Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Akadēmija
  • Bezmaksas palīdzības dienesta programmatūra

Bezmaksas palīdzības dienesta programmatūra

Bezmaksas palīdzības dienesta programmatūra – kas tā ir un kāpēc tā nepieciešama Jūsu uzņēmumam?

Pat palīdzības dienestam vai atbalsta centram laiku pa laikam ir nepieciešama palīdzība. Nozaudēti palīdzības pieteikumi, SLA pārkāpumi un neapmierināti vai atteikušies klienti. Šie ir tikai daži iemesli, kāpēc Jums vajadzētu sākt izmantot uzlabotu risinājumu, piemēram, palīdzības dienesta programmatūru. Tā kā Jūsu uzņēmuma finansiālā situācija, iespējams, neļauj Jums tērēt 100-200 eiro mēnesī par maksas versiju, bezmaksas palīdzības dienesta rīks var būt laba alternatīva.

Par laimi, ir daudz bezmaksas palīdzības dienesta rīku. Lai sāktu darbu, neieguldot naudu, varat sākt, izmēģinot dažādas bezmaksas palīdzības dienesta sistēmas. Jūs, iespējams, domājat, vai šāda veida risinājumi sniedz pietiekamu potenciālo vērtību. Vai arī ir vērts šādus rīkus ieviest tikai tāpēc, lai ietaupītu dažus dolārus, it īpaši, ja tie nenodrošina pilnu uzlaboto funkciju klāstu. Apskatīsim, ko piedāvā daži bezmaksas rīki.

Bezmaksas palīdzības dienesta programmatūra – kas tā ir?

Palīdzības dienesta programmatūra ir rīks, kas palīdz organizēt darbības, procesus un visus citus uzdevumus klientu apkalpošanas/atbalsta dienestā. Vienīgā atšķirība starp bezmaksas palīdzības dienesta programmatūru un tās maksas analogu ir tāda, ka bezmaksas programmatūra ir par brīvu, taču tā var nodrošināt tikai ierobežotu funkciju skaitu.

Bezmaksas palīdzības dienesta sistēma - LiveAgent - piemērs

Galvenais šādas programmatūras ieviešanas mērķis ir apmierināt Jūsu klientu un potenciālo klientu vajadzības. Bezmaksas palīdzības dienesta palīdzības pieteikumu programmatūra ļaus Jums uzraudzīt, noteikt prioritātes un kategorizēt saņemtos atbalsta pieprasījumus, kas iesniegti, izmantojot dažādus kanālus, un ļaus Jums tos atrisināt daudz ātrāk.

Piemēram, Jūsu uzņēmums var piedāvāt klientu atbalsta tālruņa līniju kā vienu no atbalsta iespējām Jūsu klientiem. Kad klienti zvana, Jūsu apkalpojošie aģenti pieraksta un risina viņu problēmas, kas faktiski nozīmē, ka Jums jau ir ieviesta sava veida palīdzības dienesta sistēma. Tā var būt vienkārša, bet tā joprojām ir palīdzības dienesta sistēma, par kuru Jums nav jāmaksā.

Tomēr pat bezmaksas palīdzības dienesti jau pirms kāda laika pārstāja būt vienkārši; tie attīstījās tehnoloģiju un pieaugošo klientu vēlmju ietekmē. Šodien ir grūti iedomāties atbalsta dienesta darba plūsmu bez bezmaksas palīdzības dienesta rīka vai modernākas maksas palīdzības dienesta programmatūras.

Tāpēc, runājot par palīdzības dienesta risinājumiem, varat norādīt uz:

Tāpēc turpmāk, kad runāsim par palīdzības dienesta programmatūru, nevajadzētu domāt tikai par saviem aģentiem, viņu tālruņiem un piezīmju kladēm. Tā vietā domājiet par resursu kopumu, ko Jūsu aģenti var izmantot, lai piedāvātu vislabāko klientu apkalpošanu un klientu pieredzi Jūsu klientiem.

Jūs jautājat, kādi resursi?

  • Tehniskā puse – bezmaksas palīdzības dienesta programmatūra, tostarp zvanu centra sistēma, bezmaksas tērzēšanas sistēma, bezmaksas palīdzības dienesta palīdzības pieteikumu sistēma un bezmaksas zināšanu bāze.
  • Cilvēciskā puse – komanda (aģenti), kas ikdienā apkalpo Jūsu klientus. 
Bezmaksas palīdzības dienesta programmatūra - LiveAgent tiešsaistes tērzēšana

Bet kāpēc tieši uzņēmumiem ir nepieciešams palīdzības dienests? Digitālie klientu mijiedarbības rīki kļūst arvien pieejamāki. Mazās un vidējās organizācijas ir guvušas lielu labumu no jauno klientu saziņas stratēģiju ieviešanas. Agrāk tās bija pieejamas tikai lielām korporācijām ar milzīgiem budžetiem. Tā iemesls? Klienti ir mainījuši veidu, kā viņi mijiedarbojas ar uzņēmumiem, izmantojot gan maksas, gan bezmaksas palīdzības dienesta palīdzības pieteikumu programmatūru.

Daudzās nozarēs klienti bieži izmanto sociālos plašsaziņas līdzekļus un tikai digitālos kanālus, piemēram, tērzēšanu tiešsaistē, nevis līdzšinējos kanālus, piemēram, tālruņa zvanus vai e-pasta vēstules.

Uzņēmumiem, kas cenšas apmierināt klientu vajadzības, ir jāpārliecinās, ka palīdzības dienesta rīki nodrošina aģentiem atbilstošas funkcijas.

Palīdzības dienesta rīkiem vajadzētu ļaut aģentiem nodrošināt:

  • Tūlītējas atbildes
  • Personalizētus ziņojumus
  • Pārdošanas plūsmu identificēšanu
  • Daudzkanālu atbalsts

Tāpēc digitālo rīku, piemēram, bezmaksas palīdzības dienesta programmatūras, integrācija ir obligāta tiem uzņēmumiem, kas vēlas piesaistīt jaunus klientus un saglabāt savu klientu bāzi.

Kā minēts iepriekš, visaugstāk novērtētajai palīdzības dienesta programmatūrai ir jācentralizē visi saziņas kanāli: tērzēšana tiešsaistē, e-pasti, tālruņa zvani, kā arī jāapkopo pieprasījumi vienā vadības panelī. Pateicoties tam, uz visiem pieprasījumiem var atbildēt vispraktiskākajā un ātrākajā veidā, nepalielinot palīdzības pieteikumu skaitu un nemulsinot klientus. Labākais bezmaksas palīdzības dienests ļauj visiem aģentiem un nodaļām strādāt kopā, izmantojot vienu sistēmu.

Bezmaksas palīdzības dienesta programmatūra - LiveAgent - Vadības panelis

Viena no svarīgākajām palīdzības dienesta programmatūras funkcijām ir palīdzības dienesta palīdzības pieteikumu sistēma. Šāda sistēma organizē visu mijiedarbību starp uzņēmumu un tā klientiem, pārvēršot šo mijiedarbību vienotos palīdzības pieteikumos. Palīdzības dienesta palīdzības pieteikumu sistēma – bezmaksas vai maksas – ļauj aģentiem atvērt vai slēgt pieprasījumus. Tādējādi tiek veidota saziņas vēsture, ko var izmantot, lai novērtētu, analizētu un uzlabotu atbildes.

Uzticams bezmaksas palīdzības dienesta rīks apkopo datus par klientu uzvedību un, izmantojot unikālu palīdzības pieteikumu sistēmu, veido datubāzes ar turpmākajiem pasākumiem un incidentiem. To galvenokārt izmanto, lai sniegtu informāciju vai risinātu konkrēta lietotāja šaubas par Jūsu produktiem vai pakalpojumiem. Īsāk sakot, šāda risinājuma mērķis ir palīdzēt aģentiem atrisināt problēmas, sniedzot viņiem visu nepieciešamo informāciju.

Atšķirībā no daudzkanālu atbalsta stratēģijas labākā bezmaksas palīdzības dienesta programmatūra darbojas kā universāls saziņas kanāls gan klientiem, gan uzņēmumiem. Tas ir arī ļoti vērtīgs mārketinga rīks, jo pastiprina uzņēmuma organizētību un efektivitāti.

Bezmaksas palīdzības dienesta palīdzības pieteikumu sistēma

Kā jau minēts iepriekš, palīdzības dienesta palīdzības pieteikumu sistēma – bezmaksas vai maksas – vienmēr ir vissvarīgākais palīdzības dienesta elements. Termins “palīdzības pieteikumu sistēma” attiecas uz visām lietojumprogrammām, kas automātiski administrē, pārvalda, apstrādā, klasificē, autorizē un organizē incidentus. Tie tiek pārvērsti par palīdzības pieteikumiem, kuri tiek ģenerētas iekšēji (no darbiniekiem) vai ārēji (no klientiem).

Bezmaksas palīdzības dienesta sistēma -LiveAgent - visi palīdzības pieteikumi

Katru problēmu, incidentu, pieprasījumu vai pieprasījumu sistēma pārvērš par palīdzības pieteikumu, piešķir unikālu atsauces numuru un pēc tam, pamatojoties uz iepriekš noteiktiem kritērijiem, piešķir aģentam. Turpiniet lasīt, lai uzzinātu vairāk par to, kā patiesībā darbojas palīdzības dienesta palīdzības pieteikumu sistēma.

Bezmaksas palīdzības dienesta palīdzības pieteikumu sistēma – kā tieši tā darbojas?

Palīdzības dienesta kodols ir palīdzības pieteikums. Tāpēc termini palīdzības dienesta programmatūra un palīdzības dienesta palīdzības pieteikumu sistēma bieži tiek lietoti savstarpēji aizvietojami. Tā kā mēs jau pieminējām piezīmju grāmatiņas, mēs varam uzskatīt, ka palīdzības pieteikums ir kaut kas līdzīgs papīra lapai. Jūs to izmantojat, lai pierakstītu visu, ko dzirdat, runājot ar klientu, kurš ir piezvanījis, lai par kaut ko sūdzētos.

Katrā palīdzības pieteikumā jāglabā informācija par pieprasījumu, kā arī klienta kontaktinformācija.

Lūk, kam tajā jābūt iekļautam:

  • Klienta vārds
  • Saziņas datums un laiks
  • Saziņas iemesls
  • Pretenzijas kategorija (IT, rēķini, pārdošana)
  • Kas ir atbildīgs par sūdzības atrisināšanu
  • Maksimālais atrisināšanas laiks/datums.
Bezmaksas palīdzības dienesta sistēma - LiveAgent - izveidot kontaktu

Ikreiz, kad klients sazinās ar atbalsta vai servisa komandu, viņa palīdzības pieteikums tiek atzīmēta kā “atvērts”, kas nozīmē, ka tas ir veiksmīgi saņemts.

Pēc tam klientu atbalsta komandas izmanto bezmaksas palīdzības dienesta palīdzības pieteikumu sistēmu, lai nodrošinātu, ka palīdzības pieteikums tiek “slēgts” vai atrisināts pēc iespējas īsākā laikā.

Mūsdienās gandrīz 10% dažādu palīdzības dienesta programmatūras tipu pamatā ir palīdzības pieteikumi, tāpēc Jūs varat aizdomāties, no kurienes visi šie palīdzības pieteikumi nāk. Un atbilde ir… no visurienes!

Palīdzības pieteikumus var izveidot:

  • Tīmekļa vietnēs – klientu apkalpošanas lapā vai izmantojot saziņas veidlapu.
  • Tērzējot tiešsaistē
  • Ziņojumos un komentāros sociālajos plašsaziņas līdzekļos
  • Zvanot pa tālruni
  • E-pastā
  • Zināšanu bāzēs
  • Personiski mijiedarbojoties

Saziņas kanālu skaits, ko var izmantot klienti, pieaug. Tāpēc Jums ir jānodrošina, lai Jūsu uzņēmums nepalaistu garām nevienu klientu pieprasījumu vai sūdzību, tāpēc Jums ir nepieciešama palīdzības pieteikumu sistēma un/vai palīdzības dienesta rīks.

Kas ir bezmaksas IT palīdzības dienesta programmatūra?

Kā minēts iepriekš, ne katrs bezmaksas palīdzības dienesta rīks nodrošina vienādu funkciju kopumu. Bezmaksas IT palīdzības dienesta programmatūra ir paredzēta darbam kā galvenais kontaktpunkts starp IT organizācijām un lietotājiem. Saskaņā ar ITIL (Informācijas tehnoloģiju infrastruktūras bibliotēka) principiem palīdzības dienests ir vienotais kontaktpunkts (Single Point of Contact (SPOC)) starp IT pakalpojumu sniedzēju un lietotājiem, kuri meklē atbalstu vai palīdzību, lai palīdzētu viņiem veikt ikdienas darbības.

Tipisks palīdzības dienests pārvalda incidentus (pakalpojuma darbības traucējumus) un pakalpojumu pieprasījumus (ar pakalpojumu sniegšanu saistītus ikdienas uzdevumus), kā arī nodrošina saziņu ar lietotājiem. Parasti bezmaksas IT palīdzības dienesta programmatūrai ir plaša darbības joma, tāpēc tā ir izveidota, lai nodrošinātu, ka lietotājiem un klientiem ir viena vieta, kur saņemt visus ar IT saistītos pieprasījumus.

Bezmaksas palīdzības dienesta programmatūra - LiveAgent - Universālā iesūtne

Rezultātā palīdzības dienestam ir izšķiroša nozīme, lai atvieglotu biznesa procesu integrāciju plašākā tehnoloģiju ekosistēmā un uzņēmuma pakalpojumu pārvaldības infrastruktūrā. Tas viss tiek darīts, lai nodrošinātu, ka par klientiem vienmēr tiek gādāts. Tādējādi klienti paliek apmierināti ar Jūsu sniegtajiem pakalpojumiem.

Atšķirības starp bezmaksas un maksas palīdzības dienestiem

20. gadsimta 90. gadu vidū Roberta Gordona universitātē tika analizēta organizāciju palīdzības dienestu sistēmu vērtība. Tika konstatēts, ka vērtību rada ne tikai proaktīva reaģēšana uz lietotāju problēmām, bet arī unikāla iespēja ikdienā sazināties ar daudziem klientiem vai darbiniekiem. Iegūtā informācija par tādām jomām kā tehniskās problēmas, lietotāju vēlmes un apmierinātība var būt vērtīga jebkura uzņēmuma citu struktūrvienību plānošanai un attīstībai.

Galvenā priekšrocība, ko piedāvā jebkura bezmaksas palīdzības dienesta vai bezmaksas palīdzības dienesta palīdzības pieteikumu sistēma, ir tās efektivitāte uzņēmumu operatīvās darbības organizēšanā (ar nulles izmaksām). Turklāt, tā kā bezmaksas palīdzības dienesta rīki ļauj visiem komandas locekļiem piekļūt lietotāju ziņojumiem, meklēt risinājumus un risināt vairākus jautājumus (finanšu, IT, mārketinga, pārdošanas), to var uzskatīt arī par sadarbības rīku.

Lielākajai daļai palīdzības dienesta rīku ir šādas priekšrocības:

  • Iespēja šķirot un organizēt pieprasījumus, kas nosūtīti pa dažādiem kanāliem (tālruņa zvani, e-pasti, tērzēšanas sarunas, saziņas veidlapas, zināšanu bāzes u.c.), izmantojot vienu paneli.
  • Labākie bezmaksas palīdzības dienesta programmatūras rīki piedāvā plašu plānu un funkciju klāstu, lai apmierinātu gan mazu, gan lielu uzņēmumu vēlmes.
  • Tie ir mākoņbāzēti, tāpēc tos vienlaicīgi var izmantot dažādi lietotāji dažādās vietās, un tie ir pieejami mobilajos tālruņos, izmantojot savas lietojumprogrammas.
  • Labākā bezmaksas palīdzības dienesta programmatūra nodrošina tehniskā atbalsta pakalpojumu iespējamo incidentu gadījumā.
  • Daži palīdzības dienesti ļauj lietotājiem ģenerēt pārskatus, pamatojoties uz uzņēmuma, izvēlēto nodaļu vai atsevišķu aģentu darbību.
  • Tos var integrēt ar trešo pušu lietojumprogrammām, piemēram, PipeDrive, Vectera un Highrise.

Labākā prakse, izmantojot bezmaksas palīdzības dienesta rīku

Jūs piedāvājat labu produktu. Tirgū tas ir iecienīts. Pārdošanas rezultāti uzlabojas. Jūsu lietotāju bāze pieaug.

Tagad, ieviešot tirgū ļoti populāru produktu, dabiski ir nepieciešams nodrošināt lietotājiem atbilstošu tehnisko atbalstu. Agrāk vai vēlāk Jūsu klientiem būs nepieciešams tehniskais atbalsts, padoms vai neliela palīdzība, lai novērstu (cerams!) nelielas kļūdas vai problēmas Jūsu produkta lietošanas laikā.

Bezmaksas palīdzības dienesta programmatūra - LiveChat pārskats

Jo vairāk ir klientu, jo vairāk laika, naudas un enerģijas nepieciešams tērēt atbalsta un klientu palīdzības sniegšanai. Tāpēc, ja Jums nav atbilstoša rīcības plāna, tehniskā atbalsta joma var ietekmēt klientu apmierinātību un līdz ar to kaitēt Jūsu uzņēmuma izaugsmei.

Tātad, pirmkārt: Jums ir nepieciešama uzticama palīdzības dienesta vai palīdzības pieteikumu sistēma. Otrkārt, piedāvājiet izcilu tehniskā atbalsta apmācību, lai nodrošinātu, ka Jūsu tehniskā atbalsta personāls ievēro labāko iespējamo praksi. Neprofesionālu vai novecojušu tehniskā atbalsta metožu izmantošana var izraisīt produktivitātes samazināšanos, nepareizus problēmu risinājumus, neapmierinātus klientus un nelaimīgus apkalpojošos darbiniekus. Tas viss var novest pie potenciāliem pārdošanas un klientu zaudējumiem.

Šeit ir sniegti daži padomi Jūsu uzņēmuma atbalsta personālam, kas palīdzēs viņiem atbalstīt Jūsu klientus, vienlaikus nodrošinot izcilu klientu pieredzi, izmantojot bezmaksas palīdzības dienesta programmatūru.

Pareizi nosakiet problēmu

Kad klients zvana uz Jūsu uzņēmumu, lai saņemtu tehnisko palīdzību, apkalpošanas aģentiem ir jābūt pārliecinātiem, ka viņi saprot, par ko klients pārdzīvo vai ar kādām problēmām saskaras. Pretējā gadījumā pat ar vislabāko bezmaksas palīdzības dienestu viņi nespēs pienācīgi palīdzēt Jūsu lietotājiem.

Viens no veidiem, kā atrisināt šo problēmu, ir apmācīt atbalsta vai servisa darbiniekus atkārtot problēmu klientam viņa paša vārdiem, lai pārliecinātos, ka klients to ir sapratis.

Sarežģītāku problēmu gadījumā tas, ka pie konkrētā klienta uzdotā jautājuma strādā vairāk nekā viens apkalpošanas aģents, var arī palīdzēt noteikt, kāda ir problēma un kas tieši ir jādara, lai to novērstu.

Pastāvīgi sazinieties ar klientu

Neatkarīgi no tā, kāds progress ir panākts konkrētā jautājuma risināšanā vai cik lieliska ir Jūsu palīdzības dienesta programmatūra, ir nepieciešams pēc iespējas biežāk informēt klientu par viņa problēmas risinājumu. Atjauninājumu biežums ir atkarīgs no Jums, tomēr mūsu ieteikums ir atjaunināt informāciju klientam vismaz reizi nedēļā, ja ar problēmu ir jāstrādā ilgstoši. Ja izvēlaties labu bezmaksas palīdzības dienesta palīdzības pieteikumu sistēmu, rīks atgādinās Jums, ka jāinformē klienti par viņu pieprasījuma izpildes gaitu.

Klientiem saprotama komunikācija

Jūs nepalīdzēsiet klientam, ja viņš nesapratīs, ko sakāt, mēģinot atrisināt viņa problēmu. Palīdzot klientam, sliktākais iespējamais iznākums ir likt viņam izskatīties vai justies nekompetentam, jo viņš nesaprot, ko Jūs mēģināt pateikt.

Novērtējiet klienta tehniskās zināšanas un sazinieties ar viņu atbilstoši viņa līmenim. Jūs būsiet pārsteigts, cik efektīvi ir radīt klientam sajūtu, ka viņš saņem izcilu tehnisko palīdzību.

Izmantojiet bezmaksas palīdzības dienesta programmatūru

Tas ir tik vienkārši. Jums ir nepieciešams palīdzības dienesta rīks, lai apstrādātu klientu problēmas, pieprasījumus un jautājumus. Ja izmantojat palīdzības dienesta palīdzības pieteikumu sistēmu, sistēma automātiski pieņem klienta iesniegto pieprasījumu un pārvērš to par palīdzības pieteikumu. Pēc tam Jūsu apkalpojošajiem aģentiem palīdzības pieteikumā jāapraksta problēma, jānosaka saziņas biežums starp klientu un uzņēmumu un jāatjaunina palīdzības pieteikums pēc katras mijiedarbības.

Visbeidzot, Jūsu aģenti var saglabāt visu saziņu ar klientu palīdzības dienestā un pārskatīt šīs piezīmes, lai pārliecinātos, ka klients ir sapratis Jūsu paskaidrojumus.

Apvienojot pareizu problēmas definēšanu, pastāvīgu saziņu ar klientu, saziņu viņam saprotamā līmenī un izmantojot atbilstošu palīdzības dienesta programmatūru, lai pārvaldītu visus kontaktus un jautājumus, Jūsu klientu atbalsta nodaļa būs pilnībā pielāgota tirgus vajadzībām.

Īstenojot šos paņēmienus, Jūs varēsiet arī palielināt klientu apmierinātību, palielināt sava produkta vērtību un līdz ar to arī pārdošanas apjomus.

Bezmaksas vai maksas palīdzības dienesta programmatūra – kuru izvēlēties?

Lai noskaidrotu, kura palīdzības dienesta programmatūra Jums ir piemērotāka – bezmaksas vai maksas -, jāņem vērā pašreizējā situācija.

Piemēram:

  • Vai esat tikko sācis uzņēmējdarbību?
  • Vai Jūsu produkts tirgū ir pieejams jau ilgu laiku? 
  • Vai pārvaldāt ievērojamu skaitu klientu?
  • Cik daudz darbinieku Jums ir, lai palīdzētu klientiem problēmu gadījumā? 
  • Vai domājat, ka Jums ir nepieciešama profesionāla palīdzība, lai labāk pārvaldītu klientu pieprasījumus?

Paturot prātā šos jautājumus un analizējot, kādu pieeju vēlaties izmantot savā uzņēmumā, varat izvēlēties bezmaksas vai maksas programmatūras versiju.

Saprotams, ka ne katrai organizācijai ir pietiekams budžets, lai maksātu par palīdzības pieteikumu sistēmu vai palīdzības dienesta risinājumu, ja tā tikai sāk savu darbību. Par laimi, ir daudz uzticamu un paplašinātu palīdzības pieteikumu sistēmu vai palīdzības dienesta rīku, no kuriem var izvēlēties jebkura liela vai maza organizācija.

Viens ir skaidrs – Jums ir nepieciešams palīdzības dienesta risinājums, kas atbalstīs Jūs un Jūsu uzņēmumu tā izaugsmes gaitā. Domājam, ka, Jūsu uzņēmumam paplašinoties, Jums jābūt iespējai uzlabot un paplašināt jebkuru izmantoto palīdzības pieteikumu sistēmu. Šādam rīkam arī jānodrošina Jums atbalsts, konsultācijas un drošības labojumi.

Iesakām izmēģināt dažas bezmaksas palīdzības dienesta programmatūras un pēc tam izlemt, vai vēlaties pāriet uz maksas versiju.

Atklājiet to paši!

Zināšanas ir svarīgas, bet tikai tad, ja tās tiek izmantotas praksē. Izmēģiniet visu mūsu akadēmijā LiveAgent vidē.

https://www.youtube.com/watch?v=hESlAVnF8G4

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: ” FAQPage “, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kāda ir vissvarīgākā palīdzības dienesta funkcija?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Viena no svarīgākajām jebkuras palīdzības dienesta programmatūras funkcijām ir palīdzības dienesta palīdzības pieteikumu sistēma. Šāda sistēma organizē visu mijiedarbību starp uzņēmumu un tā klientiem, pārvēršot šo mijiedarbību vienotos palīdzības pieteikumos.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ko nozīmē termins “palīdzības pieteikumu sistēma”?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”:”Termins “biļešu sistēma” attiecas uz visām lietojumprogrammām, kas automātiski administrē, pārvalda, apstrādā, klasificē, autorizē un organizē incidentus. Šie incidenti tiek pārvērsti par palīdzības pieteikumiem, ko iekšēji ģenerē darbinieki vai ārēji -klienti.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kādu informāciju ietver palīdzības pieteikums?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Katrā palīdzības pieteikumā jāglabā informācija par pieprasījumu un klienta kontaktinformācija, piemēram, klienta vārds, uzvārds, datums un laiks, kad notikusi saziņa.” } }] }
Atgriezties uz Akadēmiju Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.