Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Akadēmija
  • Prasības atbalsta dienesta programmatūrai

Prasības atbalsta dienesta programmatūrai

Atbalsta dienesta programmatūras var iedalīt vairākos veidos pēc to: izvietošanas metodes, mērķa grupas izmēra un avota koda pieejamības. Pastāv 5 veidu programmatūras: interneta atbalsta dienests, mākonī izvietots atbalsta dienests, uzņēmuma atbalsta dienests un atvērtā avota atbalsta dienests. Katram risinājumam ir specifiskas funkcijas un noteiktas priekšrocības un trūkumi.

Atbalsta dienesta programmatūru veidi

Interneta atbalsta dienests

Interneta atbalsta dienesta programmatūra ir mākonī izvietota programmatūra vai programmatūra kā pakalpojums (SaaS). Tā tiek hostēta pārdevēja serverī. Uzņēmumi var iznomāt rīku – iespēju tai piekļūt un to izmantot, tīmekļa pārlūkprogrammu (pārdevēja mājaslapu) vai lokāli instalētu galddatora/mobilo programmatūru. Klienti abonē pakalpojumu par mēneša vai gada maksu. Parasti tas ietver pastāvīgu tehnoloģiju atbalstu, sistēmas uzturēšanu un modernizāciju, kā arī datu dublēšanu.

Interneta atbalsta dienestiem vienmēr nepieciešams interneta savienojums. Pretējā gadījumā jūs nevarēsiet apskatīt un atjaunināt palīdzības pieteikumus. Daudzi mazie un vidējie uzņēmumi izmanto šāda veida atbalsta dienestu. Šādai izvēlei ir vairāki iemesli: uzņēmumam nav savas IT komandas, risinājums ir viegli uzstādāms, un tam ir pielāgojamas apmaksas iespējas. Pārdevēji savus risinājumus var paplašināt un pielāgot to funkcijas dažāda izmēra uzņēmumiem, lai tie būtu piemēroti ar lieliem uzņēmumiem.

Mākonī izvietots atbalsta dienests

prasibas-atbalsta-dienesta-programmaturai

Mākonī izvietoti atbalsta dienesti ir līdzīgi internetā izvietotiem risinājumiem, piemēram, attiecībā uz datu izmantošanu un glabāšanu attālinātos serveros. Tomēr,lai arī internetā bāzētas palīdzības pieteikumu sistēmass darbojas tikai piegādātāja serveros, mākonī izvietotas programmatūras var hostēt vairākos replicētos serveros, ko nodrošina trešo pušu pakalpojumu sniedzēji.

Atšķirībā no internetā izvietotiem atbalsta dienestiem, mākonī izvietotās programmatūras internetu galvenokārt izmanto, lai augšupielādētu un lejupielādētu datus. Turklāt lietotāji var piekļūt datiem arī bezsaistē. Šī veida programmatūras parasti ir mērogojamas un pielāgojamas. Tas nozīmē, ka tās var izmantot par zemām izmaksām, un lietotājiem var nebūt vai būt neliela pieredze IT jomā.

Lokālie atbalsta dienesti

Lokālais atbalsta dienests ir zināms arī kā paša uzņēmuma hostēts atbalsta dienests. Tā ir licencēta patentēta programmatūra, kas tiek hostēta paša klienta serverī. Izmantojot lokālos risinājumus, atbalsta dienests pieder uzņēmumam, un tam ir pilnīga kontrole pār datu drošību un informācijas privātumu. Lai iegādātos licenci, jāveic vienreizējs maksājums un vēlāk iespējams var rasties papildu izmaksas par programmatūras atjaunināšanu.

Šāda veida atbalsta dienests parasti ir saistīts ar lieliem ieguldījumiem, un to galvenokārt izmanto uzņēmuma līmeņa organizācijas, kurām ir sava IT nodaļa, kas var nodrošināt instalēšanu, uzturēšanu un atjaunināšanu. Lokālo atbalsta dienestu var viegli pielāgot un integrēt ar citām uzņēmumā izmantotajām sistēmām.

Uzņēmuma atbalsta dienests

Uzņēmumu atbalsta dienestiem ir vissarežģītākā struktūra no visiem atbalsta dienestu veidiem. Tie ir risinājumi ar dažādām funkcijām, kas var ietvert vairākus sarežģītus moduļus, piemēram, aktīvu, kontu, pakalpojumu pieprasījuma izpildes un aptauju pārvaldību.

Papildu visaptverošu klientu atbalsta iespēju piedāvāšanai uzņēmumu atbalsta dienestu sistēmas var uzlabot uzņēmuma darbības vispārējo efektivitāti, jo tās nodrošina plaši pielāgojamus rīkus, kas atbalsta saziņu starp dažādām organizāciju struktūrām. Parasti šo risinājumu izmanto lieli, bieži starptautiska līmeņa uzņēmumi, jo šādās struktūrās atbalsts nepieciēsams gan iekšējām grupām, gan ārējiem klientiem.

Atvērtā koda atbalsta dienests

Pretēji licencētiem risinājumiem atvērtā koda atbalsta dienesti uzņēmumiem nodrošina pilnīgu piekļuvi programmatūras pirmkodam. Tas ļauj rīku pārveidot un uzlabot ārpus pamatintegrācijas līmeņa un spraudņu pievienošanas. Uzņēmumiem tas dod iespēju pilnībā pielāgot sistēmu savām specifiskajām vajadzībām.

Atvērtā pirmkoda atbalsta dienesti tiek nodrošināti bez maksas, taču pārdevēji parasti piedāvā maksas funkcijas un pakalpojumus, piemēram, programmatūras uzstādīšanu, integrāciju, apmācības, īpašu atbalstu utt. Šāda veida PALĪDZĪBAS dienests visbiežāk ir pieejams organizācijām, kurām ir SAVAS darba grupas ar programmēšanas iespējām.

Kā izvēlēties pareizo atbalsta dienestu – prasības

Kādi ir galvenie faktori, kas jāņem vērā, izvēloties atbalsta dienesta sistēmas nodrošinātāju jūsu uzņēmumam? Daudzas tirgū pieejamās izvēles var sarežģīt lēmumu par pareizo risinājumu jūsu organizācijas vajadzībām. Prasības jūsu atbalsta dienesta programmatūrai var definēt, atbildot uz šādiem pamatjautājumiem:

Atbalsta dienesta veids

Kāda veida atbalsta dienesta sistēma ir piemērotākā jūsu uzņēmējdarbības veidam un apjomam?

Pieejamās funkcijas

Vai jūs meklējat rīku ar pamatfunkcijām vai paplašinātām funkcijām? Kuras ir “obligātās” un kuras ir “jauki, ja būtu” funkcijas?

Detailed Help Desk Feature Overview

Izvietošana

Vai jūsu uzņēmumam saskaņā ar likumu ir atļauts izmantot mākonī izvietotu programmatūru? Vai jūs varat hostēt lietojumprogrammu savā uzņēmumā?

Izmantošanas ērtums

Cik viegli šo programmatūru var izmantot? Vai to var izmantot arī bez īpašām IT prasmēm??

Integrācijas iespējas

Vai programmatūru var viegli integrēt ar citiem uzņēmumā šobrīd izmantotajiem risinājumiem?

Drošība

Vai rīks nodrošina drošības līdzekļus, piemēram, datu šifrēšanu un piekļuves atļaujas, lai aizsargātu uzņēmuma un klientu informāciju?

Mērogojamība:

Vai programmatūra ir mērogojama turpmākai biznesa izaugsmei? Vai tai var pievienot papildu funkcijas, moduļus, vairāk aģentu un ilgtermiņā apstrādāt vairāk palīdzības pieteikumu?

Vairāku valodu iespējas

Vai rīks atbalsta vairākas valodas (ja jūsu uzņēmums darbojas starptautiskā līmenī)?

Cenas

Vai sākotnējā maksa vai abonēšanas maksa atbilst jūsu uzņēmuma budžetam?

Klientu atbalsts

Vai pārdevējs nodrošina ātru, kompetentu un uzticamu klientu atbalstu dažādu problēmu gadījumā?

Kopsavilkums

Kad esat izvēlējies potenciālos piegādātājus, kas varētu nodrošināt jūsu vajadzībām atbilstošu atbalsta dienesta programmatūru, jūs varat reģistrēties izmēģinājuma versijai un pārbaudīt risinājumu darbībā.

Lielākā daļa atbalsta dienesta programmatūru nodrošinātāji piedāvā bezmaksas izmēģinājuma versiju ar visām pieejamajām funkcijām. Tā kā jūsu klientu atbalsta komanda to izmantos katru dienu, šim rīkam vajadzētu būt iespējami vienkārši un ērti lietojamam.

Pirms galīgā lēmuma pieņemšanas svarīga ir programmatūras testēšana. Tā ļauj pārliecināties, ka klientu atbalsta darbplūsmai tiks nodrošināts efektīvs risinājums un jūs iegūsiet labāko vērtību attiecībā pret ieguldījumu.

Pārbaudiet sevi

Zināšanas ir svarīgas tikai tad, ja tās var izmantot praksē. Izmantojiet mūsu akadēmijā iegūtās zināšanas LiveAgent!

LiveAgent 2021 | Better Customer Service Starts Today

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Jautājums”, “name”: “Kas ir lokālais atbalsta dienests?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Atbillde”, “text”: “Lokālais atbalsta dienests ir zināms arī kā paša uzņēmuma hostēts atbalsta dienests. Tā ir licencēta patentēta programmatūra, kas tiek hostēta paša klienta serverī. Izmantojot lokālos risinājumus, atbalsta dienests pieder uzņēmumam, un tam ir pilnīga kontrole pār datu drošību un informācijas privātumu.” } }, { “@type”: “Jautājums”, “name”: “Kā izvēlēties uzņēmumam piemērotāko atbalsta dienesta veidu?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Atbilde”, “text”: “Pirms galīgā lēmuma pieņemšanas svarīga ir programmatūras testēšana. Tā ļauj pārliecināties, ka klientu atbalsta darbplūsmai tiks nodrošināts efektīvs risinājums un jūs iegūsiet labāko vērtību attiecībā pret ieguldījumu.” } }, { “@type”: “Jautājums”, “name”: “Kas ir atvērtā koda atbalsta dienests?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Atbilde”, “text”: “Šī veida atbalsta dienesta sistēmu var pārveidot un uzlabot ārpus pamatintegrācijas līmeņa un spraudņu pievienošanas. Tas ļauj uzņēmumiem pilnībā pielāgot sistēmu savām specifiskajām vajadzībām.” } }] }
Atgriezties uz Akadēmiju Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.