Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Kā izveidot Zināšanu Bazi?

Vai zinājāt, ka 70% cilvēku dod priekšrocību izmantot uzņēmuma mājaslapas meklētāju, lai atrastu atbildes, nekā sūtīt e-pastu vai zvanīt? Izveidojiet savu zināšanu bāzi jau tagad.

Bet 51% klientu dod priekšroku atbalstam caur zināšanu bāzi. Ja Jums vēl nav zināšanu bāzes, visticamāk, Jūs zaudējat daudz potenciālo klientu, kā arī iespēju samazināt viņu aiziešanu.

Nav nepieciešams teikt, ka kvalitatīvi ieviesta Zināšanu Bāze samazinās Jūsu atbalsta biļešu skaitu un palīdzēs Jūsu klientiem atrast palīdzību patstāvīgi. Dažreiz uzņēmumu vadītāji jūtas slīkstoši klientu atbalsta biļešu jūrā un sāk domāt par savu klientu atbalsta resursu paplašināšanu, piemēram, jaunu klientu atbalsta darbinieku pieņemšanu.

Taču vairumā gadījumos tas nav nepieciešams. Viss, kas Jums ir nepieciešams – izveidot labi organizētu un dziļu zināšanu bāzi.

Pirms mēs sākam runāt par labākajiem veidiem un trikiem kā izveidot zināšanu bāzi, paskatīsimies, kādus ieguvumus tā mums var dot.

Dziļas Zināšanu Bāzes ieviešanas ieguvumi

Zināšanu bāzei ir daudz dažādu priekšrocību un tā kopumā atstāj labu iespaidu par Jūsu uzņēmumu. Apskatīsimies dažus vissvarīgākos ieguvumus.

Zināšanu bāze samazinās klientu atbalsta biļešu skaitu

Ja jūtaties pārslogots ar klientu atbalsta biļetēm, dažreiz jaunu darbinieku uzņemšana darbā nebūs labākais risinājums. Taču kas Jums ir jādara – ir jāinvestēlabā zināšanu bāzes programmatūrā.

Kā mēs atzīmējām iepriekš, statistikā, daudzi klienti dod priekšroku meklēt palīdzību patstāvīgi. Tikai tad, kad viņi nav apmierināti ar atrasto risinājumu, viņi sazināsies ar Jums caur e-pastu.

Tādā gadījumā, plašas zināšanu bāzes izveide ir atbilde visām Jūsu klientu problēmām, kas palīdzēs samazināt Jūsu atbalsta biļešu skaitu vairākas reizes.

Tas var palīdzēt Jums konvertēt vairāk mājaslapas apmeklētāju

Zināšanu bāze var būt labs apmeklētāju ģenerators un apmeklētāju konversijas kanāls.

Publiski pieejamas zināšanu bāzes izvietošana mājaslapā palīdzēs Jūsu potenciālajiem klientiem patstāvīgi atrast atbildes uz saviem jautājumiem.

Rūpīgi apdomājiet cenu lapu. Kad potenciālie klienti apmeklē cenu lapu, vairumā situāciju, viņiem parādās daudz jautājumu.

Tādēļ, parādot daļu no informācijas Jūsu zināšanu bāzē, Jūs varat atbildēt uz viņu jautājumiem un varēsiet pārliecināt izmantot Jūsu produkta izmēģinājuma periodu, piemēram, kā tas ir izdarīts lemlist:

Kā izveidot Zināšanu Bazi?

Jūs varēsiet nodrošināt efektīvāku Jūsu klientu iepazīšanos ar produktu

Zināšanu bāze burtiski spēlē svarīgu lomu katrā pircēja ciklā un pārdošanas piltuvē.

Atvieglojot piekļuvi savai zināšanu bāzei no Jūsu klienta paneļa, Jūs atvieglojat un padarat Jūsu izmēģinājuma lietotāju iepazīšanos ar produktu procesu efektīvāku, kas palīdzēs pārveidot viņus par maksājošiem klientiem.

Kas notiek, ja, piemēram, kāds Jūsu izmēģinājuma lietotājs sastapsies ar problēmu? Ja Jums nav iebūvētas zināšanu bāzes, šis klients visticamāk sazināsies ar Jums caur e-pastu vai tiešsaistes tērzētavu. Bet ja Jums ir liels klientu jautājumu skaits, visticamāk, viņi saņem atbildi dienas vai divu laikā.

Tas ir ilgs laiks. Izmēģinājuma lietotāji zaudē savu motivāciju ļoti ātri un nekavējošas palīdzības sniegšana iepazīšanās tūrē ir svrīga.

Tieši tādēļ zināšanu bāzi ir nepieciešams iekļaut iepazīšanās procesā.

Ir dažādi veidi, kā izvietot zināšanu bāzi savā produktā. Piemēram, Jūs varat izveidot speciālas lapas programmā, vai vienkārši pārvirzīt savus lietotājus uz dažādām Jūsu mājaslapas lapām.

Albacross, piemēram, izlēma izvietot ātrās meklēšanas lauku viņu tiešsaistes tērzētavas logā:

Kā izveidot Zināšanu Bazi?

Zināšanu bāze var samazinās Jūsu klientu aiziešanu un celt noturēšanas koeficientu

Pēdējais bet ne mazāk svarīgākais ieguvums zināšanu bāzes labā.

Tieši tā pat kā iepazīšanaš laikā, ir svarīgi sniegt tālāku atbalstu arī maksājošiem klientiem.

Ļoti bieži, pat ja viņi ir apmierināti ar Jūsu produktu un pat, ja viņi ir Jūsu premium klienti, viņi var sajust neapmierinātību, sastapjoties ar dažādām problēmām, izmantojot Jūsu produktu.

Ļaujot viņiem patstāvīgi sev palīdzēt, Jūs noteikti samazināsiet viņu atteikumu no Jūsu pakalpojumiem skaitu un palielināsiet noturēšanas iespēju.

Kā ātri izveidot savu Zināšanu bāzi tikai ar 4 soļiem

Izveidot zināšanu bāzi LiveAgent sistēmā ir ātri un viegli.

1. Sols – izveidojiet savu LiveAgent izmēģinājuma kontu

Vienkārši ejiet uz LiveAgent mājaslapu un izveidojiet savu izmēģinājuma kontu. Viss reģistrācijas process aizņems Jums ne vairāk kā minūti.

2. Solis – atrodiet zināšanu bāzi savā panelī

Tiklīdz Jūs izveidojat LiveAgent kontu, atrodiet zināšanu bāzi savā panelī. Lai to izdarītu, vienkārši nospiediet uz “panteona” piktogrammu kreisajā pusē un izvēlieties zināšanu bāzi. Lai izveidotu savu pirmo rastu un kategoriju, uzspiediet “izveidot”.

3. Solis – izveidojiet savu pirmo kategoriju

Lai lietotājam būtu vieglāk orientēties zināšanu bāzē un vieglāk atrastu atbildes, mūsu zināšanu bāzes organizēšanai mēs veidojam kategorijas. Pēc tam, kad Jūs esat uzspiedis uz “izveidot”, izvēlieties “kategorija” un aizpildiet nosaukumu, atslēgas vārdus, un to, vai vēlaties rādīt kategoriju publiski vai tikai iekšēji.

Piemēram, Jūsu pirmā kategorija var būt “Cenas”

4. Solis – Izveidojiet rakstu

Tagad, kad esat izveidojis savu pirmo kategoriju, ir laiks izveidot tajā rakstu. Lai to izdarītu, vienkārši nospiediet uz savas kategorijas, atkal spiediet uz “izveidot” pogas un izvēlieties “rakstu”.

Norādiet sava raksta nosaukumu, uzrakstiet saturu un aizpildiet visus nepieciešamos laukus. Pēc tam, vienkārši nospiediet “Izveidot”.

Apsveicam!

Pēc tam vienkārši izveidojiet visas pārējās kategorijas un zināšanas bāzes rakstus, un Jūs būsiet gatavi pilnā mērā sniegt klientu atbalstu caur zināšanu bāzi.

Knowledge Base / Customer Portal Demo | LiveAgent

Padomi un triki, kā sasniegt maksimāli efektīvu zināšanu bāzes izmantošanu

Lai sasniegtu labākos rezultātus, nav vienkārši tikai jāizveido zināšanu bāze. Ir vairākas darbības, kuras nepieciešams darīt, lai samazinātu sava atbalsta biļetes, iepazīt vairāk lietotāju, konvertēt vairāk klientu un samazināt to aiziešanu.

Apskatīsimies šīs darbības.

1. Uzlabojiet savas zināšanu bāzes pieejamību

Nav jēgas turēt zināšanu bāzi, ja to neviens nevar atrast. Tādēļ ir svarīgi veidot savu zināšanu bāzi viegli pieejamu saviem mājaslapas apmeklētājiem/klientiem. Te ir dažas idejas, kur to var novietot, lai zināšanu bāze mestos acīs:

  • Cenu lapā uzreiz pēc cenām un komplektiem (lieliska vieta atbildēm uz jautājumiem par tarifiem)
  • Jūsu mājaslapas galvenajā izvēlnē var novietot nolaižāmu izvēlni ar noderīgiem resursiem (šeit var novietot saiti uz Jūsu blogu, zināšanu bāzi un citiem resursiem, kurus uzskatat par svarīgiem Jūsu auditorijai.
  • Tieši produkta lapā vari izveidot “palīdzības centrs” lapu, kurai var iestatīt pāreju uz Jūsu zināšanu bāzi.
  • Turklāt, zināšanu bži var ievietot Jūsu tiešsaistes tērzētavā, kā to ir izdarījuši, piemēram, Albacross.

2. Organizējiet savu zināšanu bāzi pēc iespējas labāk

Laba zināšanu bāzes organizācija ir nepieciešama Jūsu klientu pašapkalpošanās palīdzības sniegšanai. Ja Jūsu lietotāji nevar atrast abildes uz saviem jautājumiem, tad no zināšanu bāzes nav jēgas. Tādēļ, lai Jūsu lietotāji saņemtu labāko pieredzi, vērsiet uzmanību uz savas zināšanu bāzes struktūru.

Vienmēr ir jādala savus rakstus dažādās kategorijās

3. Pārliecinieties, ka neko neesat aizmirsuši

Jūsu zināšanu bāzē jābūt pēc iespējas vairāk jautājumu un atbilžu. Lapas ar izvērstu informāciju vienmēr dod labākos rezultātus. Viens no zināšanu bāzei nepieciešamo jautājumu avotiem ir veselais saprāts. Var novadīt prāta vētru ar saviem kolēģiem un kopā izlemt, kas Jūsu lietotājiem ir jāzin vai, kas viņiem var nākotnē noderēt. Tā ir labākā pieeja, ja Jūs rakstat savu zināšanu bāzi pirmo reizi. Pārliecinieties, ka ir izskatīts pēc iespējas vairāk iespējamo jautājumu. Pēc kāda laika paprasiet savus darbiniekus pierakstīt biežāk uzdodamos jautājumus, ar kuriem nāk klienti. Ja daži jautājumi atkārtojas, obligāti sagatavojiet uz tādiem jautājumiem atbildes un izvietojiet tās publiski savā zināšanu bāzē.

4. Neaizmirstiet par Jūsu atbilžu kvalitāti

Kā jau visos citos gadījumos, Jūsu atbilžu kvalitāte spēlē nozīmīgu lomu. Iztēlojieties, ka Jūs esat Jūsu lietotājs. Kādas atbildes un kādi risinājumi Jums varētu būt nepieciešami? Ir nepieciešams pārliecināties, ka visas Jūsu atbildes un raksti satur plašu un konkrētu informāciju par tēmu. Vienmēr ir noderīgi izlasīt savu uzrakstīto tekstu skaļi un uzdot sev jautājumu: “Vai ir kaut kas vēl, kas var būt vajadzīgs mūsu klientiem, taču vēl nav ierakstīts?”

Šādi Jūs varēsiet būt pārliecināti, ka norādījāt visu svarīgo informāciju un neko nepalaidāt garām.

5. Sadaliet savas zināšanas bāzes rakstus

Viena no lielākajām uzņēmumu kļūdām ir centieni vienkārši piestiprināt savas zināšanu bāzes kādā vienā mājaslapas vietā – galvenē, kājenē, vai kaut kur citur. Pareizāk ir rādīt savu zināšanu bāzi tieši tur, kur lietotājiem tā būtu nepieciešama.

Šis ir moments, kad zināšanu bāzei un lietotāja iepazīšanās jāpapildina vienam otru. Lietotāja iepazīšanās tūrē, ir vēlams rādīt saites uz saistošiem zināšanu bāzes rakstiem dažādos Ui/UX veidos un padomos.

Šādi Jūs varēsiet sniegt savu zināšanu bāzi saviem lietotājiem kontekstā un atkarībā no viņu esošās atrašanās vietas lietotnē.

Secinājumi

Kā Jūs varat redzēt, ir ļoti svarīgi, kad ir labi izstrādāta, pamanāma, plaša un viegli meklējama zināšanu bāze savā mājaslapā un tieši produktā. Šāda zināšana bāze var dot vairākus ieguvumus:

  • Jums būs mazāk klientu atbalsta biļešu.
  • Jūs varēsiet savus izmēģinājuma lietotājus efektīvāk iepazīt un varēsiet viņus vieglāk pārvērst par maksājošiem klientiem.
  • Klientu atteikumi samazināsies, bet noturēšana palielināsies.
  • Jūsu mājaslapas apmeklētāju konversija palielināsies.

Jūsu laimei, izveidot izcilu zināšanu bāzi nav grūti. LiveAgent sistēmā to var izdarīt salīdzinoši viegli. Ko tad Jūs gaidiet? Tieši tagad reģistrējieties LiveAgent izmēģinājuma kontam un izveidojiet savu zināšanu bāzi no nulles dažu minūšu laikā.

Atklājiet paši

LiveAgent 2021 | Better Customer Service Starts Today

Discover on your own!

Knowledge is important, but only when put into practice. Test everything in our academy right inside the LiveAgent.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kādi ir zināšanu bāzes ieguvumi?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ieguvumi no plašas Zināšanu Bāzes iekļauj samazinātu biļešu skaitu, lielāku mājaslapas apmeklētāju konversiju, uzlabotu iepazīšanos, samazinātu atteikumu rādītāju.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kāpēc Jums ir nepieciešama kvalitatīva Zināšanu bāze?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Kvalitatīva Zināšanu Bāze samazinās Jūsu atbalsta biļešu skaitu un palīdzēs Jūsu klientiem palīdzēt sev patstāvīgi.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kā Jūs varat iegūt maksimumu no savas Zināšanu bāzes?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Labi organizēta zināšanu bāze ir nepieciešama Jūsu klientu pašapkalpošanās sniegšanai. Ja Jūsu klienti nevar atrast atbildes uz saviem jautājumiem, tad no zināšanu bāzes nav jēgas. Tādēļ, lai sniegtu saviem klientiem labāko iespējamo pieredzi, pievērsiet uzmanību savai zināšanu bāzes struktūrai. Savu rakstu sadalīšana dažādās kategorijās vienmēr ir laba izvēle.” } }] }
Atgriezties uz Akadēmiju Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.