Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Palīdzības dienesta aprīkojums

Kāds aprīkojums ir nepieciešams palīdzības dienesta darbībai?

Palīdzības dienesta aģenti atbild uz pakalpojumu pieprasījumiem un sniedz tehnisko palīdzību klientiem, izmantojot palīdzības dienesta programmatūru. Papildus biroja telpu nodrošināšanai palīdzības dienesta komandai, palīdzības dienesta izveidei un darbībai ir nepieciešami minimāli ieguldījumi aģentu aprīkojumā. Būtībā palīdzības dienesta aģentam ir nepieciešams dators, austiņas ienākošo/ izejošo zvanu apstrādei un ātrgaitas interneta pieslēgums, lai sāktu darbu.

Datori un austiņas

Parasti minimālās datora prasības mākoņbāzētam palīdzības dienestam ir vismaz 2 GHz daudzkodolu procesors, vismaz 4 GB (vēlams vairāk) atmiņas (RAM) un vismaz 500 MB brīvas vietas cietajā diskā. Ja Jūsu palīdzības dienests pārvaldīs balss mijiedarbību, Jūsu komandai ir nepieciešamas arī augstas kvalitātes austiņas. Tām jābūt ar trokšņu slāpēšanas funkcijām, kas palīdz mazināt traucējumus, kuri varētu traucēt aģentiem sniegt augstas kvalitātes pakalpojumus.

Stabils interneta pieslēgums

Lai nodrošinātu nepārtrauktu apkalpošanu un netraucētu programmatūras darbību, palīdzības dienesta darbībai ir nepieciešams ātrs un stabils interneta pieslēgums ar pietiekamu joslas platumu, lai varētu apstrādāt ienākošo palīdzības pieteikumu un tālruņa zvanu skaitu. Slikts interneta savienojums negatīvi ietekmēs palīdzības dienesta aģentu un klientu mijiedarbības kvalitāti.

Specializētas biroja telpas

Iekštelpu palīdzības dienesta izveidei ir nepieciešams piešķirt un aprīkot biroja telpas, kas aģentiem nodrošinātu pietiekamu komforta un drošības līmeni. Darba vietas izmērs, funkcionālās un aparatūras prasības būs lielā mērā atkarīgas no palīdzības dienesta komandas lieluma un atbalstītajiem multivides formātiem.

Papildu aprīkojums

Lai gan mākoņbāzēti palīdzības dienesta risinājumi arvien vairāk izplatās mazos un vidēja lieluma uzņēmumos, lielas organizācijas ar lielākām palīdzības dienesta komandām varētu dot priekšroku lokālai izvietošanai. Vietējā palīdzības dienesta izveidei un darbībai papildus ir nepieciešami savi serveri, uz kuriem izvietot palīdzības dienesta programmatūru. Palīdzības dienesta programmatūras nodrošinātājs parasti norāda konkrētas serveru prasības.

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

Try LiveAgent

Kādi ir palīdzības dienesta rīki?

Palīdzības dienesta programmatūra

Lai efektīvi apstrādātu klientu mijiedarbību un pakalpojumu pieprasījumus no dažādiem atbalsta kanāliem, aģentiem ir jābūt aprīkotiem ar profesionālu palīdzības dienesta programmatūru, kas aprīkota ar pareizo funkciju un iespēju kopumu. Palīdzības pieteikumu pārvaldība, automatizācijas noteikumi, SLA pārvaldība, daudzkanālu saziņas atbalsts, pārskatu sniegšana un pašapkalpošanās iespējas ir dažas no būtiskākajām mūsdienu palīdzības dienesta risinājumu funkcijām.

LiveAgent - Radiet pievienoto vērtību klientiem, izmantojot palīdzības dienestu

Klientu attiecību pārvaldība

Klientu attiecību pārvaldība ir ļoti svarīga, lai nodrošinātu augstas kvalitātes atbalstu un vienmērīgu apkalpošanas pieredzi. CRM glabā visu informāciju, kas saistīta ar klientiem un viņu mijiedarbības vēsturi ar organizāciju. Tas ļauj palīdzības dienesta aģentiem sniegt ļoti būtisku, personalizētu atbalstu. Lielākā daļa palīdzības dienesta sistēmu ir aprīkotas ar iebūvētu CRM vai ļauj integrēties ar uzņēmuma esošo CRM sistēmu.

CRM-LiveAgent

Zvanu pārvaldības rīki

Palīdzības dienesta aģenti var izmantot zvanu pārvaldības rīkus, lai atbalstītu klientu balss mijiedarbību. Izmantojot zvanu centra un VoIP iespējas, kas integrētas palīdzības dienestā, aģenti var apstrādāt ienākošos zvanus un izejošos saziņas veidus. Tādas funkcijas kā automātiskā zvanu sadale (ACD), zvanu maršrutēšana, zvanu ierakstīšana un citas zvanu centra funkcijas nodrošina efektīvu ienākošo zvanu pārvaldību, savukārt automātiskie zvanu izsaukšanas rīki (piemēram, automātiskā zvanu izsaukšana, paredzamā zvanu izsaukšana un pastiprinātā zvanu izsaukšana) var būt nepieciešami, lai apstrādātu lielu izejošo zvanu skaitu.

Zvanu sadales iestatījumi kontaktu centra programmatūrā - LiveAgent

Veiktspējas uzraudzības rīki

Palīdzības dienesta programmatūras sistēmas parasti ietver vai var tikt integrētas ar atskaišu un analītikas rīkiem, kas sniedz vadītājiem ieskatu par aģentu produktivitāti un veiktspēju un ļauj sekot līdzi svarīgākajiem palīdzības dienesta rādītājiem un KPI. Pamatojoties uz šiem datiem, palīdzības dienesta komandas vadītāji var noteikt jomas, kurās nepieciešami uzlabojumi, vai pamanīt aģentus, kuri nesasniedz izpildes mērķus un kuriem nepieciešama papildu apmācība.

Darbības pārskats klientu atbalsta programmatūrā - LiveAgent

Darbaspēka pārvaldības rīki

Lai nodrošinātu, ka palīdzības dienesta atbalsta centrs ir pienācīgi nokomplektēts un darbojas maksimāli efektīvi, palīdzības dienesta vadītāji var papildus izmantot darbaspēka pārvaldības rīkus. Darbaspēka pārvaldības jeb WFM programmatūra ļauj palīdzības dienesta vadītājiem aprēķināt un prognozēt palīdzības dienesta personāla vajadzības, izveidot un piešķirt atbilstošus aģentu grafikus, uzraudzīt aģentu atbilstību grafikiem un to ievērošanu.

Cik patiesībā izmaksā jauna palīdzības dienesta centra izveide?

Jauna palīdzības dienesta atbalsta centra izveides reālās izmaksas ietekmēs vairāki faktori, piemēram, Jūsu uzņēmuma un atbalsta komandas lielums, klientu atbalsta budžets un izvēlētās palīdzības dienesta programmatūras veids (lokāla vai pārlūkprogrammas palīdzības dienesta programmatūra). Aprēķinot kopējo summu, kas saistīta ar jauna palīdzības dienesta centra izveidi un darbību Jūsu uzņēmumā, ņemiet vērā šādus izdevumus:

  • Jaunu darbinieku algošanas un apmācības izmaksas
  • Darbinieku algas, piemaksas un administratīvie izdevumi
  • Biroja telpu nomas izmaksas (ja vien nenodarbināt attālinātos aģentus).
  • Pastāvīgie izdevumi par biroja komunālajiem pakalpojumiem un interneta pieslēgumu
  • Biroja mēbeles (rakstāmgaldi, krēsli)
  • Aģentu aprīkojums (datori, austiņas)
  • Palīdzības dienesta programmatūras izmaksas un zvanu izmaksas

Palīdzības dienesta centra izveides un darbības izmaksas atšķiras arī atkarībā no tā, vai izvēlaties mākoņbāzētu datu izvietošanu vai izvietošanu lokāli. Mākoņbāzētiem palīdzības dienesta programmatūras risinājumiem, piemēram, LiveAgent, tiek piemērota ikmēneša abonēšanas maksa, kas var atšķirties atkarībā no izvēlētā cenu plāna un pieejamo funkciju klāsta. Savukārt lokāliem palīdzības dienesta rīkiem ir nepieciešami sākotnēji ieguldījumi, kas ietver programmatūras licences un serveru iegādi, kā arī pastāvīgas uzturēšanas un ekspluatācijas izmaksas.

Izmēģiniet LiveAgent Jau Šodien​

Mēs piedāvājam migrācijas pakalpojumus no lielākās daļas populārāko palīdzības dienestu risinājumiem.

Vairāk nekā 3000 atsauksmju Trustpilot GetApp G2 Crowd

BUJ

Kāds aprīkojums ir nepieciešams palīdzības dienesta darbībai?

Lai izveidotu un vadītu lokālu palīdzības dienestu, ir nepieciešamas biroja telpas (ja vien neplānojat izveidot attālinātu palīdzības dienestu, kurā aģenti strādā no savas atrašanās vietas), atbilstošs aģentu aprīkojums (stacionārie vai klēpjdatori, austiņas) un stabils ātrgaitas interneta pieslēgums ar pietiekamu joslas platuma jaudu, lai atbilstu ienākošajam palīdzības pieteikumu apjomam. Lai īstenotu vietējos palīdzības dienesta risinājumus, papildus ir nepieciešami pašiem savi serveri datu glabāšanai un pārvaldīšanai.

Kādi ir palīdzības dienesta rīki?

Lai efektīvi apstrādātu no dažādiem saziņas rīkiem saņemtos pakalpojumu pieprasījumus, aģentiem jābūt aprīkotiem ar pilnvērtīgu palīdzības dienesta programmatūru, kas integrēta ar CRM un zvanu pārvaldības rīkiem. Turklāt palīdzības dienesta vadītāji var izmantot atskaišu un analīzes rīkus, lai izsekotu dažādus palīdzības dienesta rādītājus un galvenos rezultatīvos rādītājus, kā arī darbaspēka pārvaldības rīkus, lai nodrošinātu efektīvu palīdzības dienesta personāla komplektēšanu un aģentu plānošanu.

Cik patiesībā izmaksā jauna palīdzības dienesta centra izveide?

Aprēķinot jaunā palīdzības dienesta centra izveides un darbības izmaksas, ņemiet vērā biroja telpu nomas un komunālo pakalpojumu, mēbeļu un aģentu aprīkojuma, darbinieku algu, jaunu aģentu algu, kā arī palīdzības dienesta programmatūras izmaksas. Ja runa ir par lokālo palīdzības dienesta risinājumu ieviešanu, papildu izdevumi ietvertu programmatūras licences, savu serveru mitināšanas un pastāvīgās uzturēšanas izmaksas, savukārt mākoņbāzēti risinājumi tiks nodrošināti par pastāvīgu ikmēneša maksu.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “BUJ”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Jautājums”, “name”: “Kāds aprīkojums ir nepieciešams palīdzības dienesta darbībai?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Atbilde”, “text”: “Lai izveidotu un vadītu lokālu palīdzības dienestu, ir nepieciešamas biroja telpas (ja vien neplānojat izveidot attālinātu palīdzības dienestu, kurā aģenti strādā no savas atrašanās vietas), atbilstošs aģentu aprīkojums (stacionārie vai klēpjdatori, austiņas) un stabils ātrgaitas interneta pieslēgums ar pietiekamu joslas platuma jaudu, lai atbilstu ienākošajam palīdzības pieteikumu apjomam. Lai īstenotu vietējos palīdzības dienesta risinājumus, papildus ir nepieciešami pašiem savi serveri datu glabāšanai un pārvaldīšanai.” } }, { “@type”: “Jautājums”, “name”: “Kādi ir palīdzības dienesta rīki?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Atbilde”, “text”: “Lai efektīvi apstrādātu no dažādiem saziņas rīkiem saņemtos pakalpojumu pieprasījumus, aģentiem jābūt aprīkotiem ar pilnvērtīgu palīdzības dienesta programmatūru, kas integrēta ar CRM un zvanu pārvaldības rīkiem. Turklāt palīdzības dienesta vadītāji var izmantot atskaišu un analīzes rīkus, lai izsekotu dažādus palīdzības dienesta rādītājus un galvenos rezultatīvos rādītājus, kā arī darbaspēka pārvaldības rīkus, lai nodrošinātu efektīvu palīdzības dienesta personāla komplektēšanu un aģentu plānošanu.” } }, { “@type”: “Jautājums”, “name”: “Cik patiesībā izmaksā jauna palīdzības dienesta centra izveide?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Atbilde”, “text”: “Aprēķinot jaunā palīdzības dienesta centra izveides un darbības izmaksas, ņemiet vērā biroja telpu nomas un komunālo pakalpojumu, mēbeļu un aģentu aprīkojuma, darbinieku algu, jaunu aģentu algu, kā arī palīdzības dienesta programmatūras izmaksas. Ja runa ir par lokālo palīdzības dienesta risinājumu ieviešanu, papildu izdevumi ietvertu programmatūras licences, savu serveru mitināšanas un pastāvīgās uzturēšanas izmaksas, savukārt mākoņbāzēti risinājumi tiks nodrošināti par pastāvīgu ikmēneša maksu.” } }] }
Atgriezties uz Akadēmiju Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.