuzdevumu izveidošana
- MI darba veidošana
- Paneļa skats
- Ganta diagramma
- Darba lomas
- Laika kontrole
- Šķērsmarķēšana
- Tiešsaistes dokumentu redaktors
- Uzlabota analīze
- Koplietojams informācijas panelis
Svarīgākās integrācijas
- Dropbox
- Gmail
- Google Calendar
- Google Drive
- OneDrive
- Outlook
- Salesforce
- Slack
- Shopify
- WordPress
Plusi
- Projekta statusa atjauninājumi
- Specifiska uzdevumu izsekošana
Mīnusi
- Stāva apmācības līkne
- Paziņojumi varētu tikt uzlaboti
Piemērots jebkura lieluma uzņēmumiem
Wrike ir lieliska izvēle jebkura lieluma uzņēmumiem. No maziem jaunuzņēmumiem līdz lielajiem uzņēmumiem Wrike var palīdzēt komandām būt organizētām un koncentrētām, ļaujot tām īstenot projektus laikā un budžeta ietvaros.
Wrike cenas
- Bezmaksas izmēģinājums: JĀ
- Free: $0
- Team: $9,80/lietotājam/mēnesī
- Business: $24,80/lietotājam/mēnesī
- Enterprise: Sazinieties ar pārdošanas komandu
- Pinnacle: Sazinieties ar pārdošanas komandu
11. GitLab
GitLab ir visaptveroša DevSecOps platforma, kas ļauj komandām pārvaldīt visu programmatūras izstrādes dzīves ciklu vienuviet. Sākot no plānošanas un kodēšanas līdz testēšanai un izvietošanai, GitLab nodrošina visus komandām nepieciešamos rīkus sadarbībai un darbplūsmas paātrināšanai.
GitLab būtiskākās funkcijas
- Iespēja integrēt savus GitLab klientu saskarnes dziņus
- Ātrāki kodu apskati
- Uzlaboti CI/CD
- Pieprasījumu apvienošanas
- Drošības informācijas paneļi
- Saistījumu skenēšana
- Statisku lietotņu drošības testēšana
- Daudzlīmeņu epikas
Svarīgākās integrācijas
- GitHub
- Google Chat
- Jira programmatūra
- Slack paziņojumi
- Datadog
- Bugzilla
- Assembla
Plusi
- Sniedz lielisku lietotāja pieredzi izstrādātājiem
- Problēmu kontrole
- Kodu krātuve
Mīnusi
- Nepietiekama integrācija ar citiem rīkiem
- Analītisku ieskatu trūkums
Piemērots jebkura lieluma uzņēmumiem
GitLab var būt lielisks rīks dažāda lieluma uzņēmumiem, jo tas piedāvā mērogojamu un pielāgojamu risinājumu, ko var pielāgot jūsu īpašajām vajadzībām. Izmantojot GitLab, komandas var strādāt efektīvāk un ātrāk radīt programmatūru, kas padara to par būtisku rīku jebkurai mūsdienu programmatūras izstrādes komandai.
GitLab cenas
- Bezmaksas izmēģinājums: JĀ
- Free: $0
- Premium: $29/lietotājam/mēnesī
- Ultimate: $99/lietotājam/mēnesī
12. Redmine
Redmine ir elastīga atvērtā koda alternatīva programmatūrai Jira, kas var palīdzēt automatizēt procesus un asistēt plānošanā. Tas ir starpplatformu un vairāku datu bāzu produkts, jo izmanto Ruby on Rails ietvaru.
Redmine būtiskākās funkcijas
- Elastīga problēmu kontrole
- Ganta diagramma
- Dokumentu un failu pārvaldība
- E-pasta paziņojumi
- Laika uzskaite
- Pielāgoti lauki
- Daudzvalodu atbalsts
- Problēmu reģistrācija caur e-pastu
- Kalendārs
- Uz lomām balstīta pieejas kontrole
- Daudzprojektu atbalsts
Svarīgākās integrācijas
- Zendesk Suite
- Hubstaff
- Typeform
- TimeCamp
- Aha!
- Teamwork
- OpsGenie
- Backlog
Plusi
- Viegli piešķirt uzdevumus
- Viegli sekot progresam
Mīnusi
- Dizains un lietotāja saskarne
- Var būt grūti saprotams iesākumā
Piemērots jebkura lieluma uzņēmumiem
Redmine ir viena no atvērtā koda alternatīvām Jira, un tas var būt laba izvēle plašam uzņēmumu lokam, sākot no maziem uzņēmumiem līdz lieliem uzņēmumiem. Uzņēmumi programmatūras izstrādes, IT un mārketinga nozarēs var būt ieguvēji no Redmine, jo tas piedāvā funkcijas, kas ir pielāgotas viņu vajadzībām.
Redmine cenas
- Bezmaksas (dažiem spraudņiem var tikt piemērota maksa)
13. Notion
Notion ir jaudīgs projektu plānošanas un pārvaldības rīks, kas var palīdzēt pārvaldīt jebkura veida projektus neatkarīgi no tā, cik liels vai mazs ir jūsu uzņēmums vai komanda. Tas nodrošina skaidrību visiem komandas locekļiem un ļauj viņiem darboties efektīvāk.
Notion būtiskākās funkcijas
- Kalendārs
- Prioritāšu etiķešu, statusa birku un daudz kā cita izveide
- Pielāgojamas sagataves
- Kļūdu kontrole
- Kļūdu atskaites
- Informācijas filtrēšana un kārtošana
- Statusa, pilnvarotā un izpildes datuma pārskats
- Progresa josla
- Filtrs “Mani uzdevumi”
- Uzdevumu sadale
Svarīgākās integrācijas
- GitHub
- Slack
- Zapier
- Trello
- Google Drive
- Zoom
- OneDrive
Plusi
- Viegli lietojams
- Pieejams vairākām ierīcēm (mobilajām ierīcēm, galddatoriem utt.)
- Komandas sadarbība
Mīnusi
- Plašāka informācija par jauno funkciju izmantošanu
- Vairāk integrāciju pievienošana
Piemērots jebkura lieluma uzņēmumiem
Notion piedāvā intuitīvu saskarni un jaudīgas funkcijas, kas padara to par lielisku izvēli jebkura lieluma uzņēmumiem, jo tas var palīdzēt viņu komandām efektīvāk sadarboties un optimizēt darbplūsmas.
Notion cenas
- Bezmaksas izmēģinājums: JĀ
- Free: $0
- Plus: $8/lietotājam/mēnesī norēķinoties reizi gadā
- Business: $15/lietotājam/mēnesī norēķinoties reizi gadā
- Enterprise: Sazinieties ar pārdošanas komandu
14. GitHub
GitHub ir platforma, kas paredzēta izstrādātājiem un projektu vadītājiem, lai kopīgotu un sadarbotos programmatūras projektos. GitHub ļauj lietotājiem glabāt kodu, izsekot izmaiņām, skatīt projekta gaitu un pārvaldīt savu projektu versijas.
GitHub svarīgākās funkcijas
- Pielāgota skatījuma uz savām problēmām izveide
- Savu uzdevumu kārtošana un prioritizēšana
- Starpposmu izveide
- Diagrammas un ieskati
- Wiki publikācijas
- Komandu izveide
- Pielāgotas lomas
- Pielāgotas repozitorija lomas
- Domēna pārbaude
- Divu faktoru autentifikācija
- Paziņojumi
Svarīgākās integrācijas
GitHub sniedz lietotājiem iespēju instalēt integrācijas savos personīgajos kontos vai viņiem piederošajos uzņēmumos. Turklāt viņi var instalēt trešo pušu lietotnes noteiktā krātuvē, kur viņiem ir administratora atļaujas, vai krātuvēs, kas pieder viņu uzņēmumam.
Plusi
- Koda apskati
- Integrācija ar ārējiem rīkiem
- Versiju kontrole
Mīnusi
- GiHub navigācija sākumā var šķist mulsinoša
- Ierobežota krātuves vieta
Piemērots jebkura lieluma uzņēmumiem
Visu izmēru un veidu uzņēmumi var būt ieguvēji no GitHub izmantošanas. Tomēr īpaši vērtīgs tas ir programmatūras izstrādes komandām. Mazāki uzņēmumi var izmantot GitHub, lai efektīvi pārvaldītu kodu un sadarbotos savos projektos, savukārt lielāki uzņēmumi to var izmantot, lai optimizētu izstrādes darbplūsmas un uzlabotu komandas sadarbību.
GitHub cenas
- Bezmaksas izmēģinājums: JĀ (tikai paketei Enterprise)
- Free
- Team: $3,67/lietotājam/mēnesī (pirmajiem 12 mēnešiem)
- Enterprise: $19,25/lietotājam/mēnesī (pirmajiem 12 mēnešiem)
15. Basecamp
Basecamp ir universāls risinājums, kas piedāvā unikālu rīku un metožu kopumu, lai atvieglotu projektu plānošanu un pārvaldību un atvieglotu darbu.
Basecamp būtiskākās funkcijas
- Ziņu panelis
- Darāmo darbu saraksti
- Dalīšanās ar dokumentiem un failiem
- Plānošana
- Reāllaika progresa skats
- Reāllaika grupas čats
- Hilla diagrammas
- Paziņojumi
Svarīgākās integrācijas
- Mobilo un galddatora lietotņu integrācijas
- Laika kontroles integrācijas
- Grāmatvedības integrācijas
- Atskaišu veidošanas un plānošanas integrācijas
- Programmatūras izstrādes integrācijas
Plusi
- Uzdevumu pārvaldība
- Iekšējā saziņa
- Intuitīva saskarne
Mīnusi
- Neintuitīva atļauju kontrole
- Pietrūkst pielāgošanas iespējas
Piemērots jebkura lieluma uzņēmumiem
Basecamp ir mērogojams rīks, kas var viegli pielāgoties dažāda lieluma un dažādu nozaru uzņēmumu unikālajām vajadzībām, nodrošinot efektīvu risinājumu elastīgai projektu vadībai un komandas sadarbībai.
Basecamp cenas
- Bezmaksas izmēģinājums: JĀ
- Basecamp: $15/lietotājam/mēnesī
- Basecamp Pro Unlimited: $299/mēnesī, norēķinoties reizi gadā (neierobežots lietotāju skaits)
Kuras Jira alternatīvas ir vispiemērotākās dažādām nozarēm?
Ja vēlaties uzzināt, kuras Jira alternatīvas ir vispiemērotākās konkrētajai nozarei, šajā sadaļā mēs izpētīsim, kuri projektu pārvaldības rīki vislabāk atbilst dažādu nozaru īpašajām vajadzībām. Neatkarīgi no tā, vai strādājat e-komercijas, veselības aprūpes, programmatūras izstrādes vai izglītības nozarē, ir rīki, kas var būt noderīgi katrā no tām.
E-komercijas un mazumtirdzniecības nozare
E-komercijas un mazumtirdzniecības nozarēm ir īpašas vajadzības un prasības pret projektu pārvaldības rīkiem. Šīs prasības var ietvert krājumu pārvaldību, klientu attiecību pārvaldību, tiešsaistes čata atbalstu, pasūtījumu izsekošanu, komandas sadarbību, kā arī datu analīzi un atskaišu veidošanu. Spēja izpildīt šīs prasības ir ļoti svarīga šo uzņēmumu ikdienas uzdevumu optimizēšanai, komandas efektivitātes uzlabošanai un konkurētspējas saglabāšanai tirgū.
Šīs ir vispiemērotākās Jira alternatīvas, kas var apmierināt e-komercijas vai mazumtirdzniecības uzņēmumu unikālās vajadzības:
- LiveAgent — LiveAgent visaptverošā palīdzības dienesta programmatūra ar projektu pārvaldības iespējām ir lieliska Jira alternatīva mazumtirdzniecībai un e-komercijai. LiveAgent var palīdzēt visai jūsu komandai apstrādāt klientu pieprasījumus, sekot veiktspējai un sniegt noderīgu analīzi.
- Asana — Asana ir lieliska alternatīva, pateicoties tās lietotājam draudzīgajai saskarnei un projektu pārvaldības funkcijām, kas ļauj komandām vienkāršā un organizētā veidā sekot uzdevumiem un darbplūsmai.
- Trello — Trello ir vēl viens lielisks Jira aizstājējs šāda veida uzņēmumiem, jo tā vizuālā pieeja projektu vadībai ļauj komandām viegli sekot projekta norisei un reāllaikā sadarboties, veicot uzdevumus un projektus.
- Wrike — Wrike piedāvā jaudīgas projektu pārvaldības funkcijas, tostarp laika uzskaiti un atskaišu veidošanu, kas ir būtiskas šo nozaru komandām, lai tās varētu sekot līdzi saviem projektiem un termiņiem.
Veselības aprūpes un medicīnas pakalpojumu nozare
Veselības aprūpes un medicīnas uzņēmumi saskaras ar unikāliem izaicinājumiem un prasībām, kuru dēļ projektu pārvaldības programmatūrai jāatbilst zināmiem noteikumiem, jāatvieglo sadarbība starp medicīnas komandām, jāseko pacientu aprūpei, jāpārvalda resursi un jānodrošina atskaišu veidošana un analīze.
- LiveAgent — LiveAgent visaptverošā palīdzības dienesta programmatūra ar projektu pārvaldības iespējām ir lieliska Jira alternatīva mazumtirdzniecībai un e-komercijai. LiveAgent var palīdzēt visai jūsu komandai apstrādāt klientu pieprasījumus, sekot veiktspējai un sniegt noderīgu analīzi.
- Monday.com — Monday.com var būt laba izvēle veselības aprūpes nozarei un medicīnas pakalpojumu uzņēmumiem, jo tas ir daudzpusīgs un ar plašām pielāgošanas iespējām. Tas piedāvā tādas funkcijas kā uzdevumu pārvaldība un laika uzskaite, kas atvieglo sarežģītas darbplūsmas pārvaldību. Turklāt Monday.com automatizācijas funkcijas var palīdzēt optimizēt atkārtotus uzdevumus, piemēram, rezervāciju plānošanu un pacientu uzraudzību.
- ClickUp — ClickUp piedāvā daudzas piemērotas funkcijas, kas atvieglo sarežģītu projektu pārvaldību. ClickUp pielāgotie lauki un skati ļauj komandām pielāgot savu projektu darbplūsmas pārvaldību savām konkrētajām vajadzībām. ClickUp piedāvā arī automatizācijas funkcijas, lai palīdzētu optimizēt atkārtotus uzdevumus.
- Basecamp — Basecamp ir piemērots variants tā vienkāršās un intuitīvās saskarnes dēļ. Basecamp piedāvā tādas funkcijas kā uzdevumu pārvaldība, failu koplietošana un kalendāra integrācija, kas var palīdzēt medicīnas komandām pārvaldīt pacientu aprūpi un administratīvos uzdevumus. Basecamp klientu portāls un saziņas rīki ļauj veselības aprūpes uzņēmumiem sazināties un sadarboties ar pacientiem un aprūpētājiem.
Programmatūras izstrāde un IT pakalpojumu nozare
Programmatūras izstrādes un IT pakalpojumu uzņēmumiem ir nepieciešama projektu pārvaldības programmatūra, kas atbilst viņu unikālajām prasībām. Tai skaitā pielāgojamas darbplūsmas, sadarbības rīkus, iespēju integrēties ar citiem rīkiem, kā arī plašu atskaišu veidošanu un analīzi, lai efektīvāk pārvaldītu projektus un uzlabotu kopējo produktivitāti.
- LiveAgent — LiveAgent ir lielisks risinājums šāda veida nozarei, jo tas nodrošina stabilu pieteikumu apstrādes sistēmu, uzdevumu pārvaldību un sadarbības funkcijas. Tas piedāvā arī viegli lietojamu platformu saziņai bez sarežģījumiem, izmantojot dažādus kanālus. Turklāt tā saderība ar ārējiem rīkiem ļauj komandām optimizēt savu darbplūsmu un uzlabot produktivitāti. LiveAgent ietver sevī zināšanu centrus, pašapkalpošanās iespējas un atsauksmju blokus, padarot to par visaptverošu klientu atbalsta un saziņas risinājumu.
- GitHub — GitHub piedāvā jaudīgas versiju kontroles un sadarbības funkcijas, ļaujot komandām sekot koda izmaiņām, pārvaldīt kodu pārskatīšanu un reāllaikā sadarboties projektos. Turklāt GitHub integrācija ar citiem izstrādes rīkiem, piemēram, Jira un Slack, padara to par piemērotu variantu programmatūras izstrādātājiem.
- GitLab — GitLab ir vēl viens lielisks risinājums, pateicoties tā visaptverošajai DevOps platformai. GitLab piedāvā tādas funkcijas kā vienota integrācija un izvietošana un projektu pārvaldība vienā platformā. Tas ļauj komandām viegli pārvaldīt visu programmatūras izstrādes darbplūsmu vienā centralizētā platformā.
Izglītības un apmācības nozare
Šie populārie projektu pārvaldības rīki var palīdzēt izglītības un apmācības iestādēm uzlabot sadarbību, pārvaldīt uzdevumus un resursus, kā arī ģenerēt pielāgotas atskaites. Tie piedāvā pielāgošanas iespējas, lai atbilstu dažādu kursu, programmu un iestāžu unikālajām prasībām, nodrošinot elastību un mērogojamību.
- LiveAgent — LiveAgent ir lielisks risinājums, kas nodrošina palīdzības dienesta un pieteikumu apstrādes funkcijas, kas atvieglo studentu pieprasījumu pārvaldību. Tā funkcijas ietver automatizāciju, zināšanu bāzi, čatu un sociālo mediju integrāciju, kā arī daudzas citas. Šīs funkcijas uzlabo studentu atbalstu, seko problēmām un savlaicīgi atrisina tās.
- Trello — Trello piedāvā vienkāršu saskarni ar vilkšanas un nomešanas funkcionalitāti, lai pārvaldītu uzdevumus un piešķirtos darbus. Tas piedāvā arī noderīgu integrāciju ar citām lietotnēm, piemēram, Google Drive, Dropbox un Slack.
- Notion — Notion ir sadarbības darba vide, kas piedāvā tādas funkcijas kā uzdevumu pārvaldība, piezīmju veikšana un datu bāzes pārvaldība. Tā piedāvā daudzas integrācijas ar citām lietotnēm, piemēram, Google Drive, Trello un Slack. Notion var izmantot dažādiem mērķiem, piemēram, mācību materiālu pārvaldīšanai, studentu progresa kontrolei un sadarbībai ar komandas locekļiem.
Pirms lēmuma pieņemšanas veiciet izmēģinājumu vai demonstrāciju
Pirms izlemjat izmantot kādu no šiem projektu pārvaldības rīkiem, noteikti veiciet izmēģinājumu vai demonstrācijas zvanu. Tas var būt izdevīgi vairāku iemeslu dēļ:
Pirmkārt, tas ļauj izmēģināt dažādas funkcijas un redzēt, kā tās darbojas praksē, cik viegli vai grūti ir tajās orientēties un kā programma integrējas ar citiem rīkiem. Pirms iegādes jūs iegūsit pieredzi par programmatūru un pārbaudīsit, vai tā atbilst jūsu konkrētajām vajadzībām.
Vēl viens iemesls ir tas, ka tas ļauj jums salīdzināt dažādas iespējas un atrast savam uzņēmumam un komandai vispiemērotāko. Varēsit salīdzināt funkcijas, cenu paketes, klientu atbalstu, tā lietojamību un daudz ko citu. Izmēģinājums vai demonstrācija var arī palīdzēt noskaidrot visas iespējamās programmatūras problēmas vai ierobežojumus. Lietotāji var to pārbaudīt ar saviem datiem, lai redzētu, vai tas ir piemērots viņu vajadzībām. Ņemiet vērā, ka dažreiz jūsu vajadzību apmierināšanai var pietikt ar palīdzības dienesta bezmaksas programmatūru.
Noslēgumā
Rezumējot, ir pieejamas daudzas dažādas Jira alternatīvas, no kurām katra piedāvā unikālu funkciju un iespēju kopumu, kas piemērots dažādiem uzņēmumiem un nozarēm. Izvēloties savam uzņēmumam pareizo projektu pārvaldības programmatūru, ņemiet vērā tādus faktorus kā mērogojamība, lietošanas vienkāršība, integrācijas iespējas, sadarbības rīki un cenas, lai nodrošinātu, ka risinājums atbilst jūsu konkrētajām vajadzībām un prasībām.
Daži iespējamie iemesli alternatīvas meklēšanai ir nepieciešamība pēc lietotājam draudzīgākas saskarnes, labākiem sadarbības rīkiem, vieglākas uzdevumu izsekošanas vai pieejamākām cenām. Izprotot šīs savas īpašās vajadzības, varat pieņemt apzinātu lēmumu un izvēlēties labāko projektu vadības programmatūru, kas optimizēs jūsu ikdienas uzdevumus un uzlabos jūsu komandas produktivitāti.
LiveAgent varētu būt lielisks risinājums uzņēmumiem, kas vēlas uzlabot savu iekšējo un ārējo sadarbību un optimizēt saziņu ar klientiem. Izmantojot tādas funkcijas kā pieteikumu apstrādes sistēma, tiešsaistes čats, zvanu centrs un sociālo mediju integrācijas, LiveAgent piedāvā visaptverošu risinājumu, kas palīdzēs komandām efektīvāk pārvaldīt klientu pieprasījumus. Tā uzdevumu pārvaldība un nemanāma integrācija ar citiem trešo pušu rīkiem uzlabo produktivitāti un darbplūsmu. Pateicoties lietotājam draudzīgajai saskarnei un pieejamām cenām, LiveAgent noteikti ir vērts apsvērt kā Jira alternatīvu.
Tomēr, lai atrastu ideālo alternatīvu savam uzņēmumam, sāciet ar komandas vajadzību, esošo sāpju punktu un vēlamo uzlabojumu noteikšanu. Var būt noderīgi izmantot arī bezmaksas izmēģinājuma versijas vai demonstrācijas, lai iegūtu pieredzi ar katru platformu no pirmajām rokām.
Vai esat gatavs optimizēt savu saziņu un uzlabot savu klientu atbalstu? Reģistrējieties mūsu bezmaksas izmēģinājuma versijai jau šodien un izbaudiet tās jaudīgās funkcijas pats!