AI Assist nevainojamai klientu apkalpošanai

Izpētiet LiveAgent AI Assist — funkciju, kas rada apvērsumu klientu apkalpošanā.

Awards
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Uzlabojiet savu klientu apkalpošanu jau tūlīt!

Izmēģiniet mūsu revolucionāro AI Assist BEZ MAKSAS (savienojot savu OpenAI kontu, izmantojot API) un sajūtiet pārmaiņas.
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

AI assist

Paceliet savu atbalstu jaunā līmenī, izmantojot MI radītas atbildes

Mākslīgā intelekta izmantošana klientu atbalstā var radīt revolūciju uzņēmuma darbībā visā pasaulē. MI atbildes imitē cilvēku mijiedarbību, uzlabojot klientu apkalpošanas pieredzi un apstrādājot lielu pieprasījumu apjomu. Šī tehnoloģija palīdz pārveidot atbildes melnrakstus profesionālās atbildēs, tādējādi palielinot klientu apmierinātību.

Turklāt mākslīgais intelekts atbrīvo aģentus-cilvēkus no atkārtotiem pieprasījumiem, ļaujot viņiem risināt sarežģītas problēmas, kurās nepieciešama cilvēka iesaistīšanās. MI un cilvēku mijiedarbības saplūšana nodrošina izcilu, efektīvu un pielāgotu klientu apkalpošanu, uzlabojot atrisināšanas laiku un veicinot klientu lojalitāti.

AI assist

Efektīvi pielāgojiet un atjaunojiet atbildes

Kopumā MI klientu apkalpošanā darbojas, izmantojot mašīnmācīšanos, dabiskās valodas apstrādi un datu analīzi. Šie MI rīki ir apmācīti, izmantojot pagātnes datus un klientu mijiedarbību, ļaujot pielāgot atbildes uz klientu pieprasījumiem. Tas izmanto ne tikai iepriekš apkopotas vai skriptētas atbildes, jo MI var nodrošināt atbildes atbilstoši situācijai.

Būtībā MI izprot konkrētās klientu vēlmes un izmanto šo izpratni, lai piedāvātu personalizētu klientu pieredzi. Šī personalizēšana uzlabo klientu pieredzi, uzlabo attiecības un palielina uzņēmumu ieņēmumus.

AI assist

Viegli nosakiet toni

Klientu sarunu personalizēšana var viegli noteikt toni klientu mijiedarbībai visās jomās. Tas varētu ietvert draudzīgas un mierīgas valodas lietošanu esošajam klientam vai formālāku un informatīvāku jaunam klientam. Ar MI darbināmas klientu atbalsta sistēmas var arī novērtēt sarunu biedra emocionālo toni, lai empātiski reaģētu, liekot klientam justies sadzirdētam un novērtētam.

AI assist

Pilnveidojiet savas atbildes, izmantojot MI gramatiskos labojumus

MI īpaši spīd ar uzlaboto gramatikas korekciju. MI gramatikas korekcijas rīki var ievērojami uzlabot klientu apkalpošanas aģentu komunikācijas spējas. Šie rīki skenē un analizē aģentu sniegto tekstu, atklājot gramatikas kļūdas, pareizrakstības kļūdas, pieturzīmju kļūdas un teikumu veidošanas problēmas. Pēc problēmu atklāšanas viņi iesaka labojumus, nodrošinot, ka aģenti sniedz profesionālas un gramatiski pareizas atbildes.

MI ļauj klientu apkalpošanas aģentiem sniegt skaidras un saprotamas atbildes bez kļūdām, kas palīdz uzlabot klientu pieredzi un veicina zīmola lojalitāti.

AI assist

Nodrošiniet vienkāršu daudzvalodu atbalstu, izmantojot AI Assist

LiveAgent AI Assist pamatā ir OpenAI ChatGPT, kas izmanto dabiskās valodas apstrādi (NLP), lai saprastu, interpretētu un atbildētu uz klientu jautājumiem dažādās valodās. Šī tehnoloģija palīdz šai MI klientu apkalpošanas funkcijai pārvarēt valodas barjeras un netraucēti sazināties ar klientiem no visas pasaules viņu dzimtajā valodā, tādējādi uzlabojot klientu apmierinātību.

Šī iespēja paplašina jūsu uzņēmuma sasniedzamību un rada iekļaujošu pieredzi visiem klientiem neatkarīgi no viņu valodas izvēles.

Atsauksmes

Izvēlieties LiveAgent
un pievienojieties 7000 apmierinātu klientu pulkam

  • Romans Bošs [Roman Bosch]
    Ir patīkami, ka mums ir lielisks portāls, kas uzlabo mūsu klientu apkalpošanu.
    Romans Bošs [Roman Bosch] Partly
  • Kristīna Preuslere [Christine Preusler]
    LiveAgent palīdz mūsu aģentiem nodrošināt labāku, ātrāku un precīzāku atbalstu.
    Kristīna Preuslere [Christine Preusler] HostingAdvice
  • Karls Dīterihs
    LiveAgent palīdzēja mums sasniegt divus svarīgus mērķus: palielināt klientu apmierinātību un pārdošanas apjomus.
    Karls Dīterihs Covomo
  • Hendriks Henze
    Mēs izmantojam LiveAgent kopš augusta, un esam patiešām apmierināti ar to.
    Hendriks Henze HEWO interneta mārketings
  • Razvans Sava
    Kopš lietojam LiveAgent, mūsu atbilžu sniegšanas laiks ir paātrinājies par 60%.
    Razvans Sava Webmaster Deals
  • Taras Baca
    Pirmajā mēnesī pēc aktīvas LiveAgent izmantošanas mūsu jauno klientu pieauguma rādītājs palielinājās par 325%.
    Taras Baca XperienceHR
  • Andrej Ftomin
    Nekad neesmu redzējis tik profesionālu pieeju klientu atbalstam.
    Andrej Ftomin TAZAR Group
  • Mets Džanavejs
    Mēs uzskatām, ka LiveAgent ir labākais tiešsaistes čata risinājums.
    Mets Džanavejs The Workplace Depot
  • Viviāna Kārtere
    Mēs izmantojam LiveAgent visās mūsu e-komercijas vietnēs. Rīks ir viegli lietojams un uzlabo mūsu produktivitāti.
    Viviāna Kārtere CSI Products
  • Kristians Lange
    Ar LiveAgent mēs varam sniegt saviem klientiem atbalstu, lai kur viņi atrastos.
    Kristians Lange Lucky-Bike
  • Jens Malmkvists
    Es varu rekomendēt LiveAgent jebkuram, kurš ieinteresēts uzlabot savu klientu pieredzi, padarot to patīkamāku un efektīvāku.
    Jens Malmkvists Projure
  • Katana Aleksandrū
    Esmu pārliecināta, ka mēs pavadītu 90% mūsu dienas laika, šķirojot e-pastus, ja mums nebūtu LiveAgent.
    Katana Aleksandrū Websignal
  • Jans Vienks
    Ar LiveAgent mēs spējam darīt savu spēlētājus apmierinātus, piedāvājot efektīvāku atbalstu, kas savukārt rada lielāku atdevi.
    Jans Vienks All British Casino
  • Alens Bjerkans
    LiveAgent ir uzticama, saprātīgā cenā un vienkārši lieliska izvēle jebkuram dinamiskam tiešsaistes biznesam!
    Alens Bjerkans Norske Automaten
  • Sisija Bočere
    Mums tas patīk, jo ir ērti lietojams un piedāvā lielisku funkcionalitāti, piemēram, noderīgus atskaites līdzekļus.
    Sisija Bočere Study Portals
  • Pīters Konings
    Mums patīk LiveAgent - tas padara mūsu klientu atbalstu viegāk paveicamu.
    Pīters Konings TypoAssassin
  • Aranzuzu F.
    Mums patīk piedāvāt saviem klientiem vislabāko atbalsta pieredzi. Tāpēc arī izvēlējāmies LiveAgent.
    Aranzuzu F. Factorchic
  • Riks Nuske
    No uzstādīšanas līdz pastāvīgam atbalstam un visam citam, LiveAgent komanda aizvien atstāj iespaidu.
    Riks Nuske MyFutureBusiness
  • Voiteks Kelešnijs
    Liveagent katru dienu ietaupa mums simtiem vērtīgu minūšu, padarot klientu apkalpošanu vienkāršu un sakārtotu.
    Voiteks Kelešnijs 123-Nakup
  • Rafaēls Kabljāns [Rafael Kobalyan]
    Neierobežots aģentu, e-pastu, sociālo tīklu un tālruņu integrāciju skaits. Tas viss par zemāku cenu nekā mēs maksājām iepriekšējam pakalpojuma sniedzējam.
    Rafaēls Kabljāns [Rafael Kobalyan] Betconstruct
  • Martins Drugajs
    LiveAgent mēs izmantojam kopš 2013. gada. Mēs nevaram iedomāties darbu bez tā.
    Martins Drugajs Atomer
  • Ivans Golubovičs
    Tas ir rentabls risinājums, kas var palīdzēt Jums apstrādāt lielu skaitu atbalsta pieprasījumu, izmantojot dažādus kanālus.
    Ivans Golubovičs AVMarket
  • Rustems Gimajevs
    Atbildēt e-pastiem, lietojot Outlook, bija tik grūti. Ar LiveAgent mēs varam būt droši, ka katrs e-pasts saņem atbildi laikā.
    Rustems Gimajevs Antalya Consulting Language Center
  • Randy Bryan
    LiveAgent ir patiešām lielisks! Tā uzstādīšana ir ļoti vienkārša un aizņem vien pāris minūtes.
    Randy Bryan tekRESCUE
  • Timotijs G. Keidžs
    Es sirsnīgi iesaku LiveAgent produktu ne tikai kā Kayako alternatīvu, bet daudz labāku risinājumu ar pievienoto vērtību.
    Timotijs G. Keidžs korporācija Marietta
  • Mihaēla Teodoresku
    Atbalsta komanda vienmēr reaģēja ātri, lai ieviestu risinājumus.
    Mihaēla Teodoresku eFortuna
  • Hilda Andrejkovičova
    Tas palīdz mums kateogrizēt tiketus un statistiski izpētīt, kas mūsu klientiem vajadzīgs visvairāk.
    Hilda Andrejkovičova TrustPay
  • Aleksandra Danišova
    Mēs redzam LiveAgent, kā lielisku rīku saziņai ar klientiem.
    Aleksandra Danišova Nay
  • Samuels Smaels
    LiveAgent paātrināja mūsu komunikāciju ar klientiem un deva mums iespēju ar tiem arī sarakstīties.
    Samuels Smaels m:zone
  • Deivids Čandlers
    Pavisam vienkārši - LiveAgent ir pārāks par visu citur pieejamo šajā vai pat augstākā cenu klasē.
    Deivids Čandlers Volterman

Labākā vērtība par jūsu naudu

Cenu paketēs mēs rūpīgi atlasījām funkcijas, lai jūs varētu izvēlēties vispieejamāko ar vislabāko cenu. Maksājiet tikai par to, ko lietojat, nesagraujot savu budžetu.

14 vai 30 dienu bezmaksas izmēģinājuma versija
Bezmaksas izmēģinājums 14 dienas, izmantojot bezmaksas e-pastu, vai 30 dienas, izmantojot uzņēmuma e-pastu
Nav nepieciešama kredītkarte
un daudz vēl vairāk
$9 mēnesis

Small uzņēmums

  • Neierobežota pieteikumu vēsture
  • 3 e-pasta adreses
  • 3 kontaktformas
  • 1 API atslēga
$29 mēnesis

Medium uzņēmums

  • Viss, kas iekļauts paketē Small
  • 10 e-pasta adreses
  • 3 tiešsaistes čata pogas
  • Nodaļu pārvaldība
0$ mēnesis

Bezmaksas

  • 7 dienu pieteikumu vēsture
  • 1 e-pasta adrese
  • 1 čata poga
  • 1 kontaktforma

Izprotiet AI Assist jaudu

Tātad, kā LiveAgent AI Assist var pacelt jūsu klientu apkalpošanu nākamajā līmenī? Nākamajās sadaļās jūs uzzināsit par MI atbalstītu atbilžu radīšanu, tā spēju uzlabot aģentu precizitāti un produktivitāti, kā arī daudzvalodu iespējas.

Ja esat gatavs, ejam dziļumā!

Kā efektīvi rakstīt un ģenerēt uzvednes

Uzvedņu rakstīšana, lai garantētu vēlamo rezultātu, ir māksla pati par sevi. Pirms mēs nonākam pie detalizētiem norādījumiem par MI izmantošanu LiveAgent, vispirms apspriedīsim, kā varat uzrakstīt efektīvas uzvednes.

  • Esiet precīzs: nodrošiniet, lai uzvednes būtu konkrētas, tā lai MI varētu saprast kontekstu un sniegt konkrētas atbildes. Neizmantojiet neskaidru vai vispārīgu valodu, lai nodrošinātu precīzas atbildes.
  • Izmantojiet vienkāršu valodu: galvenais ir vienkāršība – izmantojiet viegli saprotamu valodu. Kad vien iespējams, izvairieties no tehniska žargona vai pārāk sarežģītas valodas.
  • Personalizējiet savas uzvednes: pielāgojiet uzvednes, lai tās atbilstu jūsu zīmola tonim un stilam. Ja jūsu zīmols ir ikdienišķāks, parūpējieties, lai jūsu uzvednes to atspoguļotu.
  • Veiciniet iesaistīšanos: izstrādājiet savas uzvednes tā, lai tās mudinātu klientu vairāk iesaistīties sarunā ar MI sistēmu, padarot to interaktīvu.

Tagad, kad varat rakstīt MI uzvednes kā profesionālis, apskatīsim, kā izmantot šīs zināšanas, izmantojot LiveAgent AI Assist!

  • Piesakieties savā LiveAgent kontā.
  • Iespējojiet AI Assist funkcionalitāti.
  • Lai iespējotu AI Assist, atveriet sadaļu Konfigurācija > MI > Iestatiet AI pakalpojuma sniedzēju un pievienojiet savu OpenAI API atslēgu

Zoom inEkrānuzņēmums no AI Assist iestatīšanas procesa programmā LiveAgent

  • Atveriet sadaļu Konfigurācija > MI > Atbilžu ieteikumi un noklikšķiniet uz Iespējot.

Zoom inEkrānuzņēmums ar LiveAgent atbilžu ieteikumu funkcionalitāti

  • Izvēlieties pieteikumu, uz kuru vēlaties atbildēt, izmantojot AI Assist, atveriet atbildes lodziņu un uzrakstiet atbildes melnrakstu. Iezīmējiet melnraksta tekstu un noklikšķiniet uz pogas Atbilžu palīgs, kas atrodas pieteikuma saskarnes iespēju joslā.

Zoom in

  • Aizpildiet laukus, lai sniegtu kontekstu, lai AI Assist varētu atbildēt uz jautājumu.
  • Pirmajā laukā jūs redzēsit iezīmētā melnraksta tekstu.
  • Otrajā laukā informējiet MI, ko darīt ar iepriekšējā laukā norādīto tekstu.
  • Saskarnes labajā apakšējā malā izvēlieties radāmās atbildes toni.
  • Noklikšķiniet uz pogas Ģenerēt.

Attēls, kas attēlo AI Assist saskarni programmā LiveAgent ar toni un ģenerēšanas poga.

  • Tiklīdz AI Assist uzģenerējis atbildi, pamatojoties uz jūsu ievadīto informāciju, varat noklikšķināt uz Izmantot šo tekstu, lai to lietotu, vai nospiediet Reģenerēt, lai saņemtu jaunu, alternatīvu atbildi. Varat izmantot arī otro lauku, lai jau uzģenerētajam tekstam pievienotu korekcijas, un vēlreiz noklikšķināt uz pogas Ģenerēt.

Zoom in

  • Tiklīdz esat izvēlējies iespēju Izmantot šo tekstu, MI ģenerētā atbilde tiek parādīta pieteikumu saskarnē. Lai to izmantotu, atbildot uz klienta pieprasījumu, vienkārši nospiediet pogu Sūtīt.

Zoom inPieteikuma saskarne ar MI ģenerētu atbildi.

Optimizējiet pieteikumu apstrādes procesu, izmantojot AI Assist

Vēl viena joma, kurā AI Assist var izrādīties nenovērtējams, ir klientu apkalpošanas darbību optimizēšana un uzlabošana. Valodas modelis ļauj programmai AI Assist precīzi un acumirklī saprast un atbildēt uz klientu vaicājumiem, ievērojami samazinot atbildes laiku.

Apstrādājot lielu pieteikumu daudzumu, AI Assist izmanto viedo automatizāciju, lai efektīvi tiktu galā ar slodzi, iesakot atbilstošus ieteikumus, pieteikumu pārsūtīšanu un atbilstošās birkas.

AI Assist arī novērš atkārtotu pieprasījumu pārslodzi, ātri ģenerējot atbilstošas atbildes. Tādā veidā tiek uzlabota efektivitāte un samazināts problēmas atrisināšanai nepieciešamais laiks.

Uzlabojiet klientu atbalsta precizitāti

AI Assist darbojas, izmantojot mākslīgo intelektu, lai apstrādātu un izprastu klientu pieprasījumus vispusīgi. Kā jūs jau zināt, tas tiek panākts, izmantojot NLP, kas ļauj MI interpretēt cilvēka valodu kopā ar kontekstu, kurā tā tiek izmantota. Tādējādi atbalsta aģenti var precīzāk izprast klienta problēmas.

Piemēram, iedomājieties klientu, kurš cīnās ar sarežģītu tehnoloģisku problēmu un sazinās ar klientu apkalpošanas dienestu. Tā vietā, lai aģents tērētu laiku, mēģinot izprast problēmu, viņš var ievadīt problēmu MI rīkā. MI atšifrēs problēmu, noteiks iespējamos risinājumus, kas iegūti no vēsturiskajiem risinājumu datiem, un sniegs precīzu un piemērotu atbildi. Pēc tam aģents var nodot šo informāciju klientam, ātri un precīzi atrisinot problēmu.

AI Assist nodrošina klientu atbalstu vairākās valodās

Drīzumā AI Assist varēs iedziļināties teksta datos un izprast klienta pieprasījuma kontekstu, noskaņojumu un nolūku, pat ja tas ir citā valodā. Tas palīdz saglabāt dažādu valodu nianses un piedāvāt vispiemērotāko atbildi. Tādā veidā uzņēmumi var nodrošināt netraucētu, precīzu un ātru klientu atbalstu, ievērojami uzlabojot klientu apmierinātību un pieredzi.

Piemēram, iztēlojieties, ka spāniski runājošs klients nosūta pieprasījumu par pasūtījumu, kuru viņš nav saņēmis. AI Assist rīks sapratīs pieprasījumu, neskatoties uz to, ka tas ir spāņu valodā, un noteiks atbilstošo atbildi. Tas var sniegt iepriekš uzrakstītu ziņu, konsultējot klientu par to, kā pārbaudīt pasūtījuma statusu, vai automātiski atzīmēt šo pieprasījumu un nodot to aģentam sarežģītāku problēmu gadījumā. Aģents-cilvēks saņems šo pieprasījumu ar tulkojumu uzņēmumam vēlamajā valodā, tādējādi uzņēmumiem ir ērti efektīvi reaģēt uz klientu pieprasījumiem no visas pasaules.

Lai gan pašlaik šī iespēja ir izstrādes stadijā, tā drīz būs pieejama LiveAgent klientiem.

Secinājums

Tā kā mēs virzāmies dziļāk digitālajā laikmetā, MI darbināmi rīki, piemēram, LiveAgent AI Assist, ir ne tikai revolucionāri, bet arī būtiski. MI pielietojums klientu apkalpošanā nodrošina ātru reakcijas laiku, unikālu personalizāciju un uzlabotu vispārējo klientu pieredzi.

AI Assist sper soli tālāk, uzlabojot precizitāti, optimizējot pieteikumu apstrādi un piedāvājot efektīvu daudzvalodu atbalsts. Šis ģeniālais rīks patiesi no jauna definē klientu atbalstu, nodrošinot vienmērīgu, efektīvu atbalsta sistēmu pēc pieprasījuma, kas var apkalpot klientus no visas pasaules.

Ja vēlaties uzlabot sava uzņēmuma atbalsta līmeni, varat izmantot LiveAgent 30 dienu bezmaksas izmēģinājuma versiju, lai pārbaudītu AI Assist un redzētu, cik revolucionārs tas var būt jūsu uzņēmumā.

Saistītie Raksti arAI Assist nevainojamai klientu apkalpošanai

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

Start Free Trial x