Meklējiet OneDesk alternatīvu?

Uzziniet, kāpēc LiveAgent ir labākā tirgū pieejamā OneDesk alternatīva.

  • ✓ Bez uzstādīšanas maksas    
  • ✓ Klientu apkalpošana 24/7    
  • ✓ Nav nepieciešama kredītkarte    
  • ✓ Atcelšana jebkurā laikā
Mūsu klienti
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Mūsu klienti
Alternatives background

Apnikusi jūsu palīdzības dienesta programmatūra?

Atbalstiet savus klientus, izmantojot vienu risinājumu, kas paredzēts, lai palīdzētu Jums izveidot veiksmīgu palīdzības dienestu. Saglabājiet saikni ar klientiem, izmantojot daudzkanālu palīdzības dienestu, kas atbalsta e-pastu, tērzēšanu tiešsaistē, zvanu centru, klientu portālu un sociālos medijus. LiveAgent ir specializēts un viegli lietojams risinājums, kas ir gatavs palīdzēt Jums apstrādāt visus ienākošos klientu palīdzības pieteikumus. Turpiniet lasīt, lai uzzinātu vairāk par LiveAgent rīkiem, funkcijām un priekšrocībām, vai arī sāciet bezmaksas 14 dienu izmēģinājuma versiju jau šodien.
  • trustradius top rated help desk software 2021
  • Badge for front runner in real estate CRM software
  • better alternative top performer 2021
  • sourceforge customers love us award liveagent

Ietaupiet ar LiveAgent

OneDesk un LiveAgent tuvplānā

Features Liveagent OneDesk
Pieteikumu apstrāde
Satur pārvaldības rīku, kas apstrādā un kataloģizē klientu apkalpošanas pieprasījumus.
LiveAgent piedāvā pieteikumu apstrādi paketē Ticket par $15/aģentam mēnesī.
OneDesk piedāvā pieteikumu apstrādi paketē par $11/aģentam mēnesī.
Tiešsaistes Čats
Reāllaika čata logrīks, ko var ievietot jebkurā mājaslapā.
LiveAgent piedāvā Tiešsaistes Čatu paketē Ticket+Chat par $29/aģentam/mēnesī.
OneDesk piedāvā Tiešsaistes Čatu paketē par $11/aģentam/mēnesī.
Zvanu Centrs
Zvanu centrs, ko var izmantot, lai veiktu un saņemtu zvanus, izmantojot automātisko zvanu sadali.
LiveAgent piedāvā Zvanu Centru.
OneDesk nepiedāvā Zvanu Centru.
Pašapkalpošanās
Funkcija, kas ļauj izveidot klientu portālu, kurā klienti var reģistrēties, lai piekļūtu saviem iepriekšējiem pieteikumiem un zināšanu bāzes saturam.
LiveAgent piedāvā Pašapkalpošanās portālu paketē Ticket par $15/aģentam/mēnesī.
OneDesk piedāvā Pašapkalpošanās portālu paketē par $11/aģentam/mēnesī.
Facebook
Facebook integrācija, kas saņem visus komentārus un pieminējumus un pārveido tos par pieteikumiem. Integrācija arī ļauj lietotājiem atbildēt uz visiem komentāriem un pieminējumiem no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras.
LiveAgent piedāvā Facebook integrāciju.
OneDesk nepiedāvā Facebook integrāciju.
Twitter
Twitter integrācija, kas saņem visus pieminējumus un komentārus un pārveido tos par pieteikumiem. Integrācija ļauj lietotājiem arī atbildēt uz tvītiem tieši no programmatūras.
LiveAgent piedāvā Twitter integrāciju.
OneDesk nepiedāvā Twitter integrāciju.
Instagram
Instagram integrācija, kas saņem visus komentārus un pieminējumus un pārveido tos par pieteikumiem. Integrācija ļauj lietotājiem arī atbildēt uz visiem komentāriem un pieminējumiem no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras.
LiveAgent piedāvā Instagram integrāciju.
OneDesk nepiedāvā Instagram integrāciju.
Viber
Viber integrācija, kas saņem visas ziņas un pārveido tās par pieteikumiem. Integrācija ļauj lietotājiem atbildēt un nosūtīt Viber ziņas tieši no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras.
LiveAgent piedāvā Viber integrāciju.
OneDesk nepiedāvā Viber integrāciju.
Zināšanu Bāze
Zināšanu krātuve, kurā ir būtiska informācija, tostarp problēmu novēršanas ceļveži, biežāk uzdotie jautājumi un padomu raksti.
LiveAgent piedāvā Zināšanu Bāzi paketē Ticket par $15/aģentam/mēnesī.
OneDesk piedāvā Zināšanu Bāzi paketē par $11/aģentam/mēnesī.
Klientu Forums
Tiešsaistes diskusiju panelis jūsu klientiem, kas atrodas tieši jūsu zināšanu bāzē.
LiveAgent piedāvā klientu forumu paketē Ticket par $15/aģentam/mēnesī.
OneDesk piedāvā klientu forumu paketē par $11/aģentam/mēnesī.
Automatizācija un Nosacījumi
Darbplūsmas, kuras var automatizēt, lai novērstu atkārtotus uzdevumus.
LiveAgent piedāvā automatizāciju un nosacījumus paketē Ticket par $15/aģentam/mēnesī.
OneDesk piedāvā automatizāciju un nosacījumus paketē par $11/aģentam/mēnesī.
API
Funkciju kopa, kas ļauj dažādām lietojumprogrammām sadarboties.
LiveAgent piedāvā API funkcijas paketē Ticket par $15/aģentam/mēnesī.
OneDesk piedāvā API funkcijas paketē par aptuveni $11/aģentam/mēnesī.
Interaktīvā Balss Atbilde (IVR)
Tehnoloģija, kas ļauj ienākošajiem zvanītājiem pārvietoties pa tālruņa sistēmu pirms sarunas ar cilvēku-operatoru.
LiveAgent piedāvā IVR funkciju.
OneDesk nepiedāvā IVR funkciju.
Videozvani
Zvans, kurā ir video, līdzīgi Skype, Zoom vai Facetime zvaniem.
LiveAgent piedāvā videozvanus.
OneDesk nepiedāvā videozvanus.
Neierobežota Vēsture
Pieteikumu derīguma termiņš nebeidzas un tie netiek dzēsti — tos var apskatīt jebkurā laikā.
LiveAgent piedāvā neierobežotu vēsturi paketē Ticket par $15/aģentam/mēnesī
OneDesk piedāvā neierobežotu vēsturi paketē par $11/aģentam/mēnesī
Neierobežots Mājaslapu Skaits
Programmatūru varat lietot neierobežotā skaitā mājaslapu.
LiveAgent piedāvā neierobežotu mājaslapu skaitu.
OneDesk nepiedāvā neierobežotu mājaslapu skaitu.
Neierobežots Čata Pogu Skaits
Savās mājaslapās varat ievietot neierobežotu skaitu čata pogu.
LiveAgent piedāvā neierobežotu čata pogu skaitu.
OneDesk nepiedāvā neierobežotu čata pogu skaitu.
Neierobežots Pieteikumu/E-pastu skaits
Jūs varat saņemt neierobežotu e-pastu un pieteikumu skaitu.
LiveAgent piedāvā neierobežotu e-pastu un pieteikumu skaitu paketē Ticket par $15/aģentam/mēnesī.
OneDesk piedāvā neierobežotu e-pastu un pieteikumu skaitu paketē par $11/aģentam/mēnesī.
Neierobežots Zvanu Ieraksts
Jebkurā laikā ierakstiet katru veikto vai saņemto zvanu un atskaņojiet šo ierakstu.
LiveAgent piedāvā neierobežotu zvanu ierakstu.
OneDesk nepiedāvā neierobežotu zvanu ierakstu.
Neierobežots 24/7 Atbalsts
Klientu atbalsts tiek piedāvāts cauru diennakti, neierobežojot iesniedzamo pieprasījumu skaitu.
LiveAgent piedāvā neierobežotu 24/7 atbalstu.
OneDesk nepiedāvā neierobežotu 24/7 atbalstu.
Chat button gallery in Live chat software - LiveAgent

Ātrākais tiešsaistes čats Jūsu palīdzības dienestam

Tiešsaistes čats ir lielisks rīks klientu atbalsta sniegšanai. Palieliniet klientu iesaisti, izmantojot mūsu tiešsaistes čata proaktīvos čata uzaicinājumus, pielāgojiet čata pogas vai sagatavojiet atbildes, pirms klienti nospiež pogu “nosūtīt”. Atbildiet ātrāk un efektīvi risiniet problēmas, izmantojot LiveAgent tiešsaistes čatu. To papildina dažādas funkcijas, un tas ir zibenīgs, jo čats uzrāda ātrumu pat 2,5 sekundes.

Izmēģiniet mūsu funkcijām bagāto tiešsaistes čatu

Vispilnīgākā daudzkanālu pieredze

Nodrošināt atbalstu vairākos kanālos ir viegli, ja Jums ir atbalsta rīks. LiveAgent ir aprīkots ar palīdzības pieteikumu sistēmu, kas apkopo visu saziņu vienuviet. Pēc tam tā tiek filtrēta, sakārtota un izsniegta klientu atbalsta aģentiem atkarībā no prioritātes un pieejamības. Organizējiet savus e-pasta palīdzības pieteikumus, čatu, zvanus, zināšanu bāzes rakstus un sociālos plašsaziņas līdzekļus  – Viber, Facebook, Twitter un Instagram – vienuviet un apstrādājiet visu kā profesionāļi.
Create a ticket in Help desk software - LiveAgent

Nodrošiniet atbalstu visos svarīgākajos klientu kanālos

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Reports in Help desk software - LiveAgent

Būtiskākais ir atbalsts sociālajos plašsaziņas līdzekļos

Facebook, Twitter, Instagram var izmantot daudz vairāk nekā tikai kopīgojot kaķu bildes un smieklīgas memes. Sociālie plašsaziņas līdzekļi ir kļuvuši par pilnvērtīgu uzņēmējdarbības kanālu, mārketinga rīku un, jā, Jūs uzminējāt – par efektīvu klientu atbalsta kanālu. Palīdziet saviem klientiem sociālajos plašsaziņas līdzekļos un sniedziet tiem atbalstu, izmantojot mūsu vienoto daudzkanālu risinājumu. Sekojiet līdzi saviem sociālo mediju kanāliem. Varat pievienot arī Viber, lai pievienotu vēl vienu veidu, kā klienti var ar Jums sazināties.

Socializējieties, izmantojot LiveAgent, un sasniedziet vairāk klientu

LiveAgent atbalsts palīdz Jums

Jūs varat sazināties ar mums 24 stundas diennaktī, 7 dienas nedēļā, izmantojot e-pastu, tiešsaistes čatu, tālruni vai apskatot rakstus mūsu klientu portālā, kad vien Jums nepieciešama informācija. LiveAgent Akadēmija ir bez maksas un tajā ir daudz noderīga, lai uzzinātu par klientu atbalsta un palīdzības dienesta programmatūru. Pievienojieties mūsu apmierinātajiem klientiem un uzziniet, kāpēc viņi izlēma sākt izmantot LiveAgent kā savu vienīgo palīdzības dienesta risinājumu.
Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
  • Partly

    Romans Bošs [Roman Bosch]

    Partly

    Ir patīkami, ka mums ir lielisks portāls, kas uzlabo mūsu klientu apkalpošanu.

  • HostingAdvice.com

    Kristīna Preuslere [Christine Preusler]

    HostingAdvice

    LiveAgent palīdz mūsu aģentiem nodrošināt labāku, ātrāku un precīzāku atbalstu.

  • covomo

    Karls Dīterihs

    Covomo

    LiveAgent palīdzēja mums sasniegt divus svarīgus mērķus: palielināt klientu apmierinātību un pārdošanas apjomus.

  • HEWO

    Hendriks Henze

    HEWO interneta mārketings

    Mēs izmantojam LiveAgent kopš augusta, un esam patiešām apmierināti ar to.

  • WebMaster Deals

    Razvans Sava

    Webmaster Deals

    Kopš lietojam LiveAgent, mūsu atbilžu sniegšanas laiks ir paātrinājies par 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Pirmajā mēnesī pēc aktīvas LiveAgent izmantošanas mūsu jauno klientu pieauguma rādītājs palielinājās par 325%.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Nekad neesmu redzējis tik profesionālu pieeju klientu atbalstam.

  • The Workplace Depot

    Mets Džanavejs

    The Workplace Depot

    Mēs uzskatām, ka LiveAgent ir labākais tiešsaistes čata risinājums.

  • CSI Products

    Viviāna Kārtere

    CSI Products

    Mēs izmantojam LiveAgent visās mūsu e-komercijas vietnēs. Rīks ir viegli lietojams un uzlabo mūsu produktivitāti.

  • Lucky Bike

    Kristians Lange

    Lucky-Bike

    Ar LiveAgent mēs varam sniegt saviem klientiem atbalstu, lai kur viņi atrastos.

  • Projure

    Jens Malmkvists

    Projure

    Es varu rekomendēt LiveAgent jebkuram, kurš ieinteresēts uzlabot savu klientu pieredzi, padarot to patīkamāku un efektīvāku.

  • Websignal

    Katana Aleksandrū

    Websignal

    Esmu pārliecināta, ka mēs pavadītu 90% mūsu dienas laika, šķirojot e-pastus, ja mums nebūtu LiveAgent.

  • All British Casino

    Jans Vienks

    All British Casino

    Ar LiveAgent mēs spējam darīt savu spēlētājus apmierinātus, piedāvājot efektīvāku atbalstu, kas savukārt rada lielāku atdevi.

  • Norske Automaten

    Alens Bjerkans

    Norske Automaten

    LiveAgent ir uzticama, saprātīgā cenā un vienkārši lieliska izvēle jebkuram dinamiskam tiešsaistes biznesam!

  • Study Portals

    Sisija Bočere

    Study Portals

    Mums tas patīk, jo ir ērti lietojams un piedāvā lielisku funkcionalitāti, piemēram, noderīgus atskaites līdzekļus.

  • TypoAssassin

    Pīters Konings

    TypoAssassin

    Mums patīk LiveAgent - tas padara mūsu klientu atbalstu viegāk paveicamu.

  • Factorchic

    Aranzuzu F.

    Factorchic

    Mums patīk piedāvāt saviem klientiem vislabāko atbalsta pieredzi. Tāpēc arī izvēlējāmies LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Riks Nuske

    MyFutureBusiness

    No uzstādīšanas līdz pastāvīgam atbalstam un visam citam, LiveAgent komanda aizvien atstāj iespaidu.

  • 123 Nakup

    Voiteks Kelešnijs

    123-Nakup

    Liveagent katru dienu ietaupa mums simtiem vērtīgu minūšu, padarot klientu apkalpošanu vienkāršu un sakārtotu.

  • Betconstruct

    Rafaēls Kabljāns [Rafael Kobalyan]

    Betconstruct

    Neierobežots aģentu, e-pastu, sociālo tīklu un tālruņu integrāciju skaits. Tas viss par zemāku cenu nekā mēs maksājām iepriekšējam pakalpojuma sniedzējam.

  • Atomer

    Martins Drugajs

    Atomer

    LiveAgent mēs izmantojam kopš 2013. gada. Mēs nevaram iedomāties darbu bez tā.

  • AVMarket

    Ivans Golubovičs

    AVMarket

    Tas ir rentabls risinājums, kas var palīdzēt Jums apstrādāt lielu skaitu atbalsta pieprasījumu, izmantojot dažādus kanālus.

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustems Gimajevs

    Antalya Consulting Language Center

    Atbildēt e-pastiem, lietojot Outlook, bija tik grūti. Ar LiveAgent mēs varam būt droši, ka katrs e-pasts saņem atbildi laikā.

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent ir patiešām lielisks! Tā uzstādīšana ir ļoti vienkārša un aizņem vien pāris minūtes.

  • Korporācija Marietta

    Timotijs G. Keidžs

    korporācija Marietta

    Es sirsnīgi iesaku LiveAgent produktu ne tikai kā Kayako alternatīvu, bet daudz labāku risinājumu ar pievienoto vērtību.

  • eFortuna

    Mihaēla Teodoresku

    eFortuna

    Atbalsta komanda vienmēr reaģēja ātri, lai ieviestu risinājumus.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičova

    TrustPay

    Tas palīdz mums kateogrizēt tiketus un statistiski izpētīt, kas mūsu klientiem vajadzīgs visvairāk.

  • Nay

    Aleksandra Danišova

    Nay

    Mēs redzam LiveAgent, kā lielisku rīku saziņai ar klientiem.

  • m:zone

    Samuels Smaels

    m:zone

    LiveAgent paātrināja mūsu komunikāciju ar klientiem un deva mums iespēju ar tiem arī sarakstīties.

  • Volterman

    Deivids Čandlers

    Volterman

    Pavisam vienkārši - LiveAgent ir pārāks par visu citur pieejamo šajā vai pat augstākā cenu klasē.

Peter Komornik

LiveAgent apvieno izcilu tiešsaistes čatu, palīdzības pieteikumu sistēmu un automatizāciju, kas ļauj mums nodrošināt izcilu atbalstu mūsu klientiem.

Peter Komornik, CEO
black Slido logo
Youtube video 3zYfDwqNj0U&t=7s

Pievienojieties LiveAgent jau šodien

Noskatieties apskata video, lai redzētu, ko vēl piedāvā LiveAgent. Varat arī pārlūkot mūsu pieejamās cenu paketes, lai noskaidrotu, kura no tām ir piemērota Jūsu uzņēmumam. Sāciet bezmaksas 14 dienu izmēģinājuma versiju jau šodien un sniedziet klientu atbalstu ar LiveAgent. Nav nepieciešama kredītkartes informācija un nav nekādu saistību.

Jūs Būsiet Labās Rokās!

Vai ziniet, kas Huawei, BMW, Yamaha un O2 ir kopīgs? Pareizi... LiveAgent!

Izmēģini tagad bezmaksas Nav nepieciešama kredītkarte

BUJ

Kāda ir laba OneDesk alternatīva?

Ir daudz alternatīvu, bet tikai dažas no tām var līdzināties OneDesk. LiveAgent piedāvā daudzkanālu palīdzības pieteikumu sistēmu par pieņemamu cenu. Tā piedāvā arī dažādas produktivitātes funkcijas un vairāk nekā 140 integrāciju ar citu programmatūru.

Kādas ir priekšrocības, pārejot no OneDesk uz LiveAgent?

Lai gan OneDesk aptver lielāko daļu svarīgāko klientu saziņas kanālu, LiveAgent ir arī sociālie mediji. Jūs varat sniegt atbalstu, izmantojot Facebook, Twitter un Instagram. Tas atbalsta arī Viber un nodrošina lielu skaitu integrāciju.

Vai LiveAgent piedāvā tiešsaistes čatu?

Jā, LiveAgent ir viens no ātrākajiem tirgū pieejamajiem čata logrīkiem. Tā čata attēlošanas ātrums ir 2,5 sekundes.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju