Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Kas ir Zvanu Centra Programmatūra?

Tālruna atbalsta pārvaldība var būt galvenais uzņēmumu izaicinājums. Parasti, tas ir visdārgākais, laikaietilpīgākais un grūtāk mērogojams atbalsta kanāls. Lūk, kāpēczvanu centra programmatūra var spēlēt svarīgu lomu. Zvanu centra programmatūra ļauj uzņēmumiem efektīvi pārvaldīt klientu saziņu; apstrādājot ienākošos un izejošos zvanu.Bez pareizās programmatūras, klientu zvani var būt aizturēti. Tai pat laikā, aģenti vienmēr cenšas atbildēt ātri un efektīvi. Lielākā daļa mūsdienu palīdzības dienesta programmatūras risinājumu sniedz zvanu centru funkciju, kā daļu no piedāvājuma.

Call Center Software Demo | LiveAgent

Zvanu centra programmatūras izmantošanas priekšrocības

Labāka saziņa ar klientiem

Kad kienti zvana uz Jūsu atbalsta līniju, saprotams, ka Jūs vēlaties atbildēt ātri un efektīvi apstrādāt viņu jautājumus. Ar automatizētu zvanu novirzīšanu un IVR zvanu centra programmatūras funkciju; zvani automātiski tiek novirzīti pareizajiem aģentiem, samazinot klientu gaidīšanas laiku. Tas rezultātā noved pie saziņas uzlabošanas un klientu apmierinātības celšanos.

Zvanu novirzīšana

Labāka klientu servisa pārvaldība

Laba zvanu centra programmatūra ļauj Jums uzraudzīt un pārvaldīt katru Jūsu zvanu plūsmas aspektu. Piemēram, klientus rindā, vidējo atbildes ātrumu, vidējo sarunas laiku, izlaisto/atbildēto zvanu skaits, utt. Ar šiem rādītājiem, vadītāji var skaidri redzēt, kā darbojas viņu atbalsts. Kā rezultātā, varēs veikt pamatotus lēmumus par nepieciešamajiem uzlabojumiem.

Aģentu produktivitātes un efektivitātes pieaugums

Ar zvanu centra programmatūru, aģentiem ir nekavējoša pieeja klientu datiem; sākot ar personālo informāciju līdz klienta pirkumiem un pilnu vēsturi par iepriekšējām saskarsmēm. Tas ļauj viņiem sazināties ar klientiem operatīvāk, profesionālāk un individuālāk. Turklāt, tas uzlabo efektivitāti un produktivitāti.

Papildus pārdošanas iespējas

Bez atbildēm uz klientu zvaniem, Jūs varēsiet izmantot zvanu centra programmatūru, lai saņemtu papidu pārdošanas iespējas. Redzot visu informāciju par klientu, ar kuru aģents sazinās, piemēram, viņa pircēja ieradumus, maksājumu vēsturi un produktu un pakalpojumu priekšrocības, Jūsu aģenti varēs piedāvām augstāka līmeņa preces un pakalpojumus vai piedāvāt paildu preces vai pakalpojumus.

Uzlabota datu drošība

Viens no svarīgākajiem jautājumiem jebkurā organizācijā ir datu drošība, sensitīvu klientu/uzņēmuma informācijas zaudēšanas risks. Mūsdienu zvanu centra programmatūras risinājumi piedāvā uzlabotas drošības funkcijas. Tas sevī iekļauj datu šifrēšanu, stingrus paroles noteikumu, kā arī datu rezerves kopēšanu. Pateicoties tam, Jūs variet pilnībā droši turēt gan klientu, gan uzņēmuma datus.

Samazinātas darījumu izmaksas

Izmantojot mākoņa zvanu centra programmatūru Jūs varat iestatīt savu zvanu centru bez lielu investīciju ieguldījuma nepieciešamības. Tas neprasa specializētu aprīkojumu un kvalificētus IT profesionāļus, lai to pārvaldītu. Tā kā pakalpojumu sniedzēji izmanto savus serverus, programmatūru un IT komandu, mākoņa zvanu centra programmatūras risinājums var palīdzēt Jums samazināt darījumu izmaksas.

Zvanu centra programmatūras veidi

Atkarībā no sistēmas izvietošanas, zvanu centra programmatūra var būt klasificēta sekojošos veidos:

1. Lokāla zvanu centra programmatūra

Izmantojot lokālas zvanu centra programmatūras sistēmas; programmatūra, aprīkojums un nepieciešamā saskarne ir instalēta Jūsu ofisā. Kompleksa apkalpošana un aprīkojums ir uz Jūsu IT speciālistu pleciem. Šādi Jūs pilnībā konrolējas visas savas sistēmas un datus. Tie ir profesionālākie zvanu centra risinājumu veidi. Taču, šie risinājumi vienlaicīgi ir arī visdārgākie, jo to ieviešanai ir nepieciešamas ievērojamas investīcijas programmatūrā, aprīkojumā, licencēs un saskarnē. Turklāt, lokālas zvanu centra pārvaldības sistēmas piedāvā ierobežotas individuālas iestatīšanas un integrācijas iespējas. Šāda veida programmatūra nevar sniegt to pašu drošības līmeni un darbspējas laiku, kā to nodrošina mākoņa vai pārlūka veidi.

2. Zvanu centra programmatūra attālinātajos serveros

Zvanu centra programmatūras risinājumi uz attālinātiem serveriem ir novietoti ārpus Jūsu objektiem – pakalpojuma sniedzēja pusē vai trešo pušu serveros. Klients piekļūt tai var caur interneta savienojumu. Šis programmatūras veids parasti ir lētāks, nekā lokālu sistēmu risinājumi. Taču arī tiem ir nepieciešamas sākotnējās investīcijas, tādēļ tie ir dārgāki nekā mākoņa un pārlūka sistēmas. Attālināto zvanu centra programmatūru ir nepieciešams atjaunināt ar katras jaunās versijas iziešanu.

3. Mākoņa zvanu centra programmatūra

Mākoņa zvanu centra programmatūras sistēmas ir izvietotas tīmeklī. Parasti piekļūt tiem var caur aplikāciju, kas ir instalēta datorā vai mobilajā telefonā. Dati tiek glabāti mākonī serveros, kas pieder pakalpojuma sniedzējam vai trešajām pusēm. Šie dati var lokāli kešoties, lai lietotājam būtu piekļuve pat tad, ja viņam nav interneta savienojuma. Mākoņa sistēmas pārvalda pakalpojuma sniedzējs, tās var sākt izmantot ļoti ātri, investīciju apjoms ir minimāls, bet apkalpošanai nav nepieciešami kvalificēti IT speciālisti. Šis programmatūras veids piedāvā labāku datu drošību, privātumu, kā arī lielāku darbspējas laiku, salīdzinot ar lokālām vai attālinātām sistēmām. Turklāt, mākoņa risinājumus ir viegli integrēt ar citām biznesa aplikācijām.

4. Pārlūka zvanu centra programmatūra

Pārlūka zvanu centra programmatūra ir līdzīga mākoņa programmatūrai. Galvenā atšķirība ir tajā, ka tai var piekļūt caur interneta pārlūku, nevis instalētu aplikāciju. Mākoņa zvanu centra programmatūras sniedzēji parasti sniedz arī savas aplikācijas pārlūka versiju savu lietotāju ērtībai. Šie ir vislētākie risinājumi, kā arī vieglāk ieviešamie un mērogojamie.

Kas ir virtuālā zvanu centra programmatūra?

Daudzi uzņēmumi no dažādām nozarēm arvien biežāk izmanto virtuālo zvanu centra programmatūru. Šādi risinājumi ir novietoti mākonī un darbojas caur Balss Saziņas Interneta Protokolu (VOIP – Voice Over Internet Protocol). Virtuālā zvanu centra programmatūra zvanu veikšsanai izmanto interneta datus, nevis standarta tālruņa līnijas. Programmatūra ļauj aģentiem virtuāli pārvaldīt klientu zvanus no jebkuras atrašanās vietas, bez piesaistes konkrētam birojam, ko daudzi bieži izmanto darbam no mājām. Turklāt, virtuālā zvanu centra programmatūrai parasti ir tāds pats funkciju klāsts kā parastajai zvanu centra programmatūrai.

Aplūkojiet paši

Zināšanas ir svarīgas, taču tikai, ja tās tiek pielietotas praksē. Izmēģiniet visu, ko iemācieties mūsu akadēmijā tieši LiveAgent sistēmā.

LiveAgent 2021 | Better Customer Service Starts Today

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kā var samazināt darījumu izdevumus?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ar mākoņa zvanu centra programmatūru Jūs varat iestatīt savu zvanu centru ar nelielām investīcijām. Tas neprasa specializētu aprīkojumu un kvalificētus IT profesionāļus, lai to pārvaldītu. Tā kā pakalpojumu sniedzējs izmanto savus serverus, programmatūru un IT komandu, mākoņa zvanu centra programmatūras risinājumi var palīdzēt samazināt darījumu izmaksas.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kas ir lokāla zvanu centra programmatūra?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: ” Izmantojot lokālu zvanu centra sistēmu, visa programmatūra, aprīkojum un nepieciešamā saskarne ir instalēta Jūsu ofisā. Sistēmas apkalpošana un uzlabošana ir uz Jūsu IT komandas pleciem. Šādi Jūs pilnībā kontrolējat visas integrētās sistēmas un datus.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kas ir virtuālā zvanu centra programmatūra?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Virtuālā zvanu centra programmatūra ir izvietota mākonī un darbojas caur Balss Saziņas Interneta Protokolu (VOIP – Voice Over Internet Protocol). Turklāt, zvanu veikšanai, tā izmanto interneta datus, nevis tradicionālās tālruņa līnijas.” } }] }
Atgriezties uz Akadēmiju Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.