Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Akadēmija
  • Kas ir tiešsaistes tērzētavas programmatūra/atbalsts?

Kas ir tiešsaistes tērzētavas programmatūra/atbalsts?

Kas ir tiešsaistes tērzētavas programmatūra?

Tiešsaistes tērzēšanas programmatūra ir pakalpojums, kas nodrošina tūlītēju klientu atbalstu. Tā darbojas kā tūlītējs messendžeris, ko tiešsaistes patērētāji var izmantot, lai reāllaikā sazinātos ar uzņēmumiem. Kā? Noklikšķinot uz tiešās tērzēšanas pogas vai tērzēšanas logrīka, kas parasti atrodas mājaslapas apakšējā labajā stūrī. Uzņēmumi izmanto šo rīku, lai sniegtu atbalstu esošjiem klientiem, sadarbotos ar potenciālajiem klientiem un uzsāktu sarunas ar mājaslapas apmeklētājiem, kas ir pirmo reizi apmeklē mājaslapu, proaktīvi uzaicinot viņus tērzēt.

Live-chat-for-business-LiveAgent
Tiešsaistes Tērzētava Uzņēmumiem – LiveAgent

Tiešsaistes tērzētavas atbalsta vēsture

Internetam attīstoties, uzņēmumi ir veikuši vairākas būtiskas izmaiņas, lai panāktu atbilstību tehnoloģijām un pieaugošajām patērētāju prasībām. Tā kā klientu apkalpošana attiecīgi arī ir jāpilnveido, tiešsaistes tērzētava uzņēmumiem parādījās kā jauns atbalsta sniegšanas kanāls. Tādējādi ļaujot patērētājiem tieši sazināties ar uzņēmumiem un izvairīties no tālruņa radītajām neērtībām (gaidīšana pie aizturētā zvana, pārtrauktie zvani u.c.). Daži no pirmajiem tērzēšanas programmatūras nodrošinātājiem nāca klajā jau 2000. gadu sākumā.

Pirmie tērzētavas sniedzēji vienkārši piedāvāja viens-uz-vienu tiešsaistes tērzētavas platformu. Tomēr koncepcija bija lēna, lai piesaistītu uzņēmumu uzmanību. Parasti tas tika uzskatīts par nevajadzību, nevis par ieguldījumu. Lielākā daļa patērētāju joprojām bija vairāk pieraduši pie telefona, lai saņemtu atbildes uz jautājumiem un risinātu jautājumus. Modernas tērzēšanas programmatūras sistēmas ir kļuvušas sarežģītākas un ietver daudz modernāku funkcionalitāti.

Pēdējo gadu laikā tiešsaistes tērzētavas atbalsta programmatūras popularitāte ir strauji pieaugusi. Tādējādi tā vairs nav tikai iespēja, jo arvien vairāk patērētāju dod priekšroku preču un pakalpojumu iegādei tiešsaistē un pieprasa atbalstu ceļā. Globālais tiešsaistes tērzētavas programmatūras tirgus 2016. gadā tika novērtēts $590 miljonu apmērā. Tiek prognozēts, ka līdz 2023. gadam tas sasniegs $997 miljonus, no 2017. līdz 2023. gadam pieaugot par 7,5%, liecina Allied Market Research publikācija.

Galvenās nozares, kas pašlaik izmanto tiešsaistes tērzēšanas programmatūru, ir:

  • mazumtirdzniecība un e-komercija
  • ceļošana un izmitināšana
  • IT un konsultēšana
  • telekominkācijas un farmācija

Pirmās trīs nozares tiek uzskatītas par lielākajiem tērzēšanas risinājumu lietotājiem. Mazumtirdzniecība un e-komercija ir visstraujāk augošie tiešsaistes tērzēšanas programmatūras segmenti.

What-is-live-chat-software

Galvenā tiešsaistes tērzētavas atbalsta statistika

  • 44% tiešsaistes patērētāju apgalvo, ka atbildes uz jautājumiem, uz kuriem tiešsaistes pirkumu laikā ir atbildējusi dzīva persona, ir viena no svarīgākajām iezīmēm, ko var piedāvāt tīmekļa vietne. (Forrester Research)
  • 63% klientu, visticamāk, atgriezīsies mājaslapā, kas piedāvā tērzēšanu tiešsaistē, nevis tajā, kas to nedara.(Forrester Research)
  • 60% patērētāju vecumā no 18 līdz 34 gadiem regulāri izmanto tiešsaistes tērzēšanu klientu apkalpošanas nolūkos. Tas ir salīdzinājumā ar 45% visās vecuma grupās un 32% patērētāju vecumā no 55 gadiem. (Microsoft’s State of Global Customer Service Report)
  • 53% klientu vēlas izmantot tiešsaistes tērzēšanu, pirms zvana uzņēmumam, lai saņemtu atbalstu. (Harris Research)
  • 63% milleniāļi vēlas saņemt atbildes uz klientu atbalsta parastajiem jautājumiem, izmantojot tērzēšanu un tradicionālos kanālus. (Software Advice)
  • Tiešajai tērzēšanai ir vislielākais apmierinātības līmenis jebkuram klientu apkalpošanas kanālam ar 73%; salīdzinājumā ar 61% e-pastam un 44% tālrunim. (eConsultancy)

Kādas ir galvenās tiešsaistes tērzētavas programmatūras funkcijas?

Dažas no pamata tiešsaistes tērzētavas programmatūras funkciju sniedzējiem piedāvā:

  • Proactivo tērzēšanu: lai sāktu sarunas ar mājaslapas apmeklētājiem, kuri, iespējams, citādi to nebūtu atvēruši un piedāvā tūlītēju palīdzību.
  • Reāllaika apmeklētāju uzraudzība: tiešsaistes tērzētava uzņēmumam nozīmē arī dziļāku ieskatu apmeklētāju darbībās. Tādējādi Jūs varat saprast, no kurienes viņi ir nākuši un kā viņi izmanto mājaslapu.
Mājaslapas uzraudzība - tērzēšanas pārskats
  • Tērzēšanas sadale: lai dalītu tērzēšanas brīvajiem operatoriem vai automātiski novirzītu klientus uz aģentiem, kuri iepriekš jau sazinājās ar viņiem.
  • Šablona atbildes: lai atbalsta aģenti varētu paātrināt atbildes laiku, izmantojot iepriekš definētus teksta fragmentus, kas bieži tiek izmantoti tērzēšanā.
  • Failu nosūtīšana: lai kopīgotu failus starp tērzēšanas operātoriem un mājaslapas apmeklētājiem
  • Bezsaistes formas: lai dotu apmeklētājiem iespēju sūtīt ziņojumus, izmantojot kontaktu formu, pat ja tērzētavas operatori ir bezsaistē.
  • Pēctērzēšanas aptauja: lai saņemtu atsauksmes no klientiem un novērtētu klientu apmierinātību, ļaujot viņiem novērtēt tērzēšanas sarunas.
LiveAgent Live Chat Demo

Galvenie faktori, izvēloties tērzētavas programmatūras sniedzēju

Tirgū ir pieejami vairāki tiešsaistes tērzētavas sniedzēji, kas apgrūtina izvēli. Tāpēc mēs esam uzrakstījuši vissvarīgākos faktorus, kas jāņem vērā, izvēloties tērzētavas pakalpojumu sniedzēju.

  • Mākoņa vai pašnovietota. Pašnovietotā programmatūra tiek novietota uzņēmuma tehniskajā infrastruktūrā. Mākoņa programmatūra atrodas trešās puses serverī, un tai ir regulāri atjauninājumi, pieejamība jebkurā laikā un jebkur, drošība, datu dublēšana un atkopšana, atbalsts 24/7. Daži pakalpojumu sniedzēji piedāvā abas iespējas.
  • Trešo pušu programmatūras integrācijas. Izmantojot trešās puses programmas, varat integrēt vairumu moderno tiešsaistes tērzēšanas risinājumu. Piemēram, sociālos tīklus, e-komercijas platformas, e-pasta mārketingu, CRM, un CMS rīkus, kas var būt būtiski Jūsu uzņēmumam.
  • Viegla iepazīšanās un pielāgošana. Uzstādīšanas ērtība un lietotājam draudzīgs interfeiss, kā arī pieejamo pielāgošanas iespēju klāsts; ir svarīgi faktori, kas jāņem vērā. Piemēram, valodu, stilu, fontu un tērzēšanas logrīka krāsu utt. pielāgošana.
  • Drošība. Drošai tiešsaistes tērzētava ir būtiska nozīme. Šifrēts savienojums, piegādātāja ugunsmūris, datu dublēšanas plāns un konfidencialitātes politika; ir daži no galvenajiem drošības jautājumiem, par kuriem var uzzināt, pētot tērzēšanas pakalpojumu sniedzējus.
  • Mobilais atbalsts. Tā kā daudzi patērētāji piekļūst mājaslapām no viedtālruņiem, jo īpaši e-komercijas uzņēmumiem ir nepieciešams mobilajām ierīcēm optimizēts tērzēšanas rīks, kas pieejams visās platformās un mobilajās ierīcēs.
  • Uzlabotās funkcijas. Lai gan ar pamata tiešsaistes tērzētavas funkcijām parasti pietiek maziem uzņēmumiem, lielām organizācijām varētu būt nepieciešams sarežģītāks tiešsaistes tērzētavas programmatūras rīku komplekts. Lielākā daļa izplatītāju piedāvā bezmaksas izmēģinājumus, kas ļauj pārbaudīt visas, vai vismaz tikai pamata tiešsaistes tērzētavas funkcijas.

Aplūkojiet paši

Zināšanas ir svarīgas, taču tikai tad, kad tās pielieto praksē. Izmēģiniet labāko tiešsaistes tērzētavu LiveAgent sistēmā.

LiveAgent 2021 | Better Customer Service Starts Today

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kuras nozares visbiežāk izmanto tiešsaistes tērzētavas?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Mūsdienu tiešsaistes tērzētavas programmatūra tiek izmantota daudzās dažādās nozarēs. Tomēr to galvenokārt izmanto mazumtirdzniecībā, e-komercijā, ceļojumu un izmitināšanas, IT, kā arī telekomunikāciju nozarēs.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kādas ir galvenās tiešsaistes tērzētavas programmatūras funkcijas?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Galvenās tiešsaistes tērzētavas programmatūras funkcijas ir proaktīva tērzēšana, tērzēšanas sadale, šablona, failu nosūtīšana, bezsaistes kontaktu formas, pēctērzēšanas aptaujas un reāllaika apmeklētāju pārraudzība.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kāpēc Jūsu uzņēmumam vajadzētu investēt labā tiešsaistes tērzētavas programmatūra?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Saskaņā ar Forrester Research datiem 44% tiešsaistes patērētāju apgalvo, ka atbildes uz jautājumiem, uz kuriem tiešsaistes pirkumu laikā ir atbildējusi dzīva persona, ir viena no svarīgākajām iezīmēm, ko var piedāvāt tīmekļa vietne.” } }] }
Atgriezties uz Akadēmiju Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.