Ir daudz veidu, kā iegūt klientu atsauksmes, taču ne visas pieejas ir vienlīdz piemērotas visām situācijām. Apskatīsim dažus veidus, kā klientiem pieprasīt atsauksmes un uzzināt informāciju, kas var būt noderīga produktu un pakalpojumu pilnveidošanai.
1. Izveidojiet mājāslapā atsauksmju sadaļu
Lai jūs varētu iegūt atsauksmes, pirmkārt, jūsu mājāslapā jābūt atsauksmju sadaļai, kur cillvēki var vienkārši iesniegt savu atsauksmi. Papildus atsauksmju rādīšanai zem produktiem un pakalpojumiem, jābūt vietai, kur klienti var atstāt vispārīgākas atsauksmes par jūsu zīmolu un kopējo pakalpojumu.
Tieši šī iemesla dēļ ir vērts mājaslapā atsauksmēm izveidot atsevišķu vietu, jo tad visas lietotāju atsauksmes būs vienuviet. Lietotāju atsauksmes par jūsu zīmolu un klientu atbalstu, nevis par konkrētiem produktiem/pakalpojumiem palīdzēs gūt labāku ieskatu par to, kā domā jūsu klienti.
2. Publicējiet esošās atsauksmes
Tāpat būtiski nodrošināt, ka jūsu klienti var atrast un izlasīt visas saņemtās atsauksmes. Tas nozīmē, ka visas saņemtās klientu atsauksmes automātiski jāpārsūta uz mājaslapas produktu atsauksmju sadaļu, kas atrodas zem katra produkta, ja iespējams, lietotāju atsauksmju sadaļā.
Tas var motivēt arī citus klientus atstāt atsauksmi, it īpaši, ja viņi redz, ka jūs veltāt laiku, lai atbildētu un palīdzētu cilvēkiem. Neatkarīgi no tā, vai atsauksme ir pozitīva vai negatīva, tā var palīdzēt uzlabot jūsu pakalpojumus, tāpēc nebaidieties to publicēt tiešsaistē.
3. Izveidojiet klientu aptaujas
Labas klientu aptaujas izveide nav vienkārša, jo jāņem vērā vairāki faktori. Pirmkārt, jāpatur prātā, ka ir daudz dažādu jautājumu, kurus varat uzdot saviem klientiem un dažādas atbildes, ko varat saņemt. Jums noteikti rūpīgi jāpārdomā, ko vēlaties saviem klientiem pajautāt.
Jūsu aptaujām ir jābūt garākām par dažiem uznirstošiem logiem jūsu mājaslapā. Šādi jūs varēsiet uzdot specifiskākus jautājumus un iegūt labākus un salīdzināmākus rezultātus.
Atkarībā no tā, vai strādājat starptautiskā vai nacionālā līmenī, šie dati jāiegūst no visiem klientiem. Jums ne tikai jāizveido lokalizēta aptauja katrai valstij, ar kuru strādājat, bet arī jāpārtulko atsauksmes, ko saņemat no visas pasaules savā izvēlētajā valodā. Labākais veids, kā risināt abas šīs lietas, ir sadarboties ar profesionālu tulkotāju vai profesionālu tulkošanas uzņēmumu, piemēram, PickWriters, kas palīdzēs lokalizēt aptaujas saturu bez kļūdām un citām problēmām.
4. Nosūtiet papildu e-pastus
Kad klients ir izpildījis pasūtījumu, vienmēr sazinieties ar viņu pa e-pastu un pasakiet paldies par pirkumu. Tāpat uzrakstiet, ka esat gatavs palīdzēt, ja tas būs nepieciešams. E-pasta ziņu automatizācija ir lielisks veids, kā pēc pārdošanas darījuma pieprasīt atsauksmi. Tā ļaus savlaicīgi izsekot visām klientu aktivitātēm.
Šis e-pasts ne tikai apstiprinās pirkuma faktu, bet arī liks klientiem vairāk uzticēties jūsu zīmolam, un viņi būs atvērtāki attiecībā uz atsauksmju sniegšanu pēc preču saņemšanas.
Lai palīdzētu labāk izprast, kā sagatavot atsauksmju pieprasīšanas e-pastu, lai tas būtu pieklājīgs, draudzīgs un arī noderīgs, lūk, piemērs:
Hi {Name},
Thanks for shopping at our {store name} online store. You have got a terrific flair for beauty, and your choice of products reflects that. The products in your shopping cart impressed us. We would love to know your opinion about the products you picked from our store as we are trying to learn from our customer’s experience.
Would you be willing to share your advice? Here is a link to share your thoughts as a quick review.
Appreciate your honesty!
{Customer agent’s name}
Ja vēlaties uzzināt vairāk, izlasiet rakstu E-pasta atsauksmju piemēri”.
E-pastu atsauksmes ir ļoti noderīga taktika, un šis atsauksmju pieprasījums ir lielisks turpinājums, jo ļauj uzzināt klienta vajadzības un parāda, ka vienmēr esat blakus, lai palīdzētu. Šāda saziņa liks jūsu klientiem justies daudz labāk, un viņi atgriezīsies pie jums ar dažām noderīgām atsauksmēm.
5. Izveidojiet aptaujas sociālajos kontos
Sociālo mediju platformām ir daudz spēka, un tās var jums palīdzēt vienkāršāk saņemt atgriezenisko saiti. Tādas platformas kā, piemēram, Facebook un Twitter piedāvā saviem lietotājiem iespēju sagatavot aptaujas, kurās iespējams ļoti viegli uzdot jautājumus un saņemt atbildes.
Aptaujas var palīdzēt apkopot atsauksmes par jautājumiem vai problēmām saistībā ar jebkuru biznesa jomu. Jūs varat jautāt visu – sākot no “Kā jūs vērtējat mūsu piegādes procesu? “līdz “Vai ir kādi produkti, kas mums nākotnē būtu jārada?”. Uz abiem šiem jautājumiem būs viegli atbildēt, izmantojot jūsu sociālo mediju lapas, un tie var palīdzēt uzlabot jūsu uzņēmuma sniegtos pakalpojumus.
6. Izmantojiet lietotāju testus
Lietotāju testi var šķist sarežģīti un grūti sasniedzami, bet patiesībā tā ir ļoti vienkārša metode, kā apkopot atsauksmes par jūsu piedāvātajiem pakalpojumiem/produktiem. Tātad īsumā – lietotāju testi ir bezmaksas izmēģinājumi vai jūsu produkti un pakalpojumi, kurus jūs nododat izmēģināšanai potenciālajiem klientiem un jūsu vispārējai mērķauditorijai.
Izmantojot jūsu produktus/pakalpojumus bez maksas (uz noteiktu laiku), cilvēkiem būs skaidrāks viedoklis par to, vai viņiem patīk jūsu produkts vai nē. Un vienīgais, kas jums nepieciešams no viņiem, ir godīga atsauksme. Šādi jūs varat viegli un ātri iegūt atsauksmes par savu uzņēmumu.
Vairumā gadījumu cilvēki būs apmierināti ar šiem bezmaksas izmēģinājumiem un, visticamāk, vēlēsies turpināt izmantot jūsu produktus un pakalpojumus ilgtermiņā. Līdz ar to viņi, visticamāk, dalīsies savā pieredzē savos sociālo medijos, ļaujot jums sasniegt vairāk ieinteresētu cilvēku.
Nemaksājiet cilvēkiem par labām atsauksmēm
Labu atsauksmju iegūšana no sekotājiem jāveic godīgi, nevis piespiedu kārtā. Atsauksmju jēga ir atklāta kritika, nevis pieņēmums, ka visi būs laimīgi ar to, ko jūs viņiem piedāvājat. Samaksa par pozitīvu atsauksmi nekad nepalīdzēs jums novērst visas reālās problēmas, kas varētu rasties jūsu produktiem/pakalpojumiem, un jums būs mazāk pārdošanas darījumu un daudz pozitīvu, bet nelietderīgu atsauksmju.
Klientu atsauksmju iegūšanai jābūt dabiskai, tāpēc nevajadzētu veikt mākslīgās darbības, lai saņemtu atsauksmes tiešsaistē, it īpaši, ja par tām tiek maksāts. Pat tad, ja konstatējat, ka jums ir dažas negatīvas atsauksmes Yelp vai jūsu mājaslapā, tās vajadzētu izmantot pozitīvi.
Pārbaudiet savas zināšanas
Zināšanas ir svarīgas tikai tad, ja tās var izmantot praksē. Izmēģiniet visu mūsu akadēmijā apgūto e LiveAgent!
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!
LiveAgent ir efektīvs risinājums klientu apkalpošanai, nodrošinot ātru atbildes laiku un daudzvalodu atbalstu. Tas piedāvā arī SLA žurnālu atskaitei, kas apkopo informāciju par pakalpojumu sniegšanas līmeni un nodrošina labāku atskaites punktu/situāciju analīzi. Uzticams pakalpojums ar labu atbalstu un funkcijām.