Atbalstiet savus klientus, izmantojot vienu risinājumu, kas paredzēts, lai palīdzētu Jums izveidot veiksmīgu palīdzības dienestu. Saglabājiet saikni ar klientiem, izmantojot daudzkanālu palīdzības dienestu, kas atbalsta e-pastu, tērzēšanu tiešsaistē, zvanu centru, klientu portālu un sociālos medijus.
LiveAgent ir specializēts un viegli lietojams risinājums, kas ir gatavs palīdzēt Jums apstrādāt visus ienākošos klientu palīdzības pieteikumus. Turpiniet lasīt, lai uzzinātu vairāk par LiveAgent rīkiem, funkcijām un priekšrocībām, vai arī sāciet bezmaksas 14 dienu izmēģinājuma versiju jau šodien.
Reģistrējoties, es apstiprinu Noteikumi un Privātuma Politika.
Features | Liveagent
izmēģiniet labāko klientu atbalsta alternatīvu bez maksas! Nav nepieciešama kredītkarte. | OneDesk |
---|---|---|
Pieteikumu apstrāde
Satur pārvaldības rīku, kas apstrādā un kataloģizē klientu apkalpošanas pieprasījumus. | LiveAgent piedāvā pieteikumu apstrādi paketē Ticket par $15/aģentam mēnesī. | OneDesk piedāvā pieteikumu apstrādi paketē par $11/aģentam mēnesī. |
Tiešsaistes Čats
Reāllaika čata logrīks, ko var ievietot jebkurā mājaslapā. | LiveAgent piedāvā Tiešsaistes Čatu paketē Ticket+Chat par $29/aģentam/mēnesī. | OneDesk piedāvā Tiešsaistes Čatu paketē par $11/aģentam/mēnesī. |
Zvanu Centrs
Zvanu centrs, ko var izmantot, lai veiktu un saņemtu zvanus, izmantojot automātisko zvanu sadali. | LiveAgent piedāvā Zvanu Centru. | OneDesk nepiedāvā Zvanu Centru. |
Pašapkalpošanās
Funkcija, kas ļauj izveidot klientu portālu, kurā klienti var reģistrēties, lai piekļūtu saviem iepriekšējiem pieteikumiem un zināšanu bāzes saturam. | LiveAgent piedāvā Pašapkalpošanās portālu paketē Ticket par $15/aģentam/mēnesī. | OneDesk piedāvā Pašapkalpošanās portālu paketē par $11/aģentam/mēnesī. |
Facebook
Facebook integrācija, kas saņem visus komentārus un pieminējumus un pārveido tos par pieteikumiem. Integrācija arī ļauj lietotājiem atbildēt uz visiem komentāriem un pieminējumiem no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras. | LiveAgent piedāvā Facebook integrāciju. | OneDesk nepiedāvā Facebook integrāciju. |
Twitter
Twitter integrācija, kas saņem visus pieminējumus un komentārus un pārveido tos par pieteikumiem. Integrācija ļauj lietotājiem arī atbildēt uz tvītiem tieši no programmatūras. | LiveAgent piedāvā Twitter integrāciju. | OneDesk nepiedāvā Twitter integrāciju. |
Instagram
Instagram integrācija, kas saņem visus komentārus un pieminējumus un pārveido tos par pieteikumiem. Integrācija ļauj lietotājiem arī atbildēt uz visiem komentāriem un pieminējumiem no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras. | LiveAgent piedāvā Instagram integrāciju. | OneDesk nepiedāvā Instagram integrāciju. |
Viber
Viber integrācija, kas saņem visas ziņas un pārveido tās par pieteikumiem. Integrācija ļauj lietotājiem atbildēt un nosūtīt Viber ziņas tieši no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras. | LiveAgent piedāvā Viber integrāciju. | OneDesk nepiedāvā Viber integrāciju. |
Zināšanu Bāze
Zināšanu krātuve, kurā ir būtiska informācija, tostarp problēmu novēršanas ceļveži, biežāk uzdotie jautājumi un padomu raksti. | LiveAgent piedāvā Zināšanu Bāzi paketē Ticket par $15/aģentam/mēnesī. | OneDesk piedāvā Zināšanu Bāzi paketē par $11/aģentam/mēnesī. |
Klientu Forums
Tiešsaistes diskusiju panelis jūsu klientiem, kas atrodas tieši jūsu zināšanu bāzē. | LiveAgent piedāvā klientu forumu paketē Ticket par $15/aģentam/mēnesī. | OneDesk piedāvā klientu forumu paketē par $11/aģentam/mēnesī. |
Automatizācija un Nosacījumi
Darbplūsmas, kuras var automatizēt, lai novērstu atkārtotus uzdevumus. | LiveAgent piedāvā automatizāciju un nosacījumus paketē Ticket par $15/aģentam/mēnesī. | OneDesk piedāvā automatizāciju un nosacījumus paketē par $11/aģentam/mēnesī. |
API
Funkciju kopa, kas ļauj dažādām lietojumprogrammām sadarboties. | LiveAgent piedāvā API funkcijas paketē Ticket par $15/aģentam/mēnesī. | OneDesk piedāvā API funkcijas paketē par aptuveni $11/aģentam/mēnesī. |
Interaktīvā Balss Atbilde (IVR)
Tehnoloģija, kas ļauj ienākošajiem zvanītājiem pārvietoties pa tālruņa sistēmu pirms sarunas ar cilvēku-operatoru. | LiveAgent piedāvā IVR funkciju. | OneDesk nepiedāvā IVR funkciju. |
Videozvani
Zvans, kurā ir video, līdzīgi Skype, Zoom vai Facetime zvaniem. | LiveAgent piedāvā videozvanus. | OneDesk nepiedāvā videozvanus. |
Neierobežota Vēsture
Pieteikumu derīguma termiņš nebeidzas un tie netiek dzēsti — tos var apskatīt jebkurā laikā. | LiveAgent piedāvā neierobežotu vēsturi paketē Ticket par $15/aģentam/mēnesī | OneDesk piedāvā neierobežotu vēsturi paketē par $11/aģentam/mēnesī |
Neierobežots Mājaslapu Skaits
Programmatūru varat lietot neierobežotā skaitā mājaslapu. | LiveAgent piedāvā neierobežotu mājaslapu skaitu. | OneDesk nepiedāvā neierobežotu mājaslapu skaitu. |
Neierobežots Čata Pogu Skaits
Savās mājaslapās varat ievietot neierobežotu skaitu čata pogu. | LiveAgent piedāvā neierobežotu čata pogu skaitu. | OneDesk nepiedāvā neierobežotu čata pogu skaitu. |
Neierobežots Pieteikumu/E-pastu skaits
Jūs varat saņemt neierobežotu e-pastu un pieteikumu skaitu. | LiveAgent piedāvā neierobežotu e-pastu un pieteikumu skaitu paketē Ticket par $15/aģentam/mēnesī. | OneDesk piedāvā neierobežotu e-pastu un pieteikumu skaitu paketē par $11/aģentam/mēnesī. |
Neierobežots Zvanu Ieraksts
Jebkurā laikā ierakstiet katru veikto vai saņemto zvanu un atskaņojiet šo ierakstu. | LiveAgent piedāvā neierobežotu zvanu ierakstu. | OneDesk nepiedāvā neierobežotu zvanu ierakstu. |
Neierobežots 24/7 Atbalsts
Klientu atbalsts tiek piedāvāts cauru diennakti, neierobežojot iesniedzamo pieprasījumu skaitu. | LiveAgent piedāvā neierobežotu 24/7 atbalstu. | OneDesk nepiedāvā neierobežotu 24/7 atbalstu. |
Tiešsaistes čats ir lielisks rīks klientu atbalsta sniegšanai. Palieliniet klientu iesaisti, izmantojot mūsu tiešsaistes čata proaktīvos čata uzaicinājumus, pielāgojiet čata pogas vai sagatavojiet atbildes, pirms klienti nospiež pogu “nosūtīt”.
Atbildiet ātrāk un efektīvi risiniet problēmas, izmantojot LiveAgent tiešsaistes čatu. To papildina dažādas funkcijas, un tas ir zibenīgs, jo čats uzrāda ātrumu pat 2,5 sekundes.
Nodrošināt atbalstu vairākos kanālos ir viegli, ja Jums ir atbalsta rīks. LiveAgent ir aprīkots ar palīdzības pieteikumu sistēmu, kas apkopo visu saziņu vienuviet. Pēc tam tā tiek filtrēta, sakārtota un izsniegta klientu atbalsta aģentiem atkarībā no prioritātes un pieejamības.
Organizējiet savus e-pasta palīdzības pieteikumus, čatu, zvanus, zināšanu bāzes rakstus un sociālos plašsaziņas līdzekļus – Viber, Facebook, Twitter un Instagram – vienuviet un apstrādājiet visu kā profesionāļi.
Facebook, Twitter, Instagram var izmantot daudz vairāk nekā tikai kopīgojot kaķu bildes un smieklīgas memes. Sociālie plašsaziņas līdzekļi ir kļuvuši par pilnvērtīgu uzņēmējdarbības kanālu, mārketinga rīku un, jā, Jūs uzminējāt – par efektīvu klientu atbalsta kanālu.
Palīdziet saviem klientiem sociālajos plašsaziņas līdzekļos un sniedziet tiem atbalstu, izmantojot mūsu vienoto daudzkanālu risinājumu. Sekojiet līdzi saviem sociālo mediju kanāliem. Varat pievienot arī Viber, lai pievienotu vēl vienu veidu, kā klienti var ar Jums sazināties.
Jūs varat sazināties ar mums 24 stundas diennaktī, 7 dienas nedēļā, izmantojot e-pastu, tiešsaistes čatu, tālruni vai apskatot rakstus mūsu klientu portālā, kad vien Jums nepieciešama informācija. LiveAgent Akadēmija ir bez maksas un tajā ir daudz noderīga, lai uzzinātu par klientu atbalsta un palīdzības dienesta programmatūru.
Pievienojieties mūsu apmierinātajiem klientiem un uzziniet, kāpēc viņi izlēma sākt izmantot LiveAgent kā savu vienīgo palīdzības dienesta risinājumu.
Romans Bošs [Roman Bosch]
Partly
Ir patīkami, ka mums ir lielisks portāls, kas uzlabo mūsu klientu apkalpošanu.
Kristīna Preuslere [Christine Preusler]
HostingAdvice
LiveAgent palīdz mūsu aģentiem nodrošināt labāku, ātrāku un precīzāku atbalstu.
Karls Dīterihs
Covomo
LiveAgent palīdzēja mums sasniegt divus svarīgus mērķus: palielināt klientu apmierinātību un pārdošanas apjomus.
Hendriks Henze
HEWO interneta mārketings
Mēs izmantojam LiveAgent kopš augusta, un esam patiešām apmierināti ar to.
Razvans Sava
Webmaster Deals
Kopš lietojam LiveAgent, mūsu atbilžu sniegšanas laiks ir paātrinājies par 60%.
Taras Baca
XperienceHR
Pirmajā mēnesī pēc aktīvas LiveAgent izmantošanas mūsu jauno klientu pieauguma rādītājs palielinājās par 325%.
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Nekad neesmu redzējis tik profesionālu pieeju klientu atbalstam.
Mets Džanavejs
The Workplace Depot
Mēs uzskatām, ka LiveAgent ir labākais tiešsaistes čata risinājums.
Viviāna Kārtere
CSI Products
Mēs izmantojam LiveAgent visās mūsu e-komercijas vietnēs. Rīks ir viegli lietojams un uzlabo mūsu produktivitāti.
Kristians Lange
Lucky-Bike
Ar LiveAgent mēs varam sniegt saviem klientiem atbalstu, lai kur viņi atrastos.
Jens Malmkvists
Projure
Es varu rekomendēt LiveAgent jebkuram, kurš ieinteresēts uzlabot savu klientu pieredzi, padarot to patīkamāku un efektīvāku.
Katana Aleksandrū
Websignal
Esmu pārliecināta, ka mēs pavadītu 90% mūsu dienas laika, šķirojot e-pastus, ja mums nebūtu LiveAgent.
Jans Vienks
All British Casino
Ar LiveAgent mēs spējam darīt savu spēlētājus apmierinātus, piedāvājot efektīvāku atbalstu, kas savukārt rada lielāku atdevi.
Alens Bjerkans
Norske Automaten
LiveAgent ir uzticama, saprātīgā cenā un vienkārši lieliska izvēle jebkuram dinamiskam tiešsaistes biznesam!
Sisija Bočere
Study Portals
Mums tas patīk, jo ir ērti lietojams un piedāvā lielisku funkcionalitāti, piemēram, noderīgus atskaites līdzekļus.
Pīters Konings
TypoAssassin
Mums patīk LiveAgent - tas padara mūsu klientu atbalstu viegāk paveicamu.
Aranzuzu F.
Factorchic
Mums patīk piedāvāt saviem klientiem vislabāko atbalsta pieredzi. Tāpēc arī izvēlējāmies LiveAgent.
Riks Nuske
MyFutureBusiness
No uzstādīšanas līdz pastāvīgam atbalstam un visam citam, LiveAgent komanda aizvien atstāj iespaidu.
Voiteks Kelešnijs
123-Nakup
Liveagent katru dienu ietaupa mums simtiem vērtīgu minūšu, padarot klientu apkalpošanu vienkāršu un sakārtotu.
Rafaēls Kabljāns [Rafael Kobalyan]
Betconstruct
Neierobežots aģentu, e-pastu, sociālo tīklu un tālruņu integrāciju skaits. Tas viss par zemāku cenu nekā mēs maksājām iepriekšējam pakalpojuma sniedzējam.
Martins Drugajs
Atomer
LiveAgent mēs izmantojam kopš 2013. gada. Mēs nevaram iedomāties darbu bez tā.
Ivans Golubovičs
AVMarket
Tas ir rentabls risinājums, kas var palīdzēt Jums apstrādāt lielu skaitu atbalsta pieprasījumu, izmantojot dažādus kanālus.
Rustems Gimajevs
Antalya Consulting Language Center
Atbildēt e-pastiem, lietojot Outlook, bija tik grūti. Ar LiveAgent mēs varam būt droši, ka katrs e-pasts saņem atbildi laikā.
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent ir patiešām lielisks! Tā uzstādīšana ir ļoti vienkārša un aizņem vien pāris minūtes.
Timotijs G. Keidžs
korporācija Marietta
Es sirsnīgi iesaku LiveAgent produktu ne tikai kā Kayako alternatīvu, bet daudz labāku risinājumu ar pievienoto vērtību.
Mihaēla Teodoresku
eFortuna
Atbalsta komanda vienmēr reaģēja ātri, lai ieviestu risinājumus.
Hilda Andrejkovičova
TrustPay
Tas palīdz mums kateogrizēt tiketus un statistiski izpētīt, kas mūsu klientiem vajadzīgs visvairāk.
Aleksandra Danišova
Nay
Mēs redzam LiveAgent, kā lielisku rīku saziņai ar klientiem.
Samuels Smaels
m:zone
LiveAgent paātrināja mūsu komunikāciju ar klientiem un deva mums iespēju ar tiem arī sarakstīties.
Deivids Čandlers
Volterman
Pavisam vienkārši - LiveAgent ir pārāks par visu citur pieejamo šajā vai pat augstākā cenu klasē.
LiveAgent apvieno izcilu tiešsaistes čatu, palīdzības pieteikumu sistēmu un automatizāciju, kas ļauj mums nodrošināt izcilu atbalstu mūsu klientiem.
Peter Komornik, CEO
Noskatieties apskata video, lai redzētu, ko vēl piedāvā LiveAgent. Varat arī pārlūkot mūsu pieejamās cenu paketes, lai noskaidrotu, kura no tām ir piemērota Jūsu uzņēmumam.
Sāciet bezmaksas 14 dienu izmēģinājuma versiju jau šodien un sniedziet klientu atbalstu ar LiveAgent. Nav nepieciešama kredītkartes informācija un nav nekādu saistību.
Vai ziniet, kas Huawei, BMW, Yamaha un O2 ir kopīgs? Pareizi... LiveAgent!
Meklējiet alternatīvu osTicket?
Liveagent piedāvā uzticamu klientu apkalpošanas programmatūru ar bagātīgu pakotni par pieņemamu cenu, nodrošinot labāku darbplūsmu un reklāmguvumu.
MeklējatSmartsupp alternatīvu?
LiveAgent ir visātrākais tiešsaistes čata logrīks tirgū, kas atbalsta 43 dažādās valodās. Tas piedāvā izdevīgu cenu un integrāciju ar citiem rīkiem.
Vai meklējat Verloop alternatīvu?
LiveAgent ir palīdzības dienesta programmatūra, kas ieguvusi pirmo vietu kategorijā maziem un vidējiem uzņēmumiem 2020. gadā, izceļoties ar zemām cenām, labu atbalstu un integrācijas iespējām. To izmanto, lai palielinātu klientu apmierinātību un uzlabotu konversijas likmes, samazinot aģentu darba laiku.
Mēs augstu vērtējam vērtējam jūsu neseno reģistrēšanos LiveAgent.
Tūlīt pēc konta izveides uz jūsu e-pasta adresi tiks nosūtīta ziņa, kurā ir iekļauta pieteikšanās informācija.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem