Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Akadēmija
  • Tiešsaistes tērzētavas programmatūras ieguvumi

Tiešsaistes tērzētavas programmatūras ieguvumi

Mūsdienu klienti lieliski saprot, kādam klientu servisam ir jābūt.

  • Klientiem vienmēr ir piekļuve visiem atbalsta kanāliem, lai saņemtu atbildes uz saviem jautājumiem sev ērtā formā.
  • Viņi nevēlas ilgi gaidīt rindā pirms savienošanas ar aģentu.
  • Viņi vēlas plašas atbildes, un tās ir nepieciešamas nekavējoties.

Turklāt, viņi gaida, ka klientu atbalsts uzņēmumā konsekvents!būs

Tātad, vai uzņēmums var nodrošināt tik lielisku klientu servisa konsekvenci?

Jā, un tieši tāpēc daži uzņēmēji ievieš tādus rīkus kā LiveAgent Tiešsaistes Tērzētavas programmatūra, kas atvieglo viņu atbalsta procesus.

Iespējams, Jūs jau esiet pamanījuši nelielu tērzētavas ikonu mājaslapas labajā apakšējā stūrī. Izmantojot šo programmatūru kā apkalpošanas rīku, Jūsu uzņēmums varēs:

  • Sniegt reāllaika atbalstu
  • Uzraudzīt apmeklētāju darbības
  • Saņemt klientu atgriezenisko saiti
  • Aprēķināt klientu apmierinātības rādītāju

Bez šiem tiešsaistes tērzētavas ieguvumiem, organizācija var sasniegt vēl vairāk plusu. Īsumā tiešsaistes tērzētavas rīks ir kļuvis par ērtu funkciju ne tikai klientiem, bet arī mājaslapu īpašniekiem.

Ieskatīsimies dažos galvenajos tiešsaistes tērzētavas ieguvumos, kurus mājaslapu īpašnieki var saņemt, izmantojot tiešsaistes tērzētavas programmatūru.

live-chat-software-LiveAgent

Galvenie tiešsaistes tērzētavas ieguvumi

Nav šaubu, ka tiešsaistes tērzētava var uzņēmumiem dot iespēju ātri risināt klientu jautājumus. Taču šīs programmatūras izmantošana nav ierobežota tikai ar momentāna atbalsta sniegšanu. Tā var nest daudz vairāk ieguvumu jebkuram uzņēmumam.

#1: Samazināt atbalsta izmaksas

Saskaņā ar  Forrester pētījuma rezultātiem, klientu atbalsta izmaksas uzņēmumam ar tiešsaistes tērzētavu ir 17-30% mazākas nekā tiem, kas izmanto apkalpošanu pa tālruni. Tas ir tādēļ, ka zvanu centra aģents nevar vienlaicīgi runāt ar vairākiem klientiem. Savukārt sazināties ar vairākiem klientiem tiešsaistes tērzētavā ir daudz vairāk. Tas ļauj uzņēmumiem ietaupīt laiku un resursus.

Secinājums: Daži tiešsaistes tērzētavas operatori varēs apstrādāt vairāk klientu, salīdzinot ar lielu zvanu centra atbalsta darbinieku skaitu. Tādēļ klientu atbalsta izmaksas būs zemākas.

#2: Pārdošanas pieaugums

Vēlaties uzlabot savu pārdošanu? Izmantojiettiešsaistes tērzētavas ieguvumus!

American Marketing Association Study pētījums parādīja, ka tiešsaistes tērzētavas izmantošana var palielināt konversiju par 20%, pie tam vidējais investīciju atmaksas rādītājs (no maksas tiešsaistes tērzētavas rīka) pārsniedz 300%. Turklāt, šis pats pētījums ir parādījis, ka cilvēki, kas izmanto šo rīku, trīsreiz biežāk veic pirkumus, nekā tie, kas neizmanto tiešsaistes tērzētavu.

Secinājums: tiešsaistes tērzētava palīdz veidot lielāku kontaktu loku, kā rezultātā palielinās pārdošanas konversiju efektivitāte. Jūsu klientu apkalpošanas komandai parādās vairāk iespēju pārvērst mājaslapas apmeklētājus lojālos klientos.

#3: Klientu lojalitātes uzlabošana

Vai zinājāt, ka tiešsaistes tērzētava var uzlabot klientu apmierinātības rādītāju līdz pat 73%, salīdzinot ar e-pastu (61%) un tālruņa atbalstu (44%)? Šis fakts ir uzsādīts ar  eDigital Customer Service Benchmark pētījuma palīdzību.

Kopumā, tiešsaistes tērzētavai ir labākā pārdošanas konversija no visiem iespējamiem rīkiem. Sākot ar klientu piesaisti un beidzot ar konversiju, šis rīks palīdz uzņēmumiem sazināties ar apmeklētājiem reāllaika režīmā un risināt viņu jautājumus daudz ātrāk.

Acīmredzami, ka klienti jutīsies pārliecinātāk, ja viņi redzēs tiešsaistes tērzētavas programmatūras risinājumu mājaslapā. Tas ir saistīts ar to, ka viņi saprot, ka jautājums tiks risināts nekavējoties.

Secinājums: Tiešsaistes tērzētava ļauj Jums sniegt nekavējošu risinājumu klientu problēmām, vienlaicīgi, dodot Jūsu klientiem šādu pārliecību. Tā ir ideāla recepte klientu apkalpošanas uzlabošanai un klientu lojalitātes celšanai.

#4: Izpētiet problēmas, ar kurām saskarās klienti

Bija laiks, kad klientiem vajadzēja pacietīgi gaidīt, kamēr viņu zvans būs gaidīšanas režīmā. Taču kopš tiem laikiem tehnoloģiju attīstības līmenis ir audzis tā pat kā klientu pacietības līmenis. Momentānu atbilžu neesamība uz klientu jautājumiem ir galvenā problēma, ar kurām klienti sastopās. Taču, tiešsaistes tērzētavai ir sanācis ar to veiksmīgi tikt galā.

Turklāt, pievienojot individuālo pieeju, saziņa ir kļuvusi daudz vienkāršāka, tādēļ ka Jūsu operatori uzrauga apmeklētāju darbības reāllaikā.

Tas dod viņiem papildu saprašanu:

  • Iespējamās problēmas, ar kurām apmeklētāji var sastapties konkrētā lapā;
  • Par to, kas traucē apmeklētājiem tālāk pārskatīt lapu;
  • Par to, ko gaidīt no apmeklētāja, ja viņš sāks tērzēšanu.

Lai labāk saprastu dažādus klientu klupšanas akmeņus, operatori var viegli piekļūt tērzēšanas vēsturei un pievienot piezīmi par to, kas nav jādara, nākamreiz sniedzot atbalstu šim klientam.

Secinājums: Risiniet klientu problēmas ātrāk, uzlabojiet sava klientu servisa rādītājus, un palieliniet savu klientu apmierinātību.

#5: Iegūstiet konkurētspējīgas priekšrocības

Kāds var jautāt, “Kā tiešsaistes tērzētavas programmatūras izmantošana var uzņēmumam dot priekšrocības?”

Telus International norāda, ka vairums lielo uzņēmumu joprojām neizmanto tiešsaistes tērzētavas rīku savās mājaslapās. Tas nozīmē, ka viņi zaudē daudzas šī rīka piedāvātās priekšrocības. Taču cits pētījums atklāja, ka tikai 9% mājaslapu izmanto tiešsaistes tērzētavas rīku, lai sniegtu saviem klientiem reāllaika atbalstu.

Šī statistika parāda, ka Jūsu uzņēmums var saņemt konkurētspējīgas priekšrocības pat pār lielajiem tirgus vārdiem, kas joprojām neizmanto tiešsaistes tērzētavu savās mājaslapās. Tas ir lielisks veids, kā padarīt Jūsu atbalstu pieejamu un operatīvu. Turklāt, Jūsu klientu servisa komandai ir iespēja būt vairāk proaktīviem, ko mūsdienās klienti arī gaida no uzņēmumiem.

Secinājums: Tiešsaistes tērzētava ļauj Jūsu uzņēmumam izcelties konkurentu lokā, sazināties ar daudz lielāku klientu skaitu un darīt to ātrāk nekā citi.

https://www.youtube.com/watch?v=c5FMaNBxmAk&t

Citas priekšrocības

Turklāt, Jūsu uzņēmums var saņemt vēl papildu priekšrocības, piemēram:

  • Auditorijas pārklājuma palielinājums
  • Kļūt proaktīviem
  • Piekļuvi pārskatiem, lai saprastu, kas nepietiek Jūsu uzņēmumam kā pakalpojuma sniedzējam
  • Uzraudzīt klientu atsauksmes un attīstīt savus pakalpojumus

Taču, lai saņemtu visus šos tiešsaistes tērzētavas ieguvumus, ir svarīgi zināt, kādus padomus un trikus Jūs varat ieviest. Tas palīdzēs Jūsu uzņēmumam uzlabot savu klientu apmierinātības rādītāju. Aplūkosim visu šo sarakstu, kas ļaus Jums vienmēr saņemt priecīgu klientu.

Nepieciešamie tiešsaistes tērzētavas padomi un triki

Visu laiku uzraudzīt savu tiešsaistes tērzētavu un ko klienti dara Jūsu mājaslapā ir tikai viena monētas puse. Lai sasniegtu pozitīvu pieredzi ieviešot tiešsaistes tērzētavu savā mājaslapā, ir svarīgi ņemt vērā faktorus, kas sniegs Jums pilnu Jūsu klientu atbalsta procesa bildi. Kāds sauc šos faktorus par kritiskiem, bet citi uzskata tos par efektīviem trikiem.

Pievienojiet nedaudz cilvēcīguma

Rādiet klientiem savu vārdu. Tas ļaus klientiem izvairīties no elektroniskās mijiedarbības bildes un sajust cilvēka esamību, sajust, ka otrpus ekrānam sēž un atbild īsts, dzīvs cilvēks.

Lietojiet teksta ievades indikatorus

Teksta ievades indikatori ļaus Jūsu apmeklētājiem redzēt un just, ka operators nav aizmidzis un nav aizgājis dzert kafiju, bet aktīvi atbild uz Jūsu jautājumu.

Izvairieties no daudzpunktes

Izvairieties no šo mazo punktiņu izmantošanas tiešsaistes tērzētavas sarunās, jo tie liek sarunas biedram sajust, ka operātoram ir vienalga uz šo sarunu.

NEIZMANTOJIET lielos burtus

Nerakstiet tekstu ar lieliem burtiem, jo tas var likt Jūsu klientiem justies it kā Jūs uz viņu kliedzat.

Izmantojiet Emoji smaidiņus

Smaidiņus var izmantot, lai dotu dialogiem vairāk cilvēcisku un parādīt operatora draudzīgumu saviem klientiem.

Izmantojiet šablona atbildes

Izmantojiet šablona atbildes, lai ātrāk atbildētu klientiem, un, lai visi operatori sniegtu vienotu atbalstu.

Vienmēr esiet proaktīvi

Pirms Jūsu klienti vērsīsies pie Jums, iemācieties vērsties pie viņiem pirmie. Jūs varat izrādīt iniciatīvu un tiešsaistes tērzētavā nosūtīt saviem klientiem individuālu ziņu pirmais. Šādi Jūs varat parādīt, ka ne tikai rūpējaties par viņiem, bet arī uzlabojat savu operatoru produktivitāti.

Novirziet tērzēšanas uz pareizajām nodaļām

Tiešsaistes tērzētava var palīdzēt novirzīt atsevišķus klientu jautājums uz pareizajām nodaļām. Viss, kas ir nepieciešams – novirzīt to pie operatoriem, kas atrodas attiecīgajās nodaļās.

Live-chat-benefits-Route-chats-to-correct-departments-LiveAgent
Nodaļas

Izmantojiet failu nosūtīšanu

Bez smaidiņu izmantošanas un lielo burtu neizmantošanas, vēl viens veids kā saviem klientiem parādīt rūpes ir iespēja sūtīt failus. Sūtot klientiem svarīgus failus, Jūs pārliecnāsiet viņus, ka Jūsu operatori ir aktīvi aizņemti ar šo sarunu un dos priekšroku laicīgai pareizas informācijas nosūtīšanai.

Iemācieties pareizi izmantot pēctērzēšanas aptajas formas

Tā vietā, lai sūtītu atsevišķu NPS veidlapu katram klientam pēc noteikta laika perioda, Jūs varat izmantot arī pēctērzēšanas aptaujas, lai apkopotu apmeklētāju un klientu atsauksmes par saviem pakalpojumiem. Tas ļaus uzzināt, kur atrodas jūsu pakalpojumi un kā tos var uzlabot.

Sniedziet soli-pa-solim palīdzību

Izmantojiet līdzpārlūkošanu gadījumā, ja Jums nav pašapkalpošanās rakstu, kas darbojas kā klientu rokasgrāmata. Izmantojot personisku pieeju tērzēšanas sesijas laikā, Jūsu operatori var sniegt klientiem padziļinātu atbalstu.

Izmantojiet tērzēšanas vēsturi, lai zinātu par visām klientu vājajām vietām

Ir jābūt iemesliem, kāpēc noteikti klienti pēc atbalsta saņemšanas pirmo reizi netuvojas Jūsu zīmolam. Ir pienācis laiks uzzināt, kāpēc tas tā notiek. Izmantojiet tērzēšanas vēsturi, lai analizētu, kas notika šajās tērzēšanas sesijās un ko nevar atkārtot turpmākās sarunās.

Saņemiet kontaktus un apstrādājiet viņus ar jaudīgu CRM integrāciju

Tiešsaistes tērzēšanas ieviešana noteikti palīdzēs Jūsu uzņēmumam radīt vairāk potenciālo klientu. Tomēr to konaktu vākšana nav vienīgais rezultāts, uz kuru Jūms ir jākoncentrējas. Integrējiet savu tiešsaistes tērzētavu ar tādām jaudīgām CRM platformām kā, piemēram, Salesforce, MSDynamics vai SugarCRM, lai izveidotu sarakstu ar kvalificētiem potenciālajiem pircējiem un veicinātu to maksājošus pircējiem.

Izmantojiet iekšējo tērzēšanu, lai uzlabotu atbilžu ātrumu

Dodiet saviem operatoriem iespēju apstrādāt grūtās tērzēšanas sesijas labāk, izmantojot iekšējo tērzēšanu ar kolēģiem.

Esiet pieejami saviem klientiem vienmēr un visur

Bez šaubām, Jūsu klienti gaida no Jums operativitāti. Bet vai tas ir iespējams visu diennakti? – Tas ir iespējams! Izmantojot tiešsaistes tērzētavas mobilo aplikāciju, Jūsu operatori var atbildēt uz klientu pieprasījumiem no jebkuras vietas, lai kur tie atrastos. Atcerieties, ka tūlītējs atbalsts ir galvenais, lai gūtu uzvaru pār saviem klientiem.

Tiešsaistes tērzētavas ieguvumi: kopējā Jūsu uzņēmuma attīstība

Lai prasmīgi izmantotu visu tiešsaistes tērzētavas funkcionalitāti, ir tik daudz jāmācās un jāsaprot. Tomēr tiešsaistes tērzētavas ieguvumus var saņemt tikai tie, kuri saprot, kā pareizi stratēģiski izmantot šo programmatūru. Ar šo rakstu mēs vēlamies aptvert:

  • Ieguvumus, kādus uzņēmumi saņem no šī rīka izmantošanas
  • Padomus un trikus, kas palīdz efektīvāk to izmantot

Aplūkojiet paši

Izmēģiniet savas zināšanas tieši LiveAgent sistēmā.

LiveAgent 2021 | Better Customer Service Starts Today

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL
Atgriezties uz Akadēmiju Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.